• Fracek
    *****

    V rámci žánru velká spokojenost... plus většina mých oblíbených herců(18.3.2019)

  • IvcaSammet
    *

    Něco mezi odpadem a jednou hvězdičkou. Celý seriál zachraňuje pouze dějová linka Renaty, Mirka, Johany a firmy. Konečně se zase objevilo něco, co mě v jinak otřesném námětu zaujalo. Veronika s Filipem jsou vyloženě nechutní, dějovou linku s Alexem stále nepobírám, chování policie stále odmítám jakkoliv komentovat. Stále děs a hrůza, ale konečně se to začíná někam posunovat.(17.3.2019)

  • adaben
    ***

    Pokud je v některém dílu málo Polívky (i Vondráčka) jako v pátém dílu, škodí to celkové úrovni. Zajímavé jsou i Plodková a Batulková v roli vědmy a babičky zároveň, ale pořád je mi nějak nejasný žánr.(18.3.2019)

  • mira007
    ***

    Jediná nadprůměrná a trochu řekněme inteligentní linka je Plodková vs. Blažek/Beretová , Čvančarová vs. drážďanská mrazírenská vražedná mafie zavání brutální groteskou ale jestli si něco zapamatuji z pátého dílu, tak je to heslo "sex prodává" protože pět dní před premiérou uvolnila Prima do bulváru scénku s Lucií Siposovou jak se celá nahá vykloní ze sprchy a na půl sekundy ukáže bradavku na pravém prsu. Samozřejmě jako příznivec filmové nahoty oceňuji Luciu - jen tak dál, odvážné štěstí přeje, ikdyž se na té odvaze veze i kolega Maryško bez slipů, ale uvolnit tento pikosekundový záběr cíleně mi přijde dost úchylný. To opravdu mají změřeno, že když se provede reklamní kampaň s jednou bradavkou pět dní před premiérou dílu jednoho seriálu, tak stoupne sledovanost o xy procent? Myslím, že přesně tyhle akce dělají z filmové nahoty místo něčeho přirozeného právě skoroporno... tedy pokud ta sledovanost stoupne opravdu o dvojnásobek, tak škrtám slovo skoroporno a tleskám za užasný marketing.(19.3.2019)

  • rakovnik
    **

    Ty tři pipky se chovají už naprosto dementně. Těžkopádná nuda, kde vtip má zachraňovat rachitik ve slipech.(17.3.2019)