poster

I Love You, Daddy

Komedie

USA, 2017, 123 min

Režie:

Louis C.K.

Scénář:

Louis C.K.

Kamera:

Paul Koestner
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (12)

  • RedAK
    ****

    Někdy (celkem často [vlastně skoro furt]) mívám dojem, že se svět točí jenom kolem mě. V rádiu hraje písnička: Ty píčo, vždyť to je o mně! Kryštof zpívá o mně, ty vole! U silnice vidím billboard: Jasně, to je narážka na mě, mám si na ty hemeroidy konečně pořídit mast! Na zastávce šeptají dva lidi: Beztak se hihňaj tomu, že mám malý péro, beztak! Louis tenhle film natočil taky kvůli mně, o tom nemůže být pochyb. V tolika dialozích jsem se poznal snad jenom u soudu při vyslýchání poškozených. Vtipný, smutný, perverzní, přesně jako můj život; teda kromě toho posledního, to na mě moc nesedí. A taky toho prvního. Možná to dělají ty předpisový antipsychotika, že se ve všem vidím, ono to v kombinaci s tvrdýma drogama a chlastem může člověku udělat v hlavě bordel, co si budem. Ačkoliv jednu fantastickou rajcovní dvacítku už svým pěticentimetrovým burákem každou noc nakládám, bez váhání bych jí uřízl hlavu, kdybych mohl jednou naložit Chloë. Ta holka zraje jako moje meziprstní plíseň, ještě tak pět šest let a bude léčit homosexualitu. I díky ní a skvělýmu castingu to byl až komicky skličující zážitek. I Love You, Louis.(13.1.2018)

  • Thomick
    *

    Mansplained the shit out of 'em! Když Louisova postava začala svý 17letý dceři vysvětlovat, co je to vlastně feminismus, ještě jsem tu ironii považoval za zábavnej prvek, ale když Dayova postava začala imitovat honění, nemohl jsem regulérně uvěřit vlastním očím. Louis C.K. nejspíš při psaní tohohle scénáře sázel na to, že pod svícnem je odjakživa největší tma, ale... heh. Karma je taky odjakživa svině. K odpadu nesahám čistě z úcty k (výborný) Chloë.(24.12.2017)

  • 6thSun
    ***

    Do půlky slušný a občas super, poté slabší a ke konci už trochu otravný. Jakoby si výteční seriáloví režiséři a herci, jako je právě Louis C.K. nebo i Ricky Gervais, nedokázali poradit s celovečerní stopáží.(10.1.2018)

  • Dzeyna
    *****

    Prostě život. Jeho krása i špína. Navíc epické herecké obsazení v rukách vynikajícího L.C.K.(10.1.2018)

  • Tatannka
    ***

    "Glenn, listen to me, you were a great writer, great. Now youre not." Kdyby Louise CK neodvařil jeho masturbační skandál, odvařil by se, o něco míň, ale přece, tímhle hrozným filmem. Jestli se po čase vrátí, snad to bude zase v kraťasech pokydaných od kečupu.(22.12.2017)

  • Morholt
    ****

    Ono se na to asi nedá nahlížet úplně bez kontextu s Louisovou aférou a vlastně celým tím bordelem jménem MeToo, ale v tohle ohledu je to vlastně ku prospěchu věci a konkrétně Dayova onanovací kreace byla vlastně kouzelná. Každopádně v prvé řadě se jedná o citlivě a kouzelně natočený příběh o vzestupech i pádech jak v profesním, tak osobním životě, kterému černobílý formát přidává na opravdovosti. Pravda, místy je to trochu úmorné a dokázal bych si představit tak o dvacet minut kratší stopáž, ale člověk nemůže chtít všechno. Herecky na jedničku a je škoda, že od Louise se asi nějakou dobu něčeho podobného jen tak nedočkáme. 80%(14.1.2018)

  • Mimomisu
    ****

    Ten film ziskava na kvalite prave tim, co ho, resp. Louise provazi. ta katarze je docela slusna(17.12.2017)

  • zigíš
    *****

    epitaf, na jedné úžasné kariéře, jednoho z nejlepších scénáristů - který je vlastně o konci úspěchu, jednoho úspěšného scénáristy - ještě smutnější příběh, než byl původně zamýšlen (a napsán) ..a skvěle ´allenovsky´ nasnímaný new york; jen tak mimochodem(8.1.2018)

  • Fifer
    ****

    Parádní film. S láskou točený na černobílý materiál (35mm). Chytrá konverzační komedie s fotogenickým New Yorkem - Woody Allen je zde zřejmou inspirací režijní i pro postavu starého úchyláka (Malkovich). Dívám se tady na ta nízká hodnocení. A vidím, jak se hodnotí autor a ne dílo. Ostatně v komentářích je jeho sexuální skandál zmiňován (Thomick, Tatannka). Jako bychom neměli hodnotit film, ale autorovo chování k ženám. Louis CK dominoval posledním třem rokům. Byl všude: nejlepší komik i seriálový režisér a scenárista. Ten důvod je prostý, Louisovi se podařilo prosadit si svoji vizi stand-upů a seriálů, která se lišila od zaběhnutého rámce běžných produkcí. A proto je tak výjimečný. Tlak společnosti může talenty jako jsou Kevin Spacey a Louis CK vyřadit z top ligy (viz Mel Gibson a jeho případ), ale nelze jim uzmout talent, který mají. Já nejsem soudce, abych hodnotil, co dělají v soukromí (a ani to nijak neobhajuji! Jen ať je žalují!). Jen je mi líto těchto talentů, protože je nahradí průměrný autor (pokud by to byl muž), který umí udržet svůj penis v kalhotách. Což je určitě dobře pro herecký štáb, ale ne pro fanoušky kvalitní kinematografie. Nenechme si namluvit falešné dilema, že neexistuje třetí cesta. Produkce přece může zajistit podmínky a monitoring, který zamezí nevhodnému chování při natáčení filmů. Na to je třeba tlačit a ne dávat herce na index jak za McCarthyho. Cožpak nás nepoučil Roman Polanski, že talent nemusí jít v ruku v ruce s charakterem? A což třeba náš Kundera? Pokud skutečně poslal někoho v 50. letech za mříže (a zničil mu život), máme snad proto zakázat jeho knihy?(31.12.2017)

  • Jadro
    ****

    Chvíľu som si myslel, že ide o nejaký moderný upgrade Luckyho Luia, no je to ľahký pohľad na "trápenie" určitej vrstvy američanov. Pán Malkovich to okorenil ako sa len dalo, celkovo veľmi výnimočný, no netradičný snímok. 65%(13.1.2018)

  • vodkasesemte

    neděláte tečky na konci věty, co, kretééni?(25.12.2017)

  • Jotyx
    ****

    Zaujímavá volba čiernobieleho filtra, herecké výkony delikátne, dôraz na malé detaily, realistické zobrazenie situácií. Za mňa *85%*.(10.1.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace