poster

Všechny prachy světa

  • USA

    All the Money in the World

  • Slovensko

    Všetky prachy sveta

  • Kanada

    All the Money in the World

  • Nový Zéland

    All the Money in the World

  • Velká Británie

    All the Money in the World

  • Austrálie

    All the Money in the World

  • Irsko

    All the Money in the World

Drama / Krimi / Mysteriózní / Thriller

USA, 2017, 135 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    ***

    Nikdy nepřestanu obdivovat Ridleyho smysl pro obrazový detail, to je fakt jedinečný filmařský rukopis (počasí, dým, barva kostýmů, atd. ) . Co sedá těžko obdivovat je poměrně velká dějová rozvleklost, chyběla mně tam větší a údernější dialogová složka, jako třeba ta při jednání o "půjčce". Spousta scén byla do nikam a ubraly tak čas třeba závěrečné hledačce ve městě, to se mohlo určitě více vymazlit. S hereckým výkonem celého ansáblu jsem spokojen s pojetím únosu už tolik ne.(24.1.2018)

  • Vančura
    ***

    Hlavně zpočátku mě to strašně nebavilo, a dokonce jsem zvažoval, že odejdu z kina. Sice jsem nakonec vydržel, ale že by to stálo za to... Myslím, že mě ten film minul hlavně kvůli tomu, že mi všechny jeho postavy byly nesympatické či zcela lhostejné - zčásti kvůli obsazení, které mi subjektivně hodně nesedlo (duo Michelle Williams & Mark Wahlberg jsem nikdy moc nemusel), zčásti kvůli tomu, jak byly napsané. Vadila mi i kamera, která tváře herců snímala na můj vkus příliš často z velkých detailů, na což se prostě z 3. řady v kině dost blbě kouká. Celkově - ačkoli jsem od toho filmu absolutně nic nečekal - jsem v sobě našel nulovou ochotu jít za těmi emocemi, které to ve mně mělo vyvolat, a přišlo mi to jako příliš dlouhý, a v podstatě zbytečný film, který mi nic nedal, a který má pro mě navíc strašně negativní pachuť kvůli těm okolnostem, které provázely jeho vznik na svět (a kvůli nimž chápu lidi, kteří tomu principiálně dali odpad - osobně mi to přetočení scén se Spaceym přijde vyloženě orwellovsky strašidelné, a hrozně se bojím, jestli se zde neprolomily hráze něčemu strašnému, co teprve v dalších letech přijde). Když si tedy vezmu nudu, jíž mě ten film v kině vystavil, a skutečnost, že politický kontext s kauzou #metoo zde zastínil diskusi o případných filmařských kvalitách snímku, nemohu za sebe nakonec hodnotit výše.(26.1.2018)

  • applause
    ***

    Moc hezký film, který ukazuje protiváhu lásky a peněz. V kontrastu je tu bohatý Getty senior, který nechce, aby nic nepřišlo nazmar a chudý Getty junior, který byl unesen a dal by za svou záchranu cokoliv, kdyby to měl. Byla to zajímavá podívaná, děj se dal docela předpokládat. Líbila se mi tu role Marka Wahlberga. Doporučuji.(28.1.2018)

  • Spiker01
    ***

    Ta pachuť po vystřihnutí mého oblíbence Kevina Spaceyho z hotového filmu stále přetrvává, ale čistě po herecké stránce si není na co stěžovat. Po výkonu Christophera Plummera jsem si vyloženě nedokázal představit, že bych ve filmu viděl někoho jiného a také mě hrozně bavil “Marky Mark” Wahlberg, který hraje toho svého klasického týpka, co se vyzná a tahle poloha mu neskutečně sedí. Nicméně tady můj výčet kladů pomalu končí. Režie Ridleyho Scotta je naprosto bezpohlavní, nevýrazná a dává za pravdu onomu zástupů haterů, kteří by jej rádi viděli v chudobinci namísto režisérské sesle. U filmu jsem se celkem dost místy nudil, z části kvůli tomu, že se jedná o naprosto klasický, ničím nevyčnívající, životopis jednoho bezpochyby zajímavého muže, zčásti kvůli problémům s tempem a ne tak zajímavému obsahu, kterému by možná více seděl hodinový formát. Boj za oscary je ta tam, stává se to každý rok, že z, na papíře zajímavých filmů s potenciálem, nevzejde nic světoborného, ale jistě se to bude zkoušet i nadále. Uvidíme co na to Riddley Scott.(26.1.2018)

  • Laxik
    ***

    Pořád jsem přemýšlel, co se mi na těch postavách ve filmu nelíbilo. Jasně, byly trochu schematické (starý Getty je sice fascinující, ale působí spíš jako karikatura zlého kapitalisty než skutečná osoba), ale herci se jich ujali slušně a nějaká hloubka a myšlenka tam byla. Pak mi to došlo. Nikdo se nikam neposunul. Kromě únosce s lidovým jménem Padesátka, který začal někde a skončil jako docela jiný člověk, si všichni jeli svoje. Getty byl hajzl od začátku do konce, mladý Paul zůstal ňoumou, jen o maličko méně namachrovaným, staré Harrisové záleželo jen a jen na dětech v první scéně, ve flashbacích i v poslední "naháněčce". Marky Markův Ex Ej Džnt Sí Aj Ej sice něco jakože procitnutí prožil, ale vzhledem k tomu, že byl ve filmu celou dobu jen tak nějak do počtu, na tom vlastně nezáleželo. Takže asi takhle: Není to vyloženě špatný film, ale chybí mu cokoli jako vrcholy. Neusnete u něho, ale tepovku vám nezvedne ani o promile.(26.1.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace