poster

Všechny prachy světa

  • USA

    All the Money in the World

  • Slovensko

    Všetky prachy sveta

  • Kanada

    All the Money in the World

  • Nový Zéland

    All the Money in the World

  • Velká Británie

    All the Money in the World

  • Austrálie

    All the Money in the World

  • Irsko

    All the Money in the World

Drama / Krimi / Mysteriózní / Thriller

USA, 2017, 135 min

Komentáře uživatelů k filmu (60)

  • TeeAge
    *

    | Rozpočet: 50 miliónov $ | Tržby: 39.1 miliónov $ | Film, ktorý má deficit všetkých kľúčivých kvalít: zaujímavého scenára, nápaditej réžie, spádu, a nevšedných hereckých výkonov. All the money in the world je najhorší film, ktorý som od Scotta videl, nakoľko v ňom nefunguje žiadna elementárna remeselná chémia. Nevidím dôvod k vyjadreniu sa k výmene hlavného protagonistu, nakoľko je to veľmi komplexná záležitosť, a vychádzajúc z toho by bolo tiež nepsravodlivé súdiť Plummera za jeho výkon. Nedá sa tým pádom hodnotiť ani ostatních: film nie je animák - nesmie sa z neho niečo vyoperovať a potom implantovať, pretože je to jednoducho živý organizmus, podobne, ako divadlo. Takto prakticky neexistuje chémia medzi hercami. Keď k tomu pripočítam marný scenár bez náznaku využitia potenciálu Gettyho možností, je vlastne smutné, že Scott pravdepodobne z dôvodu nátlaku producentov musel tento nepodarok vyslať do sveta. Pre mňa filmová katastrofa - nepämetám sa, že by som niekedy v kine odvracal pohľad z plátna čiste kôli nude. Najhorší film, čo som za posledných niekoľko rokov videl.(24.1.2018)

  • POMO
    ****

    Ako to, že tento šláger nikto predtým nesfilmoval? Kvalitne napísaná a tradične scottovsky elegantne zrežírovaná dráma, ktorá je v prvom rade delikátnou satirou na charakterovo vykuchaného, hladom po peniazoch hnaného zbohatlíka Gettyho. Ten je epickosťou svojej postavy väčším záporákom než talianski únoscovia, pripomína až Lewisovu postavu z There Will Be Blood. Nech bol Spacey v jeho roli akýkoľvek, Ridleyho pôvodný zámer obsadiť Plummera bol dobrou voľbou, tento veterán je mimikou i gestikuláciou famózny! Až v druhom rade, hoci stopážovo na väčšej ploche sa jedná o napínavú žánrovkou, ktorej vévodí Gettyho protipól - zúfalá, ale silná matka uneseného v podaní výbornej Michelle Williams. Hitchcock by mal z jej účesu a vydeseného výrazu radosť. Najdrahší Wahlberg je tu iba do počtu. Čím menej viete o real story, tým viac si to užijete.(24.1.2018)

  • Matty
    ***

    Podnětně problematický film. Začíná jako Sladký život a končí jako Občan Kane, ale to, co se odehraje mezitím, nikam zařadit nedokážu. Přestože Všechny prachy světa obsahují řadu scén jako z procedurálního thrilleru, podrobně mapujících určitý pracovní postup, jako klasický dramatický útvar, který by měl promyšleným dávkováním informací vtáhnout diváka a držet jej v napětí, jsou vinou roztěkaného (zejména v první polovině se neustále skáče v mezi různými místy, časy a postavami) a zároveň velmi přímočarého vyprávění, přerývavého rytmu a cyklické výstavby, poněkud monotónní výstavby s opakujícími se situacemi dost neuspokojivé.___Paulův únos je zejména záminkou k vytváření situací, při nichž dochází k monetizaci něčeho, co si za peníze běžně nekoupíte (důvěry, pozornosti, mateřské lásky), a k diskuzím o chamtivosti a hodnotě člověka. Vyznění a naléhavost těchto scén, snažících se zpravidla dialekticky zohlednit hlediska obou stran, se mění s tím, jak stoupají sázky a klesá pravděpodobnost, že se syn matce vrátí celý. Napříč filmem je rozvíjeno zejména téma dopadu kapitalismu na mezilidské vztahy, pojímané zde v čistě transakční rovině (do někoho se investovat vyplatí, do jiného ne). O vztahy samotné až tolik nejde, o vývoj postav, z nichž většina (s výjimkou matky) jsou jen karikatury, také ne. Ačkoliv zároveň neplatí, že by o ně nešlo vůbec, což by filmu paradoxně prospělo.___Jedná se dramaticky podivně nevyrovnaný tvar, který svou strukturou směřuje naši pozornost spíše k argumentům tvůrců než k postavám a jejich trápení. Nejsem si jistý, jestli to byl záměr, ale jako cynická, nemoralizující disputace o moci peněz mě Všechny prachy světa bavily. 65%(26.1.2018)

  • Enšpígl
    ***

    Nikdy nepřestanu obdivovat Ridleyho smysl pro obrazový detail, to je fakt jedinečný filmařský rukopis (počasí, dým, barva kostýmů, atd. ) . Co sedá těžko obdivovat je poměrně velká dějová rozvleklost, chyběla mně tam větší a údernější dialogová složka, jako třeba ta při jednání o "půjčce". Spousta scén byla do nikam a ubraly tak čas třeba závěrečné hledačce ve městě, to se mohlo určitě více vymazlit. S hereckým výkonem celého ansáblu jsem spokojen s pojetím únosu už tolik ne.(24.1.2018)

  • Rob Roy
    ***

    Všichni soudní přejeme Ridleymu Scottovi zasloužený důchod. Lepší už to nebude.Měl by vědět kdy odejít.(28.1.2018)

  • xxmartinxx
    **

    Toporné dialogy, nudná klišé, mdlí herci, nevýrazné vyprávění. Film, který existuje jen proto, aby se u něj spalo.(25.1.2018)

  • D.Moore
    ****

    Retro příběh natočený retro způsobem. Tempo je tedy rozhodně pomalejší než u jiných současných či současnějších snímků, nicméně příběh je zajímavý a atmosféra patřičně tíživá. Jak by hrál Kevin Spacey, se můžeme jen dohadovat (těšil jsem se na něj, protože mám vážně rád masky), a nezbývá než uznale pokyvovat či rovnou jásat nad výkonem Christophera Plummera. Jeho Getty možná nedostal velký prostor, ale přesto je v každé vteřině tak výrazný, že je zkrátka a dobře tou nejdůležitější postavou, ať už byl záměr tvůrců jakýkoliv. Ridley Scott to stále umí a já tenhle film beru jako téměř plnohodnotnou kompenzaci za Konzultanta.(26.1.2018)

  • Spiker01
    ***

    Ta pachuť po vystřihnutí mého oblíbence Kevina Spaceyho z hotového filmu stále přetrvává, ale čistě po herecké stránce si není na co stěžovat. Po výkonu Christophera Plummera jsem si vyloženě nedokázal představit, že bych ve filmu viděl někoho jiného a také mě hrozně bavil “Marky Mark” Wahlberg, který hraje toho svého klasického týpka, co se vyzná a tahle poloha mu neskutečně sedí. Nicméně tady můj výčet kladů pomalu končí. Režie Ridleyho Scotta je naprosto bezpohlavní, nevýrazná a dává za pravdu onomu zástupů haterů, kteří by jej rádi viděli v chudobinci namísto režisérské sesle. U filmu jsem se celkem dost místy nudil, z části kvůli tomu, že se jedná o naprosto klasický, ničím nevyčnívající, životopis jednoho bezpochyby zajímavého muže, zčásti kvůli problémům s tempem a ne tak zajímavému obsahu, kterému by možná více seděl hodinový formát. Boj za oscary je ta tam, stává se to každý rok, že z, na papíře zajímavých filmů s potenciálem, nevzejde nic světoborného, ale jistě se to bude zkoušet i nadále. Uvidíme co na to Riddley Scott.(26.1.2018)

  • Wacoslav1
    *

    Všechna nuda světa. Film s tak nevyužitým potencionálem se jenom tak nevidí a to neříkám jako slepý fanoušek Spaceyho. Jehož vystřižení je sice na pěst, ale co už, ale říkám to jako člověk který má něco o tomto jednom z nejznámějších únosů jaký se kdy stal nastudováno. Takže jsem marně doufal, že když má film přes dvě hodiny, tak tvůrci využijí ten čas k tomu, aby pořádně vykreslili vztahy v Gettyho rodině, aby jsme pak mohli pochopit proč se některé postavy chovají tak jak se chovají, ale to nehrozí. Scott nám tu spolu s omezeným studiem cpe naprosto okázale totální nedodělek ve kterým všichni jednají bez jakýchkoliv emocí naprosto chladně odměřeně a úplně samozřejmě aniž bychom věděli co za tím je. Jestli to měl být drásavý psychologický thriller tak selhává na všech frontách. Každá rádoby dramatická scéna místo toho aby vygradovala, tak vyšumí naprosto do ztracena a když už jsem si říkal, že této sterilní a naprosto rutinní nudě dám aspoň ty 2*, tak ten konec to zazdil maximálně. Jediný kdo se po celý film aspoň trochu snažil je Wahlberg, ale to je dost málo. Zbytek jsou najatí ochotníci navíc chovající se v rámci podtextu celého filmu jako prodejný děvky. Nikdy víc.20%(24.1.2018)

