poster

John Wick 3

  • USA

    John Wick: Chapter 3 - Parabellum

  • Slovensko

    John Wick 3: Parabellum

  • Austrálie

    John Wick: Chapter 3 - Parabellum

  • Nový Zéland

    John Wick: Chapter 3 - Parabellum

  • Velká Británie

    John Wick: Chapter 3 - Parabellum

Akční / Krimi / Thriller

USA, 2019, 130 min

Diskuze k filmu (478)

<< novější 23 22 21 20 18 12 7 1
    • 21.5.2019  08:29
    TheSlezy
    (hodnocení, komentáře)
    • 21.5.2019  08:03

    Uživatel TheSlezy smazal svůj příspěvek.

    • 20.5.2019  23:08
    oldy
    (hodnocení, komentáře)

    JW 3 ma hodně nerealné akce ? Jak někdo piše v komentu. Spiš konec jak spadne se střechy. Jinak Keanu to dava bez pomoci uplně sám. Akce je paradni. Bohužel všem se to nemuže libit...

    • 20.5.2019  22:24
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: provokovat ? Já se ho snažím ignorovat, ty máš nějaké informace z roku 2011 ne ? 

    • 20.5.2019  22:23
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    sem taky ve škole sledoval film na mobilu, kvalita na hovno a zážitek z filmu to bylo druhý hovno. No a pak sem ten film viděl v televizi a bylo to o dost něčem jiném. 

    • 20.5.2019  22:20
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Yoshitsune: Podla mna nemas pravdu pindo a dalej uz na to kaslem. Chod do dakej diskusie provokovat Stoku a bav sa.

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune
    • 20.5.2019  22:20
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Yoshitsune: počkej, takže lacike co si udělal názor na bitky z youtube, to ti nepřijde zaujatý (nelíbí se mu mimochodem) a já co si pustil bitky na youtube, které on sám viděl a nelíbí se mi, tak moje kritika nedává hlavu ani patu? :D jako mě pořád do pošty píšou lidi, jaký sračky tu píšeš a že proč se s tebou dohaduju, tak to vypadá že je spíš chyba u tebe. 

    • 20.5.2019  22:19
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    "bitky jsem si pustil na youtube"

     

    na youtube.......hm to je pěkný no 

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 20.5.2019  22:18
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: hele to je jako, když si ohodnotil https://www.csfd.cz/film/412644-vlak-do-pusanu/prehled/ a pak https://www.csfd.cz/film/374360-ja-hrdina/komentare/  a vzpomeň co sem ti tehdá napsal. Že tvoji kritiku beru, protože nejsi zaujatý. 

    • 20.5.2019  22:16
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Yoshitsune: pro tvojí informaci, bitky jsem si pustil na youtube a poslal je i lacikovi. Proč si zas vymýšlíš hovna? Kritizoval jsem akční scény, které jsem viděl. Chceš mi říct, že si to vymýšlím? 

    • 20.5.2019  22:16
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: Jo, dobrá pointa. Není docela vtipný, jak yoshi spamuje asi třiceti příspěvkama a odkazama totálně o ničem, co s tim ani nesouvisí a nikdo na ně nereaguje? A pak se tu dva týpci chtěj bavit o něčem na úrovni a hned nesmyslný kecy, lol. Tahle republika je fakt zaostalá.

    • 20.5.2019  22:16
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: tak vzhledem k tomu že Ouwen film neviděl a už ví co mu na filmu vadí - všechno, tak to určitě neni konstruktivní kritika. A ano JUWA je objektivní a tu kritiku mu neberu, nesouhlasím s ní, ale má to hlavu a patu. Ouwenova kritika ne. 

    na příspěvěk reagoval Ouwen , Lacike
    • 20.5.2019  22:14
    JUWA
    (hodnocení, komentáře)

    Wow,dnes sa už ani nedá baviť o obľúbenom filme bez toho,aby sa strhol flame.Presne to sa mi stalo nedávno o True Detective,kde som napísal,že sa mi nepáčilo rozuzlenie 3 série a nasledoval nával urážok,že ničomu nerozumiem ,je to nad moje chápanie a pod.

    • 20.5.2019  22:12
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Yoshitsune: A co si ty predstavujes pod pojmom konstruktivna kritika?

    To co tu predvadzali Ouwen a JUWA to podla mna splnuje.

    Zatial co ty si sem dosiel provokovat s kydami o hateroch.

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune , Ouwen , Yoshitsune
    • 20.5.2019  22:05
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: jo, tak proč si neužívá a zapojuje se? :) 

    asi tomu příliš sám nevěří. 

    • 20.5.2019  22:05
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike:  a to o konstruktivní kritice si četl ? 

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 20.5.2019  22:01
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Stary chren vegetol je v jadre slnieckar a chcel by, aby kazdy vychvaloval na filmoch len pozitiva a proste si ich naplno uzival napriek chybam. To nie je zly postoj, ale obcas cloveka bavi si zafrflat. :)

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune , Ouwen
    • 20.5.2019  22:00
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: jako líbí se mi, že dokážeš Ouwenův hate, rozbít v deseti minutách. Ale spíš mně udivuje, kde na to bereš energii. Já tyhle slohové práce, které sou dlouhé, nudné a plete v nich hrušky a jablka, četl snad milionkrát a sou strašně vyčerpávající.  

    • 20.5.2019  21:53
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: no jemu vadí, že se bavíme jako odborníci víš jak, asi bude lepší když se budem bavit jak mentálové :)

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 20.5.2019  21:52
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: Ja chapem, co chces povedat, ale teraz to kritizujes zbytocne. JUWA a Ouwen sa konstruktivne bavili o tom ake bitky sa im pacia bez toho, aby sa nejak navazali do filmov.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 20.5.2019  21:47
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: Nevím, co na tom konkrétně nechápeš. 

    Nyní jdeš sám proti sobě, protože si pochopil, že chci diskutovat a rád věci rozebírám. Co na tom chceš víc chápat? :D Za tim nic víc není, ale všechno zdůrazňuji, protože si psal nesmyslné slovní obraty, které absolutně nesouvisí s filmem.

     

    já ti kolikrát zdůrazňuju o co mi jde a na co narážím, ale ty o všem mluvíš tak nejasně, že si nejsem jistej, zda tomu rozumíš i ty :)

    • 20.5.2019  21:41
    vegetol.mp
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Hele, já taky  nechápu tvý dlouhý příspěvky, ve kterých se ztrácím, ani tvý myšlenkový pochody. Ale na rozdíl od tebe jsem se smířil s tím, že mi zůstanou navždy utajeny:) A napsal jsem sem svůj názor, stejně jako ty píšeš tvůj:)

    na příspěvěk reagoval Ouwen , Yoshitsune
    • 20.5.2019  21:29
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: Wow, pak teda absolutně nechápu toho, proč si sem dnes napsal.

    Ono je pak složitý debatovat s někym, kdo o to údajně nemá zájem, přesto to teda dělá a s někym, kdo se v tom vyžívá. Takže mi tvoje pointy jsou dost nejasné.

    na příspěvěk reagoval vegetol.mp
    • 20.5.2019  21:27
    vegetol.mp
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Ale musíš si potovnat délku našich příspěvků. Já už se kdysi zařek, že se sem nebudu vypisovat. To radši napíšu scénář nebo přeložím film:)

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 20.5.2019  21:23
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: Ano a víš proč je to nesmysl? Protože si ten nesmyslnej slovní obrat použil :) vidíš to, jak to krásně navazuje? Pracuju s nesmyslem, kterej si mi dal. 

    Dělám to naprosto s každou informací. Musim zjistit důvěryhodnej kořen toho, odkud to proudí. A je jedno, jestli to jsi ty, jinej civil, vědec, hudebník, fyzik...VŠECH se budu sporně a vyzvídavě ptát. 

     

    a víš co je nejvíc vtipný? že ty sám o tom nesmyslu se mnou rád diskutuješ, takže je to pořád výživné pro oba :))

    na příspěvěk reagoval vegetol.mp
    • 20.5.2019  21:19
    vegetol.mp
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: A ty zase přeháníš analýzu mýho příspěvku. Stejně jako přeháníš analýzu filmů:) To, že je někdo odborník, to se tak říká. To je běžný slovní obrat, který se používá. To, že se na něm točíš, je nesmysl.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 20.5.2019  21:13
    Ellmariachi
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: Souhlas pane. Se všema postama. Ale mě i baví číst rozumný barvení se o filmu. Kazdej má prostě svůj pohled a to je fér.

    • 20.5.2019  21:10
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: Vidíš, už mě nebaví se s tebou o tomhle bavit, protože ty třeba využíváš nesmysly k diskuzi. Odborník, lul.

     

    No, já nevím jak ty, ale já to nazývám tak, že je někdo informovaný o něčem. Což je dost podstatný rozdíl. Ta informace se pak v debatě vezme, použije se jako materiál a prostředek k diskuzi a tvaruje se a z toho vznikaj další témata a nápady. A to je důvod, proč rád diskutuju. NIKDO tu netvrdí, že je někdo odborník. Opět, další věc co sis odněkud vycucal z prstu. Můžeš mi prosím ukázat, kde to někdo tvrdí? :) Kde přesně tady někdo (psychor dejme tomu) píše, že je odborník?

     

    Vzala se informace, použila se pro debatu. Informace, prostředek, kterej se nachází ve filmu. Zatímco ty mi předáváš mylné informace, které sis ty odněkud vyhrabal a absolutně VŮBEC to nesouvisí s filmem. Nikdo tě nenutí diskutovat s náma o tom filmu, ty sám ses zapojil a poukazuješ na něco, co sis sám vymyslel. My se tu bavili, s Juwou na úrovni o různejch detailech a byla to zajímavá konverzace :)

    na příspěvěk reagoval vegetol.mp
    • 20.5.2019  21:08
    vegetol.mp
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Ale ok, jsi na filmovým serveru, tak řeš. To by tu pak nikdo nic nepsal.

    • 20.5.2019  21:07
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    :))

    • 20.5.2019  21:06
    vegetol.mp
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Já jen poukazuju na to, že dneska je každej odborník. Já Wicka v pátek viděl a poslední, na co si můžu stěžovat je akce. Ano, mám k tomu plno výhrad, stejně jako mám plno výhrad k mým oblíbeným filmům. V každém film, i tom nejlepší je dějový zvrat, co stojí za houby nebo scéna, u které se mi nelíbí, jak je natočená. Ale nehodlám to řešit, to bych nedělal nic jinýho.

    na příspěvěk reagoval Ouwen , Ellmariachi
    • 20.5.2019  21:01
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    no prosím, někdo nepotřebuje ani vidět film a úplně v pohodě. 

    • 20.5.2019  20:59
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp: Možná by jsi měl tedy vystoupit z té 80. bubliny. Podle tvé představy si má film člověk pustit a sledovat a užívat. Jenže někoho ten film nebaví. A mě pak zajímá proč...............................................

     

    vidíš to sucho tam? Ten člověk mi neřekne proč. ALE, když se otevře a poví mi "noo vizuál tohle, akce tohle, střih tohle"... vznikne solidní debata. Je jedno, zda s nim nebudu souhlasit. Plním účel debaty. Já se vyvijím názorově a to díky tomu, že to co sleduju nebo poslouchám, víc zkoumám do hloubky.

    Nevěděl jsem, jak zní basová linka. Nyní si pořádnej metal, nebo punk bez basy neumim představit. Když je něco přeprodukovaný, tak to prostě řeknu, protože se mi to nelíbí a řeknu důvody, proč se mi to nelíbí. To platí i o filmech.

     

    Nejsem tu od toho, abych plnil něčí ideály. Prostě když se mi něco nelíbí, tak o tom budu otevřeně mluvit. Jedinej, kdo za tim všim vidí něco co za tim není, jsi docela ty. Babiš..wtf? 

     

    dál, nikde jsem netvrdil, že mi něco zakazuješ a už vůbec nevím, proč se oháníš nějakým právem. Samozřejmě že máš na to právo, to je snad samozřejmost, kterou ti neodepírám. Ale dělám tu pointu ohledně něčeho. 

     

    A asi je super pokecat si s člověkem, co se aspoň okrajově nějak v tom vyzná a používá dobrá synonyma, aby vyjádřil svojí myšlenku. Miluju, když diskutuju s člověkem, co má dobrou slovní zásobu. A můžeš mi laskavě tedy vysvětlit, v čem se mám teda nimrat? Wick je nonstop akční film, takže mi laskavě vysvětli, co na tom filmu mám řešit, o čem tu mám diskutovat? :D 

    na příspěvěk reagoval vegetol.mp , vegetol.mp
    • 20.5.2019  20:59
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    "konstruktivní kritika"

     

     

    he he he to sou zase výmysly, lepší je hate 

    • 20.5.2019  20:55
    vegetol.mp
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: Hele, kritika je v pořádku, pokud je konstruktivní:)

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 20.5.2019  20:53
    vegetol.mp
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Tak názor je v pořádku, ale trochu začíná připomínat demonstrace proti Babišovi:)) Klidně diskutuj, já ti to přeci nezakazuju. A stejně jako máš ty právo na diskuzi, já mám právo na to tvrdit, že u některých lidí už se v podstatě vytratila radost z toho, ty filmy sledovat. Všichni používají slova neko narace a vizuál. Všichni se nimrají v choreografii. Všichni kdejakou komiksovou píčovinu zkoumají z milionu stran a dávají tomu nesmyslný významy. Zlatý italský filmy s kanibalama z 80. let. Tam člověk nic řešit nemusí:)

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 20.5.2019  20:51
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    vegetol.mp, vegetol.mp: Skoda, ze este nemam dvanast. To by som hltal absolutne vsetko. Holt, kazdy si detsku dusu aku mas ty, neudrzi az do dospelosti. :)

    na příspěvěk reagoval vegetol.mp
    • 20.5.2019  20:42
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    JUWA: říkám, rennera mám rád, chci ho v akčním filmu, ale cruise tak dalších pět let určitě vydrží. jen ať ze sebe pro mé potěšení tříská maximum, baví mě ho sledovat jak si to dává :)

<< novější 23 22 21 20 18 12 7 1
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace