poster

Sklep

  • Slovensko

    Pivnica

  • Rusko

    Подвал

  • Rusko

    Podval

  • angličtina

    Cellar

Drama

Slovensko / Rusko / Česko, 2018, 114 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • marhoul
    ***

    Komorní psychologické drama, želbohu na téma, které známe ze Zmizení. Úspěch to podle mě mít nebude, jelikož divák na to běží jako na kriminálku. Dostane se mu vynikajících hereckých výkonů, které ale masového diváka nebudou zajímat, jelikož on chce akci a rozhodně je mu fuk, jak se cítí nešťastný rodič, ztracené dcery. A to je škoda. Jean, Olga i Milan Ondrík hrají skvěle! Vejvodovou nesnáším, sem se tedy hodila. Kamera skvělá, lokace na vyhnálkově jsou výborné, atmosféra velmi dobře vystihnutá, dobrá režie a scénář? To je těžko, je totiž obšlehnutý. Každopádně vedle slovenských kravin (slátanina Únos a pro mě nedívatelná Čára) je Sklep povedený film. Možná proto, že je koprodukční.(27.9.2018)

  • vox_populi
    ***

    konečne prvý slovenský film z posledného obdobia, ktorý sa dal dopozerať...žiaľ, to čo fungovalo a bolo dobré nemalo so Slovákmi nič spoločné...Jean-Marc Barr ukázal, ako sa má hrať a na druhej strane Štofan a Ondrík boli ukážkovým príkladom, ako sa hrať nemá. Filmu pomohla i slušná réžia Igora Vološina. Epizódna úloha opilca bola trápnou exhibíciou kedysi populárneho Čecha Romana Skamene. Nuž - dobrí herci už skoro vymreli a nové generácie "umelcov" nestoja za nič!(30.10.2020)

  • Anderton
    **

    Spočiatku nádejne vyzerajúca, nie až tak lacná mysteriózna detektívka. Lenže postupom času sa bohužiaľ začína prejavovať, že scenár je maximálne tuctový, v rôznych variantách stokrát videný a najmä si pri dlhej stopáži začneme uvedomovať, že by sa príbeh kľudne vošiel do ľubovoľnej detektívnej série. Napríklad aj z produkcie našich televízií. Ono prekvapenia, ktoré nám scenár prichystal, vážne nemajú čím šokovať ani málo skúseného diváka. Film je naťahovaný viacerými zbytočnými a dej nikam neposúvajúcimi scénami (útek a ďalšie) a posolstvo taktiež ničím novým neohúri. Pivnica ale vyzerá aspoň vizuálne veľmi slušne, aj predabovanému Jeanovi-Marcovi Barrovi jeho emócie aj hormóny veríme, ale logika proste ďalej v uvažovaní nepustí. Policajt sa najskôr snaží, potom ho to bohvie prečo prestane baviť, až má človek pocit, že Ondrík musel zobrať niečo navyše v divadle a musel sa prepisovať scenár. Na plnohodnotný komerčný thriller sme bohužiaľ ešte nedorástli.(31.10.2018)

  • balcazar
    ***

    Skvelý námet, bohužiaľ, od ideálu to má ale ďaleko. Zmiznutie dcéry, veľa otáznikov, zamknutie a mučenie hlavného podozrivého v pivnici, šokujúce rozuzlenie. To všetko film mohol hrotiť, žmýkať, hrať sa s týmito aspektami, čím sa mohol stať parádnym thrillerom. Často sa však len naťahoval, akoby len vypĺňal čas a do extrémnych situácií, do ktorých sa mohol/mal dostať, sa nedostal. A niektoré herecké výkony to taktiež veru vôbec nepotiahli. Veľká škoda.(10.10.2018)

  • slunicko2
    ***

    Příběh vztahu v krizi, do něhož jako katalyzátor vstoupí smrt dcery a neschopnost policie. 1) Rodák ze Sevastopolu, 44letý charismatický režisér a producent Igor Vološin vytvořil pomalý, ponudnělý, psychologizující příběh, který ovšem má svůj půvab._____ 2) Navíc jsou tu pěkní herci: 58letý zajímavý Jean-Marc Barr (otec Milan), 38letý přitažlivý Milan Ondrík (poručík Varga), 24letý (snad) Dalibor "Dalyb" Štofan (uvězněný Lukáš), jenž ve svém hereckém projevu svou zkušenost rappera nijak neuplatnil, Filip Hinca (Denis, co chtěl v autě šukat s Lenkou) či Michael Mottl (Lukášův parťák Paťo).(25.11.2020)

  • - Autor původního scénáře, slovenský spisovatel a scenárista Richard Pupala, není ve filmových titulcích uveden a zřejmě se od výsledného tvaru distancoval. Jako spoluautor scénáře býval uváděn také Marian Puobiš. V titulcích tak není uveden žádný scenárista. (SONY_)