  • Allien.9
    ***

    Tuctové a nezáživné drama o člověku, který je sympatický asi jako Jehovista za dveřmi. Potenciál tam nicméně byl, takže proč jsou nakonec "Všechny prachy světa" takové, jaké jsou, je mi (obzvláště u režiséra Scottova formátu) opravdu záhadou. P.S.: Ať chtěl Scott původně obsadit Plummera nebo ne, to vystříhání Spaceyho z hotového filmu fakt pos*al.;-)(25.1.2018)

  • boshke
    ***

    Opravdu se divím Ridleyho hysterickému kroku přeobsadit Spaceyho. Já si myslel, že je jeho postava marginální a ne jedna z hlavních. Myslím, že to svědčí o tom, že už mu nějakou dobu kape na karbid... Každopádně mne jeho nejnovější počin nenadchl. Přišlo mi, že se Ridley nedokáže celou stopáž rozhodnout, co vlastně za film to má být, tak je to tak trochu všechno... a tak hodně nic... 60%(6.2.2018)

  • Visáč
    ***

    Ridley Scott prepnutý do rutinérskeho módu uvádí thriller/drámu "by the numbers", ktorej to viac jak na plátnach kín bude slušet vo večernom vysielaní niektorej z komerčných televízií. Mám snáď jasať, že ten jeho sračkostroj vyprodukoval konečnie niečo aspoň trochu pozerateľné, z čoho sa mi neobráti žalúdok po prvej tretine? Fuck it. 135 minút je na príbeh o repetitívnom dohadovaní sa so starým pracháčom, aby pustil chlp, predsa len moc. Wahlberg je do počtu a tá jeho konfrontačná scéna s Gettym pôsobí umelo - akoby pri podpise zmluvy k pretáčkam nástojčil: "And I want that scene with this Plummer guy, when I am going to fuck him up. I want that fucking scene, Ridley!" BTW, je to trochu low, keď všetkých v obsadeni prehráva takmer 90-ročný staroch, prakticky z pozície náhradníka.(29.1.2018)

  • Vančura
    ***

    Hlavně zpočátku mě to strašně nebavilo, a dokonce jsem zvažoval, že odejdu z kina. Sice jsem nakonec vydržel, ale že by to stálo za to... Myslím, že mě ten film minul hlavně kvůli tomu, že mi všechny jeho postavy byly nesympatické či zcela lhostejné - zčásti kvůli obsazení, které mi subjektivně hodně nesedlo (duo Michelle Williams & Mark Wahlberg jsem nikdy moc nemusel), zčásti kvůli tomu, jak byly napsané. Vadila mi i kamera, která tváře herců snímala na můj vkus příliš často z velkých detailů, na což se prostě z 3. řady v kině dost blbě kouká. Celkově - ačkoli jsem od toho filmu absolutně nic nečekal - jsem v sobě našel nulovou ochotu jít za těmi emocemi, které to ve mně mělo vyvolat, a přišlo mi to jako příliš dlouhý, a v podstatě zbytečný film, který mi nic nedal, a který má pro mě navíc strašně negativní pachuť kvůli těm okolnostem, které provázely jeho vznik na svět (a kvůli nimž chápu lidi, kteří tomu principiálně dali odpad - osobně mi to přetočení scén se Spaceym přijde vyloženě orwellovsky strašidelné, a hrozně se bojím, jestli se zde neprolomily hráze něčemu strašnému, co teprve v dalších letech přijde). Když si tedy vezmu nudu, jíž mě ten film v kině vystavil, a skutečnost, že politický kontext s kauzou #metoo zde zastínil diskusi o případných filmařských kvalitách snímku, nemohu za sebe nakonec hodnotit výše.(26.1.2018)

  • poz3n
    ***

    Vlastně mnohem lepší než jsem čekal. Po celé té kauze s vyměněným Spaceym jsem očekával narychlo umatlanou slátaninu. A ač to možná slátanina trochu je, přeci jen docela zábavná. Ridley Scott to má pořád po technické stránce v ruce, vidět je to hlavně na fajnové kameře (hrátky se světlem, kontrastem, odstíny), kterak slouží filmu jako celku. Děj je docela zajímavý, přináší řadu dilemat a hraničních situací, které ale nejsou bezvýhradně dobře využité (například závěrečné nahánění v italském městečku absolutně postrádá vyvrcholení) a vzhledem k docela dlouhé stopáži tak film chvilkami nudí. Herecky absolutně v pohodě. Vlastně je to celé tak nějak v pohodě, prostě ok. 6/10(7.2.2018)

  • Handle
    ***

    Nepopírám poutavost námětu, ale bohužel to bylo studený jak psí čumák. Celé se to tváří neskutečně ambiciozně, ve skutečnosti je to však film bez dynamiky či jediného silnějšího momentu a především s NULOVOU chemií mezi herci. Špatné to nebylo, nicméně potenciál byl milionkrát větší.(25.1.2018)

  • Davered
    ***

    Mluvi se o pretackach s Plummerem (jenz je tu mimochodem celkem asi tak 10 minut), ale pretacet se toho melo mnohem vic. Zhruba do poloviny je to totiz poradny prusvih s nepochopitelne neobratnymi vypravecskymi tahy (flashbacky, voiceover), jehoz neustale casove i geograficke preskakovani vede k absenci sebemensiho napeti. Jeste vice zarazejici jsou ovsem postavy, at uz svou podezrelou absenci (ostatni clenove Gettyho rodiny), prebytecnosti (Chase), ci celkovou plochosti. Teprve s pribyvajicim casem to nabere tempo alespon jako thriller, coz vsak nic nemeni na tom za zaverecna Gettyho katarze je ponekud neveryhodna a neuspokojiva.(18.1.2018)

  • Scalpelexis
    **

    Ridleymu se to už pomale ale jistě rozpadá pod rukama; nedokáže jak udržet nit tak vymáčknout ze scén i mírnější nadprůměr. Krimi? Na to je tu šíleně málo napětí. Thriller? O žádné akci nemůže být řeč. Životopis miliardáře Gettyho? Trestuhodně nevyužitý! Hlavní trojice postav je velmi slabě napsána: Michelle Williams je zahnána do kouta, aby v tom koutě víceméně bez možnosti úniku zůstala, skvělý Christopher Plummer má až moc málo času na plátně na to, kolik by si býval zasloužil a Wahlbergova postava je úplně mimo a víceméně zbytečná. Ono žánrové přeskakování rozrušuje děj, nedá mu nikdy příležitost se soustředit a zakousnout do diváka a postrádá jakoukoliv pospolitost. Emocionálně na takovou to událost je to strohý a chladný, scénáristé dělají z postav blbce a závěr byl vyloženě na ručník. Hvězdy udělím jen za Ch. Plummera, zajímavější postavu Romaina Durise a výpravě/exteriérům. Ridley, mám tě rád, ale už stačí.(25.1.2018)

  • Alementina
    **

    Nuda.(24.1.2018)

  • Laxik
    ***

    Pořád jsem přemýšlel, co se mi na těch postavách ve filmu nelíbilo. Jasně, byly trochu schematické (starý Getty je sice fascinující, ale působí spíš jako karikatura zlého kapitalisty než skutečná osoba), ale herci se jich ujali slušně a nějaká hloubka a myšlenka tam byla. Pak mi to došlo. Nikdo se nikam neposunul. Kromě únosce s lidovým jménem Padesátka, který začal někde a skončil jako docela jiný člověk, si všichni jeli svoje. Getty byl hajzl od začátku do konce, mladý Paul zůstal ňoumou, jen o maličko méně namachrovaným, staré Harrisové záleželo jen a jen na dětech v první scéně, ve flashbacích i v poslední "naháněčce". Marky Markův Ex Ej Džnt Sí Aj Ej sice něco jakože procitnutí prožil, ale vzhledem k tomu, že byl ve filmu celou dobu jen tak nějak do počtu, na tom vlastně nezáleželo. Takže asi takhle: Není to vyloženě špatný film, ale chybí mu cokoli jako vrcholy. Neusnete u něho, ale tepovku vám nezvedne ani o promile.(26.1.2018)

  • Lukrecie
    *****

    Velmi silný příběh podle skutečných událostí. Nejhorší záporák, kterého jsem snad kdy viděla, kam se hrabou americké blockblustery. "I kdybyste měl všechny prachy světa, vždy budete ubožák". (Asi to není tentokrát úplně přesná citace, každopádně nejsilnější myšlenka filmu). Nejvíce mě zaujal boj zoufalé matky o život syna proti či spíše navzdory hamižnému nelidskému ubožákovi.(26.1.2018)

  • kobejn
    *****

    Ridley ty filmy točí stejně jako my chodíme, samozřejmě, jednoduše, tak, že to vypadá, jako by o nic nešlo. S přehledem a nadhledem a přesto stále vysoce profesionálně a...blá blá blá...tendle film je špicózní, Ridley je frajer.(30.1.2018)

<< předchozí 1 2 3
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace