poster

Tenkrát v Hollywoodu

  • USA

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Velká Británie

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Slovensko

    Vtedy v Hollywoode

  • Kanada

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Austrálie

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Nový Zéland

    Once Upon a Time in Hollywood

Komedie / Drama

USA / Velká Británie / Čína, 2019, 161 min

Scénář:

Quentin Tarantino

Hrají:

Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie, Emile Hirsch, Margaret Qualley, Timothy Olyphant, Julia Butters, Austin Butler, Dakota Fanning, Bruce Dern, Mike Moh, Luke Perry, Damian Lewis, Al Pacino, Nicholas Hammond, Samantha Robinson, Rafał Zawierucha, Lorenza Izzo, Costa Ronin, Kurt Russell, Zoë Bell, Damon Herriman, Lena Dunham, Madisen Beaty, Mikey Madison, James Landry Hébert, Maya Hawke, Victoria Pedretti, Sydney Sweeney, Harley Quinn Smith, Kansas Bowling, Parker Love Bowling, Danielle Harris, Scoot McNairy, Clifton Collins Jr., Marco Rodríguez, Ramón Franco, Courtney Hoffman, Dreama Walker, Rachel Redleaf, Rebecca Rittenhouse, Rumer Willis, Spencer Garrett, Clu Gulager, Martin Kove, Rebecca Gayheart, Michael Madsen, Perla Haney-Jardine, James Remar, Monica Staggs, Craig Stark, Keith Jefferson, Omar Doom, Kate Berlant, Brenda Vaccaro, Lew Temple, David Steen, Gabriela Flores, Vincent Laresca, Maurice Compte, Eddie Perez, Chad Ridgely, Corey Burton, Michaela Sprague, Kayla Radomski, Natalie Cohen, María Birta Bjarnadóttir, Robert Broski, Townsend Coleman, Christina Sergoyan, Adrian Dev, Elisabeth Ferrara, Caitlin Herst, Dave Silva, Quentin Tarantino, Nicholas Walker, Norman Fell (a.z.), Robert Freitag (a.z.), Nancy Kwan (a.z.), Hannes Messemer (a.z.), Nichole Galicia, Gordon Mitchell (a.z.), Weston Razooli

Střih:

Fred Raskin

Scénografie:

Barbara Ling, Nancy Haigh (set dekoratér)

Kostýmy:

Arianne Phillips
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (1 496)

  • castor
    ****

    S Nespoutaným Djangem už to bylo na hraně, Osmi hroznými mě ale milovník dobrých i špatných filmů masírující pořádné tvůrčí ego solidně namíchnul. Nově zase vyplýtval spoustu papíru, ale tentokrát si u mě mnohé napravil. Ironický retro flák zbytečně nežvaní, zbytečně neexhibuje. Je krásně prosluněný, rozverně atmosférický, láká na kostýmy, staré bouráky, velké brýle, vymazlené retro interiéry a exteriéry, blikající neonové nápisy. Quentin Tarantino se slzou v oku a méně efektně, než jsme zvyklí, rekonstruuje starý Hollywood. Bavil se na place evidentně stejně jako následně v kině divák. A v první hodince a něco rozhodně neokouzluje příběhem. Ale dílčími prvky, nápady, skvělou kamerou a hudbou, drobnými camey, které jsou rozkošné (přemoudřelá parťačka ze seriálu) a výborně zahrané (koketní hipísačka svádějící Brada Pitta, jinak dcera herečky Andie MacDowell Margaret Qualley). Předehra je to celkově (až příliš) roztažená, na druhou stranu nesmírně nostalgická. Tarantino sype nespočet drobných odkazů, na kterých si cinefilové pochutnají, a evidentně si plní další ze svých snů (Lea instaluje do řady zřejmě jím milovaných projektů let minulých). A vyloženě originální nebo nějak výrazný příběh chybí. DiCaprio je prostě uvadající herec, dnes hlavně záporných postav, který se nedočkal přerodu ve velkou hvězdu, Pitt pak jeho dublér, kterého studia moc nemusí, protože často na place způsobí rozruch. A skrze jeho mrtvou manželku putují nejrůznější teorie. Oba dva jsou skvostní, oba zbožňovaní. A jejich letité přátelství jim sakra věříme. Oba si svůj návrat k filmu dosyta užívají: Leo si dal po vizuálních orgiích Iñárrita a svého oscarovému koncertu čtyři roky pauzu, Brada užíral táhnoucí se rozvod s Angelinou Jolie. Oba jsou zpět v plné polní. Emočně nestabilnímu herci dělá jeho parťák nejen dubléra, ale i chůvu, fachmana, šoféra a důvěrníka. A někde v dálce vyčkává temná připomínka osudu Sharon Tate skrze kroky následovníků kultu Charlieho Mansona (skvělá scéna Pittovy návštěvy ranče a dokonalé finále). Milovník stříbrného plátna Tarantino prostě dokazuje, že Hollywood je místem, kde se plní sny. Jeho rozrušování hranic mezi skutečným a možným bude sakra vzrušující pro nejrůznější filmové teoretiky. Jeho pocta tehdejší době je výtečná, takže mu leccos (co během těch 160 minut skřípalo) rád odpustím.(4.9.2019)

  • Hild
    ****

    Já rozhodně nepatřím mezi největší fanoušky Quentina Tarantina, ale na tohle se taaaaak dobře dívalo. Obrovská pocta Hollywoodu, film prakticky nemá děj, ale i tak je to výborně napsané - od fanouška filmu pro fanoušky filmu. A samozřejmě obrovský herecký koncert DiCapria a Pitta. Nejlepší je, pokud si divák o filmu nic nezjišťuje předem, může být pak jistou pasáží překvapen a odzbrojen stejně jako já. Ta pasáž mě tak dostala, že jsem brečela smíchy ještě při cestě domů a to se mi už nestalo dlouho u žádného filmu. Naprostá spokojenost(18.8.2019)

  • Spiker01
    ****

    Předposlední film (s velkým F) Quentina Tarantina? Doufejme, že nikoliv. Lidé však nepřišli v tak hojné míře, jak jsem asi čekal (a nový distributor Sony pochopitelně také). Odhadli snad past, že se nejedná o další mainstreamovanější film typu Djanga nebo už značka Tarantulino netáhne jako dříve? Pravdou je, že jsem sledoval každý náznak nové role už tak nabitého obsazení (jak mě mrzí, že už to Burt Reynolds nestihl) a zkrátka jsem měl z hlavní trojice obrovskou radost, protože tohle se často nevidí. Z této trojice u mě možná přecejen malinko překvapivě vítězí Brad Pitt, který je pořád neskutečně cool a hrozně rád bych si dal jeho akční spin-off. Celkově je opět Quentinova samohoňka pro sebe a věrné fanoušky, kteří mají poctivě nakoukáno to málo, co za ty roky stihl. Nenáročnější diváci ve 160ti minutách pravděpodobně umřou nudou a takovým komorním tříhodinovým Osmi hrozným by se měli vyhnout obloukem. Tentokráte se však přiznám, že to v půlce bylo až příliš táhlé i na mě (a to si dovedu představit, že první cut měl 4 hodiny) a trošku bych polevil v odkazování na fakta hollywoodského zlatého věku, ve kterých si "magor z videopůjčovny" tak libuje. Jinak mě potěšila podstatně větší role pro mou oblíbenkyni (koho ne) Margot Robbie, než jsem čekal..mohla by jich podobných brát více. Leo se snaží doplakat a dořvat k dalšímu Oscarovi a kromě mnoha a mnoha skutečně malých cameí je to asi tak všechno, co člověk potřebuje před projekcích vědět. Méně je u vypointovaných příběhů více. PS : Doufám, že příště si udělá čas i Samuel.(19.8.2019)

  • RobKrčmi
    *****

    Tenkrát v Hollywoodu je nejryzejší pocta kinematografii. Zasazením a samotným dějem Hollywoodu 50. a 60. let, především pak tehdejšímu exploitačnímu filmu, po formální stránce pak připomíná spíš filmy evropské, téměř až artové, svojí zdánlivou bezdějovostí, dlouhými záběry bez funkce k vyprávění či celkovou epizodičností. Evokovalo mi to mnohdy hlavně francouzskou novou vlnu. A nemůžu nemilovat film, ve kterým dva ultrasympaťáci chlastají Whiskey Sour (DiCaprio) a Bloody Mary (Pitt). Často jsem se přistihnul, že jsem jediný v sále, kdo se směje, protože mi film připomenul dílo jiné či jsem pochytil nějakou narážku (a to se třeba ve westernových seriálech fakt vůbec nevyznám), ale je tam toho mnohem více. To znamená, že čím větší povědomí a vhled do kinematografie máte, tím víc si to užijete. Ale výborná zábava je to i bez toho, jen je třeba vědet kdo byl Charles Manson, a co se stalo Sharon Tate. Strukturou to nejvíce připomene Auto Zabijáka, téměř celý film je lehce nadbytećná, ale nesmírně zábavná pocta kdečemu a pak fantastické finále ( v Auto zabiják je to geniální automobilová honička). Je potřeba se tudíž nesoustředit na odkryvání děje, ale jen si náramně užívat ten vypilovaný "fikční" svět. A u scény s plamenometem jsem chytl záchvat smíchu, jako už dlouho ne. Geniální, zábavné, cinefilně dokonalé.(18.8.2019)

  • 2Pac
    *****

    Urcite som to uz pri nejakom inom Quentinovom filme pisal a napisem to kludne znova. Je to Genius. Toto je pre mna minimalne na urovni Pulp fiction. Once upon obsahuje kopec perfektnych dialogov a minipribehov zakoncenych vypeckovanou a prekvapivou pointov... “fasistom” nalozil teda riadne :) ...(21.8.2019)

  • gogo76
    ***

    Keď vezmem do úvahy fakt ako som sa na film tešil, tak musím priznať sklamanie. Tarantino sa vyhral s detailami i odkazmi na všemožné seriály a ikony minulosti, ale popri tom obdivovaní a uctievaní akosi pozabudol na príbeh. Trailer nejaké náznaky ukazoval, ale nakoniec nula bodov. Na fantastickú a veľmi sympatickú dvojku Dicaprio -Pitt sa skvele pozerá, ale keď ubehne 100 minút! filmu a neobjaví sa ani náznak zápletky, je to dosť divné...Film má skvelé scény , ktoré sú super sami o sebe ako nejaké videoklipy- Dicaprio v karaváne, súboj Pitt- Bruce Lee, kŕmenie psa, Pitt na ranči, celý záver... Neviem nakoľko mal Tarantino v pláne dejovo naviazať na známu udalosť Polanski-Tate so svojím príbehom , ale po skončení filmu mi prišlo celé to krúženie okolo Sharon Tate úplne zbytočné. Margot Robbie si zahrala absolútne zbytočnú postavu. Odmyslite si všetky scény s ňou a výsledok filmu to takmer v ničom neovplyvní. Tarantino okolo známej udalosti iba okrajovo krúži, mieša realitu s fikciou a divák , ktorý netuší nič o o udalostiach jednej temnej noci musí čumieť na tv jak úplný debil. Napr. niekoľkokrát spomínaný "Charlie". Koľko divákov asi vie, že je to práve ten Charlie Manson?? Pred zhliadnutím odporúčam prečítať aspoň pár viet o Mansonovej "rodine", jednoznačne budete o dosť viac v obraze. Skúste si odmyslieť super duo DiCaprio-Pitt, nahradiť ich niekým menej sympatickým. O čom by ten film bol? O holej riti... Film 60-70%?, popravde ani neviem ako to ohodnotiť. DiCaprio a Pitt 100%.(24.11.2019)

  • D.Moore
    *****

    Super postavy i atmosféra a obrovsky, obrovsky, obrovsky - řekněme - spravedlivé finále. Ve výsledku je to nejspíš první Tarantinův film, který mě přiměl k zamyšlení a nefalšovaně dojal. Takřka nutně ale počítá s tím, že divák bude vědět alespoň něco o Sharon Tate a Mansonově gangu - jinak si nedovedu představit, že by na mě Tenkrát v Hollywoodu tak zapůsobilo. Opravdu hodně se těším, až to uvidím znovu a díky tomu, co už vím, se budu při některých těžko popsatelných scénách bavit.____P.S. Český název se tentokrát úplně nepovedl, ačkoliv se tedy přímo nabízel. "Bylo, nebylo..." by bylo výstižnější.(14.8.2019)

  • Davies182
    ***

    Pocta starým filmům... Pitt jezdí v autě... DiCaprio chlastá a utápí se v sebelítosti... Robbie jde po ulici do kina... pocta starým plakátům... Pitt opravuje satelit, a pak jezdí v autě... DiCaprio dumá nad životem a chlastá... Robbie jde z kina po ulici... pocta starým seriálům... no a na poslední půlhodinu potom konečně dorazí škodolibě se chechtající Tarantino tak, jak ho známe. To je zhruba novej Quentin v kostce. Líbilo se mi to. Ale většinou mě to nudilo jako kráva. Podruhý ani náhodou, a jestli to bude v nominacích na Oscara, rozmlátím svoji bednu a smažu účet na ČSFD. Jinak větší režisérský "fuck you" fanouškům přímo do xichtu teď v kině asi hodně dlouho neuvidím: něco jako kdyby Abrams neukázal lens flares anebo Bay natočil film bez hrdinů, stojících na konci v západu slunce - doufám, že to bylo v rámci spoiler friendly zóny.(15.8.2019)

  • Xmilden
    *****

    Zřejmě nikoho by v roce 2008 nenapadlo, že každý další film Quentina Tarantina bude událostí, která se vždy bude řešit dlouho dopředu. Bohužel tedy hlavně u posledního filmu mám pocit že nikoliv dlouho po tom, protože výsledek Once Upon a Time ...in Hollywoodu není zkrátka pro každého. Film je podstatně podobnější Osmi hrozným než třeba divácky velmi oblíbeným Djangovi či Panchartům. Tatantino se začíná čím dál více zaobírat sám sebou a trošku začíná kašlat na diváka. Stopáž tedy vesele roste, spoustě scén chybí patričná gradace. Co se ovšem nedá upřít je velmi kvalitní filmařské řemeslo. Stále je to totiž Tarantino a ne například Brett Ratner. Takže jaké jsou poznatky: Brad Pitt i podruhé pod Quentinem píše jasnou jedničku a stává se minimálně pro letošek největším bouchačem široko daleko a správným kamarádem do deště. DiCaprio předvádí svůj velmi vysoký standard. Margot Robbie je ve filmu téměř zcela zbytečně. Tedy pokud někomu nestačí ke štěstí koukat na hezkou babu. A posledním poznatkem je, že historie pro Quentina nic neznamená, on si vytvoří prostě svou. PS: Takže se příště zase uvidíme pane režisére. 85%(24.1.2020)

  • lesumir
    *****

    V piči jsem z toho, že se jsem dal pět hvězdiček filmu, u kterého jsem v podstate 130 minut říkal dokola "co to je za sračku" a jakože "watafak" ... Ale on jenom Tarantino umí udělat film o naprostým hovně, kde jsou pouze dobrý dvě scény, a stejně na konci budete čumět s otevřenou pusou a říkat si znovu "watafak", ale blbě s eu toho smát, protože se vám to vlastně ve výsledku líbilo. __ No jo, furt jsem z toho v pasti.(16.12.2019)

  • Tom_Lachtan
    ***

    A hele, tak se konečně Tarantinovi podařilo natočit film, který podle mě není skvělý.. A to říkám jako člověk, co si vyloženě užil Auto zabiják. Jakkoliv mě bavila chemie mezi Pittem a DiCapriem, přišel mi celý film jako sled jednotlivých scének, které v konečném důsledku úplně nefungují a ve finále jsem nedostal ani zábavnou krvavou, přehnanou akci (alá Django), ani silnou dialogovku (alá Gauneři) a bohužel to není ani funční kombinace obého (jako v Osmi hrozných).. Nějak pro mě přes výborné, herecky silné a řemeslně silné jednotlivosti nefunguje vyprávění jako celek. A to mi fakt vadí.(12.5.2020)

  • Arbiter
    ****

    Epizodické historky z Hollywoodu konce šedesátých let, z konce "zlaté éry". Jde o nejlepší adaptaci Grand Theft Auto na filmovém plátně. ___ Tarantino musí být šťastný člověk. Rozpohyboval skanzen svých vášní, lásek. A v radosti z alterované historie a tempa snímku působí jako dítě, které zkratka ví, že tohle je jeho hřiště a platí tu jeho pravidla, takže si to s dovolením odvypráví jak by chtěl on, děkuju pěkně. ___ co Tarantino také ví: diváci ho znají. Napíná je do "neobhajitelného" očekávání. Každý přece VÍ, že teď, Teď! se to už musí stát a všude budou lítat kousky lebky a piliny mozku. A Tarantino se poťouchle usmívá, protože ze 162 minut hrací doby udělal lekcí tantrického sexu pro starší a nostalgické milovníky Hollywoodu a Tarantina. ___ Vrchol tvorby má náš milovaný režisér pravděpodobně už nějakou dobu za sebou. Ale jsem přesvědčený, že i o tom Tenkrát v Hollywoodu je. Takové Havlovské Odcházení. S plamenometem. ___ Snímek v hlavě zraje jako víno s každou další hodinou. Což je dobře, protože přímo během sledování není vždy přímočaře zábavný. Před návštěvou kina si na Wikipedii přečtěte články k heslům "Manson Family" a "Tate Murders".(15.8.2019)

  • MISSha
    ***

    V podstatě můžu souhlasit s uživatelem MrHlad. Tarantino natočil poctu americkému televiznímu průmyslu šedesátých let, o kterém vím úplný kulový a ani mě moc nezajímá. Nechápejte mě špatně, je to technicky brilantně zvládnutý film který dobře vypadá, má sympatické herce, skvěle se na něho kouká ale je to takové nabubřelé NIC, které je až příliš zahleděné do sebe. Skoro tříhodinová délka je docela slušej záhul, po zhruba hodině film prakticky zabředne do natáčení westernu a člověk si začne připadat že kouká na ten western, což není žádná extra zábava. Po hodině a půl zaujme pouze krátký atmosférický záblesk na Spahnově ranči. Tarantino snad polovinu stopáže přešlapuje na místě, leckdy se i zasekne ve vyprávění a je to někdy i uspávající. Podobný pocit jsem pociťovala už u Nespoutaného Djanga, naplno se to projevilo u Osmi hrozných a teď i u Tenkrát v Hollywoodu. Myslela jsem že to bude film který bude vycházet z reálného příběhu té doby, že se bude víc zabívat kuriozním masakrem okolo Tate a Mansonovým kultem, a pomůže rozkrýt nějaké neznámé okolnosti tohoto hrůzného činu. Ve výsledku se tím i zabíval, ale spíš jen velmi okrajově a prakticky úplně zbytečně, aby v závěru Tarantino vztyčil prostředníček, a vymyslel si svůj vlastní alternativní finiš který mě popravdě zklamal, čekala jsem víc.(12.12.2019)

  • Fiftis
    **

    Na Tarantina pekná blbosť. Doteraz neviem o čom to bolo, bez príbehu. Všetky dobré scény sme videli už v traileri. Všetko s Al Pacinom, Kurtom Russellom alebo "Bruceom Lee" bolo tiež v traileri. Ani neviem o čom boli tie 3 hodiny. Tentoraz stavil Tarantino čisto na kecy, ktoré však neboli tak dobré ako napríklad v Bastardoch či Djangovi. Pamätám si ako včera keď som pozeral prvý krát Djanga v roku 2012. To si budem pamätať navždy. Ten zážitok. Na tento film som sa tešil že je v 60.tych rokoch ale to som po väčšinu filmu ani nevnímal. Margot Robbie tiež dosť málo priestoru a popravde vám ani za boha neviem povedať meno jej postavy ktorú hrala. Pitt s DiCapriom samozrejme na Oscara. Ale predstavte si tento film s hercami, z ktorých ani jedného by ste nepoznali. Bola by to mizéria. Soundtrack? Píšem tento komentár okamžite po skončení filmu a neviem že by tam hrala jediná pieseň. Aspoň nožičiek bolo viac než dosť. A koniec? Mnohí nevedeli či majú tlieskať alebo sa ísť obesiť. Ako na pohrebe - pomalé, akoby skončila nemecká dráma. Na Tarantina riadny happyend bez šokujúcej smrti. Už trailery ma veľmi málo zaujali, ale veril som tomu, že to bude fajn. Bohužiaľ. Uvidím ešte po zhliadnutí českej verzií v 1080p.(4.9.2019)

  • Wacoslav1
    ***

    Tarantino už se tak nějak vesměs opakuje. Člověk sice tak nějak ví co od něj má očekávat a i tentokrát si vybral lehce provokativní téma a nabízí svůj pohled na holý úd v andělském městě šedesátých let. Všechno, ale jde až moc v zajetých kolejích a tentokrát mi tu chybí nějaký pořádný highlight takže jenom za 3*55%(26.11.2019)

  • LiVentura
    **

    Mně se příběh nelíbil, ničím neozvlastnuje.. Snad akorát poklona Tarantinovi před finální bitkou, kterou Romanovi P. vzdal poklonu a vyřešil jednu z nejodpornejsich vražd USA po svém.. 😉(2.12.2019)

  • liborek_
    ****

    Ideální film pro pamětníky & fajnšmekry pro nějž do jisté (!) míry platí to, co kdysi Jaromír Blažejovský napsal o filmech Umělec, Holy Motors nebo Hugo a jeho bratři, tedy že jde o dojímání se nad zašlou slávou média zvaného klasická kinematografie... A ještě víc je tento film prubířským kamenem tarantinovského fanouškovství, protože na jeho přijetí/nepřijetí se celkem dobře ukazuje, nakolik mají diváci Tarantinovy filmy rádi pro jejich rafinovanou strukturu, vtipné detaily, práci s postavami, práci s pop-kulturními odkazy apod.... a nakolik kvůli povrchnějším aspektům jako jsou estetizace násilí či humorné "hlášky". Protože v tomto případě budou milovníci povrchních slupek zřejmě velmi zklamáni. Ale jestli Tarantino v něčem tímto filmem dosáhl svého dosavadního maxima, pak v rekonstrukci dobové atmosféry, hrátkami se symbolikou, v budování napětí a práci s divákovým očekáváním. Nicméně vzhledem k tomu, že film je situován do konkrétní doby a je rámován konkrétními historickými událostmi, je zřejmé, že požitek filmu je do značné míry závislý na divácké zkušenosti a také znalosti dobových kontextů (Pozn.: I když z diskuzí s přáteli a kolegy jsem poznal, že film pozitivně vnímají i ti, kdo v životě neslyšeli - a to opravdu nekecám - o Charlesu Mansonovi, Sharon Tate, Romanu Polanskem atd. Jejich čtení filmu je prostě jiné, zaměřují se na jiné vrstvy vyprávění). A od věci není rozhodně ani divácká pozornost: Je např. celkem užitečné vnímat rozdíl mezi současností děje a vzpomínkami postav (viz např. scéna s Bruce Leem) což umožňuje lépe interpretovat psychologii hlavních postav i další vrstvu dobového kontextu. Tenkrát v Hollywoodu je Tarantinův nejkomplexnější film, jenž ale maximálně těží z minulosti a současných témat se dotýká pouze v náznacích, které navíc budou pro značnou část diváků neviditelné (viz např. téma rasismu v adoraci Walta Disneye ze strany nevinné dívenky a v zamlčení motivů Mansonovy sekty). No a moc dobře se na to všechno kouká...(20.8.2019)

  • CrypzzXD
    ***

    Tarantinovu tvorbu nijak neobdivuji, spíše naopak, ale líbí se mi jeho zápal a jasně zřetelný tvůrčí rukopis. Takto bych pro začátek shrnul můj vztah ke Quentinově produkci, která mě po dlouhá léta nechávala zcela chladným. To však o Once Upon a Time... in Hollywood říct nemohu, ale zároveň to s tímto dítkem není tak jednoduché, jak by se zprvu mohlo zdát. Když pomineme herecký koncert Brada Pitta, pohádkové reálie retroHollywoodu a typicky tarantinovské famózní finále, zbyde nám jen v jistých momentech útrpně dlouhá a prázdná onanie tvůrčího ega nad šedesátkovým filmovým průmyslem, která se sice může pyšnit vskutku brilantní filmařinou, ale při absenci motivací mnoha důležitých postav (Manson Family) a vlastně čehokoli, co by se dalo považovat za děj, to v podstatě vyznívá absolutně do ztracena. Přejdeme-li realitu, je mi někdo schopný vysvětlit, jaké opodstatnění v ději má Sharon? Dívá se na to skutečně hezky, ale to je tak všechno… Je tedy jen na vás, jestli vám to stačí nebo pro jistotu raději sáhnete po divácky přijatelnější produkci. Již několikrát jsem měl chuť překliknout na lepší tři hvězdy, ale při vzpomínce na již zmíněné geniální finále (plamenomet!!!), které se zapíše do historie zlatých filmových okamžiků (stejně jako legendární ušní amputace z jistých Gaunerů), si říkám, že to tomu magorovi z videopůjčovny pro tentokrát odpustím. Slabších 7/10 Edit: Při druhé projekci je to nepřekvapivě o poznání větší nuda. [8.12.2019] 6/10(14.9.2019)

  • Hunt
    ***

    50% Neměl jsem žádné očekávání, to však předčilo mé neočekávání, první 1/2 hodiny cajk, příjemná atmosféra, Pitt ve formě....ale kde nic není, ani Tarantino (mě) nebere. Finale? Jako fakt to měla být třešnička filmu? No nic, jsem evidentně v opozici a přestože jsem Tarantina fanoušek, stávajících 83% (2019/08) procent na csfd je pro tento snímek značně nadhodnocené....(27.8.2019)

  • Shakers
    ***

    Ja tie Tarantinové filmy asi nikdy nepochopím. Nie že by som nechápal pointu, ta mi je vždy jasná, skôr nechápem, čo ľudia na tom vidia. Nie som slepý a samozrejme chápem aj ja čo je na nich super, ale nikdy ma Tarantino po celý čas neupútal tak, aby som sa nenudil. Každý jeho troj hodinový film obsahuje pre mňa asi hodinu nudy a Once Upon a Time in Hollywood nieje výnimkou. Je to škoda, pretože niektoré scény (DiCapiro a plameňomet, Pitt vs Lee) sú výborné. Bavil ma úvod, bavil ma záver, bavil ma Pitt (ktorý podla mňa celkom zaslúžene získal Oscara), bavil ma Dicaprio, bavil ma Pacino, bavila ma retro atmosféra, soundtrack, bavili ma tie hlody a odkazy na 60té roky, ale zvyšok, hlavne prostredná časť (Margotka v kine, Pitt na ranči, DiCaprio na natáčaní) je príliš dlhá, nudná a plná naozaj zbytočne dlhých dialógov, ktoré iba kazia rozjazd filmu. Osobne by som to najradšej prestrihal a bol by s toho lepší film. Aspoň pre mňa. 65% - 3*(26.2.2020)

  • Indiana
    ****

    Čekal jsem něco trochu jinýho, ale i to co jsem dostal, stálo za to. Tempo je většinu děje pomalý, ale přesto jsem se nenudil a líbil se mi ten svět, co Tarantino vytvořil a několik scén bylo vyloženě lahůdkovejch. Zatim mám z toho podobný pocity jako z Hanebných panchartů, Osmi hrozných a Nespoutanýho Djanga - napoprvé velká spokojenost s tím, že tomu ale něco málo chybělo (i když nevím co) a plné docenění kvalit až po několikátém zhlédnutí. Každopádně Brad Pitt a Leonardo DiCaprio jsou naprosto super dvojka a hned bych si s nima dal další film. 85%(16.8.2019)

1 2 3 4 5 6 7 20 38 57 75