poster

Rédl (TV seriál)

  • anglický

    Redl

    (festivalový název)

Krimi / Thriller

Česko, 2018, 4 h 35 min (Minutáž: 66–72 min)

Režie:

Jan Hřebejk

Scénář:

Miro Šifra

Kamera:

Martin Šácha

Hudba:

Ivan Acher

Hrají:

Ondřej Sokol, David Novotný, Martin Hofmann, Roman Polák, Petra Hřebíčková, Martin Pechlát, Ján Bavala, Přemysl Bureš, Kryštof Bartoš, Oskar Hes, Ján Sedal, Nika Brettschneiderová, Martin E. Kyšperský, Michal Isteník, Petr Motloch, Petr Halberstadt, Josef Rosen, Zuzana Ščerbová, Maria Pavlovová, Viktorie Hásková, Zdeněk Mucha, Hana Müllerová, Jan Mazák, Iva Baumanová, Jelena Šebestová-Juklová, Jana Matiášková, Jiří Maršál, Nikola Orozovič, Pavol Smolárik, Martin Havelka, Štěpán Kozub, Jiří Kout, Roman Slovák, Klaudia Dudová, Eva Hromníková, Helena Šulcová, Norbert Lichý, Petr Reif, Zbyněk Šporc, Debora Štolbová, Jiří Mareš, Marie Jarošová, Richard Fiala, Petr Halíček, Adolf Adam, Nela Drozdová, Jakub Eliáš, Juraj Háder, Vít Levinský, Rostislav Trtík, Lukáš Bech, Marek Cisovský, Jan Fiala, Jan Kolařík, Petr Vršek, Jan Antonín Verner, Terezie Holá, Tomáš Slavíček, Lukáš Vydržal, Václav Čížkovský, Daniel Čech, Petr Vorel, Milan Mikulčík, Alan Mejstřík, František Mitáš, Miroslav Sýkora, Petr Vodička, Jan Zajíček, Eva Hromíková, Naďa Kovářová, Petr Franěk, Daniel Horečný, Eva Kadlečková, Martin Krupa, Jiří Kruťa, Jindřich Relich, Eliza Roth, Miroslav Šnajdr, Karel Trojan, Markéta Krejčová
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosim
    ****

    Jan Hřebejk už prostě točí jinak, než "po pelíškovsku" i když samozřejmě má svoje silnější a slabší chvilky. Jde o to, zda se na něj někteří lidé nezlobí právě proto, leč stále stejně by točil pouze blbec. Nářky nad tím, že jsou věci neautentické (třeba kvůli závěsu v koupelně), nebo že seriál nezobrazuje pouze postarší heterosexuály, může člověk s mozkem klidně odložit ad acta a soustředit se na thrillerový přelom našich novodobých dějin, kdy mnozí z nás budou dělat podobné kompromisy, jako RR. A konečně to pořádně bolí, je to špinavé, dějí se u toho skutečné tragédie, protože každý porod je bolestivý. Gradace téměř ukázková, po prvním díle bych za seriál nedal téměř nic a po posledním jsem skoro nedýchal. 60-90%.(3.12.2018)

  • argenson
    *****

    Podobně jako Vilhelmová v Polojasnu, tak tady Petra Hřebíčková od prvního setkání s hlavním hrdinou dává tušit, že všechno je jinak. Velmi dobře vymyšlenej příběh se spoustou skvostně vypointovaných dialogů ("Protože je dvacáté století, a když chcete něco ukrást z vlaku, tak ho nepřepadnete na koních, že?") A stejně jako v Polojasnu, tak i tady úplně mrazí z fiktivně skutečné figury generála Ference/Lorence, kterej i několik let po revoluci z basy tahá za nitky. Rédl je rozhodně nejlepší věc, co jsem letos viděl.(11.12.2018)

