poster

I Love You, Daddy

Komedie

USA, 2017, 123 min

Režie:

Louis C.K.

Scénář:

Louis C.K.

Kamera:

Paul Koestner
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (20)

  • RedAK
    ****

    Někdy (celkem často [vlastně skoro furt]) mívám dojem, že se svět točí jenom kolem mě. V rádiu hraje písnička: Ty píčo, vždyť to je o mně! Kryštof zpívá o mně, ty vole! U silnice vidím billboard: Jasně, to je narážka na mě, mám si na ty hemeroidy konečně pořídit mast! Na zastávce šeptají dva lidi: Beztak se hihňaj tomu, že mám malý péro, beztak! Louis tenhle film natočil taky kvůli mně, o tom nemůže být pochyb. V tolika dialozích jsem se poznal snad jenom u soudu při vyslýchání poškozených. Vtipný, smutný, perverzní, přesně jako můj život; teda kromě toho posledního, to na mě moc nesedí. A taky toho prvního. Možná to dělají ty předpisový antipsychotika, že se ve všem vidím, ono to v kombinaci s tvrdýma drogama a chlastem může člověku udělat v hlavě bordel, co si budem. Ačkoliv jednu fantastickou rajcovní dvacítku už svým pěticentimetrovým burákem každou noc nakládám, bez váhání bych jí uřízl hlavu, kdybych mohl jednou naložit Chloë. Ta holka zraje jako moje meziprstní plíseň, ještě tak pět šest let a bude léčit homosexualitu. I díky ní a skvělýmu castingu to byl až komicky skličující zážitek. I Love You, Louis.(13.1.2018)

  • Visáč
    **

    Plytká a impotentná filmárčina, kopírujúca vyprázdnenosť i akcentovanú neschopnosť hlavného hrdinu - či už v roli autora ("You were good, now you're not.") alebo otca. Svojim spôsobom je to rovnaká rakovina ako niektoré režisérske pokusy Angeliny Jolie, t.j. vanity projekty hollywoodskych individualít, ktorými si dotyční dokazujú svoju moc a postavenie v rámci industry. Je z toho cítiť snaha Louisa ísť proti očakávaniam publika: nie je vtipný a ani sa o to nesnaží. Nenápadné pokusy o satirický presah v témach ako feminizmus, mechanizmy šoubizu, dilema medzi umením a komerciou či "rodina" sú len impotentnými povzdychmi v štádiu pokusu. Nikam nesmerujú a nič neriešia: sú tam, lebo si to scenárista Louis praje. Keby som si chcel veľmi zafabulovať, tak to celé tipnem na stand-up komika v tvorivej kríze, ktorý jedného dňa odchádza zo sedenia u predraženého psycho-analytika s "geniálnym" nápadom, že o tom všetkom spraví celovečerák - štylisticky i rozprávačsky á la 50's melodrámy, len vulgárnejšie. Niekde na polceste si to však rozmyslí, pretože "o tom všetkom" predsa nemôže točiť bez straty kreditu (guess what happens later) a tak to nakoniec uhrá na oklieštenú "less bold" verziu pôvodného zámeru. Medzi riadkami ale vyčítate, že autorský blok je metaforou pre sexuálnu frustráciu, z ktorej by Louisa vyliečil snáď len šuk s vlastnou dcérou. Un-fuckin-believable, eh?(21.1.2018)

  • Dzeyna
    *****

    Prostě život. Jeho krása i špína. Navíc epické herecké obsazení v rukách vynikajícího L.C.K.(10.1.2018)

  • Thomick
    *

    Mansplained the shit out of 'em! Když Louisova postava začala svý 17letý dceři vysvětlovat, co je to vlastně feminismus, ještě jsem tu ironii považoval za zábavnej prvek, ale když Dayova postava začala imitovat honění, nemohl jsem regulérně uvěřit vlastním očím. Louis C.K. nejspíš při psaní tohohle scénáře sázel na to, že pod svícnem je odjakživa největší tma, ale... heh. Karma je taky odjakživa svině. K odpadu nesahám čistě z úcty k (výborný) Chloë.(24.12.2017)

  • 6thSun
    ***

    Do půlky slušný a občas super, poté slabší a ke konci už trochu otravný. Jakoby si výteční seriáloví režiséři a herci, jako je právě Louis C.K. nebo i Ricky Gervais, nedokázali poradit s celovečerní stopáží.(10.1.2018)

  • eraserhead666
    ****

    Sice to má dějovou linii, ale přišlo mi to spíše jako epizodní film. A některé epizody jsou fakt zábavné, jiné takové trochu divné. Svým způsobem je to vyzněním hodně moderní film. Jen ta Moretz nějak věkem ztratila sympatičnost a herecký šmrnc. Helen Hunt jsem ani nepoznal. 3.5*(26.2.2018)

  • Tatannka
    ***

    "Glenn, listen to me, you were a great writer, great. Now youre not." Kdyby Louise CK neodvařil jeho masturbační skandál, odvařil by se, o něco míň, ale přece, tímhle hrozným filmem. Jestli se po čase vrátí, snad to bude zase v kraťasech pokydaných od kečupu.(22.12.2017)

  • Morholt
    ****

    Ono se na to asi nedá nahlížet úplně bez kontextu s Louisovou aférou a vlastně celým tím bordelem jménem MeToo, ale v tohle ohledu je to vlastně ku prospěchu věci a konkrétně Dayova onanovací kreace byla vlastně kouzelná. Každopádně v prvé řadě se jedná o citlivě a kouzelně natočený příběh o vzestupech i pádech jak v profesním, tak osobním životě, kterému černobílý formát přidává na opravdovosti. Pravda, místy je to trochu úmorné a dokázal bych si představit tak o dvacet minut kratší stopáž, ale člověk nemůže chtít všechno. Herecky na jedničku a je škoda, že od Louise se asi nějakou dobu něčeho podobného jen tak nedočkáme. 80%(14.1.2018)

  • kaylin
    ***

    "I Love You, Daddy" je takový allenovský film bez Allena, kdy Louis C. K. úplně dokonale nezvládá roli neurotika, ale trochu se jí blíží. Nejvýraznější je ale rozhodně John Malkovich, který svou roli hraje dokonale přesně, ale ani Chloë se neztratila, i když na začátku mi přišla trochu toporná. Rose Byrne tomu pak přidala ještě ten správný šmrnc.(16.2.2018)

  • Marze
    **

    Tato černobílá úvaha o zneužívání moci je založena na situačním humoru. Film měl premiéru na filmovém festivalu v Torontu. Bohatý otec Glen (Louis C.K.) je zábavná postava a jeho 17 letá dcera China (Chloë Grace Moretz) je pohledná stylová mladá slečna, která nemá žádná pravidla a disciplínu. Role Ralpha (Charlie Day), zůstává dlouho nejasná. Monochromatická kinematografie je jako horká vizuální vana.(25.2.2018)

  • Mimomisu
    ****

    Ten film ziskava na kvalite prave tim, co ho, resp. Louise provazi. ta katarze je docela slusna(17.12.2017)

  • zigíš
    *****

    epitaf, na jedné úžasné kariéře, jednoho z nejlepších scénáristů - který je vlastně o konci úspěchu, jednoho úspěšného scénáristy - ještě smutnější příběh, než byl původně zamýšlen (a napsán) ..a skvěle ´allenovsky´ nasnímaný new york; jen tak mimochodem(8.1.2018)

  • theSaint
    *****

    Zvedám obě ruce vysoko nad sebe a posílám pozdrav Louisovi. Za tohle díky, pane!- moje filmový srdce zaplesalo.(20.4.2018)

  • cingi.t
    ****

    Jedna rozmazlená dceruška, jeden otec neschopný povedať nie, jeden zrejme perverzný dedek, jedna voľnomyšlenkárska tehuľka a pár výborných postáv dopĺňajúcich atmošku. Celkom obyčajný príbeh teenegera, nebyť toho čiernobieleho štýlu 30. rokov, skvelej hudby a filozofických dialógov a Johna Malkovicha, ktorý môže byť šarmantný, milý aj inteligentný, ale určite v žiadnom živote ani vesmíre "sexy". Odporúčam každému, kto má rád staršie komédie/muzikály. Len tomu chýbalo to steperské tanečné číslo pod holým nebom(irónia- jeden Fred Astaire stačil) 4*(19.2.2018)

  • Fifer
    ****

    Parádní film. S láskou točený na černobílý materiál (35mm). Chytrá konverzační komedie s fotogenickým New Yorkem - Woody Allen je zde zřejmou inspirací režijní i pro postavu starého úchyláka (Malkovich). Dívám se tady na ta nízká hodnocení. A vidím, jak se hodnotí autor a ne dílo. Ostatně v komentářích je jeho sexuální skandál zmiňován (Thomick, Tatannka). Jako bychom neměli hodnotit film, ale autorovo chování k ženám. Louis CK dominoval posledním třem rokům. Byl všude: nejlepší komik i seriálový režisér a scenárista. Ten důvod je prostý, Louisovi se podařilo prosadit si svoji vizi stand-upů a seriálů, která se lišila od zaběhnutého rámce běžných produkcí. A proto je tak výjimečný. Tlak společnosti může talenty jako jsou Kevin Spacey a Louis CK vyřadit z top ligy (viz Mel Gibson a jeho případ), ale nelze jim uzmout talent, který mají. Já nejsem soudce, abych hodnotil, co dělají v soukromí (a ani to nijak neobhajuji! Jen ať je žalují!). Jen je mi líto těchto talentů, protože je nahradí průměrný autor (pokud by to byl muž), který umí udržet svůj penis v kalhotách. Což je určitě dobře pro herecký štáb, ale ne pro fanoušky kvalitní kinematografie. Nenechme si namluvit falešné dilema, že neexistuje třetí cesta. Produkce přece může zajistit podmínky a monitoring, který zamezí nevhodnému chování při natáčení filmů. Na to je třeba tlačit a ne dávat herce na index jak za McCarthyho. Cožpak nás nepoučil Roman Polanski, že talent nemusí jít v ruku v ruce s charakterem? A což třeba náš Kundera? Pokud skutečně poslal někoho v 50. letech za mříže (a zničil mu život), máme snad proto zakázat jeho knihy?(31.12.2017)

  • Jadro
    ****

    Chvíľu som si myslel, že ide o nejaký moderný upgrade Luckyho Luia, no je to ľahký pohľad na "trápenie" určitej vrstvy američanov. Pán Malkovich to okorenil ako sa len dalo, celkovo veľmi výnimočný, no netradičný snímok. 65%(13.1.2018)

  • vodkasesemte

    neděláte tečky na konci věty, co, kretééni?(25.12.2017)

  • Jotyx
    ****

    Zaujímavá volba čiernobieleho filtra, herecké výkony delikátne, dôraz na malé detaily, realistické zobrazenie situácií. Za mňa *85%*.(10.1.2018)

  • Hora1000
    *****

    Příjemné překvapení od Louise C.K., které je nazýváno "kontroverzním", mě svými chytrými a zábavnými dialogy bavilo od začátku až do konce. Kritici všech zemí, vyližte si prdel...(22.1.2018)

  • Dusan-Be
    **

    Miluju LCK, ale neco se s nim deje(8.2.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace