poster

Pátrání

  • USA

    Searching

  • Slovensko

    Pátranie

  • Velká Británie

    Searching

  • Kanada

    Searching

  • Austrálie

    Searching

  • Nový Zéland

    Searching

Drama

USA, 2018, 101 min

Komentáře uživatelů k filmu (363)

  • verbal
    **

    Ťaman ztratí opičku a rozjede otravné sajbrpátrání, kdy sto minut unyle četuje, skájpuje a ássbukuje, až se dokliká k naprosto mdlé a nedramatické pointě. Opravdu nechápu tu hysterickou přebušenost téhle prudy, není to ani originální, ani zábavné, a na toto téma už existují mnohem zdařilejší a daleko sugestivnější pičiny. Prudy, kterou navíc opět zjevně cvaklo jako své píárko Džobsovo zlodějské impérium enormně předražených pleček pro frajeřící snobské mentály a jež nese jasné poselství, že Okna už používají jen mrtví a jinak celá ta tolik progresivní zmanipulovaná degenerace pečlivě vypláchlých reklamních konzumentů musí mít samozřejmě ony židácky cenově přebušené a externě nekompatibilní, ale přece tolik kůl vergly s nepřátelskými operáky!(13.1.2019)

  • Malarkey
    ****

    Výborný, napínavý, chytlavý, originální. Přesně ten typ thrilleru, který si pustíte a okamžitě Vás vtáhne do děje jednoduchým, ale propracovaným námětem, který ukazuje, jak velkou moc umí mít internet a sociální sítě. Táta se dceři do počítače naboural až s neočekávanou lehkostí, ale v rámci konstituce celého příběhu se to dalo zkousnout. V době, kdy evropská kinematografie neukončuje příběhy a ukončení nechává na divákovi je celková doslovnost příběhu poměrně milým překvapením. Amíci to mají asi prostě rádi a mně to tady taky úplně nevadilo. Super počin, co hravě rozčísne rybníček průměrných thrillerů a přidá pořádnou špetku originality.(3.4.2019)

  • Enšpígl
    ****

    Tomu říkám moderně zpracovaný krimi thriller 2.0. Párada v první minutě to veme tempo a jede až k finálovce hodně dábelskou rychlostí. Ten konec ukrad filmu absolutní hodnocení, ale i tak mimořádná kvalitka.(29.12.2018)

  • T2
    *****

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $26,020,957Tržby Celosvetovo $75,383,741 Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ Tak toto bolo teda dosť originálne na film, nápaditosti sa medze nekladú. Nehovorím že to je do puntiku dokonalé ale po celý čas ma to malo čím strhnúť, upútať, dejovo sa to stále menilo, tranformovalo, menilo, prekvapovalo, dramatizovalo, nechávalo v napätí, teda slušná gradácia a to sa celý dej odohrával, cez obrazovku počítača, či mobilu. Prelúskali sme všetky dostupné maily, aplikácie, sociálne siete... slušne nás to zapája, nechá zamyslieť pri vyhľadávaní cez net ako prísť veci na kĺb. Veľmi šikovná práca, klobúk dolu. /100%/(7.1.2019)

  • MrHlad
    ****

    John Cho zjistil, že jeho dcera zmizela a teď se ji pokouší s pomocí policie najít. Poměrně obyčejná zápletka? Možná, ale Pátrání rozhodně není obyčejný film. Díky faktu, že je celý natočený na kamery v mobilech nebo počítači a místo klasického pátrání vidíme, co se děje na obrazovce notebooku, je to něco trochu jiného. A překvapivě dobře to v thrillerovém žánru funguje. Pátrání je zajímavá, ale především napínavá a chytře vymyšlená podívaná, která byste určitě neměli minout.(16.2.2019)

  • DaViD´82
    ****

    #thrilling #emotional #exceptionalprologue #first_half_much_better #wannabetwists #yet_too_predictable_for_its_own_good #attentiontodetail #unfriended #meets #another_lost_phone_lauras_story(18.10.2018)

  • Superpero
    ****

    Zvolená forma mi nevadila. Bavilo mě to a fakt jsem byl napjatej, jak se to nakonec vyvrbí. Přišlo mi vtipný, že zrovna John Cho tam je konsternovanej, že lidé z jeho okolí hulí.(4.11.2018)

  • Fr
    ****

    „NEZNAL JSEM JI. SVOJI DCERU...“ /// Další filmovej přírůstek na téma – co vlastně víme o svých dětech. Ne o těch v plenkách … Dlouho je to takovej „rozumnej“ (jakože takhle to nějak funguje) příběh. Dcera v píči a fotřík… vlastně postupně taky. Jde samozřejmě o sociální média, nejen Fcb, ale tak nějak všeobecně o jakýkoliv. O tom, jak se na nich chováme – zase všeobecně, takže film obsáhne skoro všechno. A ukazuje, co jsme (většinou) zač. Téměř všechno se odehrává online, nebo přes kamery – prostě taková je doba. A že se ztrácej děti? Taková je doba. Brzy to bude LIVE na netu. A zase bude civilizace o kus dál… Krimi drama ze současnosti pro ty, kteří si nás právě zapli. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zůstali jsme sami a nevím, za co doma můžu a za co (asi) ne. 2.) Zjistím co udělat, aby mě nikdo nenašel. 3.) Thx za titule „Sarinka.luc“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(2.12.2018)

  • tron
    ****

    Skvelé by to bolo i bez šokujúcej, twistovej koncovky. Čakal som, že to možno bude obsahovať nejaký trochu menej čakaný zvrat, ale TOTO som vážne nečakal. Ale áno, dávalo to logiku (nepáčilo sa mi snáď len to, že ako prvé volala otcovi a nie na políciu, tak ale OK, mala 16). Nebyť koncovky, šlo by „len“ o mrazivý a prekvapivo strhujúci triler o zle medzi nami, o zle, ktoré prekvapivo zaútočí v najnečakanejšej chvíli, brutálne zasiahne do našich životov, rozkope ich na márne kusy a naše životy sa vinou krvavého, zbytočného, primitívneho zločinu už nikdy nevrátia do pôvodných koľají. Áno, mne by to v pohode stačilo aj „len“ takto. Ale keď už si myslíte, že to máte, zaskočí vás finálna 10-minútovka, kedy len otvárate oči a ste šokovaní. A potom oči zavierate, lebo ste pre zmenu extrémne dojatí (no to budete už v úvode, ktorý je tak trochu akousi variáciou pixarovky Hore). Rafinované, inteligentné, svižné. Akurát ma vydesilo, že môj obľúbený hulič Harold má už skôr 50, než 40 rokov. Produkoval režisér Nočnej hliadky, Rus Timur Bekmambetov, ktorý, zdá sa, sa začína pekne špecializovať na podobné „internetové“ trilery (Odobrať z priateľov 1 – 2).(17.2.2019)

  • Zeck
    **

    Směšně nerealistická kriminální zápletka zaobalená do až iritujících video screenů monitorů, displejů a obrazovek, skrze které se celý děj odehrává. Iritující je to především z toho důvodu, že se nejedná o nic originálního a přesně tímto způsobem vzniklo už před lety několik filmů, které byly ve většině případech propadáky a šílenost v dvouhodinovém pozorování pracovní plochy hlavní postavy byl jedním z hlavních důvodů, proč tomu tak bylo. Aktuálních 84 % u tohoto hypu mě tedy poměrně šokuje, jelikož na rozdíl od těch hororů kde jeden klik myší mohl znamenat smrt, zde vysloužilý MCBP hláškař a zoufalý fotr předvádí až tristně fádní klikačku na facebooku, což je asi to nejnapínavější, co za celý film předvede, krom "šokujícího" odhalení fake profilu s profilovkou z fotobanky. Kouzlo nového a nevšedního napětí z notoricky známého prostřední každého uživatele internetu zde neexistuje, protože to zkrátka nic nového není, takže člověk po příjemné stopáži dojde k závěrečným titulkům a zjistí, že technické zpracování filmu viděl už šestkrát jinde (a lépe) a samotná pointa je tak stupidní, že to vlastně ani nestálo ze zhlédnutí. 50 %(21.10.2018)

  • EvilPhoEniX
    *****

    Překvapení roku a jeden z nejlepších kriminálních média-sociálních thrillerů vůbec. Celý film se odehrává pouze na ploše PC a občas za pomocí kamery či mobilu, což velmi přidává na autentičnosti a věrohodnosti a vypráví příběh o holčičce, která záhadně zmizne a její otec se pokouší vypátrat, co se jí přihodilo. Dozví se informace, které o své dceři absolutně netušil a místy je film opravdu emocionálně zdrcující a chvála patří i scénaristovi, který si pro diváka připravil pěknou dávku brutálních zvratů ( Všechny neočekávané a šokující zároveň) a největší potlesk patří samotnému finálnímu rozuzlení alá „Saw“, při kterém jsem téměř nedýchal a nepamatuji se, kdy jsem naposled viděl tak neskutečně promyšlený, překombinovaný autentický thriller. Velmi napínavé, neskutečně strhující, poutavé a nekompromisně pohrávající se s divákem.John Cho to zahrál s grácií. Bravo nářez jak svině! 90%(16.10.2018)