  • bari68
    ****

    Nie je veľa temných krimi, ktoré sa objavili na českých televíznych obrazovkách, ktoré dosahovali aspoň týchto kvalít v réžii Jana Hřebejka. Krátko k nemu, možno práve objavil svoju tajnú zbraň tohto žánru a s kvalitným scenárom a neotrelým materiálom (ktorým Rédl bezpochyby je) by nemusel povedať posledné slovo. Bol som nadmieru spokojný, od prvého do posledného dielu som to hltal, k čomu výrazne pomohli, v mojich očiach , hlavný ťažný motor v podobe dvojice Hoffmann - Novotný. Dvojka ako sa patrí,možno trochu Taranatinovského štýlu ( rozumej, nekompromisný, chladný a hláškujúci zabijak) , super! Viac podobných nápadov, dramaturgii ČT za tento rok udeľujem za 1.(5.12.2018)

  • Necrotongue
    *****

    Mé průměrné hodnocení se po čtyřech epizodách sice dostalo na pět hvězdiček, ale je tam jedno výrazné mínus. Převelice mě zklamal závěr, to už jsem ale popsal dostatečně v komentáři ke čtvrtému dílu. Opravdu nemám rád Ondřeje Sokola (neptejte se proč, ani já to nevím), ale jako Rédl mi vlastně vůbec nevadil, David Novotný a Martin Hofmann byli ovšem naprosto skvělí, nejlepší byla ale perfektní atmosféra, díky které jsem si vzpomněl na spoustu zajímavých zážitků z devadesátek. 5*-(11.5.2019)

  • vyfuk
    ****

    Opět silně opěvované, leč nikterak dokonalé dílo. Máme zde příběh z více než zajímavé doby, která je doplněna ani ne tolik zajímavou zápletkou, kde má vládnout jasná atmosféra. Ono toho nicméně zase tolik není. Atmosféra zde nicméně je, ale jak rád říkám, dalo se z toho vyždímat více. A zde to platí dvojnásob. Lidé popisují počátek 90. let u nás jako dobu chaosu. Krom aut bývalých VB s nápisem "policie", a soudkyně, co nezná doslovně zákony mi to, ale nepřipadalo nijak chaosovité. Samozřejmě bych to nedefinoval jako pořádek, ale asi ani ne tolik jako to, o čem se mělo mluvit. Hřebejk k tomu dodává i svůj bizarní humor, kdy děda stěhuje stromek, aby nemusel mít plný krk jehličí. Ono to obecně není vůbec špatné, ale nejde o moc něco, co by extra se mi zapsalo do paměti jako skvělý kus roku. Sokol se snaží sám ze sebe vyždímat maximum a my mu to někdy žereme, někdy ne. Máme zde někdy zbytečně podceněné herecké výkony, které vypadají jako z amatéřiny. K tomu přičteme záporáky, ze kterých jde sice respekt, ale větší projev u někoho, že je Rusák si užijeme až ke konci. A dosti v chabě jinak v epické scéně. Tenhle seriál někdy popírá sám sebe. Pro Hřebejka asi neustálá reparace toho, co napáchal za posledních přerušovaných více jak deset let. Ale pro mě v celku zklamání toho, kde jsme prostě mohli vidět víc. A to mnohem víc.(31.1.2019)

  • - Scénář napsal absolvent FAMU Miro Šifra jako svoji diplomovou práci. [Zdroj: Novinky.cz] (Bioscop)

  • - V záběrech na nymburském ranžíru svítí šedé autovozy, které se používají pro současnou produkci. V jednom záběru jsou vidět i naložené současnými Škodovkami. Správně měl být ranžír plný cihlově červených vozů, se kterými tam párkrát projeli před kamerou. (lukas.kohout)

  • - Na začátku epizody se objeví větrné elektrárny se dvěma turbínami, avšak v roce 1992 byla v ČR jen jedna větrná elektrárna a ta měla jen jednu turbínu. (Diablo_d)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace