Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (CinemArt)

(více)

Recenze (500)

Ampi 

všechny recenze uživatele

Za prvé nemám averzi proti českým filmům. Anna Polívková je mi sympatická, a v některých částech filmů se velmi podobá svému otci, což asi byl záměr. Ale dokáže zahrát i půvabnou dámu na úrovni. Matěj Hádek ji hraje dobrého parťáka. Táňa Pauhofová je elegantní. Jiří Langmajer tolik prostoru nemá, ale využije ho. Jeho postava je svá. Nápad filmů není originální ani nic speciálního, ale film jako celek pobaví, což je u komedie účel. ()

Hunt 

všechny recenze uživatele

30% dokud je tam Langmajer, působí to dobře, od chvíle, kdy se přemění v Polivkovou je tu (bohužel) přehrávání, trapnost, často nelogicnost. Ztracené téma, ktere např. američané povedeně ztvárnili ve snímku Po čem ženy touží, domácí snimek si vystačí s lahvacema a karikaturama. ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Rudolf Havlík nejen že neodhadl, po čem toužím jako muž, ale nemá páru ani o tom, po čem toužím jako divák. To první si nechám pro sebe a vyjádřím se jenom k filmu. Rozhodně netoužím po afektovaným přehrávání, který kromě Atkinsona stejně nikdo neumí, a netoužím ani po stokrát omlácený slámě, která potřebuje doslova citovat svoje sponzory, aby se sama uživila. Strčte si tuhle povrchní práci za klobouk a běžte do ulic vyhrnovat sníh. Třeba. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Rudolf Havlík se opět hlásí do služby! Jeden z nejzajímavějších českých režisérů posledních let, který nabídl už dodnes fajn Zejtra napořád nebo slušné Pohádky pro Emu, opět stojí za kamerou a zároveň si opět psal scénář,tentokrát společně s Radkou Třeštíkovou pro kterou jde o první práci na scénáři. A ze začátku to vypadalo nemile! Trailer na Po čem muži touží totiž působil jako klasicky trapná česká komediální hrůza, která má sice solidní casting a zajímavého režiséra, zdálo se však, že ani toto film nezachrání. Trailer ale klame tělem! Po čem muži touží sice má spoustu chyb, zároveň se ale jedná o velice solidní, zábavnou komedii a pravděpodobně nejvtipnější český film roku! U Po čem muži touží jsem se neuvěřitelně bavil a nasmál. Vtipy, které v traileru působili uměle a nezáživně trapně, najednou fungovali. Všechny nechutné sexistické hlášky jsou vtipné/zábavné. Anna Polívková hrající chlapa nepůsobí trapně a navíc hraje skvěle! Kde sakra začít.... Po čem muži touží opravdu táhne nahoru solidní obsazení. Jiří Langmajer se na plátně pochopitelně dlouho neohřeje a typ postavy, kterou hraje hrál už několikrát takže tady nemá moc cenu řešit jak na tom je. Daleko zajímavější je to právě u Anny Polívkové. I přesto, že se Langmajerovi vůbec nepodobá, ho zvládne dobře napodobovat a to ať chováním nebo gestikulací. Polívková opravdu dokáže působit jako muž v ženském těle a zatím se pravděpodobně jedná o její životní výkon. Vždy perfektní je také nadále Matěj Hádek jenž se stává častým vykonavatelem nejlepších hlášek filmu. Zaujme i dcera hlavního hrdiny v podání Sary Sandevy, která potvrzuje status jedné z nejlepších mladých hereček české scény. Zbytek postav není špatný ale nezaujme. Produkční zázemí je na české poměry velice dobré. Kamera, zvuk, střih, hudba..... vše funguje na jedničku, stejně jako u půl roku staré Tátovy volhy. Jestli něco drhne je to asi přece jenom scénář. Ona hlavní zápletka je celkem zajímavá a na českou scénu netypická, zamrzí ale fakt, že film trvá pouhých 95 minut a přesto se v něm buďto objevuje vata nebo by se spousta scén mohlo vystřihnout a zbylý čas by se dal věnovat něčemu zajímavějšímu. Namátkou si vzpomenu na podzápletku kde se Matěj Hádek a Lenka Vlasáková snaží o třetí dítě (protože chtějí) nebo vztahové problémy ostatních členu redakce Playboye. Oboje zápletky jsou něco co by filmu vůbec nechybělo. Daleko zajímavější byla podzápletka o tom jak se dcera hlavní hrdiny pokouší dostat na vysokou uměleckou školu a snaží se cvičit na soutěž talentů aby vyhrála finanční obnos. Této zápletce je přitom věnováno celkem 10 minut a je to škoda jelikož se z ní dalo vytěžit víc. Jistý plus se však musí nechat za to, že film není černobílý a k žádnému pohlaví není vyhraněný. To znamená, že muži a ženy jsou si rovni, všichni muži tu nejsou sexistická prasata a všechny ženy tu nejsou hloupé slepice. Za tuhle genderovou vyváženost palec hore a je definitivně jisté, že každé pohlaví má své kladné i záporné stránky. Po čem muži touží je česká komedie, která neurazí a zkouší v českém žánru něco nového. Nejde sice o novou komediální klasiku, fajn film to ale je. Po traileru se z toho klidně mohlo stát peklo, což se nestalo. Havlíka nadále sledovat! () (méně) (více)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

,,Karle, jsi ženská, tak se tak chovej! ''  --- Po nudném průseru Bábovky jsem zjistil, že tohle jsem ještě neviděl. A jelikož dávám české komedii stále šanci a navíc několik mých přátel zde film honotilo kladně, tak jsem se na něj dnes rozhodl podívat. Nu pojďme tedy do toho. Filmů v nichž se kouzlem nebo pouhým přelíčením stává z muže žena je opravdu hodně. Tenhle koncept funguje skvěle. Chlap se ocitá v prostředí, které nezná a z proměny je zprvu značně zděšený a frustrovaný. To nabízí mnohé humorné okamžiky, ale jelikož v jádru většinou zůstává chlapem, často využije nakonec svoji proměnu k bližšímu poznání své vyvolené. Tu pak většinou v závěru filmu kdy kouzlo proměny mizí a muž se opět stává mužem o to snadněji získá. V tomto ohledu je film tak trochu vykrádačkou filmu Po čem ženy touží s Melem Gibsonem a dalších filmů na téma proměny. Jenže to by to nebyla Třeštíková podle níž se film točil  aby ze všech mužů v tomto filmu neudělala sobecká hovada. To největší - šovinistického a sobeckého hrdinu filmu nechá v rámci proměny dojít k poznání jak to vlastně ženy mají těžké což zcela promění jeho já. Tahle pohádka by stála za prd nebýt ovšem skvělého hereckého obsazení. A jelikož mi všichni herci typově skvěle sedli a navíc filmu dali opravdu kus ze sebe (hlavně skvělá Anna Polívová), musím uznat že ani já jsem se už dlouho tak u českého filmu nezasmál. Jsou to jen herecké výkony kvůli čemu dávám tak vysoké hodnocení. Navíc tento druh filmů jako je tento nebo Bábovky je stejně něco jako poslední dinosauři... Dnešní svět už přeje těhotným a kojícím mužům, bezpočtu pohlaví a role všech budou za chvilku zcela vyrovnány. A tak paní Třeštíková se svojí nenávistí k mužům (krom těch úplně ideálních) bude mít asi problém psát v budoucnu scénáře na podobná témata...  Dávám za 4 pleťové masky. PS. S Annou Polívkovou jsem jednou jel v MHD, byla nalíčená, hezky oblečená a je to fakt krásná ženská ! * * * * ()

Allien.9 

všechny recenze uživatele

Jak se dalo čekat, podobnost s "Po čem ženy touží" netkví pouze v názvu. Seladon a blbec v jedné osobě, který pracuje v časopise, je sesazen osobou opačného pohlaví, díky čemuž neuváženě pronese, že by chtěl být ženou / myslet jako žena, protože ženy mají všechno jednodušší a bla bla bla. To se mu naneštěstí splní (i když tentokrát za to nemůže blesk, ale kartářka), a tak se musí poprat s typickými ženskými věcmi, které jsou pro něj španělskou vesnicí, sblížit se se svou teenage dcerou a nakonec pochopit, že to ženy zas tak lehké nemají... Ač nemám tyhle vykrádačky 2x v lásce, "Po čem muži touží" je překvapivě příjemná oddechovka, u které se člověk pobaví, i když zná americký "originál".;-) (Čtvrtou hvězdu si přičtěte za obsazení, protože Langmajer, Polívková, Pauhofová a Hádek jsou moji oblíbenci.) ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

Stručně napsáno, dobře sehraný stupidní scénář. Vše bez diskuze drží v rukou Anča Polívková, která se toho jednoduše nebojí, svou ženskost na chvíli odloží v šatně, plně využívá svůj zděděný potenciál a rozesmává publikum od Aše po Brno. Film bez pochyby vypovídá o stavu, jenž panuje v českých kinosálech. Divák, který je natolik otrlý, že dokáže zkonzumovat a hlavně strávit Troškovy flaxy, si pochutná. Bude si lahodit, jak je to tentokrát vše šťavnaté a křupavé. Opačný druh diváka film buď vůbec neuvidí, nebo si jen povzdechne a utvrdí v tom, že čeští tvůrci jdou dál a opatrně po vyšlapané, komediální cestičce, jež sice postrádá důstojnost, nicméně vydělává...v horším případě dál vychovává české publikum. [Kino Citadela - Litvínov]. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Co taky čekat od filmu, v němž hraje Dominika Myslivcová a pod jehož scénářem je podepsaná Radka Třeštíková... ten film je scenáristická ubohost, která je trapná, nevtipná a místy vyloženě dementní (kritika Kamila Fily je zcela trefná a ztotožňuji se s ní). Film je navíc příšerně prolezlý otravným product placementem a některé herecké výkony jsou megatrapas (Navrátil s Konvalinkovou jako majitelé Playboye, haha, tak určitě). Ten film je čistá komerční sračka, která je dokonale odtržená od reality (autoři evidentně v životě v žádné redakci nebyli) a která mě irituje tím, jak uráží mou inteligenci (nechápu lidi, kteří tvrdí, že u komedie nejde pitvat nelogičnosti, protože nevím, proč bych měl u nějakého filmu vypínat mozek jen proto, že spadá do nějakého žánru - ty nelogičnosti tam jsou kvůli neschopnosti autorů scenáře, ne kvůli tomu, že jde o komedii!). Táňa Pauhofová je zde ovšem vrcholně atraktivní (zatím asi nejvíc z filmů, co jsem s ní viděl) a rovněž Sara Sandeva má něco do sebe, byť s herectvím už to žádná sláva není (o hraní na kytaru nemluvě), takže se to nakonec dalo přežít, byť jsem u toho dost trpěl. UPDATE 2.11.2021 - Když jsem to viděl podruhé, jen jsem si potvrdil, že je to tak příšerně odtržené od reality, že mě to nesnesitelně irituje. V kombinaci s opravdu otravnou zahlceností product placementem a debilními replikami všech postav se musím ptát, jestli je na té sračce vůbec něco pozitivního, a prostě mě nic nenapadá. ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Polívková je celý tatínek, dobře hraje, má otřesné sykavky a bohužel je na něj i neskutečně podobná. Ta fyzická podoba na otce by měla snižovat účinek mnoha scén založených na ženskosti hlavní postavy. Překvapivě tomu tak není, vítězí schopnost komediálním talentem přebýt všechny handicapy. Langmajer snad neumí špatně zahrát. takže herecky je film velmi zdařilý. Režie je sice nenápadná, ale přesto vedená pevnou rukou. Vzhledem k marasmu, v němž se poslední dekádu, tedy spíše tři, nachází česká komedie, lze za zdařilý považovat i scénář. Po čem muži touží není žádný přelomový snímek, ale nevyznívá trapně a v každém případě je to film pro líné letní odpoledne, který minimálně vykouzlí úsměv na tváři a navodí pohodovou náladu. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Našinec je měňavec. Z Langoše je Polívka, tedy Anna Polívková, přesněji řečeno, tentokrát ovšem můžeme klidně zůstat u Polívky, neb v mnoha momentech je to celý její tatínek. Pro nafoukaného šéfredaktora pánského magazínu je proměna v ženu velkým trestem a vyloženě si za svůj šovinistický postoj o takový malér koledoval. Naštěstí mu i v ženském těle bylo zachováno jeho vědomí, ne už tak jeho svědomí, načež se jeho lapáliemi můžeme prosmát. Prostřední část patří Polívkové a ta jede s velkou komediální chutí. Nevyhýbá se i teatrálnímu přehrávání, její kreaci to vyloženě neubírá na bodech, je od počátku sympatická a typickou nešikovnost muže, co bojuje s každodenní ženskou rutinou, má v malíku. Má kolem sebe zdatné sekundanty, zejména se svým nejlepším kamarádem Matějem Hádkem dali vzniknout množství legrácek. Elegantní ráz se dostavoval s Táňou Pauhofovou, která po Langošově vyhazovu zaujala jeho místo. A náš hrdina pro změnu zaujme v nové podobě místo v redakční recepci a zlehka kuje pomstu. Námět samozřejmě není vůbec originální, v tuzemsku to ale originální a osvěžující je. Prsty v tom má režisér Rudolf Havlík, který se obešel bez nánosu humoru na jedno použití a servíruje bláznivinku, co má na boj s předvídatelným klišé inteligentní medicínu. Jiří Langmajer jeho film v podstatě rámuje, hlavní hvězdou, která nese humorný tác, je Polívková. Proč se tedy v nekonečném moři nekonečných seriálů a krimi přehršlí zase jednou nepodívat, kterak muž trpí v ženském těle a coby žena šmajdá na podpatcích a absolvuje martyrium s mejkapem. 10/10 ()

InJo 

všechny recenze uživatele

Jako nenáročná oddechovka pro TV by mě to asi nijak neuráželo, ale skutečnost, že takovéhle rádoby uvědomělé gender blbiny, které se snaží být vtipné za každou cenu (a přitom skoro všechno v nich je těžké klišé), v současnosti patří mezi nejúspěšnější tuzemské kinohity, mě nepřestává iritovat. Co se týče žánrových filmů (v tomto případě romantické komedie), snažíme se tvářit hrozně světově, ale jsme stále sto let za opicemi. Btw vlastně nechápu, proč se to jmenuje Po čem muži touží, když se zde řeší primárně ženy a jejich touhy, problémy, způsoby uvažování apod. 40 % ()

Dzeyna 

všechny recenze uživatele

Za mě hodně vtipná podívaná, i když chvílemi trochu jednoduchá a primitivní. Polívková naprosto excelentní výkon! ()

DwayneJohnson 

všechny recenze uživatele

Abych byl upřímný, vůbec nechápu ty odpadové komentáře. A vlastně ani ty pětkové, ale to je samozřejmě věc názoru. Po čem muži touží je veskrze průměrná komedie, která nenadchne a ani neurazí a kdyby mi bylo o patnáct, dvacet let míň a můj filmový vkus se teprve vyvíjel, dal bych možná víc. Máme ale rok 2018, je mi přesně, tolik, kolik mi zrovna je a jelikož se snažím hodnotit pokud možno co nejspravedlivěji, je ta moje dnešní dvojka nanejvýš spravedlivá. Kromě solidní a sympatické Anny Polívkové nabízí jen prachbídný scénář, pár úsměvných situací a po čem to muži vlastně touží, to se ve finále taky nedozvíme. Což je ve finále celkem škoda, protože soudě podle procent jsem čekal mnohem víc. A jediným důvodem, proč jsem vlastně do kina šel, byl fakt, že jsem se zase po hodně dlouhé době nechal přemluvit. Na druhou stranu, co bych pro klid v rodině jednou za rok neudělal... ()

eileen 

všechny recenze uživatele

Člověk tady nesmí přemýšlet nad uvěřitelností příběhu, je to střeštěné, ale je to vcelku zábavné, Jiří Langmajer ve své nejtradičnější roli, tedy aspoň v té první půlce, Anna Polívková se pro roli "mužatky" narodila, to jí fakt sedne a zahrála to skvěle. Praštěný ale zábavný. ()

predators 

všechny recenze uživatele

Jak nejsem velký fanoušek českých filmů, musím napsat, že u Po čem muži touží jsem se smál od začátku do konce. U komedií je důležité být dobře naladěn a to já byl, takže doporučuji. Polívková byla geniální! ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Okey... tak niekedy asi je dôležité si zhodnotiť pár faktov. Človek sa nestane recepčnou po tom, čo ju šéfka uvidí za recepčným stolom. Noc talentov sa neodohráva sa počas dňa. A je tu ešte pár ďalších blbostí, ktoré sa stali v tomto svete realitou. Ale keď sa od toho všetkého odtrhnem, tak si myslím, že sa tu dá nájsť celkom energická a vtipná komédia s myšlienkou. Fakt je aj ten, že sú to klišé a videli sme to miliónkrát v každom inom filme, ktorý má rovnaký alebo podobný scenár. Vieme kam to dospeje, vieme čo sa bude diať, aj ako sa hlavný hrdina zmení. Alebo hrdinka. Toľko teda k mínusom filmu. Teraz poďme na tie plusy. "Po Čem Muži Touží" spracoval a režíroval Rudolf Havlík, ktorý natočil pár rokov dozadu jeden z mojich top českých filmov za posledné roky. Tak ako ide kinematografia našich susedov dole vodou, tak "Pohádky Pro Emu" bol pre mňa skvelý film, ku ktorému sa rád vrátim počas Vianoc. Takže som mu veril. A myslím si, že právom. Jiří Langmajer bol skvele zvolený do svojej role a pôsobí uveriteľne. Táňa Pauhofová mi bola tiež sympatická. A celkom som dúfal, že sa jej podarí niečo zmeniť. Hoci som mal najprv pocit, že chce spraviť časopisu Playboy časopis Evita. Ale ukáže sa, že v nej je o niečo viac. A potom je tu Anna Polívková. Ja jej fandím už nejaký ten čas, no jej posledné filmy na mňa buď neurobili moc veľký dojem, ale bo v nich mala moc malú rolu na to, aby dokázala niečo ukázať. Tu je to presne to čo som od nej chcel. Buď to neberie absolútne seriózne, alebo každým milimetrom svojej hereckej duše to berie seriózne. Tak či tak, nasmial som sa na nej poriadne. Pri každom páde z opätkov som si hovoril, koľkokrát sa na tom ešte zasmejem... a pravda je taká, že vždy. Okrem toho je ale super vidieť ako sa Karel čoraz viac stáva lepším človekom po tom, čo žije ako Karla. A funguje to. Celkovo to ako ľahkú komédiu dokážem odporúčať. Nie je to sprosté, nemá to blbý humor, no po technickej stránke je ten scenár miestami poriadne odfláknutý. Vôbec si nedali pozor na tie detaily, čo som spomenul vyššie a ako aj iní spomenuli. Lebo to sú dosť podstatné fakty. Ale myslím si, že film za jedno pozretie stojí ako pohodová ľahká komédia. Hodnotenie: B ()

nash. 

všechny recenze uživatele

Námět sice vykrádá Nancy Meyerovou a Langmajer taky nemá tolik toho šovinistického charisma jako Mel Gibson, scénáristé se mohli trochu víc odvázat, nebo alespoň věrohodně vykreslit vnitřní proměnu hlavní postavy, ale v porovnání s většinou současné české produkce je to ve výsledku až nečekaně zábavná komedie, byť ta zábava stojí a padá se skvělou Annou Polívkovou, která hereckým projevem věru otce nezapře. Trošku smutné a ženy poněkud degradující je vyznění filmu, které tvrdí, že ženy to mají těžké protože se musí líčit a chodit na podpatcích a skrze toto poznání se šovinistické hovado mění v gentlemana. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Postavit film na tom, že kobyla s vizáží dinosaura (to není nic proti paní Polívkové, ale prostě má hrát charakterní role jiného typu, je skvělá herečka, tyhle komediální post pubert postavy jsou asi jako kdyby Mr. Bean hrál boxera) neumí chodit na podpatcích, to je fakt trapas. Film stojí a padá s přítomností Langmajera, resp. jeho většinovou nepřítomností. Sandevu na roli nesympatické nafouknuté kravky? To snad ne, je to přeci sluníčko. Havlík u mě zatím nejlíp za 2*- ()

Související novinky

Reklama

Reklama