Reklama

Reklama

Pokoj 104

(seriál)
  • USA Room 104
Trailer
USA, (2017–2020), 18 h 33 min (Minutáž: 18–29 min)

Hudba:

Julian Wass

Hrají:

Spencer Garrett, Ross Partridge, Melonie Diaz, Ethan Kent, James van der Beek, Orlando Jones, Jay Duplass, Karan Soni, Poorna Jagannathan, Matthew Bellows (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(4) / Epizody(48)

Obsahy(1)

Seriál Pokoj 104 od tvůrců Jaye a Marka Duplassových (Zviřátka, Počtyřech) je novou půlhodinovou komediální antologií z produkce HBO, která nahlíží za dveře jednoho pokoje v průměrném americkém motelu a zkoumá příběhy hostů, jež se v něm střídají. Každá z dvanácti epizod seriálu, koketujícího s myšlenkou, že právě všední místo může být tím nejzajímavějším na světě, když se zastavíme a prohlédneme si ho zblízka, vypráví jiný příběh. Zatímco pokoj zůstává stejný, všechno ostatní – atmosféra, děj, postavy a dokonce i doba – se mění. První řada, v níž se mísí nejrůznější žánry včetně komedie, dramatu, thrilleru a hororu, skýtá širokou škálu příběhů a postav – například historku o poslíčkovi pizzy, který dostane mnohem víc, než čekal; o hlídání dětí, které se příšerně zvrtne; o lásce dvou osmdesátníků; o ženě, která se s pomocí okultního kněze snaží dostat do jiné reality; o dvou mormonských misionářích, kteří procházejí krizí víry, a mnohé další. Dojemné, bizarní, plné zvratů a překvapení, takové jsou epizody seriálu Pokoj 104, které týden po týdnu nabízejí nová zjištění a vyprávějí příběhy obyčejných lidí hledajících souznění a smysluplnost. (HBO Europe)

(více)

Recenze uživatele novoten k tomuto seriálu (1)

Pokoj 104 (2017) 

Chvíli trvá, než divák odhadne, kam by netradiční antologie přibližně chtěla mířit (a proměnlivá kvalita jednotlivých příspěvků i jejich roztodivné nálady příliš nepomáhají), ale při troše trpělivosti se na nepředvídatelné rozpoložení dá přece jen naladit. Problém ale tkví v (ne)kvalitě většiny epizod, které nepíše Mark Duplass. Zatímco jeho scénáře se většinou dopátrají nějaké emocionální katarze, ostatní autoři často přijdou s nápadem, který by se sotva dal natáhnout na pět minut, natož až někam k půlhodince, tím spíš, že dedukovat, co tím či oním chtěl scénárista říci, je místy dost únavné a u zvratu prostých epizod dokonce otravné. Nejlepší / nejoriginálnější pecky se promrhají relativně brzo a hlavně jich je postupem času čím dál méně, naopak přibývá kousků, které mají negativní potenciál celý produkt klidně zabít. Od třetí sezóny se pak trápím víc, než kdy dřív a frekvence neuchopitelných experimentů, které jenom chtějí naplnit slíbenou škatulku "posunování tvůrčích hranic", je vysoká až příliš. ()

Reklama

Reklama