poster

Den co den

  • USA

    Every Day

  • Slovensko

    Deň čo deň

  • Belgie

    Every Day

  • Kanada

    Every Day

  • Nizozemsko

    Every Day

  • Nový Zéland

    Every Day

  • Austrálie

    Every Day

  • Velká Británie

    Every Day

Drama / Romantický / Fantasy

USA, 2018, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hygienik
    odpad!

    AR rieši svoje citové a rodinné problémy, bez ladu a skladu a v šialenom tempe. Podľa mňa ten film bol šitý horúcou ihlou, akoby ani nemal scenár a šlo by len o sled náhodne vybratých udalostí. Tie reči tipu "on ťa nemiluje, lebo je sebec. Zaslúžiš si lepšieho" ma celý film ubíjali. Casting je divný, lebo celý film som nedokázal prísť na to, či je AR pekná, alebo nie. Vedľajšie postavy boli otravné ako telefónny zoznam. Kamera ich celý čas snímala pod neobvyklými, a preto iritujúcimi uhlami. Samotná idea filmu, že je jedno, v akom obale sa nachádzaš, lebo vnútri sme všetci rovnakí, mi príde pochybná. Podľa mňa telo, pohlavie, etnicita, religiozita atd sú podstatné faktory - životné kotvy, bez ktorých by sme tápali a boli zmätení. Neurčujú iba to, kým sa javíme navonok, ale ovplyvňujú aj naše vnútorné ja. Mne by nebolo jedno, či chodím s mužom alebo ženou a pochybujem, že väčšine ľudí áno.(10.4.2018)

  • Lachtaan
    ****

    Příjemná teen romance, kterou jsem si ale užil spíše zásluhou vlny, na kterou jsem naskočil před týdnem prostřednictvím Já, Simon. Film na mě zapůsobil již při uvedení do našich kin, pro velké plátno je ale poměrně zbytečnou záležitostí. Hlavní hrdinka je na svůj věk přesvědčivou herečkou a celý fantasy námět dýchá nesmírně sympaticky. Když ovšem už koukám na pochmurné romanťárny, očekávám pořádnou emotivní ždímačku. O tu mě tvůrci Every Day bohužel ochudili.(17.6.2018)

  • misterz
    ****

    Musím uznať, nečakal som také príjemné prekvapenie. V poslednom čase už tento žáner toho veľa neponúka. Avšak v tomto prípade ide o niečo svieže, nápadité a originálne, či už svojim fantasy námetom, celkovým spracovaním, alebo hereckou stránkou. Jediné čoho trocha ľutujem je, že to putovanie z tela do tela nebolo trocha bližšie vysvetlené, prečo sa to deje, ako, čo je za tým.... Vyvstalo veľa otázok na ktoré som nedostal žiadne odpovede. Možno by tak trocha stúpla aj emotívna stránka snímku. Slabší nadpriemer. 70/100(15.6.2018)

  • orkadimenza
    ***

    V prvním momentě, kdy jsem spatřil, že do kin jde snímek Den co den, věděl jsem, že to musí být výjimečný příběh. Proto jsem se rozhodl, že si nejprv koupím knihu od Davida Levithana a přečtu si ji před zhlédnutím filmu. Nevěřil jsem vlastním očím, když ve mně kniha Den co den probudila již několik let zakopaného čtenářského knihomola a zhltnul jsem ji během dvou dnů. Neskutečně čtivý příběh, jenž nemá nudné místo a na konci dokonce (a bohužel) uspěchá děj do nevyhnutelného vyústění. Během čtení druhé knihy Ještě jeden den (která je napsaná z pohledu Rhiannon) jsem to nevydržel a konečně si pustil film. Hned od začátku mě okouzlila neskutečně nádherná Angourie Rice a taky velmi milý začátek, díky němuž mě pohltila kniha. Postupem minut se mi ale více a více potvrzovaly obavy, že se jedná o nezfilmovatelné dílo. Je velmi těžké si představit jednu osobu za desítkami různých tváří a nevnímat jejich vzhled a hlas. Zde je přenesení slov do obrazu obrovským úskalím. Zároveň se nejedná o příběh, který si zaslouží tak málo času na jeho vyprávění. Hodina a půl na takovýto příběh je hrozně málo času. Projevuje se to nejen ve vynechaných pasážích (takže se vztah A a Rhiannon zdá být několikrát tak urychlený jako v knížce) a v přidaných scénách (které jen prázdně vyplňují děj), ale ZEJMÉNA ve vynechaných vnitřních monolozích A (další důkaz nezfilmovatelnosti této báječné knihy) a taky těch vskutku nádherných Levithanových citátech. Na změnu konce, uzpůsobenou filmovému scénáři, jsem byl naštěstí již připraven. Den co den je však typickou ukázkou, že i když tvůrci dali do filmu všechno, jeho kvality se knize nikdy nevyrovnají. A to je pro čtenáře knížky velká překážka, aby film dokázali docenit.(23.6.2018)

  • silentname
    ***

    Poviem to takto. Ak chcete vidieť jednoduchý romantický film, ktorý je spracovaný jednoducho, tak "Every Day" je film, ktorý vás poteší. Ak chcete vidieť romanticky silný a fungujúci film s podobnou témou, tak ja osobne odporúčam radšej vidieť. "The Beauty Inside". Film trošku viacej zariskoval a spracoval túto tému krajšie. Podľa mňa. Oba filmy sú v realite úplne iné. Kým v "The Beauty Inside" sa hlavný hrdina neustále prebúdza na tom istom mieste, len inak vyzerá, tak "A" v "Every Day" sa vždy prebudí v tele niekoho iného. Miestami som mal pocit, že neviem ako to presne môže fungovať, no sú tu 2 momentky, ktoré tento film podľa mňa vedia celkom dobre spracovať. Páči sa mi záverečný monológ, ktorý "A" podá, a rovnako sa mi páči časť, kedy sa "A" ocitne v tele Rhiannon. A jeho úvodná reakcia. To ma pobavilo. Ako celok je ten film na mňa ale veľmi pomalý, veľmi mdlý a akosi nevie svoju tému podať tak efektne, aby z toho dokázal vytiahnuť nejaké reálne emócie. Lebo ani jedna postava nie je nejako výrazne hlboko spracovaná. Málo sa o nich dozvieme a všetko ide len po povrchu. Máme ich tam súčasne aj veľa a chceli by sme o nich niečo vedieť, no film nám toho moc nestihne ponúknuť. Chýba mi tam akási väčšia dávka osobnosti. V každej postave. A rovnako mi chýba niečo, čo by ukázalo, že tá láska medzi nimi môže fungovať. Ako som povedal, myslím si, že "The Beauty Inside" je spracované lepšie. Podáva skutočné otázky, vidíme, že postavy sú zmätené, je to pre oboch komplikované a ich reakcie na to sú v mnohom spracované oveľa oveľa lepšie. Preto záverečná momentka je tak efektná, že mi dostala slzy do očí. Tento film to nedokázal. Aj keď je záver dobrý, tak nevie spracovať tému do takej hĺbky, aby to bolo efektné. Výsledne je to teda v mojich očiach okey romantický film, no v ničom nejako výrazne výnimočný. Hodnotenie: C(22.4.2018)

  • - Ve Spojeném království britská komise pro filmové klasifikace vydala certifikát 12A, za účelem odstranit čtyři sekundy filmu. Jednalo se o scény, které zahrnovaly obrazy sebevražedných metod. (griph)

  • - Film je založen na stejnojmenném románu z roku 2012. (griph)

  • - Natáčelo se v Torontu (Kanada) od 6. července do 12. srpna. (PaTeXx)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace