poster

Paříž 15:17

  • USA

    The 15:17 to Paris

  • Slovensko

    15:17 Paríž

  • Kanada

    The 15:17 to Paris

  • Nový Zéland

    The 15:17 to Paris

  • Austrálie

    The 15:17 to Paris

  • Velká Británie

    The 15:17 to Paris

Drama / Životopisný

USA, 2018, 94 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosim
    ***

    To hodnocení mě vystrašilo, ale začátek filmu byl typický příběh o klucích outsiderech (civilní Judy Greer) a konec napínavý okamžik ve vlaku ( i když krátký) a poctivá slova o boji proti terorismu. Nejvíce nudí výlet, působí jako domácí video. Pravda, kdyby to nenatočil Clint Eastwood, který během minulých patnácti let téměř nešlápl vedle, taková slabota by to nebyla.(6.8.2018)

  • Kaka
    ***

    Uvolněná pohodová road movie po Evropě v kombinaci se snahou o věrnou rekonstrukci zmařeného teroristického útoku ve Francii rovná se lehký průser. Eastwoodova výborná dramaturgie a vycizelovanost charakterů je pryč. Půjčil si skutečné aktéry, ale výsledek se mijí účinkem. Konverzačky příliš mnoho, útoku příliš málo, včetně zcela nepochopitelných časových skoků ve scénáři. Z úcty k látce a ke klukům, kteří dávali do herectví obdobně vysoké nasazení, jako při záchraně životů ve skutečném světě.(18.5.2018)

  • salalala
    ***

    Obsadit film skutečnými aktéry celé události je velmi originální a Eastwoodovi se tento tah povedl, protože všichni tři jsou přirození, nepřehrávají a nejsou vysloveně toporní, což je jedině dobře. Filmu hodně pomáhá i vzájemná chemie, kterou mezi sebou trojice kamarádů má a jejich společné scény jsou tím nejlepším, co v něm je. Snímku celkově by ale slušela úplně jiná forma, nejspíše dokument, nebo dokudrama, protože hraná forma není úplně nejlepší. Velká část stopáže je totiž věnována výletu kamarádů po Evropě, která je solidně natočená, ale ve své podstatě úplně zbytečná, protože děj nikam neposouvá. To, na co se čeká celou dobu, tedy samotný útok, je natočeno velmi dobře a syrově, leč je vše hrozně rychlé, zkratkovité a možná i nechtěně směšné, protože všichni okamžitě vědí, kdo je dobrý a kdo špatný. Trochu tu chybí také pocit autenticity, který by měl být s reálnými aktéry určitě větší, to se ale dá přisoudit právě oné hrané (a značně stylizované, protože se pracuje se vzpomínkami, které nemusí být přesné) formě. The 15:17 to Paris určitě není tak špatný film, jak by dosavadní hodnocení napovídalo, rozhodně se ale od něj (i díky osobě režiséra) čekalo mnohem víc. 60 %(3.6.2019)

  • Oralfabet
    *

    Tuhle natahovanou nudu snad jen trochu zachraňuje fakt, že ji Clint natočil podle skutečné události, takže se některé aspekty příběhu nedají až tak kritizovat, navíc je celkem sympatické, že obsadil skutečné hrdiny (a jejich neherectví mi tady ani až tak nevadilo), nejspíš to ale prostě neměl točit, protože na tomhle filmu bylo za mě jinak špatně snad úplně všechno. Sledovat, jak se hrdinové jen tak toulají po evropě bylo naprosto zbytečné a nudné, hlavně proto, že ani nebyli schopní bavit se o čemkoli zajímavém (no jo, stačí se podívat kolik zkušeností má scénáristka), každou chvíli jen fotili selfiečka a řešili, kde se nají nebo co... Jo a pak teda ještě řešili, zda do té Paříže pojedou nebo ne... Jak neuvěřitelně napínavé! Jmenuje se to Paříž 15:17, jasně, že tam pojedou! No.... Chápu, že natočit film o události, která sama o sobě netrvala třeba ani hodinu a ve fimu se nedá natáhnout na víc, než pár minut nemusí být nic lehkého, ale A) stejně to šlo udělat mnohem lépe a B) jak už jsem jednou psal: proč něco takového vůbec točit jako celovečerní film? 2/10(21.12.2018)

  • Lacike
    **

    Obsadením priamych aktérov skutočných udalostí snáď Eastwood chcel docieliť ešte autentickejší zážitok celého filmu, ktorým sa asi chcel priblížiť k atmosfére filmom typu Greengrasovho United 93. Ale vo výsledku to vôbec nefunguje. Postavy sú sami o sebe postrádajú akúkoľvek charizmu a aj samotná udalosť nepôsobi dostatočne napínavo, aby utiahla film. Minimálne nie v tomto nudnom prevedení bez štipky napätia. Vysledkom je jeden z najslabších Eastwoodových režijných počinov. 3/10.(4.4.2019)

  • - Spencer Stone má ve scéně z dětství v pokoji plakát k filmu Dopisy z Iwo Jimy (2006), který režíroval Clint Eastwood. (Rominator)

  • - Hrdinskí záchrancovia dostali od prezidenta Françoisa Hollanda najvyššie francúzske vyznamenanie, Rad čestnej légie. (krasomama)

  • - Trojicu troch hlavných hrdinov, ktorí zachránili vlak pred teroristom si zahrali priamo tí vojaci, ktorí boli na mieste činu a teda Anthony SadlerAlek Skarlatos a Spencer Stone. Za tento fakt skritizovala režiséra Clinta Eastwooda drvivá väčšina kritických recenzií na agregátore Rottentomatoes. Eastwood odovzdaním hlavných úloh do rúk reálnych hrdinov, a teda amatérskych hercov, vraj podkopáva vlastné úsilie. (jakeer)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace