Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gudaulin
    ***

    Věřím tomu, že při natáčení filmu panovala na place pozitivní atmosféra a většina zúčastněných se skvěle bavila. U řady scén cítíte bezprostřední nadšení štábu i herců z příležitosti být u toho. Škoda, že okouzlení z tvůrčí činnosti zabránilo autorům udržet si odstup a profesionalitu. Chvílemi máte pocit, že jste na vystoupení amatérského souboru, který zpracoval hru z jejich rodného města, a na představení přišly rodiny, přátelé a lokální patrioti. Všichni září spokojeností, ale vy si všímáte hluchých míst, problematického herectví a technických nedostatků. Lásku a podsvětí nejvíc sráží neochota stříhat, takže film místo, aby bavil, se pak neúnosně vleče. K tomu se řadí neschopnost najít vlastní tvář, definovat styl a držet se ho. Prvky crazy komedie a žánrové parodie, která si střílí z mixu telenovely a mafiánského dramatu, se dost nešťastně střetávají s hrou na osudovost a krvavými masakry, stejně jako s rozpačitými pěveckými čísly. Se zamhouřenýma očima to na slaboučké tři hvězdičky uhraju a neumím si představit, co by mě přimělo si zážitek zopakovat. Celkový dojem: 50 %.(29.4.2019)

  • viap
    *****

    Aj napriek dĺžky 133 min som sa perfektne bavila - príbeh, ktorý spája gangsterku s muzikálom a komédiou - cele podané ako paródiu filmového žánru,ktorý dosiahol svoj vrchol v sedemdesiatych rokoch v Taliansko / mafiánska story a detektívka /.Cinefíl určite nájde tam veľa odkazov aj na talianske a americké B-filmy, ale aj na Bond,Matrix, dokonca aj odkaz na Sergio Leone:) A hudba Aldo De Scalzi dotvorí perfektný zážitok(29.11.2017)

  • Caszidy
    ***

    Chápu, že bratři Manettiové jsou lokální patrioti (film je natočen v neapolském dialektu) a chtěli vzdát Neapoli poctu, ukázat, že to není jen špína, odpadky, drogy, násilí a mafie (jak nám to ukazuje třeba fenomenální Gomorra), to ostatně bylo patrné i z krátké poprojekční diskuze, která proběhla a za níž patří organizátorům festival italského filmu dík, jenže výsledek je prostě jeden obrovský nesourodý mišmaš. Film se snaží si z výše jmenované Gomorry explicitně dělat legraci (scéna s turisty před Scampiou) a i na řadě míst působí záměrně parodicky, jenže pak tenhle tón několikrát vystřídá s pseudoosudovostí a vážností, krvavými scénami zabíjení, do tohohle guláše si přidejte ještě muzikální vystoupení (některé navíc bohužel nijak extra podařené, byť řada hudebních motivů je opět původních neapolských) a hlavně šíleně přepálenou stopáž a rozporuplný výsledek je na světě. Film má rozhodně potenciál a tvůrce oceňuji, ale chtělo by to strávit více času ve střižně. Daleko, daleko více.(2.12.2017)

  • POMO
    ***

    Lidový muzikálový teror, na kterém ale nejde nedocenit srdcařství a dobrý tvůrčí úmysl zobrazit Neapol a jeho neduhy v hezkých barvách. Zabíjí a střílí se tady více než v Gomořře, ale stejně tak moc se tu vesele tančí, líbá a nebere vážně. Dějová linka i obličeje a výrazy protagonistů jako vystřihnutí z telenovely, stopážovou rozmáchlostí, množstvím postav a dražší produkcí s velkýma exteriérama ale celovečerák jak dělo. Bizarní zážitek na pomezí geekovského guilty pleasure a čirého utrpení, podpořeného výrazným spánkovým deficitem na noční projekci s dřevěnýma židlema v Lucerně. Ten film prostě ne-a-ne-a-ne-a-ne skončit!(8.4.2018)