Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Afroameričan Cassius Green (Lakeith Stanfield) je na mizine, býva v garáži svojho strýka v Oaklande, nemá na nájom a hľadá si prácu. Zamestná sa ako operátor telemarketingu v call centre, kde zistí, že má úžasný talent maskovať a meniť svoj hlas. Keď počúvne radu staršieho kolegu Langstona (Danny Glover), aby s klientmi hovoril výlučne belošským prízvukom, začne sa mu v obchodovaní neuveriteľne dariť. Stane sa populárnym superoperátorom a predajcom s najlepšími výsledkami, vymaní sa z biednych pracovných podmienok a raketovo stúpa po kariérnom rebríčku. Dokáže však čerstvá celebrita odolať nemorálnej ponuke vedenia korporácie za astronomický stomiliónový honorár? Vstúpi do sveta mamonu so všetkými dôsledkami? Vedenie korporácie WorryFree plánuje geneticky modifikovať svojich zamestnancov pomocou prášku, ktorý ich premení na hybridné tvory - silnejšie, poslušnejšie a ziskovejšie. Steve Lift (Armie Hammer), výkonný riaditeľ WorryFree, ponúkne Cashovi 100 miliónov dolárov, ak sa stane hybridom a najbližších päť rokov bude pôsobiť ako falošný revolučný vzor pre všetkých zamestnancov, ktorí ešte váhajú, či sa dajú dobrovoľne zotročiť, aby robili (aj vyzerali) doslova ako kone. V prvej chvíli je Cash presvedčený, že niečo také neurobí za žiadny balík peňazí... (TV JOJ)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (62)

Han22 odpad!

všechny recenze uživatele

Další artová šílenost jako Humr. Opravdu když si zapnu sci-fi chci sledovat o nelehkém údělu lidí v call centrech, když jsem v podobných firmách strávil přes 2 roky života. To je doplněné typickým černošským kvílením o nelehkém údělu, otroctví, vykořisťování a bílých rasistech a trvá to přes hodinu. Přitom té nudě si tak přemýšlím co je na tom sci-fi... a pak to přijde. Zákeřný šéf totiž v honbě za vyšší výkononností mění lidi v koňské mutanty! Když jsem viděl scénu na záchodě (s příšernými efekty) dostal jsem málem záchvat smíchu a do konce jsem nevěřícně kroutil hlavou, jaké strašné sračky je dnešní Hollywood schopen vyplodit a myslet to smrtelně vážně. A pak kouknu tady a vidím 61%... to by mě zajímalo co ti co tomu dají 4-5* hulí? Takže odpad, abych to trošku vyvážil. ()

Yoda sama 

všechny recenze uživatele

Hravý, zábavný protisystémový filmík, ktorý rozpráva o dôležitých problémoch a svojsky uchopuje kritiku konglomerátov, avšak od absolútnej diváckej angažovanosti s dejom ho odtrhuje svoja vlastná rozlietanosť. Našťastie je to jeden z najoriginálnejších filmov roku, takže sa dá s ľahkosťou prekusnúť aj ten bizarný zvrat so sto percent peruánskym koksom a všetci, včetne belošských hlasov, sú dobre obsadený. ()

Reklama

Mr.Dogman 

všechny recenze uživatele

~Videno na pre-screening na University of Chicago~ Velmi hypnotizujici (i kdyz ne doslova, jako v Get Out) zazitek, ktery se snazi vmestnat mnoho teorie do pomerne kratkeho casu. Urcite to funguje jako pripominky na texty, ktere americti studenti socialnich ved ctou k ranni kave, ale prislo mi to trochu uspechane. Bohuzel to obcas vychazelo jako delsi, ale inteligentnejsi, epizoda Black Mirror. ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Něco tu sice moc nefunguje (hlavně teda celá sekvence s virálním videem, ta byla těžce nepovedená) a jelikož toho není málo, možná bych své hodnocení viděl jen na tři hvězdy, ale nemůžu je dát už jen z toho důvodu, že takhle solidní a propracovanou současnou satiru jsem neviděl ani nepamatuji. Většina z nich je totiž těžce jednostranná, s vtipy tlačenými na sílu, jejichž jediným účelem je být co nejvíc cool a poplatným té stejné straně, jakou zastávají sami tvůrci. Chybí jim právě ta propracovanost, vtipy na obě strany barikády a hlavně funkční nápady. No a Sorry to Bother You to překvapivě má. Ne zrovna dokonale, ale je to v tom. Je to především satira na kapitalismus a kritikou korporací, které vykořisťují své pracovníky a nechávají je za mizerný plat dělat těžkou a fyzicky i psychicky náročnou práci, což je pak dovedeno do naprosté absurdity, přesně tak, jak bych si to představoval. Takže se ani není čemu divit, že mi to tak sedlo, jen si teda myslím, že je lepší si o tom vůbec nic nečíst a člověk pak bude čumět, kam až to vlastně dogradovalo. Navíc to je i vrstevnaté a spousta nápadů zde má hlubší smysl související právě s tím tématem - včetně "povinného" přidání antirasismu, ale ten je tady tak vkusně a nenásilně použit, že jsem až čuměl, že to v dnešní době plné jednostranných agitek ještě jde. V tom tkví právě ta propracovanost, která ukazuje, že Rileyho scénář byl opravdu promyšlený. Horší to sice je se zpracováním, kdy něco nefunguje zrovna tak jak by mělo (a třeba závěr je celkem naivní, i když jeho primární sdělení beru) a postavy po celou dobu zůstanou bohužel celkem jednorozměrné, ale i přes to všechno to má prostě dost do sebe a mile mě to překvapilo. Ví to přesně, co to chce říct, umí to správně podat včetně toho, že se zde ani z jedné strany nedělá bezchybná a dokonalá (do jisté míry, ale určité vady u stěžejních postav prostě jsou) a celkově to prostě funguje slušně, byť místy vachrlatě. V dnešní době narazit na něco takového narazit je opravdu zázrak, i když jednu z údajně nejlepších současných satir, K zemi hleď, mám pořád před sebou... Btw, musím pochválit jak skvěle použité fantasy prvky v průběhu filmu, tak i ty sci-fi v závěru, které mi - opět do určité míry - přišly prostě dokonalé. Když z lidí uděláte otroky a zneužívat je, nehledě na rasu, vyznání, národnost apod., tak se vám stejně jednou vzepřou, ať jim uděláte cokoli... Slabé 4* ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Čo keby tak niekto zobral metaforu "drieť ako kone" doslova a natočil o tom film? Tak to sa vážení tento rok stalo a je to presne taká ujetosť a bizarnosť, ako to aj znie. Som rád, že sa občas objaví nezávislý film, ktorý žiaden iný nezávislý, tobôž komerčný film pripomína. Napadá ma snáď Charlie Kauffman, ale ten je tiež z iného súdka. Asi budem v menšine, ale mne sadla práve tá druhá polovica, kedy sa to celé veľmi nečakane zvrtne v takmer apokalyptické sci-fi, pretože v prvej hodine som dosť tápal a vôbec netušil, čo to sakra pozerám. Vyššie hodnotenie skôr za odvahu vykročiť iným smerom akým celá americká nezávislá tvorba kráča, pretože ono to zase nie je komédia, pri ktorej by ste išli umrieť od smiechu. 70% ()

Galerie (35)

Reklama

Reklama