poster

Once Upon a Time in Venice

  • USA

    Going Under

    (neoficiální název)

Komedie / Akční

USA, 2017, 94 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Morholt
    **

    První polovina byla naprosto úděsná a vzhledem k tomu, jaká měli filmaři k dispozici jména, je to ostuda. Nehledě na to, že mě neskutečně štvala psotava vypravěče v podání Thomase Middleditche. V druhé části se začalo konečně něco dít a sem tam se člověk může i pousmát, ale pořád to není nic, co by splňovalo mojí představu akční komedie. Z mého pohledu další ze záležitostí, na kterou by měl Willis raději zapomenout. 25%(26.6.2017)

  • Wacoslav1
    *

    Hmm nikdy bych nevěřil, že to napíšu, ale ať to Wyliž radši zabalí nebo jde zase hrát ty záporáky co celý film kecají za stolem a na konci je někdo odstřelí. Tenhle pokus o sebeparodování nevyšel a spíš než na zábavnej humor to vypadá na trapas. Nicméně odpad nedám sem tam jsem se pousmál a navíc nejsem tak zaujatý jako Laco. Je mi jasné jako všem, že Bruce tu svoji řiť neukázal páč to byl očividně dubl, narozdíl od Arnieho ve 478 a dokážu si představit, že to muselo pana dvojhvězdu tak naštvat, že to poslal rovnou do odpadu...20%(3.7.2017)

  • SaNcHeZ_cz
    **

    Tak to vážně teda nemám slov. Trochu nechápu, co jsem to vlastně právě viděl. Scénáristé nepříliš vtipného Cop Out pojali podezření, že problém byl posledně někde jinde než v jejich scénáři a tak se do kriminální komedie pouští po svém, znovu verbujíc Bruce Willise, jehož kariéra má o sedm let později podstatně více šrámů, než by bylo zdrávo. Ano, pár zajímavých a nápaditých momentů se ve filmu sice najde, nicméně největší problémem celé podívané je, že to všechno vlastně strašně moc nefunguje. Stupidní scénář, který je naprosto mimo (a to včetně prkenných dialogů, které jakoby nikdo před natáčením nepřečetl nahlas, aby si uvědomil jak hloupě vlastně zní), stejně jako ten zástup známých tváří, které se ve filmu mihnou v epizodních rolích. Pitomoučký skeč na téma laciná varianta na devadesátkové filmy (jistá inspirace Posledním skautem by se tam taky dala dohledat) v moderním hávu, který někdo tak trochu pozapomněl sestříhat a natáhl jej na hodinu a půl. Takhle se filmy jednoduše netočí a je k tomu docela dobrý důvod. To co totiž může takhle na papíře celkem fungovat, v téhle podobě jednoduše nefunguje a zamrzí to každých pár minut, když se film neustále pokouší pohnout z místa, ovšem marně. Pokud máte náladu na nahého Willise na skateboardu jak projíždí absurditou napěchovanou kriminálkou zavánějící až neúmyslnou parodií a trousící hlášky, které by nezvládl snad prodat ani tak před dvaceti lety, pak směle do tohoto béčka. Jinak ovšem ne. A to ani nemluvím o tom, že úvodní expozice postav ve filmu vyprávěná z pohledu jedné z vedlejších postav, pokračuje i deset minut před samotným koncem. Nebo že samotný příběh je vystavěn tak mistrným způsobem, že vedle něj slova vykonstruovanost a strojovitost blednou závistí.(29.6.2017)

  • verbal
    *

    Děda Wyliž se z posledních sil urputně snaží o ryvajvl, ale ponižováním se ve fekálně trapných zvratcích nějakých dvou krutohustých vtipálků, co moc chtějí být Koheny, avšak ať dělají, co dělají, pořád jsou za kokoty, to asi příliš nepůjde. Vskutku dehonestující a zoufale nevtipná obludnost pro tak Trošku kapacitně omezené vyrachtance, kteří si dozajista do ruda oplácají kolena v záchvatech hurónského smíchu, když uvidí pitvořícího se povislého geronta drandit nahého na skejtu, strkat si do prdele devítku, nebo zmalovaného agresivní transkou ukrutně žertovně zdrhat v ženských šatech před partičkou nesmírně třeskutých čokoládových bukanýrů. No muhehehe, hihň, hihň … Vole, Brúsi, když už ti sysluplné nebo vtipné scénáře prostě dávat nechtějí, tak jdu raději do prdele, prostě se uskromním, vyměním 48+1 za nuznější 22+1, lamboše za sockovskou kvésedmičku a budu si kupovat škaredší dvacítky, ale aspoň shniju důstojně a jen s bandou kultovních filmů v zádech! S takovou se brzy přistihneš, jak se Segošem a Klecem hraješ v Burgasu bingo při čekání na kameru z půjčovny.(26.6.2017)

  • anderson
    **

    Nedostižný BIG LEBOWSKI roku pána 1998 položil latku príliš vysoko a nikto, kto sa pokúšal nakrútiť pseudonoirovú krimi komédiu o ničom ju doteraz nedokázal prekonať (paradoxne ani samotní Coenovci). VTEDY VO VENICE sľubovalo zábavu v podobnom duchu, žiaľ potenciál ostal nevyužitý. Možno keby to do rúk dostal Guy Ritchie... ale ktovie. Dvoje vulgárne graffity aspoň za Middleditcha, ktorý sa pomaly zo Silikónu ktorý "válí" stáva aj nádejným filmovým hercom. (25.6.2017)(25.6.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace