poster

Ničitelka

  • USA

    Destroyer

  • Slovensko

    Ničiteľka

    (festivalový název)
  • Nový Zéland

    Destroyer

  • Austrálie

    Destroyer

  • Velká Británie

    Destroyer

Akční / Drama / Krimi / Mysteriózní / Thriller

USA, 2018, 121 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Lukoboss
    **

    Vlastně jediný, co bych nějak víc vypíchnul a kladně ohodnotil, je namaskování sympatické N. Kidman do role životem zničené, prošedivělé báby, která snad už nemá ani důvod žít. Aspoň tak to celej film podává, vlastně ani nemluví, spíš tak nějak šeptá a chraptí. Z počátku jsem ji ani nepoznal... Ale ten zbytek, to už je horší. Film má dvě hodiny a neskutečně se táhne, všechno je to pomalý, i spousta záběrů je pomalých (některý dokonce zpomalený), takže jsem s přibývajícíma minutama trpěl víc a víc. Ono se tam totiž nic moc neděje. Krom toho hlavní postava se chvílema chová fakt divně, skoro až nelogicky, o její dceři nemluvím, ta je na facku od prvního záběru. Na když se dostaneme ke konci, nečekalo tam žádný "WOW" nebo něco, kvůli čemu bych si to pustil ještě jednou.(15.6.2019)

  • dO_od
    ***

    // Obyčejně mám rád i ty průmernější "plan goes wrong" filmy, Destroyer se ale bere zaprvé ultra vážně, zadruhé ultra artově a zatřetí ultra chytře - jenže neprávem. Slabší příběh tady měla očividně nahradit rádoby drásající atmosféra evokovaná super protahovanými detaily na zdevastovanou tvář Nicole Kidman, jenže po patnácti minutách střihu tam a zase zpátky se celý koncept rozpadá, protože začíná být naprosto jasné, co se stalo / stane. Vlastně na tom nic nezmění ani závěrečný dost nadbytečný twist, protože i ten je tam nakonec jen na efekt. Plusové body tak jdou jen Nicole, protože je opět fantastická, hudbě, protože evokuje Sicario a jedné scéně při přepadení banky, ve které se režisérce podařilo zhmotnit napětí. Bravo, protože trvala asi pět minut, zatímco film disponuje přetaženými 123! P. S. Toby Kebbell by měl vyhodit agenta, ti jeho záporáci už taky začínají dost nudit. 5/10(13.2.2019)

  • Devadesát Dva
    ***

    Děsně přetažené a pomalé vyprávění, se skvěle namakeupovanou Nicole Kidman. Jenže i ty nekončící jízdy na její zestárlý, vrásčitý, unavený obličej nakonec přestanou fungovat. Je to taková snaha o napodobení všech těch aktuálně populárních krimi sérií a thrillerů, která ale v zásadě příliš moc nepřináší a funguje jen v několika málo momentech (a řekl bych, že mnohdy těžce neví, co chce říct a tváří se jako něco většího, než co ve skutečnosti je).(2.3.2019)

  • corpsy
    **

    Thriller, ktorý chcel byť viac. Vďaka hereckým výkonom, nelineárnemu rozprávaniu príbehu, soundtrackom a kúskom režijnej invencie Karyn Kusamovej. Lenže všetky tieto aspekty vyzerali dobre len na papieri. Samotné pohyblivé obrázky ako celok pôsobia zdĺhavo a samoúčelne. Bez napätia a z minimom gradácie. Tá nastúpi až na konci, ktorý je ako vyústenie toho všetkého pravdepodobne tým najlepším na tomto filme.(5.8.2019)

  • POMO
    ***

    Sto minut koukáte na nesympatickou postavu(y) v krajně nesympatických lokalitách LA (aniž by to mělo atmosféru a mystérium Nightcrawlera), a ke konci se film snaží vysvětlit její ztroskotanecký stav, dodat jí lidský rozměr a překvapit jednou formální scénáristickou drobností. Což dostatečně nevytáhne z nevzrušivého diváckého zážitku.(8.4.2019)

  • - Celosvětová premiéra proběhla 31. srpna 2018 na filmovém festivalu v Telluride. (BMW12)

  • - Nicole Kidman sa priznala, že počas natáčania bola hrozne prechladnutá, dokonca povedala, že pri natáčaní posledných scén nevládala stáť na nohách. (Astonko)

  • - Natáčelo se v Los Angeles (Kalifornie, USA). (BMW12)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace