poster

Vlk z Královských Vinohrad

  • anglický

    The Wolf from Royal Vineyard Street

Drama / Komedie

Česko, 2016, 75 min

Režie:

Jan Němec

Scénář:

Jan Němec

Kamera:

Jiří Maxa

Producenti:

Tomáš Michálek

Střih:

Josef Krajbich

Scénografie:

Aneta Grňáková

Kostýmy:

Tereza Kučerová
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (56)

  • Gemini
    ****

    Natočit si svůj vlastní fiktivní portrét, kde Vás na střídačku hrají jedni z nejvýraznějších talentů své generace? Kdo z Vás to má?:) Jan Němec byl výrazná a svébytná osobnost, a vydrželo mu to až do úplného konce, ba dokonce ještě kousek ZA ten konec (neboť jak známo, konce natáčení se nedožil). Mě Vlk bavil, zvláštní vsuvky z archívu ani pokusy vytvářet záběry ze šedesátých let v současnosti (a vydávat je za záběry z šedesátých let) mi nevadily, a i když souhlasím s tím, že by se určité věci neměly omlouvat tím, že "autor to takhle chtěl", stejně u mě vítězí obdiv za to, že něco takového vzniklo. Ta hodina a čtvrt se dá přežít bez problémů, a myslím si, že červená barva sem patří. 70%(21.8.2019)

  • troufalka
    ***

    "A teď to vyplivněte a to je smysl filmu!"                                                                                                                                       Výstřední bilancování nad životem výstředního režiséra, který je pohlcen vlastní důležitostí, jíž jako většina filmařů značně přeceňuje.(22.8.2019)

  • Vitex
    ****

    Hodně, možná až příliš osobní záležitost. Tzn. vůbec si nedokážu představit, jak může tento film působit na lidi, kteří Němce osobně neznali. Jakási nostalgie tady je generována mimo jiné i tím, jak film víří režijními, "střihačskými" a "zvukařskými" nápady. Takovéto nakládání s filmem se dnes už jen tak nevidí...(15.9.2016)

  • 2-Xtreme
    ***

    Točiť film sám o sebe? :D a pritom takýto.(18.9.2017)

  • pepo
    ****

    Presne takto si predstavujem zmyslupnu festivalovu tvorbu. Zabavna, hrava a kreativna blbina, ktora mi vratila vieru v zmysel artovych filmov. 8/10(13.9.2017)

  • Vančura
    ****

    Svérázná filmová tečka za životem výrazné postavy českého filmu a solitéra Jana Němce, k němuž jsem na sklonku jeho života začal chovat nefalšovaný obdiv - a to jak za formální invenci jeho snímků, tak i např. za jeho postoj, kdy vrátil medaili za zásluhy na protest proti Zemanovi. Zcela jistě to není film pro každého, ale mně osobně dosti pobavil, a považuji ho za důstojné zakončení Němcovy velice zajímavé filmařské dráhy. Trio Mádl, Roden a Pauhofová mě tam vyloženě potěšilo, a ještě teď se musím smát při vzpomínce na to, jak se v tom filmu Mádl proháněl ve žluté Felicii Fun po Karlových Varech během filmového festivalu. Btw. český film s nejzábavnějším trailerem za hodně dlouhou dobu!(12.7.2016)

  • Adam Bernau
    ****

    Vitexi, Jana Němce jsem osobně neznal, ani o jeho osobě nic nevěděl, ale nějakou pomůcku, vlastně jakousi antipomůcku jsem měl, totiž že jsem viděl jeho O slavnosti a hostech a hlavně Démanty noci. Tyhle filmy a tenhle týpek? Oukej. Takže působení proběhlo, žádný strach. A ještě k tomu Mádl. On za to nemůže, ale čumět na něj a věřit, že je jako režisér Němec v roce šedesát osm, to prostě nejde. Nevím, jestli je tak dobrý herec, nebo miláček bohů, nebo já tak otupělý, ale nakonec mu stejně baštím všechno a už scéna výslechu je úchvatná.Název jsem původně považoval za infantilní opičení. Že odkaz názvu je adekvátní koncepci, jsem sice záhy pochopil, ale teprve k závěru jsem konečně zjistil, jaký mělo důvod a smysl vidět Vlka z Wall Street. Na tom filmu je totiž hodnotné právě jen to, že slouží jako "médium" Němcově narcistně-parodické sebepresentaci. Vlka z W.S. stačilo vidět jednou, Vlka z Kr. V. si musím pustit i podruhé. A nejspíš budu taky muset přikročit k pokusu o rehabilitaci V žáru královské lásky. Vždycky jde o úhel pohledu, že.(30.8.2017)

  • Slarque
    ***

    Formálně povedený vypravěčský experiment na téma vlastní autobiografie, kterou nelze brát úplně za slovo, ale rozhodně můžeme pochopit, proč chtěl Jan Němec zabít Godarda. Tak proč to nakonec neudělat aspoň ve filmu, že? S přesvědčivostí výpravy a kulis si autor starosti nedělal. Na historický film rozpočet neměl, tak prostě natočil Cannes '68 (a jiná místa i časy) letos. Buď se s tím divák srovná, nebo to prostě nebyl ten pravý divák. A v neposlední řadě mě opět celkem bavil Jiří Mádl.(20.8.2019)

  • hrona
    ****

    O Janu Němcovi jsem už něco málo věděl, takže tento příběh pro mě nebyl, zase až takovou novinkou. Na druhou stranu o to více, jsem si tento autobiografický snímek užil z hlediska provedení . Mám opravdu moc rád neotřelé a zajímavé nápady. Vlk z Královských Vinohrad spadá přesně do této kategorie. Vyloženě mě bavilo na film koukat, jako na hraný dokument s občasnými dobovými záběry. Mádl zapadl a Roden, tomu dává tou svou dikcí ,,je mi to fuk,, , potřebný audio komentář, jen kdyby občas tak nedrmolil. Film má dobrou stopáž, takže na pohodu. V tomto případě se jedná spíše o obsah, než o provedení, jde tu o filmařovu zpověď formou hraného dokumentu, ne o klasický biják.(9.7.2017)

  • Kailo
    *

    Je mi jasný, že většina filmových intelektuálů bude stříkat hvězdičky blahem, ale já se, až na pár vtipných vyjímek, spíš nudil. Refence zajímavé, ale k čemu to, když je ne každý postřehne. Účelově odporná kamera mě dost mrzí. Takže asi tolik k té jejich metamorfóze. ad. Kulturní vsuvka. Během prémiery sebou dva tvůrci málem švihli o zem, dalšímu se to nakonec podařilo, a dva se málem propadli oponou. Bžunda #kvík2016(3.7.2016)

  • dopitak
    *

    Vysoce hodnotím formu, tj. pseudohistorický dokument. Tvůrci velmi svérázně vyřešili dobové záběry (nemyslím těch několik archívních), v niž se Mádl prohání po současném Cannes a Varech a film se tváří, že to je tehdy. Inu, ušetřily se nemalé peníze a nijak mě to neuráželo, protože tady šlo o obsah, nikoliv o atmosféru. Víc ale vadí, že po úvodním divákově šoku, na co se to dívá a že je to sakra divná forma, se vytrácí příběh, obsah i poselství, druhou polovinu a závěr jsem už doslova proklí(m)nal.(9.7.2017)

  • honajz
    ****

    Nejsem si jistý, nakolik je zde znát ruka pana Kleina, který film dokončil za Jana Němce. Protože na rozdíl od jiných Němcových porevolučních opusů netrpí tolik roztěkaností a snahou říct hodně věcí naráz (ne že by to zde chybělo, ale je to jaksi učesáno a ukočírováno), a dokonce se zde line jistý a hodně zajímavý vnitřní příběh. Škoda jen, že jej hraje Mádl, který má podle mne jen dva výrazy - udivený a pobavený, pokud tedy nepočítám jeho pokusy tvářit se sem tam drsně, a řekl bych, že lepší herec by tomu dal větší šťávu. Moc se mi líbila scéna s výslechem a Kafkou, je příjemně podaná a vypointovaná, a navíc se do příběhu přesně hodí. Jasně, čiší z toho Němcovo megalomanství, touha po slávě a uznání, snaha předvést se jako velké macho. Ale když to vezmu jako netradičně natočený film, kdy jednotlivé scény znamenají střípky skládačky (třeba jako to má Greenaway u filmu Fallové), jež se na konci nějak spojí, docela mne to bavilo.(21.8.2019)

  • Anderton
    ****

    Pri takto koncipovanom diele mohol vzniknúť experimentálny nezrozumiteľný paškvil, priemerný a vyšumiteľný festivalový doplnok, alebo aj originálny, na vtipnej strihovej skladbe hraných a archívnych záberov a nakoniec aj krátkej stopáži založený autobiografický príbeh v rýchlom tempe. Našťastie nastala varianta C, Jan Němec nemá rozhodne potrebu svoju osobu akokoľvek glorifikovať a výber flegmatika Jirku Mádla do hlavnej úlohy bol geniálny ťah. Len ten rozprávač v podobe Karla Rodena je tu úplne zbytočný. Myslím tie vsuvky, kde osobne vystupuje, pôsobia totiž ako z iného filmu, sprievodné slovo je OK.(22.8.2019)

  • snaked
    ***

    Taková hrůza, jak tu většina líčí, to fakt není. // Btw na tom pódiu se prý přizabil málem i Václav Havel, Drahomíra Vihanová a řada dalších, takže chyba není v lidech...(8.7.2016)

  • Sawy
    *****

    Spíš než jako ucelené filmové dílo beru Vlka z Královských Vinohrad jako katarzi kariéry Jana Němce, který si jím brilantně vystavěl svůj vlastní epitaf. Roztříštěný, narcistický, ale se vším všudy nekonečně upřímný. A jako takový funguje geniálně. 90 %(3.2.2017)

  • Lukrecie
    **

    Nuda, nuda a zase jen nuda a pak sebestřednost, ale abych jen nekritizovala, tak kamera super a občas až umělecké záběry ;)(20.9.2016)

  • kobejn
    *****

    Vždycky sem měl slabost pro filmy i osobnost Jana Němce. Byla to kontroverzní osobnost, ale geniální filmař, alespoň jeho první dva český filmy jsou nepřekonatelný. VzKV je jeho nejlepší film od NHsM, svérázný filmový epitaf a autoportrét. Nikdo by mu lepší filmový pomník než on sám nenatočil, on sám nejlíp znal svůj život. Důstojný rozloučení se světem a životem, stihnul si to Honzo Jane.(14.7.2017)

  • kaylin
    ***

    Zajímavý testament Jana Němce, který je pojatý v podstatě jako experimentální hraný dokument, který je místy opravdu jen hrou s kamerou, s osobnostmi, se sebou samým. Ale má to svoje kouzlo, má to zajímavého duchu, hravého, který by skoro souzněl s mladším autorem a ne s osmdesátiletým režisérem, který nestačil sám snímek dokončit.(5.3.2018)

  • Marze
    ***

    Experimentální hravost filmu a sršatá provokace není pro každého diváka a vychází z přirozenosti snímku, který navíc baví. Němcův cit pro absurditu vítězí nad sebelítostí. Dějinné události líčí skrze osobní výjevy a sebelítosti se vysmívá.Pobavilo mě například vízum do Prahy "pohřeb komunismu".(20.8.2019)

  • Agoran
    ****

    Velké překvapení Karlovarského festivalu, které rozhodně stojí za zhlédnutí. 90%(11.7.2016)

  • bourec

    Nehodnoceno,viděno jen půl hoďky.(3.7.2017)

  • zette
    ***

    Treti hvezdicku davam za originalitu zpracovani.(27.9.2018)

  • GANOUSEK
    *****

    Patos v některých scénách (housle Becha, atd) jsou nešvarem, který ubírá filmu, který je jinak špinavým, autentickým nakládáním z filmovým kánonem. čtyři a půl z pěti(24.4.2017)

  • campix
    **

    Jan Němec si sám napsal a natočil film o sobě a také pro sebe. Z pohledu někoho, kdo je jeho osobou takřka netknutý, je to poměrně divácký oříšek. Na první pohled je sice vidět, že i když peněz na film vyloženě mnoho nebylo, tak si natáčení hlavní protagonisté velmi užili. Neubírám Janu Němcovi, že byl jednou ze stěžejních osobností českého filmu, ale jeho Vlk z Královských Vinohrad šel hodně kolem mě a nezanechal hlubší dojem.(6.8.2019)

  • Martin741
    ***

    Za najlepsi film jana nemce povazujem O Slavnosti a Hostech s Kandrtom, teda pardon, s Ivanom Vyskocilom. To bol podla mna film, ktory moze kludne konkurovat Vlacilovi ale i menzelovi. Tuna reziser Jan Nemec natocil film o cloveku, ktory prekracuje hranice slusneho spravania sa, je tak trochu hulvat a film je to zabavny, hravy ---a pritom aj sympaticky blby, kult sa zaplat Ramzes nekona : 52 %(20.10.2018)

  • sofiapetra
    ***

    Tak nějak nevím, alibisticky se tedy přikláním ke třem hvězdám, ačkoliv o průměru zde hovořit nelze. Jan Němec prostě nepochyboval, že je někdo - a já o tom bohužel docela pochybuji. Mádl se na něj nehodil a Roden tam vyloženě překážel - poprvé jsem si všimla, že artikulace není zrovna jeho silná stránka, kolikrát mu nebylo ani rozumět. Nebyl do ani film, ani dokument, taková zvláštní směska všeho. Od načechraného narcismu až po skutečné okouzlení filmem.(10.9.2019)

  • sator
    ****

    Nestal se se mě světový režisér, ale prodal jsem několik konzerv, frankfurtských párků...😀(8.7.2017)

  • klima777
    ***

    Punk je když? Tak trochu. Vlastně napůl. Zvláštní. (2,5*).(12.2.2017)

  • angloumene
    **

    Nic jsem nečekala a moc jsem nedostala. Tohle částečně smyšlené autobiografické dílko opravdu za moc nestojí. Dvě povedené scény (výčet pozitiv u nepřítele proletariátu F. Kafky a setkání s Ivankou Trumpovou) nemůže zachránit nezajímavý a jinak opravdu nudný film.(7.7.2016)

  • honajz2
    ****

    Příběh filmaře, neboli Jana Němce. (Ne)hraje Jiří Mádl. Upřímně, zatím to je jediné, co se od Němce po revoluci dá, ačkoli jsem ještě neviděl všechno. Je to teda spíš dokument, ale není nudný, Němec se tu divně nepohybuje, nehraje na klávesy a ani moc neexperimentuje s rybím okem, za to tady máme historické záběry a koukat se na to dá. Prozatím nejlepší, co jsem od Němce viděl. 3* EDIT: Dnes jsem měl možnost vidět film podruhé a zanechal ve mě větší zážitek, než poprvé, dokonce jsem byl schopný ten film více docenit a díky tomu si ho taky víc užít. Přidávám hvězdičku, takže 4*(4.6.2018)

  • radektejkal
    ****

    Drobné příběhy, ze kterých se skládá životní příběh vyprávěný tak, jak se všechny (zvláště ty o nás samých) vyprávějí. Z toho, co se stalo se část zapomene, vynechané části se doplní podle jiných příběhů, všechno se posune do nám příznivější roviny, okoření se trochu vtipem a vloží se pochybnosti, rozhodování a akce. A tohle, že není náš příběh? Samozřejmě, že je. Copak znáte nějaký jiný!... Byť kritikou zprvu podlomen, film mě uspokojil již svou hravostí, dokumentaristickou sběhlostí i slušným výkonem Jiřího Mádla. Poznámka: Přejděme trochu od Jana Němce přímo do Vinohrad; v Královských Vinohradech se totiž narodil nejen vlk, ale i beránek, Jiří Langer. Film o něm je zatím jen žádoucí. Určitě si to také myslí Reiner Stach, autor dalekosahající monografie o Kafkovy, v níž také setkání Langera a Kafky popisuje.(22.8.2019)

  • lukano
    odpad!

    Tohle ne, Mádl ne! Jeho veledílo Přemluv bábu, je nezapomenutelné a dnes opět ventiluje své moudra jak ve filmu, tak i v reálu. Chceš-li zlikvidovat film, nasaď neherce Mádla.(20.8.2019)

  • Chřástal
    ***

    Němcovo home-video, které si o svém životě natočil sám, když to za něj nikdo jiný neudělal, se zdá příznačné pro tvůrce, který byl na startovní čáře s Formanem a Menzelem, ale na rozdíl od nich se mu ta díra do světa, tedy Oscar, nepodařila. Od názvu až do konce filmu Němec drží tón zároveň hrdý i sympaticky sebeironický. Nadějný autor, který mohl vyhrát v Cannes, ale těsně předtím byl festival předčasně ukončen, se pak v Americe živí tím, že točí – svatby. A jeho film s vůbec největším počtem diváků není umělecky svrchované autorské dílo, ale stejně jako v případě těch pozdějších svateb záznam tragické skutečnosti – začátek okupace Československa. To jsou paradoxy… Ale ty jsou spíš zásluhou Němcova života než filmu, který s nimi moc nepracuje, a to je škoda. Výklad Kafkova díla u výslechu je super.(1.9.2019)

  • Fajla
    ***

    Životní příběh Jana Němce je samozřejmě zajímavý a je dalším dokladem toho, jak soudruzi za minulého režimu tu dokázali zkurvit osudy lidí. Jirka Mádl v hlavní roli opět nezklamal a Roden jako vypravěč byl taky fajn. Forma filmu je ale "zvláštní" a pro běžného diváka (včetně mě) hůře stravitelná, proto taky ta nízká hodnocení zde. Každopádně kinematografii jsem nestudoval, takže nedokážu posoudit jestli ta zvláštní forma je vlastně ta filmařská genialita. Je ale jisté, že takováto autobiografie se jen tak nevidí a možná proto to může být pro filmového nadšence a znalce dobrý film. Viděno na 51. KVIFF. Za mě 60%(4.7.2016)

  • lubospoti
    ***

    Hodně originální a osobitá pocta režisérské legendě. Forma mi sice úplně neseděla, ale určitým způsobem mě dokázala zaujmout (i když teda jen místy).(21.3.2018)

  • Danqo
    ***

    No jo, používateľ 2-Xtreme má point (keywords: „a pritom takýto“). Lol, proste Němec. Erikovi sa to tiež nepáčilo.(20.8.2019)

  • godycz
    ****

    tak ja ti nevim......bylo to......haluzoidne smutne. oko (rybi) (cocka) okno do duse.(7.11.2016)

  • Fifer
    ***

    Blbé je, že kdo Němce zná, tomu ty kamerové experimenty nepřijdou ničím nové, známe ty filmy, kde je použil. Co lze ocenit, jsou ukázky z Němcovy Proměny, kterou točil pro německou televizi - ten film bych chtěl vidět. Ale to všechno bych bral, kámen úrazu je věčný voice-over. Voice-over je totiž ta nejméně invenční metoda, je to pravý opak Němcovy hravosti. Je škoda, že velký experimentátor zvolil zrovna tento způsob vyprávění. Abych to shrnul: není to žádný průšvih, ale nic, co by stálo za vidění. Raději si přečtěte tu knihu (Nepodávej ruku číšníkovi), zdá se, že na sklonku života byl Němec lepším spisovatelem než režisérem. Zamrzí taky, že opominul svůj vztah s Martou Kubišovou a Ester Krumbachovou.(26.7.2017)

  • ArthasKarfa
    ***

    Nevím jestli takový film bylo třeba.(31.10.2017)

  • CharlotteHo
    odpad!

    Naprosto mě tento film zklamal... Jak si může režisér natočit reklamu sám na sebe?! No tak to je vrchol narcismu... A za další je pro mne Mádl, prostě pořád ten kluk ze snowborďáků a nepřišlo mi, že se na to hodí... Ještě bych tomuto filmu vytkla pokus z inscenovat tehdejší natáčení přijíždějících tanků a co jsem nepochopila, proč bylo předávání cen v Cannes, natočeno dnes, když je jasné, že ty lidi co tam jdou po červeném koberci, ještě nebyli ani na světě, nebo to byli batolata... Rozhodně to není film, který by si zasloužil být na jakémkoli festivalu, ani jako symbol úcty k zesnulému režisérovi... Je to spíš vlk z královského propadákova a nedá se rozhodně srovnávat s VLKEM Z WALL STREET, ačkoli se o to autor nejspíš snažil... Vytkla bych tomu další spoustu věcí, ale každý dobrý divák si toho všimne sám (např.: jak tam autor míchá různé události z různých let do jednoho okamžiku...). Pro mě je to naprosto nepřínosný film a velké zklamání! :-((31.8.2016)

  • klukluka
    ****

    Z počátku jsem nevěřil, že to může fungovat. Nakonec to ale bylo v podstatě strhující! Porevoluční Jan Němec na mě působí (působil) jako zneuznaný, zahořklý snad génius, o jehož genialitě mohl divák toliko jeho nových věcí s úspěchem pochybovat. Mít ale jeden den na dosah Zlatou palmu a druhý den točit americký svatby za 150 dolarů kus a v tomhle režimu fungovat celých 15 let, to člověku asi vážně nepřidá. Zvlášť s vedomím, jak by to ta Palma nebo Oscar mohly radikálně změnit. Pro Oscara si šel v době, kdy už z něj pro svoji kariéru nemohl lautr nic vytěžit. Tohle je neveselej příběh. A dává odpověď na otázku po té jeho “nevysvětlitelné” zahořklosti. Vždyť přece Amerika... No jo, ale jaká..!? Asi jste tam, Johne, krapet vyšel z formy. Vlka jste ale udělal moc dobře. Mádl s Rodenem Vás rozhodně nenechali ve štychu. Líbilo se mi to, do filmařskýho nebe Vám posílám svůj dík a Vaši lásku k filmu Vám upřímně věřím.(29.12.2018)

  • ageller
    *****

    Já jsem vlk z Vinohrad a všechny vás sežeru. Jak se dalo čekat, poslední Němcův film má mít mezi diváky buď zastánce nebo odpůrce. Konec konců Jan Němec se konfliktů nebál a sám si servítky taky nebral. Akorát, že jeho historky byly vždycky lepší než ty vaše, a lepší historka vždycky vyhraje. Životní peripetie režiséra Jana Němce, film natočený podle jeho knihy povídek Nepodávej ruku číšníkovi, od cesty do Cannes v roce 1968 až do slavného návratu do Karlových Varů. Nečekejte ale nějaký milý a uhlazený film ani, že se režisér bude nějak zbytečně moc zabývat fakty. A pokud jste překvapení z formy filmu, tak jste pravděpodobně neviděli žádný Němcův porevoluční film a je možná na čase se dovzdělat (nebo se s tím smířit). Česká premiéra na MFF KV 2016, v kinech od září 2016. MFF Rotterdam ohlásil, že v příštím roce (2017) uvede velkou retrospektivu filmů Jana Němce od Démantů noci po Vlka z Královských Vinohrad.(4.7.2016)

  • mira007
    ***

    Taková svérázná tečka za kariérou jednoho z nejlepších českých režisérů v podobě hodně osobité autobiografie alá umělecký hodně nízkorozpočtový film. Moje oblíbenkyně Pauhofová tady hrála asi minutu a půl, Bartoška minutu, Jiří Mádl furt. Životopis bez jeho filmů s několika styčnými body: Cannes 1968, pokec s STB, emigrace, svatby, návrat. Ještě že to má snesitelnou stopáž, protože tenhle film není pro většinového diváka.(3.7.2017)

  • Barb.
    **

    Až na neuvěřitelně vtipnou scénu, kdy je hlavní hrdina vyslýchán hloupým soudruhem, je to docela nuda. Film je inspirován životem režiséra Jana Němce, takže je spíše jakýmsi jeho vyrovnáním se s minulostí, než poutavým filmařským počinem.(3.7.2016)

  • cinemafil
    ***

    Trochu zžíravá a ironická autobiografie. Nostalgie za dobou velkých frajerů, talentů filmu a hlavně nadějí na skutečně velký film. A taky sebelítost , že to v Cannes 1968 nevyšlo. A může za to Forman. Film O slavnosti a hostech dokáže vyvolat tak tíživou atmosféru, trochu Kafky - k němu Němec bytostně inklinoval - parodie ( ani sama sebe) mu moc nejdou, ale 3*(1.8.2016)

  • rigby
    **

    Tento hraný dokument, či jak se podobným filmům říká, mi osobně nic nedal. Asi to bude tím, že režiséra Jana Němce neopěvuji. Nicméně několik momentů bylo zajímavých, tak bych to nezahazoval. Ale je to určeno spíše jeho obdivovatelům, ostatním toho moc neřekne.(3.7.2017)

  • blondboss
    ***

    Filmová pocta českému režisérovi, ktorého kariéru asi najviac ovplyvnila komunistická doba a ktorý aj napriek problémom dokázal nájsť tú svoju cestu. Ten artový spôsob poňatia jeho života je asi na mieste, ale mňa to až tak nebavilo. Mádl klasicky dobrý, ale celkovo tá konštrukcia filmu ho u mňa predurčuje na neúspech. Ako pocta umelcovi ale veľmi dobrý film. 50 %(23.11.2018)

  • rakosabasta
    ***

    Autobiografie mají svá pro i proti. Jan Němec vycházel z toho, že se vždycky nechoval úplně "normálně" a umí si z toho udělat legraci, což je fajn. Kdyby si z toho dělal legraci o 15 min kratší dobu, resp. trochu svižněji, bylo by to lepší, ale i tak je to zajímavý "nedokument" o jednom režisérovi, který se rozhodl demonstrovat svou extravagantní povahu na dvou/třech silných zážitcích svého života. Hra s titulkem Vlk z... Wall Street/Vinohrad je sice vtipná, ale během filmu mně nějak nedocvaklo, proč že si to o sobě pan Němec myslí, boť jsem nepostřehla, kdo že byli jeho oběti. Možná, jestli se někdy k filmu vrátím... Jiří Mádl mě velmi mile překvapil.(9.7.2016)

  • ElPajo
    ***

    Titulkový song ze starých Casio kláves vysloužil filmu třetí hvězdu(21.9.2016)

  • jablonec
    ****

    Poslední film režiséra - buřiče Jana Němce. Geniální je konec filmu s rybou.(21.8.2019)

  • Paradax
    ***

    Díky tomuto snímku jsem se konečně dozvěděl, co je smyslem filmu. :)(9.7.2016)

  • Nemravnost
    ***

    Už to ani neberu jako film. Spíše psanou výpověď ve filmové podobě. Němec byl skvělý filmař a další oběť Ameriky.(4.10.2016)

  • SAINTS
    ***

    Film sa nesie na pomedzi dokumentu a autobiografickej dramy a režiserovym alter egom sa stal herec Jiri Madl čo bola dobra volba.Vysledkom je tažko stravitelny "dokument" ktory sa stal Nemcovym epitafom 65%.(10.7.2017)

  • Rumplcimprca
    odpad!

    BLB z Královských Vinohrad.(5.8.2019)

  • kinoholik
    ****

    na to, jak to bylo sebestředné vyprávění bez špetky sebeironie, to bylo svěží, zábavné a přiměřeně dlouhé (čti: krátké)(20.8.2019)

  • farinelli77
    *

    Ryba z Jirkových úst. Škoda, že úplně bez chuti.(22.8.2019)