Nastala chyba při přehrávání videa.
  • LadyPupu
    ****

    Noční jízda Högera a Bohdalové po barech. Ok, proč ne. Högera mám ráda, Bohdalovou respektuji a pro filmy ze 60. let mám slabost. Pravda je, že scéna v baru a zpěv Jiřiny s Třískou v zádech... Tahle scéna je prostě i na mě moc. Navíc si myslím, že paní Bohdalovou prostě neměli nechat zpívat. Nikdy a nikde. Ti dva se pak ocitnou doma a začne zábava. A co teprve, když se rozloučí a setkají se opět se svými partnery (Höger - Chramostová). Shrnutí - jako nenáročný film o loučení se svobodou to špatné není. Navíc Höger v dámském županu má pro mě osobně jisté kouzlo. A rada na závěr: "Když je ženská s ňákým mužským někde sama přes noc, tak je jen jedna možnost... Já to přece jako předseda závodní rady musím vědět." ;-)(7.1.2016)

  • argenson
    ****

    Jedna z již dávno zapomenutých rolí Jiřiny Bohdalové. Což je škoda, protože je to dobrý film. Příběh, v němž nikoli vedlejší roli hraje klika (ode dveří) a Klika (nastávající ženich), má poměrně pomalý rozjezd, až ve druhé polovině nabírá tempo, kdy se zapojí herecká esa typu Nataši Gollové nebo Vlasty Chramostové. Rozhodně originální je ale závěr, který dodává potřebnou gradaci.(19.9.2010)

  • Peabody
    *

    Hrozný. Pan Krška se snažil ke konci své práce o komedie a moc mu to nešlo, zejména pokud se snažil o komedii rozjuchanou (podobně špatná je Dívka s třemi velbloudy). Paní Bohdalovou nezvládl, opravdu zde zmíněná neřízená střela, s panem Hogerem k sobě dokonale (myslím naprosto) neladí (což ale asi nemohl pan Krška cítit), Knožní předlohu jsme nikdy nepotkal, takže nemohu posoudit, ale postavit film na zápletce Klika a klika se mi zdá málo a tuto křečovitě komickou polohu paní Bohdalové (podobně Dáma na kolejích) mám hodně nerad. Tohle prostě není pro mne a ač pana Hogera mám rád moc, tafy to nezachrání.(7.7.2018)

  • tomtomtoma
    ***

    Je to milé a technicky čisté filmové dílo. Problémem je nevyrovnaná a dýchavičná dějová linka, která nikdy nechytne zdravý nepřerušovaný dech na delší dobu. Mohutně se rozdýchává, až se zdá, že začíná zběsilý běh s dvojitou porcí roztržité zábavy. Ale stále se zadýchává po krátkých vzdálenostech a chvilku vždy trvá, než se opět naplno a ze všech sil zhluboka nadýchne. Nedorozumění mezi partnery, které vede až k absurditě čistého svědomí a samotné existencionální hranici vztahu, je vděčné téma. Nakonec, i tehdejší zvyklosti společenského života zaujmou více, než nevyrovnaný a vrávoravý běh děje. Ovšem není vše jen špatné a film má i svá rozkošná místa hravého nadhledu. Hlavní postavou je laskavý a ochotný oddávající úředník, dr. Karel Jánský (příjemný Karel Höger). Jeho dobře míněná a nezištná pomoc se ve světě pokryteckých puritánů stává ostudným hříchem, jehož nebezpečnost přesahuje všechna možná vymezení společnosti. Navíc, nabourává přirozený běh zažitého chodu celé společnosti. Jakýkoliv boj proti vševědoucímu davu je marný a zcela zbytečný. Hlavní ženskou postavou je nastávající nevěsta v posledních okamžicích osobní svobody, zbrklá Zuzana Vítová (zajímavá Jiřina Bohdalová). Naivní a popletené děvče ve víru zábavy velkoměsta uvízne v síti maloměšťáckého pohledu na morálku. Každá snaha o pravdu je jen plýtváním drahocenného času. Z dalších rolí: pobouřené tornádo a nevěřící Jánského manželka Magda Jánská (sympatická Vlasta Chramostová), nerozvážný, zmatený a žárlivý novomanžel Petr Klika (příjemný Vlastimil Hašek), nekompromisní Magdina maminka Evelyna (Nataša Gollová), bezstarostná a zapřená Zuzky sestřenice Vendulka (sympatická Jana Drbohlavová), neodbytný a svéhlavý usmiřovatel a Petrův strýček (dobrý Čestmír Řanda st.), lehkomyslný Vendulky přítel a melancholický svůdce Ríša (pozoruhodný Jan Tříska). zmatený Jánského nadřízený a bezelstný předseda závodní rady (příjemný Josef Beyvl), či neochotný Jánského kolega z práce František Hlaváček (Jiří Lír). Je velká škoda, že i přes nadprůměrné obsazení, herecké výkony a celkovou pointu, nemá tato lehká a lechtivá komedie svižnější spád. Občas přešlapuje na místě v nerozhodnosti, kudy se vydat. Gott mit uns!(1.10.2016)

  • NinadeL
    *

    Tradiční nedějová šedesátková kravinka se vším všudy. Prý komedie, ale veškerý vtip stojí a padá s přílišným množstvím rekvizit Bohdalové, její opileckou serenádou (na vánoce vánočku) s Karlem Gottem a Janem Třískou. S Karlem Hoegerem se potkala ve vlaku, aby s ním posléze navázala v tingltanglu. Karel si procvičil svou němčinu jenom proto, aby byl uražen, že nezvládá italštinu. No toto :D Krasojízda pokračuje v Karlově budoiru, Bohdalka v jeho pyžamu, on v dámském. Vzájemně si pak dají kvinde, ačkoli on se snažil zapůsobit v nátělníku a šlích, ona ve spodničce. Ale ruku na srdce, jsou právě tihle vašimi sexuálními idoly? Závěr na radnici pak nevšedně zdobí takoví zpátečníci jako Nesvadba a Gollová, takže o žádných hereckých esech nemůže být řeč, ostatně jsou zde společně s Chramostovou jen na pár záběrů. Pakliže ale nutně hovoříme o hereckém esu, tak je tu v cameu Ella Šárková.(3.3.2011)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace