poster

Vlk z Královských Vinohrad

  • anglický

    The Wolf from Royal Vineyard Street

Drama / Komedie

Česko, 2016, 75 min

Režie:

Jan Němec

Scénář:

Jan Němec

Kamera:

Jiří Maxa

Producenti:

Tomáš Michálek

Střih:

Josef Krajbich

Scénografie:

Aneta Grňáková

Kostýmy:

Tereza Kučerová
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • CharlotteHo
    odpad!

    Naprosto mě tento film zklamal... Jak si může režisér natočit reklamu sám na sebe?! No tak to je vrchol narcismu... A za další je pro mne Mádl, prostě pořád ten kluk ze snowborďáků a nepřišlo mi, že se na to hodí... Ještě bych tomuto filmu vytkla pokus z inscenovat tehdejší natáčení přijíždějících tanků a co jsem nepochopila, proč bylo předávání cen v Cannes, natočeno dnes, když je jasné, že ty lidi co tam jdou po červeném koberci, ještě nebyli ani na světě, nebo to byli batolata... Rozhodně to není film, který by si zasloužil být na jakémkoli festivalu, ani jako symbol úcty k zesnulému režisérovi... Je to spíš vlk z královského propadákova a nedá se rozhodně srovnávat s VLKEM Z WALL STREET, ačkoli se o to autor nejspíš snažil... Vytkla bych tomu další spoustu věcí, ale každý dobrý divák si toho všimne sám (např.: jak tam autor míchá různé události z různých let do jednoho okamžiku...). Pro mě je to naprosto nepřínosný film a velké zklamání! :-((31.8.2016)

  • kobejn
    *****

    Vždycky sem měl slabost pro filmy i osobnost Jana Němce. Byla to kontroverzní osobnost, ale geniální filmař, alespoň jeho první dva český filmy jsou nepřekonatelný. VzKV je jeho nejlepší film od NHsM, svérázný filmový epitaf a autoportrét. Nikdo by mu lepší filmový pomník než on sám nenatočil, on sám nejlíp znal svůj život. Důstojný rozloučení se světem a životem, stihnul si to Honzo Jane.(14.7.2017)

  • Kailo
    *

    Je mi jasný, že většina filmových intelektuálů bude stříkat hvězdičky blahem, ale já se, až na pár vtipných vyjímek, spíš nudil. Refence zajímavé, ale k čemu to, když je ne každý postřehne. Účelově odporná kamera mě dost mrzí. Takže asi tolik k té jejich metamorfóze. ad. Kulturní vsuvka. Během prémiery sebou dva tvůrci málem švihli o zem, dalšímu se to nakonec podařilo, a dva se málem propadli oponou. Bžunda #kvík2016(3.7.2016)

  • honajz2
    ***

    Příběh filmaře, neboli Jana Němce. (Ne)hraje Jiří Mádl. Upřímně, zatím to je jediné, co se od Němce po revoluci dá. Neviděl jsem teda O slavnosti a hostech, ale mám to v plánu. Je to teda spíš dokument, ale není nudný, Němec se tu divně nepohybuje, nehraje na klávesy a ani moc neexperimentuje s rybím okem, za to tady máme historické záběry a koukat se na to dá. Prozatím nejlepší, co jsem od Němce viděl. Ale jak píši, mám tam O slavnosti a hostech, tak ještě uvidím, jestli to tak zůstane. 3*(4.6.2018)

  • Adam Bernau
    ****

    Vitexi, Jana Němce jsem osobně neznal, ani o jeho osobě nic nevěděl, ale nějakou pomůcku, vlastně jakousi antipomůcku jsem měl, totiž že jsem viděl jeho O slavnosti a hostech a hlavně Démanty noci. Tyhle filmy a tenhle týpek? Oukej. Takže působení proběhlo, žádný strach. A ještě k tomu Mádl. On za to nemůže, ale čumět na něj a věřit, že je jako režisér Němec v roce šedesát osm, to prostě nejde. Nevím, jestli je tak dobrý herec, nebo miláček bohů, nebo já tak otupělý, ale nakonec mu stejně baštím všechno a už scéna výslechu je úchvatná.Název jsem původně považoval za infantilní opičení. Že odkaz názvu je adekvátní koncepci, jsem sice záhy pochopil, ale teprve k závěru jsem konečně zjistil, jaký mělo důvod a smysl vidět Vlka z Wall Street. Na tom filmu je totiž hodnotné právě jen to, že slouží jako "médium" Němcově narcistně-parodické sebepresentaci. Vlka z W.S. stačilo vidět jednou, Vlka z Kr. V. si musím pustit i podruhé. A nejspíš budu taky muset přikročit k pokusu o rehabilitaci V žáru královské lásky. Vždycky jde o úhel pohledu, že.(30.8.2017)

  • - Jan Němec, který se dokončení filmu bohužel nedožil, po několika letech příprav zahájil natáčení na filmovém festivalu v Cannes v létě 2015, kde zaznamenal osudový rok 1968. Tři zástupci české nové vlny včetně Němce (těmi dalšími byli Miloš Forman a Jiří Menzel) měli tehdy šanci získat Zlatou palmu. Levicoví francouzští filmaři v čele s Jean-Lucem Godardem ale pod vlivem revolučních studentských bouří festivalovou soutěž předčasně ukončili. Osudovou ránou Němcovy slibné mezinárodní kariéry byl pak o několik týdnů později příjezd ruských tanků do Prahy. (Zdroj: Boskovice Festival)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace