poster

Všichni to vědí

  • Španělsko

    Todos lo saben

  • Francie

    Everybody Knows

  • Itálie

    Tutti lo sanno

  • Slovensko

    Všetci to vedia

  • Nový Zéland

    Everybody Knows

  • USA

    Everybody Knows

  • Velká Británie

    Everybody Knows

  • Austrálie

    Everybody Knows

  • Kanada

    Everybody Knows

Drama / Thriller / Psychologický

Španělsko / Francie / Itálie, 2018, 132 min

Komentáře uživatelů k filmu (49)

  • POMO
    ***

    Telenovelové rodinné drama s top obsazením. Farhadiho talentu je pro tohle škoda.(5.7.2018)

  • Tom Hardy
    ***

    Laškovné sledování španělské svatby a všech jejích členů je natolik autentické a opojné, až jsem si říkal, že by mi vlastně nevadilo v téhle poněkud rozpustilé, ale bezpochyby sympatické společnosti strávit celé dvě hodiny. Jenže pak přijde zvrat a najednou se všechna lehkost vytratí. Což je vzhledem k zápletce samozřejmě v pořádku. Jenže ji nic nenahradí. Drama není dost tlačené, zajímavé „paranoidní“ otázky jsou jen naťuknuty a vyšetřování je možná realistické, ale asi podobně záživné, jako kdyby někdo hodinu a půl hledal v supermarketu ztracené klíče. Vlastně moc nechápu, co Asghar Farhadi natočením Všichni to vědí přesně sledoval. Jestli chtěl tíživé drama o rodině pod tlakem, rozhodně minul cíl. Detektivka to není ani omylem. A všechny ostatní motivy jsou příliš nahodilé a neprokreslené. Je to strašná škoda. Skvělá kulisa i herci a vše podřízeno příběhu, u kterého člověk nechápe, proč ho měl někdo potřebu (minimálně tímhle způsobem) vyprávět.(21.2.2019)

  • liborek_
    ***

    Prvotřídní obsazení, skvělá režie, dobrá kamera i výprava. Vlastně 2/3 filmu jsou vynikající a odpovídají Farhadiho pověsti. Jenže pak se film zlomí a strašlivě mu ublíží velmi nepřesvědčivé rozuzlení. Jakmile se začne vše přímočaře vysvětlovat, veškeré předchozí pečlivě budované napětí opadne, tajemství se utopí v banalitě bez překvapení. Vlastně už ve chvíli, kdy se na scéně objeví Alejandro, začnou vyvstávat určité pochybnosti. Mezi Laurou a Pacem to jiskří. Na jejich minulém vztahu je celá zápletka vystavěna, a proto je i v samotném vyprávění síla: Nejprve radost, štěstí, pak šok, nervozita, průběh horečného pátrání a shánění peněz.... Divákovi se odhalují střípky minulosti, napětí i díky Irenině nemoci s časem narůstá. Pořád to dává smysl a drží příběh pohromadě (byť kvůli vší přímočarosti se otupují jakákoli případná dilemata, před kterými Paco nutně musí stát; všechna rozhodnutí jsou přijímána bez větších cavyků). Alejandro do tohoto vyprávění však přináš WTF moment: Proč jsou Alejandro a Laura - při znalosti všech těch postupně odlupujících střípků - vlastně spolu? Celá konstrukce příběhu se začíná otřásat, gradace napětí ochabne, dějový posun ztěžkopádní, až nakonec přijde finále... Divák se dozví "kdo je pachatel" a předchozí střípky jsou na nic; výsledné torzo mozaiky je nejasné, nepřesvědčivé; "kauza" je vyřešena, nedostaví se však uspokojení, zůstane pouze záhada vztahu Laury s Alejandrem... Film končí v okamžiku, kdy si řeknete, že to, co bude po tomto odhalení následovat, by bylo mnohem zajímavější, než celé předchozí dvě hodiny, během nichž motivace všech postav vybledly do nezajímava...(28.2.2019)

  • pepo
    ****

    Velmi dobra rodinna drama zabalena v priemernom thrillerovom kabatiku. Tempo trochu drhne, no super herci (Bardem je paradny) to tahaju.(16.9.2018)

  • Flego
    ***

    Slušná dráma o zmiznutí 16-ročnej dievčiny, skvelé obsadenie a neuveriteľne rozvláčne tempo, ktoré zabíja celý film.(6.3.2019)

  • Goldbeater
    **

    Asghar Farhadi vypraví velmi pomalé rodinné drama, v němž je tolik postav, že se brzy přestanete orientovat v tom, kdo má s kým jaké rodinné vazby a proč je zrovna jeho přítomnost v příběhu důležitá. Všichni pod tlakem tragických okolností jitří staré rány a víří do té doby pokojnou atmosféru. Když jedna z postav odkryje v druhé části snímku své tajemství, divák je schopen si ho domyslet už pěknou dobu předtím. To vše je podáno bez sebemenšího napětí, zajímavých dialogů či jediné scény hodné zapamatování. A když to ani mezi Javierem Bardemem a Penélope Cruz nejiskří, je už někde něco špatně. [KVIFF 2018](1.7.2018)

  • Filmmaniak
    ***

    První půlhodina se zdlouhavou svatbou selhává v představení všech zhruba patnácti zásadních postav a vztahů mezi nimi (které vám začnou pomalu docházet až v pozdějším průběhu) a pak rozehrává příběh s únosem, který připomíná nějakou detektivku od Agathy Christie, ale bez detektiva. Ve zbytku filmu se spíš řeší rodinné vazby a dávné křivdy než aby se vyšetřovalo, avšak neznalost totožnosti únosců do toho alespoň přináší prvek napětí a nejistoty. Díky kvalitním hercům to není špatné, ale kvalitativně je to na úplně jiné úrovni než režisérovy předchozí íránské filmy.(8.7.2018)

  • Nevka
    ***

    Povedený trailer následoval bohužel průměrný film. Herecké obsazení je sice skvělé (jak se dočtete snad všude), ale samotné drama, které se před vámi odehrává není ničím výjimečné. Po thrillerové stránce se dokonce zaprášilo ještě rychleji. Ostatním se zamlouvala kamera, ale ta byla pro mě jedním z aspektů filmu, který mě vyloženě iritoval. Záběry, které Alcaine pořizoval z docela velké blízkosti (hlavně na začátku) mi jednoduše vůbec nesedly. K duhu tak filmu můžu přičíst aspoň to, že si v závěru nehrál na to, jak exkluzivní odhalení si pro nás tvůrci připravili. Šlo o celkem logické rozuzlení, jež vás sice absolutně nešokuje, ale přesto překvapí. Jednou stačilo.(2.3.2019)

  • Padme_Anakin
    ****

    Spousta rodin má nějakého toho kostlivce ve skříni a je jen otázkou času, kdy z ní nechtěně vypadne. Penélope Cruz vystřihla zoufalou matku unesené dcery v kvalitě A+, no a Javier Bardem jí sekundoval neuvěřitelným způsobem, nemohla jsem z něj spustit oči. Inu, když člen familije zatne dráp, bolí to mnohem víc. Pro mě zajímavé a působivé rodinné drama, moc pěkně natočené.(28.2.2019)

  • PP66
    ***

    Příliš dlouhá detektivka s melodramatickým koncem.(20.4.2019)

  • Vyhy
    ***

    Taková lepší španělská telenovela. Hlavní herecké duo, tedy P. Cruz a J. Bardem, hrají naprosto dokonale. Ostatní neznámí španělští herci taktéž. S tím nemám žádný problém. Samotný nápad je také fajn, myšlenka příběhu, to ano. Ale to zpracování. Je to moc dlouhé, pomalé a vůbec to ke konci negraduje. Místy se ani hlavní zápletka neřeší a spíš se zaměřujeme na vztahy, rodinné strasti, křivdy. Takové křehké vztahy. :) Dalším problémem je, že příběh je moc předvídatelný, průsvitný. A to filmu škodí. Jako celek je to ale fajn průměrný filmeček. A hlavně španělština se krásně poslouchá...(26.2.2019)

  • Aljak
    ***

    Typický Asghar Farhadi, ale v španielskom prevedení. Od kombinácie Farhadiho talentu a španielskych hereckých és som však čakal niečo výnimočné, ale napokon som predsa len trochu sklamaný. Možno keby nevidím predtým žiadne Farhadiho filmy, tak by som mal z toho väčší pôžitok, ale pri sledovaní tohto dejového rámcu som mal pocit, akoby som všetky tie zvraty zahalené rúškom tajomstva už kdesi predtým videl, akurát že v inom kabáte (také malé dejà vu). Každopádne, film ma bavil a páčil sa mi aj ten psychologický rozmer a aj tá typická farhadiovská tajomnosť, a taktiež príjemná španielska atmosféra. Spád deju bol občas trochu pomalší, ale potom sa to plynulo rozbehlo. Aj keď by som možno rád dal aj viac ako 3*, ale to by bolo nefér voči iným filmom.(20.4.2019)

  • campix
    **

    Farhadi je ceněný za svá íránská dramata Klient a především za oscarový Rozchod Nadera a Simin. Bohužel v případě Všichni to vědí se ta jeho poetika s přechodem na evropskou půdu poněkud vytrácí. Zajímavá zápletka by tu byla. Rodina se schází na velkou svatbu, kde se během oslav jeden člen ztratí a za vše může dávná minulost, ze které se snaží někdo těžit. Bohužel fatální je pro film stopáž a s ní poměrně velká rozvláčnost děje. V hlavních rolích můžeme vidět manželský pár Penélope Cruz a Javiera Bardema, ale ani tady se nadá najít větší pozitivum, jelikož se zde hlavně teatrálně křičí nebo pláče ve španělském stylu. Veskrze podprůměrný a nudný film.(12.3.2019)

  • Ralna
    ***

    Odvyprávěný příběh, ze kterého si nic neodnesete, chybělo nějaké napětí, mé divácké já nebylo uspokojeno. Penélope Cruz jsem po probrečených nocích a bez zkrášlujícího make-upu nepoznala, na nic zajímavějšího z tohoto filmu si už nevzpomenu.(6.2.2019)

  • klima777
    ***

    A Labyrinty vášně znáte? (2,5 těžce protekční hvězdy)(24.2.2019)

  • Seti
    ***

    Zajímavý námět utlučený rozvleklým a zdlouhavým zpracováním (sakra jak já jsem si přál, aby se Javier Bardem při závěrečné výměně rozvzpomněl na svoji roli v Tahle země není pro starý).(19.3.2019)

  • herr_carter
    ****

    Miluju španělskou filmovou tvorbu a asi začínám věřit, že i kdyby to bylo podprůměrné, stejně nadhodnotím díky řeči....Tenhle film se mi ovšem líbil moc, ze začátku jsem měl sice trošku problém zorientovat se v rodinných poutech a trošku to zkraje fakt působí jak telenovela, ale v momentě zásadího zlomu, který udává další směr celému filmu, už jsem jenom seděl, zíral a čekal jak to dopadne. Úchvatné herecké výkony Bardem + Cruz..................moje hodnocení = 8 z 10.(1.1.2019)

  • JohnSmith
    **

    Poměrně nudné rodinné drama. Vše se točí kolem únosu, což je fajn, ale neustálé dohady o peníze v rodině byly až moc. Dal bych i lepší hodnocení, ale po více jak dvou hodinách jsem dostal závěr úplně na nic. To bylo zklamání.(23.2.2019)

  • Lukoboss
    ***

    Ústřední (ne)manželská dvojice je dobrá, není to jejich první společnej film, ale pravdou je, že J. Bardem má navrch. On to umí, má obrovský charisma a tím film podstatně táhne. Zápletka je taky celkem zajímavá, nadhozeno je hodně otázek, ale s tím příběhem a rozuzlením je problém. (může obsahovat spoilery) Za 1. to má celkem pomalý tempo vzhledem ke stopáži, nebyl by vůbec problém ubrat. Za 2. bych ubral i s postavama, protože je jich tam tolik, který mají nějakej vliv na děj, navíc je to všechno jedna velká rodina, že v tom je celkem zmatek. Nevím, jestli to byl záměr, ale spíš to bylo trochu nešťastný. A za 3. tam bylo pár divných záležitostí - proč ti mladí chtěli potrestat Bardema po dlouhých letech; proč ho nakonec opustila žena, když neudělal nic špatnýho - jen šel zachránit "svoji" dceru, toť vše; proč ta stará (vidíte, už ani nevím, kdo to v té rodině byl!) nic neřekla, i když měla nemalý podezření a naopak proč ta mladá v tom všem pomáhala a šla tak proti vlastní rodině? To všechno bylo ve výsledku poněkud zvláštní a trochu mně to pokazilo dojem z filmu.(8.2.2019)

  • zsn
    **

    Tak toto teda takto fakticky ne.(27.1.2019)

<< předchozí 1 2 3
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace