poster

Tenkrát v Hollywoodu

  • USA

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Slovensko

    Vtedy v Hollywoode

  • Velká Británie

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Kanada

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Austrálie

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Nový Zéland

    Once Upon a Time in Hollywood

Komedie / Drama

USA, 2019, 162 min

Komentáře uživatelů k filmu (868)

  • castor
    ****

    S Nespoutaným Djangem už to bylo na hraně, Osmi hroznými mě ale milovník dobrých i špatných filmů masírující pořádné tvůrčí ego solidně namíchnul. Nově zase vyplýtval spoustu papíru, ale tentokrát si u mě mnohé napravil. Ironický retro flák zbytečně nežvaní, zbytečně neexhibuje. Je krásně prosluněný, rozverně atmosférický, láká na kostýmy, staré bouráky, velké brýle, vymazlené retro interiéry a exteriéry, blikající neonové nápisy. Quentin Tarantino se slzou v oku a méně efektně, než jsme zvyklí, rekonstruuje starý Hollywood. Bavil se na place evidentně stejně jako následně v kině divák. A v první hodince a něco rozhodně neokouzluje příběhem. Ale dílčími prvky, nápady, skvělou kamerou a hudbou, drobnými camey, které jsou rozkošné (přemoudřelá parťačka ze seriálu) a výborně zahrané (koketní hipísačka svádějící Brada Pitta, jinak dcera herečky Andie MacDowell Margaret Qualley). Předehra je to celkově (až příliš) roztažená, na druhou stranu nesmírně nostalgická. Tarantino sype nespočet drobných odkazů, na kterých si cinefilové pochutnají, a evidentně si plní další ze svých snů (Lea instaluje do řady zřejmě jím milovaných projektů let minulých). A vyloženě originální nebo nějak výrazný příběh chybí. DiCaprio je prostě uvadající herec, dnes hlavně záporných postav, který se nedočkal přerodu ve velkou hvězdu, Pitt pak jeho dublér, kterého studia moc nemusí, protože často na place způsobí rozruch. A skrze jeho mrtvou manželku putují nejrůznější teorie. Oba dva jsou skvostní, oba zbožňovaní. A jejich letité přátelství jim sakra věříme. Oba si svůj návrat k filmu dosyta užívají: Leo si dal po vizuálních orgiích Iñárrita a svého oscarovému koncertu čtyři roky pauzu, Brada užíral táhnoucí se rozvod s Angelinou Jolie. Oba jsou zpět v plné polní. Emočně nestabilnímu herci dělá jeho parťák nejen dubléra, ale i chůvu, fachmana, šoféra a důvěrníka. A někde v dálce vyčkává temná připomínka osudu Sharon Tate skrze kroky následovníků kultu Charlieho Mansona (skvělá scéna Pittovy návštěvy ranče a dokonalé finále). Milovník stříbrného plátna Tarantino prostě dokazuje, že Hollywood je místem, kde se plní sny. Jeho rozrušování hranic mezi skutečným a možným bude sakra vzrušující pro nejrůznější filmové teoretiky. Jeho pocta tehdejší době je výtečná, takže mu leccos (co během těch 160 minut skřípalo) rád odpustím.(4.9.2019)

  • VirglCZ
    ***

    "What did you do last night?" "Well, you know, I got some popcorn and went to a experimental film where nothing happened for three hours..." Bernard Black zkrátka dokázal poslední dva Tarantinovy filmy perfektně popsat již před dvaceti lety. Řemeslně skvělý, easter eggy a hit songy naplněný snímek je natočen v podobném duchu jako Osm hrozných, jen genralizuje interakci mezi postavami zavřenými v chajde na interakci postav se světem kolem nich. Po celé tři hodinky roztomile decentní stopáže jsem v kině napjatě seděl a čekal, kdy děj začne nějakým způsobem gradovat a...inu, nezačal. Všední rutina stiskem zvonku přešla na několikaminutovou skvělou třeskutou jízdu, která spíše než cokoliv působí jako fan service fanouškům alternativní historie. A tak, zatímco v kině se člověk nějakým podivným způsobem baví tím, že se vlastně příliš nebaví, po cestě z kina už je těžké zodpovědět dotěrné otázky jako..."O čem to teda vlastně bylo?" a "Co se ti na tom líbilo?"(23.8.2019)

  • swinevenca
    *****

    Krátkej komentář: Pitt a DiCaprio jsou páni, Tarantino je krvavě úchylnej mistr vypravěčů a překrucovačů dějin, je to dlouhý, ale zábavný, konec neskutečnej nářez. P.S. Dech ("atmosféra") šedesátek je tak pro padesátníky a vejš, případně gerontofily, což ze zdejších komentátorů dělá nepěknou sociální skupinu. Konec krátkýho komentáře. Dlouhý komentář: Jako den D pro filmovou událost roku byl vybrán pátek 16. Zatímco skupina B dala přednost komfortu vozu Škoda Felicia a vyjela do Hradce Králové, skupina A zvolila s časových důvodů sraz přímo v Litomyšli dvě minuty před začátkem promítání. Příprava předcházející dny v týdnu nebyla ideální, posuďte sami: Kancl - stavba - spánek -nálada na film. 8,5-0-6,5-10. 8,5-4-5,5-10. 8,5-3-5-5. 8,5-4-5-minus 14. O lepší fyzické kondici jsem si prakticky nemohl nechat zdát a v takovém rozpoložení ta předlouhá stopáž věru nepotěší. Během vláčného úvodu byla naštěstí kadence hlášek, grimas, Sharon a zábavných střihů dostatečná k tomu, aby mně pravidelně snižovala hladinu melatoninu v krvi. A byly to rozhodně příjemnější impulsy, než několikeré archivní prsknutí reproduktoru plnící tento účel v méně zábavné prostřední části, kterou jsem vnímal především jako pro mě osobně vyčerpávající Tarantinovu hru na schovávanou s vlastním krvavým kultem. Při tom hledání krve a odpírání spánku jsem si ani namátkou nevzpomněl na Pancharty a z představy "Rudé svatby" u Polanského bazénku se mi dělalo dost špatně. Ale ten pocit se ani náhodou nevyrovná blaženosti, s jakou jsem se kosil u kosení Mansonových vylízanců. O týden později, v mnohem čerstvějším stavu, mám chuť sjet ten filmák znova. Ne kvůli strašně věrné retro atmosféře - auta, bannery hospod i většina filmových odkazů jsou mi naprosto cizí a zatím jsem ve věku, že když na mě dejchnou šedesátky, třeba náhodně kolemjdoucí, dostávám se spíš do katatonického než nostalgického stavu - ale kvůli pocitu osobní angažovanosti i opravdového vztahu tvůrce k jeho dílu. Mám chuť sjet další Tarantinovky, mám chuť dát si ještě delšího Sergia Leoneho a prostě sledovat něco, co vzniklo čistě pro radost. Třeba mám tou vnější informací podprahově roz-o-střený objektivní vnímání možná moc se loudajícího filmu, ale to sžití s postavam za to stojí. Jasně, že film má královsky hrající ústřední dvojici (kde je DiCaprio přece jen menší králíček), patent-waiting smysl pro humor a přepisování dějin nebo režisérsky vypiplanou kombinaci filmu a filmu ve filmu, ale hlavně dodatkovým číslem "filmař sobě" se nemůže chlubit každej. Dokonce bych řekl, že to může přímo málokdo.(23.8.2019)

  • CHILLYcze
    ****

    Věřím že pro člověka, který se vyzná v USA pop kultuře a má přehled o starších filmech je to 5 hvězd. Bez toho celý linka s Margotkou nedává smysl. Opět několik referencí na Sergia Leoneho :) Ale to už je snad ve všech Tarantinovkách poslední doby. Dicaprio jako Clint easwood . Sergio tam je také.(23.8.2019)

  • eMeMko
    ****

    Obrovské očekávání, ještě větší hype a ve výsledku mám rozpačité pocity. Rozhodně se jedná o Tarantinův film, který nejvíce vybočuje ze standardu, na který jsme u něj zvyklí. Méně dialogů, žádný souvislý příběh (či příběhy) a přesto je to snímek, který si zaslouží pozornost. Ale vezměme to popořadě. Herecky se jedná o koncert extrémně vtipného Brada Pitta a alkoholického "idiota" s tváří Leonarda DiCapria. Ani jeden z nich, alespoň dle mých znalostí, nehrál nikdy nic podobného, ale oba své party zvládli s přehledem. Ostatních postav/cameo rolí byla hromada, ale většina z nich proběhla bez větších pozorností, jelikož se na plátně ohřáli třeba jen minutu. Hudebně se jednalo o totální mišmaš songů z let šedesátých a vzhledem ke konceptu scén a střihu, z každé písničky bylo slyšet maximálně 30 sekund. S klidným svědomím tedy můžu říct, že tento film si Tarantino. natočil hlavně pro sebe, jelikož je plný odkazů na starší filmy, které podle mě skoro nikdo nezná (v ČR možná jen postarší páreček, který seděl v kině vedle mě a který se při každém ukázaném plakátu či zmínce o nějakém filmu smál až do zemdlení). Navzdory mému filmovému handicapu jsem si snímek užil a to především kvůli humorným scénám Brada Pitta, především té závěrečné. Zároveň jsme byl koncem příjemně překvapen. Finální hodnocení: Pokud očekáváte film v podobném duchu jako předchozí Tarantinova díla, budete zklamáni. Pokud se od toho odprostíte užijete se téměř tři hodiny zajímavých scén.(23.8.2019)

  • ZeroCZ1233
    *****

    Po 4 letech, kdy se nám Tarantino naposled předvedl s nekonvenčně konverzačním westernem, jehož přístupnost pro klasického diváka byla na hraně jeho snesitelnosti, se vrací s jeho předposledním snímkem, jenž onu hranu zdárně přeskočil ku prospěchu nám, filmové médium milujícím prasátkům, jež se rádi rochní v tomto typu filmů, jejichž výskyt v kinech stojí jenom a pouze na tom, kolik slavných se podílelo na tvorbě a vzniku. Once Upon a Time in Hollywood zaujímá v prvé řadě poctu do této chvíle málo prozkoumáné dekádě, jejíž důležitost ale převyšuje její následovníky, jež jsou pro filmaře v posledních letech mnohem více přitažlivější. Přitom zde pitvaná 60. léta byla kulturním milníkem a změnou nesmírné velikosti a významnosti ve všech myslitelných uměleckých sekcích. Tarantino to ví a svými rozsáhlými znalostmi tento snímek prošpikoval narážkami většími či menšími, dobovým soundtrackem, jenž hraje méně známé tehdejší kousky (což je celkem škoda, protože soundtrack zde funguje na principu toho, že zní pouze z hudebních zařízení, takže nejznámější hity, jež vládly programům a hitparádám a v několika případech i souvisí s tématem, se zde nevyskytují, bohužel), plejádou známých osobností, kde nejvíce podstatné jsou Sharon Tate a Charles Manson, čímž Tarantino znovu kombinuje vzorec, jenž tkví v propojení reálná s výmyslem a zase to skvěle funguje. S filmařským nadšením se pustil i do řemeslné tváře tohoto snímku a jeho utržení z řetězu může průměrného diváka jedoucího na film jen kvůli známému castingu minimálně pěkně vykolejit (toto tvrzení jen dokazuje skutečnost, že mnou navštívenou projekci opustili tři lidé). Je to utahané, pomalé, kamera si vychutnává každý úhel, jenž ve své chvíli točí, nikam nespěchá, zároveň nikam nespěje. Klasický divák si řekne, že to kvůli kvalitnímu příběhu překousne, jenže i zde se vyskytuje další háček, jenž se do trpělivosti onoho diváka zasekl a nepustil. Příběh zde, přesně jak Tarantino sliboval, neplyne z ničeho, jedná se o skladbu scén snímající jeden či více obyčejných dnů (s občasnou stejně tvořenou retrospektivou) postav, jež samy onen příběh tvoří. Proto si Tarantino své postavy s maximálním úsilím a jemnou péčí vypiplal až do nebes, čemuž nejvíce vévodí jeho schopnost tvorby vynikajících dialogů a charakteristických veličin, jimiž tyto postavy vládnou a stávají se tak zapamatovatelnými a do žebříčků nejlepších postav tohoto roku postupující. Tomu z velké části dopomáhá herecké obsazení, jež sice vládne zvučnými jmény, ale i jejich dosavadními hereckými schopnostmi, jimiž vládne jak hlavní trio DiCaprio-Pitt-Robbie, jež minimálně ze dvou třetin předvádí Oscara hodný výkon (přičemž mým favoritem je o pár milimetrů více Pitt), tak i častá minutková camea jmen Pacino, Russell a dalších. To vše pomalu klouže po pošramocené trpělivosti stereotypního diváka až do doby, než nastane výbušný závěr, jenž ho dostane z dřímot a usadí pevně na prdel s bradou v klíně. Závěr je totiž na speedu založená jízda, vytahující si staré a divácky vděčnější Tarantinovy postupy, díky němuž se o tomto snímku bude ještě více a více v pozdějších letech mluvit a diskutovat. Já jsem si na této retro pochoutce donesené na zlatém podnose s fleky od krve, alkoholu a LSD od blázna z videopůjčovny pochutnal do sytosti a vysloužila si čelní místo v mém žebříčku nejlepších filmových laskomin roku. A kdo ví, třeba se tam do toho Silvestra udrží. 10/10.(24.8.2019)

  • rublik05
    ****

    V žádném případě od toho nečekejte další majstrštyk jako třeba Pulp Fiction, Nespoutaný Django nebo Hanebný pancharti. Tohle je takový milý a zábavný návrat do filmových šedesátých let v Hollywoodu doprovázený perfektními výkony hlavních protagonistů. Celý film se nese ve velmi příjemné atmosféře, kterou doplňuje skvělý soundtrack. Vynikne zejména hlavní role Leonarda DiCapria, který zde dokazuje, proč je právem považován za jednoho z nejlepších herců. Zdárně mu sekunduje jeho parťák Brad Pitt, jehož relativně vedlejší role se v závěru ukáže mít větší význam, než role Leonarda. Velký plus také za Margot Robbie, která svou roli zvládla se ctí a je pěkným kontrastem k ošklivým členům Mansonova šíleného gangu. Tarantino je zde vyobrazil jako hnusnou sebranku hloupých hipísáků a životních zkrachovalců, za což jednoznačně v dnešní sluníčkářské době palec nahoru. Jediný co mi na filmu asi vadilo byla jeho délka, která by se lehce dala zkrátit o pár zbytečných scén ve filmu, ovšem na druhou stranu asi to k jeho filmům patří. Celkově film hodnotím na 4* a naprosto chápu, že Quentin Tarantino měl potřebu vzdát holt počátkům filmařiny v Hollywoodu, které ho tak moc ovlivnily v jeho filmařské kariéře, a které má tak moc rád. Viděno v kině 23.8.2019.(24.8.2019)

  • KoubikTK
    *****

    20. 8. 2019 Kino Soběslav: Asi můj nejočekávanější film roku. Díky recenzím jsem se připravil že příběh je tu trochu vedlejší věcí, poněvadž Once Upon a Time in Hollywood je spíše jedna velká zábavná exkurze do šedesátkového Hollywoodu, u které jsem se královsky bavil. Nádherná atmosféra, fungující humor, skvělé sympatické duo DiCaprio a Pitt připomínající dvojici Newman a Redford, úžasná hudba (holt to byly časy kdy snad nevznikali žádné braky) a plno výborných scén - začátek s pěkným hudebním podkladem, souboj s Brucem, Spahnův ranč (poprvé scéna působila krapet nudně), ukázky z fiktivních filmů či zábavné finále. Nebyla by to správná Tarantinovka kdyby tu nebyly propracované dialogy a kdyby se fanoušci Tarantinova krvavého řádění nedočkali. Jediným malým problémem této výborné filmařiny je délka snímku (v pár částech krapet utahanější). Ale i tak bych rád Tenkrát v Hollywoodu zařadil mezi jeden z nejlepších bijáků roku.Třeba druhá projekce bude lepší. 9/10. Druhá projekce: 28. 8. 2019 Premiere Cinemas Teplice. Lepší a zábavnější, protože jsem věděl přesně co čekat a tak jsem si tuto pestrobarevnou retro jízdu více užil a ze čtyř musím změnit na pět. Na udělení Oscara za nejlepší film asi Akademie ani nepomyslí, ale aspoň tomu Leovy či Bradovy by tu nominaci za herecký výkon mohli udělit (hlavně Leo tu pěkně řádí). Třetí projekce: 15.9. 2019 CineStar Praha - Anděl. Tak do třetice všeho dobrého. Musím říct že čím víckrát ten film vidím, tím víc jej miluji, i přesto že není nejdokonalejší a nejlepší Tarantinův snímek, ale prostě jako celek ho mám rád a pokaždé jsem si jej užil. Pro milovníky šedesátkové americké kultury jako dělané.(24.8.2019)

  • PaTeXx
    *****

    Kolaborace: Tarantino - DiCaprio, už jednou zafungovala a teď si představte že k nim mrdnete i Pitta. No, světě div se, spolupráce vyšla náramně (to jen tak pro začátek). Vlastně celý film asi každý čekal, kdy se stane něco pořádného, co přišlo až v závěru. Neříkám, že jsem taky nečekal, nicméně já tohle Tarantinovské zdlouhavé čekání, kdy se scény včetně dialogů natahují (ba i přetahují), mám rád. Z toho důvodu dávám pět hvězd místo čtyř, jako dala většina lidí. Jediná výhrada, kterou moje hlava nevzala, je vlastně zbytečné budování postavy Sharon, která sice v pravdivém příběhu měla enormně velkou roli, ale Quentin ji vlastně nějak "nezakončil". Respektive jsem její scény bral jako odreagovací od hlavního storylineu Ricka a Cliffa, a aby Tarantino nějak natáhl stopáž na svoje optimum. Two more to go, Quen.(24.8.2019)

  • ScarFace_V8
    *****

    Tak jo, kde začít? Jako každý z Tarantionovo filmů i tenhle zaválel. I přes počáteční kontroverzi s Brucem Lee, čehož jsem byl též odpůrcem, jsem se i u této scény pobavil. Na jednu stranu chápu rozhořčení Shannon Lee, na druhou stranu já osobně jsem scénu bral hodně s rezervou jako satyru. Ale o tom přece film není! Krachující herec odsouzený snad už jen k záporným rolím, Rick Dalton a jeho stunt double a víceméně i jeho poskok Cliff Booth se zajímavou minulostí. Tyto dva předvedli opravdu parádní výkon jako duo na plátně, tak i před kamerou. Dalton/DiCaprio jako chlápek co mění nálady z minuty na minutu. Booth/Pitt zase chlápek s kombinovanou náladou pohodáře, mravnostníka a rváče. Ten Pittův typický americký přízvuk fakt žeru. Ale chválit jen tyto dva mi přijde poněkud neprofesionální. Tate/Robbie bude chválit asi každý a já samozřejmě také, ale ostatní herci, kteří se tam sice třeba jenom mihli na určitý čas byli také příjemným zpestřením. Kurt Russel, Zoë Bell, Al Pacino, Luke Perry, Damian Lewis, Bruce Dern a spousta dalších! Film i přes svojí delší stopáž pěkně příjemně utíkal, avšak když se pak dostal do určitého momentu (cca poslední půl hodinka filmu), kdy proběhl určitý časový skok mi přišlo, že se film až násilně snaží dostat ke skvělému finále. Scény byly prostříhané na přeskáčku a hlavní roli nad filmem převzal vypravěč, který popisoval, co se zrovna děje. Zatímco lidi nadávali na nataženou stopáž, já bych se nezlobil, kdyby byl film ještě tak o 20 minut delší. Celkově se QT v posledních svých filmech hodně odvrací od svého stylu natáčení i vyprávění. Kamera není statická, celkově už ani neklade důraz na své typické protáhlé scény z jednoho úhlu a vyprávění probíhá chronologicky. Ale však jde pouze o nezvyk a není to kritika, jen takové zajímavé poukázání. No tak myslím, že tímhle bych to mohl završit. Film mne dost nadchl a za mě *****.(24.8.2019)

  • Anubiska
    *****

    Ano Quentine, souhlasím, kéž by to tenkrát v Hoolywoodu takto dopadlo...(25.8.2019)

  • fimler
    ****

    Čekal jsem od toho úplně něco jiného a něco úplně jiného jsem dostal. Bohužel pro mě nejslabší Tarantinovka. Příběh Sharon tam vlastně nehraje skoro žádnou roli, ale aspoň konec stojí opravdu za to!(26.8.2019)

  • KeineLust
    *****

    Tarantino a jeho wishful thinking podruhý. Fuck off diváckejm očekáváním stejně jako manifest jeho vášně pro sedmdesátý léta, pro tvorbu filmu a film jako celek. jenom mě mrzí, že ono filmový období nemam nijak nastudovaný, tudíž většina - určitě vtipných - narážek šla mimo mě.(27.8.2019)

  • matolos1
    ****

    Niekedy coll-chill feel sixties, a niekedy strašný pocit nedynamicky rozťahaného príbehu. Je to stále skvost, brilantne natočený s perfektnou dvojicou, z ktorej Pittova postava jasne žiari a má aj lepšie scénky. Len niekedy na mňa to prestrihávanie medzi filmovými scénkami bolo až trochu moc. Nechám 4*, je to Tarantino ale keď si budem chcieť od neho niečo pozrieť, tak toto bude jedna z posledných možností.(27.8.2019)

  • cortez
    **

    To jako fakt? Člověk čeká kdy to začne a ono to pak jen skončí. Ta minutovka nakonci za to dlouhé a nudné čekání nestojí. Konec jako sám o sobě není špatný, ale prostě nez to začne klidně se prospěte. Prostě a jednoduše jedna krátká historka natahnuta jak nudle na délku Pána prstenů. Neříkám že to herci nezahráli dobře. To co měli zahrát zahráli hodně dobře ale ten film nic nenabídne. Je to jen přehlídka jmen, herců, a doby konce 60tych let. Téměř bez akce. Nuda v Hollywoodu se to mělo jmenovat! Nejsem odborník na Tarantina. Ale mám pocit že každý film je vždy kvalitně o úroveň níže...(28.8.2019)

  • serdehelan
    ****

    Možno to dalšie zhliadnutie vytlačí na 5 hviezd...(29.8.2019)

  • Themyth
    *****

    Treba sa zamerať na detaily. Tu si pochutná hlavne detailista a fajnšmeker. Odkazy na herecké postavy, scény filmov a hollywoodske príbehy, hemží sa nimi celý film. Je to labužnícka podivana. A záverečná scéna ? Beriem to ako pomstu. Morálnu pomstu po 50 rokoch Mansonovi a jeho sfanatizovanej bande. To, čo vykonali vtedy v Hollywoode bola nielen bezprecedentná, neodpustitelná viacnásobná vražda.Bola to rana aj pre filmový svet. Rana umeniu. A toto je Tarantinova odveta vo filmovej podobe. Vďaka Quentin. A to musím priznať, že nie si moja šálka kávy.:-)(29.8.2019)

  • kubilov
    *****

    Natočit takový film by si v dnešní době mohli dovolit maximálně dva režiséři. Pro svou lásku ke starému Hollywoodu, filmařině jako ušlechtilému umění a samozřejmě nesporným schopnostem. Jedním z nich je Quentin Tarantino, druhým je Martin Scorsese. Kdo jiný než "blázen z videopůjčovny" může nechat děj takového obřího filmu dvě hodiny jen tak nechat plynout, vrstvit za sebe úžasně natočené nostalgické scénky a s rozběhnutím a vyústěním jakés takés dějové linky přijít až v posledních desítkách minut? Závěrečný twist oproti historickým reáliím dokonale tarantinovský. Velkofilm od milovníka filmů milovníkům filmů, pro běžného a nenáročného diváka postačí pohled na hlavní protagonisty. Margot Robbie snad nikdy nebyla tak přitažlivá, Brad Pitt po dlouhých letech netlumeně herecky září a Leonardo DiCaprio už si hraje svou vlastní hereckou ligu. Navrch je tam ještě Al Pacino, Steve McQueen, Bruce Lee a okolo se pohybuje se přízrak Charlese Mansona. 10/10(29.8.2019)

  • hony23
    ****

    Kdo se těší na klasickou Tarantínovku, bude zklamán. I já odcházel z kina v rozpacích, protože už jsem viděl od Quentina lepší filmy. Na druhou stranu, všechny jeho bijáky jsem docenil až po opakovaném zhlédnutí, takže i tady jsem v určité naději. Fanoušci zlatých 60.let si zde přijdou na své, objevuje se tu spousta narážek na nejlepší filmy i herce této doby a stejně tak je nutné mít alespoň základní povědomí o životě Charlieho Mansona, aby jste docenili způsob, jakým si Tarantino s diváky pohrál. Musím také ocenit, že ač film trvá skoro 3 hodiny, pořád je na co se koukat, a to hlavně ve chvílích, kdy na plátně exceluje Brad Pitt.(30.8.2019)

  • Don Martini
    *****

    Zkurvený hipisáci.(30.8.2019)

  • ArthurTheDog
    ***

    [Kino Slovanský dům, 30. 8. 2019, 21:50](2.9.2019)