Reklama

Reklama

Cesty vykoupení

Čína, 2017, 114 min (Alternativní 107 min)

Režie:

Xiaofeng Li

Scénář:

Xiaofeng Li

Obsahy(1)

Co mohou mít horkokrevný dělník ze západní Číny a uznávaný lékař z vyšších kruhů společného? Deset let po vyšetřování vraždy, které nebyl schopen dovést ke zdárnému konci, se to čchung-čchingský detektiv rozhodne zjistit... Před deseti lety se ze studenta medicíny a hutníka stali dopisující si přátelé poté, co narazili na stejný výtisk románu Vzkříšení od Lva Nikolajeviče Tolstého. Mimo jeho stránky se však mísí vášeň s nenávistí a dojde ke dvěma vraždám. Oba přátelé se nakonec rozdělí. Mladý policista se pustí do vyšetřování, ale bezvýsledně. O deset let později se z mladého absolventa stane uznávaný lékař, který se ožení se svou láskou. Hutník se vrací do města v doprovodu své postižené přítelkyně. Policista ze sebe mezitím nedokáže setřást tajemství nevyřešených případů obou vražd. Uplynulých deset let s sebou přineslo velké změny, každá z postav se čím dál hlouběji zamotává do sítě neřesti a touhy. Musí se buď vydat na cestu ke spáse, nebo k věčnému zatracení. (Cinemax)

(více)

Recenze (2)

kolemjdouc 

všechny recenze uživatele

Člověk jen těžko u tohohle filmu hledá slova kterými by ohodnotil co viděl a co mu to dalo.Překvapilo zpracování příběhu,dějové linky minulosti a přítomnosti který dospěje k nepřekvapivémi konci.protože děj se spíš věnuje pohnutkám které vedly k těm dvěma vraždám.Minimalistické prostředí kdy nejsou neustále přidáváné nové postavy a pozornost je věnována pouze stále hlavním aktérům ()

Renfield 

všechny recenze uživatele

Velké množství pečlivě komponovaných a nasvícených záběrů, jednotlivé scény které ovšem dohromady občas nedávají smysl. Samozřejmě se vyplatí dobře sledovat, nakonec výborná kamera si sama o pozornost řekne... Přibližně v polovině totiž vše začne smysl dávat, příběhová skládačka se doplňuje a všechny ty nádherné scény do ní zapadnou. Nádherné obzvlášť právě díky již zmíněným kompozicím kamery a je vcelku jedno, jestli se jedná o průlety nad městem, až špiónské procházení interiérů, či dramatickou scénu s detailem na tváře. K tomu výborná práce se světlem, které využívá opravdu velkou paletu barev, stačí vzpomenout například na hřbitovní scénu, jednu z nejzásadnějších. A v neposlední v řadě minimalistická hudba (občas pouze zvuk), která lehce připomíná Cliffa Martineze, nakonec stejně jako celý film musí připomenout Nicolase Refna. Velmi atmosférická záležitost! 80% ()

Reklama

Reklama