Reklama

Reklama

Henry Brogan (Will Smith) je elitní nájemný zabiják, absolutní profesionál, který bez pochybností vždy stoprocentně odvede zadanou práci. Při poslední zakázce se však k němu dostaly informace, které neměl slyšet, proto se ho jeho zaměstnavatel s těžkým srdcem rozhodne nechat zlikvidovat. Koho však poslat na člověka, který je v tomhle oboru nejlepší ze všech? Ideální by byl Henryho dvojník, o něco mladší, odolnější a odhodlanější. Ve společnosti Gemini, vedené technokratem Clayem Verisem (Clive Owen) už léta probíhá tajný projekt, který právě tuhle možnost nabízí. Henry se poprvé bojí o život. V patách má rovnocenného protivníka, který předvídá jeho každý krok a každý úder vrací o něco silnějším protiúderem. V doprovodu tajné agentky Danny (Mary Elizabeth Winstead) zběsile prchá napříč kontinenty, než mu dojde, že pokud má mít aspoň nějakou šanci na přežití, musí se svému pronásledovateli postavit tváří v tvář. V ponurých kulisách budapešťských katakomb se mu ho konečně podaří zahnat do kouta, ale když se mu podívá do očí, má najednou mnohem víc otázek než odpovědí. Proti němu stojí jeho o třicet let mladší Já. A stále ho chce zabít. (CinemArt)

(více)

Recenze (418)

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Vizuální stránka úžasná a mladá verze Willa Smithe uvěřitelná. Akce je vymazlená a odehrává se na zajímavých místech (na Kostnice mám letos štěstí). Ang Lee je machr. Příběh je bohužel devadesátková klasika, která bude mít příští rok třicet let výročí. Přitom stačilo aby Henry nebyl hodný hitman. Owen nevyužitý, Smithové hrajou svůj standart, Mary Elizabeth je ovšem neuvěřitelně super. Nikoho nepotřebuje, ničemu se zase tak moc nediví a v kariérním postupu má jasno. Blíženec není revoluce, prostě jen slušný akčňák. ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

Tři, ale jen za tu nádhernou rvačku na motorkách, kde vedle střihu, kamery a akce fungovala ještě i zajímavá myšlenka, která to držela v napětí, protože se z ní mohlo rozvinout něco ducha-plného. Jenže příběh byl nakonec hodně prosto-duchý, prostě hodně prostoduchý, prostě hodně. Místy až nechtěně komický. A jestli si dopodrobna vzpomenu, jak jsem vlastně zmlsaná MI: Fallout, mohla bych to stáhnout i na dvě... Aj, vzpomněla! ;) *~ ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Gemini man je přesně ten typ filmu, které v kinech do pár let prakticky nebudou promítány, jelikož na ně prostě chodí málo lidí a Paramount, jež je nyní prakticky jediným studiem, které točí originální filmy podobného typu (originální ve smyslu nenávaznosti k ničemu předchozímu), kvůli tomu definitivně zkrachuje, pokud si nenajde další dojnou krávu typu Mission Impossible. Co naplat, že podobné filmy mají v kinech svoje místo a na VoD jsou jim málokdy poskytnuty takové produkční hodnoty, jimiž oplývá právě nový film zasloužilého Anga Lee. Patrně jsem ale jeden z mála, co si toto myslí. V každé správné recenzi jsme se před měsícem mohli dočíst, že je Blíženec reliktem z devadesátek, který už dneska působí úsměvně. Chápu, že lidé, co sledují dění ve filmovém průmyslu déle než já a přihlíželi kolování tohoto projektu Jerryho Bruckheimera Hollywoodem, si toto myslí, ale za sebe říkám, že vůbec nemám problém s naivním filmem, u něhož člověka příběh příliš nevytrhne, ale nabídne divákovi něco jiného. V tomto případě Willa Smithe z dob prvního řádění Mizery Mika Lowreyho, čehož bylo docílené díky špičkové omlazovací technologii, která by před deseti patnácti lety nebyla možná a odsoudila by film v řešení dvou nespřízněných herců jako v Looperovi (v případě Blížence nutně více podobnými). A také špičkovou akci, která Leemu pořád jde a dobře se na to kouká. Jako čert kříži se vyhýbám 3D technologii, tím pádem jsem ani nebyl na projekci filmu v HFR (vyšší snímková frekvence) a při bitkách muže proti muži (zejména Willa Smithe proti Willovi Smithovi) jsem registroval podivně zrychlené pohyby, které na mne působily, jakoby měl být omlazený Henry Brogan robotem, v jednom konkrétním případě dokonce terminátorem. Možná je to způsobeno tím, že akční scény byly výhradně koncipovány právě ve vyšším snímkování, možná mají počítačové triky ještě co dohánět, faktem ale je, že omlazený Smith tu vypadá naprosto věrohodně a hned bych si dal nějaký akčňák v jeho nejlepších letech. Charisma ale samozřejmě neztratil ani po padesátce, takže stále zůstává hlavním tahákem filmu. Škoda, že to tentokrát nevyšlo komerčně, na třetí Mizery se těším moc. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Artový režisér a věhlasný scénárista dali dohromady supermoderní akčňák s devadesátkovou tématikou. Digitálně omlazený Smith má stejný problém jako De Niro v Irishmanovi, aneb oči řeknou všechno. Pořád ty digi ksichty ještě nejsou na top ůrovni, ale chvála filmařům, kteří se nebojí experimentovat s novými věcmi. Díky nim se kinematografie posouvá kupředu a digitální technologie je jedna z alternativním budoucností kam se ubírat. Pominu příběh, který přestává být zajímavý po 30ti minutách, což měl být pohužel paradoxně ten "wow" moment. To se ale nepovedlo. Smith na to ale určitě stále má a s padesátkou na krku se stále fantasticky ohání. Celkově Lee akční scény vymazlil a vypadají velmi působivě. To je zároveň asi taky jediný důvod proč si to pustit. ()

Nevka 

všechny recenze uživatele

Možná to bude tím, že poslední plnokrevný akčňák, který jsem v kině viděl byl jalový Angel Has Fallen, ale Gemini Man mě bavil od začátku do konce. Ne, že by byl nějak převratný po stránce příběhové (právě naopak), ale dobře se mi na něj koukalo a ani chvíli jsem se nenudil. Dialogy sice občas skřípou a scénář má pro žánr typické přešlapy, ale celkově mi to nijak zvlášť nevadilo. Omlazování se až na samotný "meh" závěr povedlo (co taky čekat jiného, když Smith na svůj věk zdaleka nevypadá) a hlavní lákadlo filmu tak nezklame. Do toho tam hraje soundtrack, který mi v některých postupech až příliš připomíná Panství Downton, což je při bližším zamyšlení nad zařazením obou snímků celkem paradoxní. Opticky něco mezi třemi až čtyřmi hvězdami, ale vzhledem k tomu, jak mě masivní kampaň docela odradila se přikloním ke čtyřem. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Že to má luxusní obraz a že tam pobíhá víc Willů Smithů, ještě neznamená, že z toho divák musí padnout na zadek. Další výzva žánrového všeuměla Anga Lee tentokrát nedopadla dle očekávání. Příběh je bohužel otřepaný, je z něj cítit, že roky ležel někde v zaprášené horní polici. Will chce do důchodu. Roky pro vládu odstraňoval nepohodlné lidi. Jenže při poslední fušce se něco pokazilo a odstranit se ho snaží jeho bývalý zaměstnavatel, aby zakryl stopy. A pošle vylepšeného klona. Pak se to ještě párkrát zašmodrchá, aby nám z toho vylezlo, že jde o sterilní průměr, který stojí za vidění kvůli dvěma velmi slušným akčním scénám. Kvůli scénáři nebo slzícímu Willovi nikoliv. Ani kvůli (krapet děsivému) digitálnímu omlazování herců. A ti, jenž nejsou součástí tohoto technologickém pokroku, se evidentně nudí. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Na to, jak vážně se bere, není Blíženec nijak zvlášť sofistikovaná podívaná, a ačkoliv jsem si to tajně přál, třetí roh willsmithsovského filmového trojúhelníku Já, legenda + Já, robot + ? rozhodně nevznikl. Kromě podivného scénáře, který jako by si několikrát připravoval půdu pro překvapivý zvrat, ale nakonec to nechal být, byly podivné také triky. Nemám na mysli omlazeného Willa Smithe, který je fakt dokonalý (Co bude dál? Můžeme vyhlížet třeba nové grotesky Bustera Keatona?), nýbrž to ostatní - spousta záběrů totiž vypadá tak rušivě digitálně... Honička na motorkách je fajn, ale občas něco zatahá za oči (člověk si prostě musí říct, jaké by to bylo třeba s kaskadérským šílencem Tomem Cruisem, který by nepotřeboval digitální dvojníky a motocykly), souboje muže proti muži působí spíše jako souboje robota proti robotovi... A nějaké režijní nápady? Když si vzpomenu, jak originálně onehdy pojal Ang Lee komiksového Hulka (ano, toho mám vážně rád), musím říct: Žádná sláva. ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Ang Lee natočil veleprůměrnou akční blbinku na jedno unavený víkendový zkouknutí: sám tomu pořád ještě těžko věřím, když to píšu. Nemít to skvělýho Smithe a dobrý akční scény, neopřel bych si o tenhle legrační filmík plnej klišoidních dialogů ani kolo. ()

pepo 

všechny recenze uživatele

Ako fajn akcnak z cias minulych ma to celkom bavilo. Smith si to dava s prehladom a ma to niektore skvele momenty. Bohuzial triky sa obcas kruto nepodarili a vytrhavaju z filmu. Pred 20. rokmi by to bol obrovsky hit, teraz vsak uz nema co ponuknut. Najhorsie je, ze ten scenar nikto prilis neaktualizoval na sucasne trendy a od Leeho som cakal, ze tomu da trochu viac hlbky. Ciselne presne medzi 6-7/10 ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Přísnost musí občas být, vždyť tohle je film Ang Leeho. Tady člověk musí mít trošku vyšší nároky než obvykle. Will Smith se zařadil po bok všech Arnoldů a Jean-Claudů, kteří si už v minulosti vjeli do vlasů se svým klonem. Blíženec je hodně zbytečné akční sci-fi, které nejvíce ohromí omlazeným Willem Smithem a jednou parádní honičkou na motorkách. Zbytek je často dost k nepřežití. Hlavně postavy nejsou zrovna dvakrát sympatické a zajímavě zahrané. Hrozně moc se těším na další Mizery a byl bych rád, kdyby Will přehodnotil své hollywoodské postavení. 45% ()

LiVentura 

všechny recenze uživatele

Důvod vzniku mi asi nikdo neobjasní.. Hold WS potřebuje prachy na život a svou početnou rodinu, jinak mi to smyslu nedává! ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Gemini Man je na akciu de facto postavený - obsahuje jej veľa a v dvoch prípadoch (naháňačka na motorkách, finálna bitka) je vyložene vynikajúca. Obe pasáže majú výbornú kameru, strih, choreografiu a hlavne celkovú inscenáciu. Rozhodne patrí medzi to najlepšie, čo akčný žáner tento rok ponúkol. Blíženec je snímka zaujímavá popredne dvoma aspektami - prvým sú vizuálne efekty. Digitálne (o cca 35 rokov) omladený Will Smith vyzerá v každom zábere, v ktorom je mu tvár zreteľne vidieť dokonale realisticky. Divák tak má pocit, že skutočne sleduje vedľa ozajstného starnúceho Smitha jeho autentickú mladú "verziu". Druhou najsilnejšou stránkou sú akčné scény. Lee je skvelý režisér a jeho žánrový a tematický záber je obdivuhodne široký - za svoju takmer tridsaťročnú filmársku kariéru už sa s výnimkou hororu dotkol snáď všetkých hlavných filmových žánrov. ()

Shakers 

všechny recenze uživatele

Od Gemini Man som nemal moc veľké očakávania, no zaujal ma trailer, kde mladý Smith naháňa starého Smitha. Hneď na úvod musím povedať, že nič prevratne nečkajte, okrem dobre spraveného, digitálne omladeného, učesaného a vylešeteného Willa Smitha, ktorý vyzerá skutočne famózne. Čo sa týka príbehu, tak je fajn a zaujme, aj keď každému komu aspoň trošku zapaľuje napadne, ako sa to presne skončí. Príbeh nieje nič extra a väčšinu ukázali už v ukážkach, ale dokáže zaujať jedným hercom, ktorý kope riť sám sebe. Musím sa priznať, že ma úvod bavil trošku viac, ešte keď bolo všetko zahalené rúškom tajomná, pretože záver, alebo teda druha polka skĺzla do klasického akčného filmu, bez nejakej strhujúcej scény alebo zvratu. A tým nemyslím akciu, ta bola celkom fajn, aj keď niekedy mi tie rýchle zábery k tomu moc nesedeli. Bavil som sa, no nebyť Willa Smitha šiel by som asi s hodnotením o niečo dolu. Obľúbený soundtrack: Gemini Man. 80% - 4* ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Nevěřil jsem, že se Hollywood ještě vzchopí k takhle čistému akčnímu blockbusteru. Navzdory všem nevyhnutelným změnám v průběhu produkce je vidět, že se jedná o devadesátkový Bruckheimerovský námět v plné parádě - v centru stojí protagonista výjimečně zdatný v likvidaci padouchů, potenciální romantická linie je zcela potlačena a spiknutí vede až k nejvyšším příčkám, ale není zatíženo žádnými politickými ani sociálními kontexty. Vyprávění vytváří jednoduchou hyperrealitu, v níž existují jen inkriminované dvě strany konfliktu a nic jiného není důležité. Ang Lee pak čistým obrazem a digitálními úpravami tohle pojetí podtrhuje a opravdu pomáhá vytvořit alternativní svět, který jsem ale neměl nejmenší problém přijmout a nechat se jím alespoň na úrovni poctivého akčního zážitku pohltit. Samotná akce není statická a vynucená, nýbrž poměrně různorodá a posouvající děj, přičemž digitální look oči rozhodně nemučí a do zmíněného konceptu zapadá. A co víc, akce není zase tolik a sází se také na interakce postav, které jinak jednoduchou story usměrňují. Nejde o žádné revoluční žánrové blbnutí, na to je příběh pořád hodně standardní a v rozvíjení některých motivů nevynalézavý a zkratkovitý, ale staromilný nádech mi jinak imponoval a Lee mi po dlouhé době nabídl 3D komfort, v němž vidím perspektivní vizuální budoucnost (byť chápu, že mnoho diváků ten zmíněný hyperrealistický styl ihned nepřijme). Osobně jsem ještě čekal, že to bude ve stylu devadesátek značně vtipnější - ta serióznost mi k tomu místy úplně neseděla. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

To, že se v Hollywoodu objeví velice zajímavý námět hned neznamená, že by se film dočkal rychle realizace. Jedním takovým příkladem za vše bude rozhodně Blíženec- Ten se chystal přes šílených 20 let a za tu dobu kdy si prošel Development hellem se kolem něj motalo spousta zajímavých režisérských a především hereckých jmén. Film mohl například režírovat Tony Scott, zajímavější je to ale právě až u toho castingu- Kolem hlavní role zabijáka, kterému začne jít po krku jeho mladší klon se za těch 20 let motali herecká jména jako Harrison Ford, Mel Gibson, Clint Eastwood, Arnold Schwarzeneggger, Sylvester Stallone nebo Sean Connery v době kdy ještě po Lize výjimečných nezlomil nad herectvím hůl. Už to vypadalo, že se ten film nikdy realizace nedočká a přece jen jsme se dočkali- režii si vzal na starost Ang Lee a hlavní roli nakonec po všech těch letech získal Will Smith. Důvodů proč se tak dlouho čekalo na realizaci snímku bylo hodně, ten hlavní ale měl být především ten, že se čekalo na to až bude technologie na takové úrovni aby mohla být hlavní herecká hvězda digitálně omlazena a krom role stárnoucího zabijáka si zahrát i právě svou mladší verzi. Ang Lee už se třeba u Pí a jeho život osvědčil, že mu práce s technologií nedělá problém a především má neskutečný cit na vizuál, Will Smith zase několikrát předvedl, že dobrý herec a především mu role drsňáků nedělá problém. Prvotní trailery sice ukazovali, že ta technologie ještě není tak úplně dokonalá a mladý Will Smith nevypadá zrovna realisticky, pořád tam ale byla ta zvědavost a doufalo se, že se triky do premiéry stačí doladit. A především byla otázka jestli bude Blíženec po těch 20 letech realizace fungovat a obhájí si titul projektu o kterém se v Hollywoodu dlouho mluvilo. Ve finále by možná nebyl ani tak problém, že je námět filmu přes 20 let starý, finální Blíženec ale opravdu působí jako zakopaná akční relikvie z 90. let, kterou nikdo nějak zásadně neaktualizoval a možná, že kdyby film vyšel v 90. letech tak by z něj mohla být akční klasika. Píše se ale rok 2019 a i kdyby se film snažil schválně odkazovat na 90. akční klasiky (nesnaží), pořád film bude v dnešní době tak trochu podivně vyčuhovat. Naštěstí ale režíruje právě Ang Lee a ten dokáže aby ten film alespoň víceméně fungoval. Blíženec je především akční film. A jakožto akční film funguje. Vybavím si minimálně 3 akční scény, které bych označil za výborné a neskutečně jsem se u nich bavil. Will Smith je především v ideálním věku a kromě toho, že v akčních scénách funguje také dokáže uhrát nájemného zabijáka ve středním věku. Každý stárneme, Smith se ale s tímhle faktem vyrovnává celkem snadno a mám dokonce pocit, že si to užívá. A táhne díky tomu Blížence. Především se ale vyplnilo jedno přání- DIGITÁLNĚ OMLAZENÝ WILL SMITH JE SKVĚLÝ! Digitální omlazování ještě opravdu neumí každý a někdy pořád vyloženě bolí a kazí dojem (víc nám o tom už za měsíc dle ohlasů ukáže Scorseseho Irishman) a dle trailerů na Blížence se nezdálo, že bude digitálně omlazený Smith fungovat jako jedna z hlavních postav na které má příběh stát. Jenomže se to povedlo! Nevím jestli se shodnu se všemi, mně ale digitální Smith opravdu potěšil a užíval jsem si každou interakci normálního Smitha a digitálně omlazeného Smitha! Junior je ve finále jedna z nejpozitivnějších věcí na tomhle filmu a rozhodně bych nečekal, že budu ve finále tak nadšený právě z digitálního Smitha. Bavila mě i Mary Elizabeth Winstead, přičemž je mezi ní a Smithem jakási zvláštní chemie, která ale celkem funguje. I Benedict Wong je fajn a i když ve filmu funguje spíše jako odlehčující postava, přesto funguje jako plnohodnotná součást filmu. A ve finále mě celkem bavil i Clive Owen, který se dokáže tvářit jako někdo komu na jeho výtvoru opravdu záleží a bere ho jako syna, každému ale dojde, že tak trochu lže. Owen se svým zlým ksichtem vždycky seděl spíš na záporáky a tady takhle funguje. Možná jsem od jeho záporáka ale přece jen čekal něco víc. Možná více propracovaný vztah s Juniorem? Možná nějakou lepší interakci s Henrym? Já vlastně ani sám nevím, Owen mě bavil, zároveň jsem ale prostě od něj čekal něco víc a vlastně na mně nefungoval jako hlavní záporák/hlavní hrozba. Minimálně tohle se ale ještě filmu odpustit dá. To co se Blíženci odpustit nedá je, že jaksi nevyrovnaně balancuje mezi akčním béčkem (tyhle pasáže celkem fungují a ten film se mohl v 90. letech opravdu stát kultovním filmem) a zároveň filozofickou sci-fi o tom jestli mají klony stejná práva jako normální lidé nebo jestli taky dokáží začít cítit nějaké emoce. Když se ten film najednou nebere extra vážně, najednou vlastně funguje strašně moc. Jakmile se ale začne brát vážně, nefunguje to skoro vůbec. A není to kvůli tomu, že by Smith nedokázal uhrát stárnoucího zabijáka, který má poprvé v životě reálně strach nebo, že by digitálně omlazený Smith nefungoval v interakci s normálním Smithem. Je to prostě proto, že ten film nefunguje jako vážná záležitost. Což je s podivem vzhledem k tomu, že film režíruje právě Ang Lee. Což mě přivádí k tomu jak se Ang Lee k tomuhle filmu vlastně dočkal. A tady se dostáváme do spekulací- Ang Lee jakožto vizuální režisér podle mně šel k filmu především právě díky hlavní zápletce a využití de-agingu. Možná mu byla celá zápletka vystřižená jak z akčního filmu prostě ukradená a šlo mu především o de-aging. Je to klidně možný. Nebo si chtěl Lee třeba zkusit akční film. A úplně mu to nevyšlo. To je ale naprosto v pořádku. Režisér povedeného Tygra a draka, Hulka, který byl tak trochu jiná komiksová adaptace v tom nejlepším slova smyslu nebo parádního Pí a jeho život prostě tak trochu šlápl vedle, zároveň si ale vyzkoušel de-aging, což se mu jako režisérovi, který dbá především na vizuál určitě líbilo. A zároveň Lee dokáže natočit akční scény parádně, ať už je to přestřelka, naháněčka na motorkách nebo jen pěstní souboj. Je to fajn a akční scény stojí za to, ve finále je to ale přece jenom fakt málo. Film se jinak natáčel na různých lokacích, v hlavní zápletce filmu se totiž postavy stěhují z bodu A přes B do C a tudíž se cestuje po světě. Natáčelo se na skutečných lokacích a některé záběry vypadají opravdu krásně. Zároveň to ale celé někdy působí jako, že je prostředí celé vytvořené v počítači (i když není) a bohužel to tak působí především ve chvíli kdy si jdou Smithové po krku. Ten film vlastně vizuálem není kdovíjak povedený a kdybychom neměli toho skvělého Smitha Jr., nemá se tu skrz vizuální stránku bůhvíco chválit A je to škoda! Se scénářem mám jinak ten problém, že je od začátku jasné jak by film mohl skončit respektive existují dvě možnosti jak by mohl film skončit: Tou odvážnější cestou a tou očekávanější cestou. A mrzí mě, že se tvůrci vydali spíše tou očekávanější cestou i když to vlastně chápu. Jen mě mrzí, že tu v součtu nikdo neměl koule na to přijít s něčím trošku temnějším, drsnějším a v rámci žánru originálním... Blíženec je vlastně hodně oukey. Smith je super, Smith Jr. vypadá dokonale, Winstead je fajn, Wong je fajn, Owen je Owen, akční scény stojí za to, lokace jsou sem tam hnusný, až podivně to přeskakuje z akční voloviny do filozofické úvahy nad životem klonů a ve finále ten film možná opravdu dorazil až moc pozdě, zároveň ale neurazí. Bylo by zajímavé vědět jak moc se scénář upravoval (upravoval ho David Benioff, jeden z showrunnerů Hry o trůny) a jestli by ten film nebyl lepší kdyby se scénář trochu nerozpracoval a nezměnil, na to už je ale asi pozdě. Je to fakt oukey film, podruhé už ho ale nikdy vidět nemusím..... () (méně) (více)

misterz 

všechny recenze uživatele

Jediné čo trochu pomáha filmu, sú akčné scény. Takže pokiaľ hľadáte niečo, kde by ste si pustili mozog na vandrovku a len behali po obrazovke očami, tak v pohode. To ostatné za veľa nestojí. Veľmi slabý priemer. 50/100 ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Většina věcí špatně a už to tady napsali jiní. Obsazení dobré max. tak napůl - Will Smith a Clive Owen ok, ale Mary Elizabeth Winstead (která ani nic neukáže) a (děsivě hrozný) Benedict Won fakt ne-e. Turisticky nudné lokace, podobně jako zoufale nedramatický děj - obzvlášť k závěru (který je fakt zlý) už se tam neděje v podstatě nic zajímavého, všechno to jede podle vyjetých šablon, nápadně upomínajících devadesátky (je mi téměř stydno to zde psát, když už to zde zaznělo tolikrát). Soundtrack - vůbec si nepamatuji, jestli tam vlastně nějaká hudba hrála, a fakt mě to nebavilo, ke konci víc a víc. Ten námět není celkem špatný, ale šlo z něj podle mě dostat mnohem víc. Celkově mě Ang Lee a jeho filmy dost míjí. ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

Tak už i filmy dělaj z plastu, dokonce z 3D tiskárny, o scénáři ani nemluvě, ten je přímo z kopírky...ale ta nezbytná kočička po boku Willů Smithů, v tomto případě samozřejmě běloška, se mi líbila. [Kino Citadela - Litvínov] ()

Související novinky

Mission: Impossible 7 a 8 se znovu odkládají

Mission: Impossible 7 a 8 se znovu odkládají

21.01.2022

Skoro to začíná vypadat, že se pokračování ze série Mission: Impossible už nikdy nedočkáme. Po několika odkladech a přerušování produkce z důvodu pandemie totiž přichází další smutná zpráva. Studio… (více)

Pokračování Avatara nebudou mít HFR

Pokračování Avatara nebudou mít HFR

23.10.2019

Režisér Ang Lee (Pí a jeho život, Ulička slávy) dlouhodobě vsází na to, že vyšší snímková frekvence (HFR) je budoucnost kinematografie. Jeho poslední pokus přesvědčit diváky, že má pravdu, nicméně… (více)

Nej filmy roku a PF 2019!

Nej filmy roku a PF 2019!

31.12.2018

Film, od kterého jsme kvůli komplikacím při natáčení (výměna režiséra) raději nic velkého nečekali. Bohemian Rhapsody. Dnes suverénně nejoblíbenější a masami nejlépe hodnocený filmový šlágr roku.… (více)

Reklama

Reklama