  • Pethushka
    ****

    Na Searching kouknu klidně a ráda ještě několikrát. A to hned z několika důvodů. Prvním z nich je originální zpracování, které sebou nese překvapivě také velké emoce. Vidíte pouze obrazovku počítače, slyšíte pouze zvuky vycházející z člověka, který do počítače kouká, a přesto přesně dokážete chápat, jak se cítit. Na jednu stranu to až děsivě vystihuje dnešní dobu, na druhou stranu je to geniální. To, jak tvůrci vymysleli finálně mě nadchlo o něco méně, proto ta hvězdička dolu. Stejně si ale myslím, že se jedná o jeden z nejdůležitějších filmů loňského roku.(22.1.2019)

  • Djoker
    ***

    Zvolený formát začíná být už trochu ohraný. Jako teen drama by to fungovalo i v klasickém pojetí. Děj se sice slušně zamotává a graduje, ale v závěru si to zbytečně podkopne vlastní nohy, protože na tvrdý direkt nikdo neměl koule.(1.7.2019)

  • xxmartinxx
    ***

    No rozhodně tam neměla hrát ta hudba - snažím se tu volbu u tohohle konceptu nějak racionalizovat a vůbec mě nenapadá, jak mohlo tvůrcům připadat, že je to dobrý nápad. Jinak mě ale zvuk, podivně a nepatřičně čistý, vycházející jakoby odnikud, z naprosto prázdnoty, naopak zaujal (a dokonce myslím, že to musel být i záměr). Tenhle styl vyprávění se každopádně prokazuje opět jako zajímavý, i když myslím, že už nejde o takovou novinku, aby mohli tvůrci prokazovat tak malý cit pro nuance - in your face expozice a motivace některých interakcí jsou tu dost krkolomné a občas mě to vyhodilo z filmu. Vůbec ten film jeví co do příběhu známky přehnanosti a banality, kterou vykazují experimenty často, protože si v tomhle ohledu nechtějí lámat hlavu (a tím nemyslím ani tak naprosto nerealistickou funkčnost policie a médií - to mi je tak nějak jedno, ale že "twist" jsem odhalil okamžitě - jednoduše proto, že jsem přemýšlel o nejpitomějším zvratu, jaký by mohli vymyslet). Ale tohle už není žádný experiment, ale x-tý film tohohle typu, což je problém. Celkový dojem je pozitivní, i když bych to radši viděl promyšlenější a dotaženější.(29.11.2018)

  • choze
    ***

    Solidní online thriller. Narozdíl od UNFRIENDED, kde mě hodně bavila forma, tady jsem ji už ani nevnímal. Příběh byl nejsilnější v momentech, kdy otec zjišťoval, co všechno o své dceři nevěděl - sice nešlo o nic ani vzdáleně šokujícího, ale ten pocit znejistění byl skvělý.(3.1.2019)

  • gudaulin
    ***

    Zajímavý, pro mě neokoukaný koncept. Chápu, že to není průkopník, ale zatím jsem neměl čest, takže samotný nápad na mě zapůsobil víc, než by si pravděpodobně zasloužil. Odrazovala mě protivně melodramatická hudba, která jako by vypadla z východoasijských snímků, kde se běžně mísí nasládlý sentiment s brutálním estetizovaným násilím. Mnohem víc mi ale vadila nedotaženost scénáře, který až příliš spoléhá na formu a neřeší oslí můstky a podivuhodné zkraty (opravdu by takhle pracovala policie?). Ani doslovnost a typicky studiový konec ve mě nevzbudily nadšení. Konečně - filmu nepřidává to, že filmařsky ztrácí především ve druhé půli, místo aby efektní vyvrcholení dalo zapomenout slabším chvilkám na začátku. Přes všechno předchozí skuhrání si ale Pátrání si tři hvězdičky spolehlivě obhájí. Celkový dojem: 60 %.(27.6.2019)

  • TeeAge
    **

    | Rozpočet: 1 milión $ | Tržby: 70,6 miliónov $ | Ťažko vydržateľný film, nakoľko zo začiatku nápaditá, formálne očistlá forma zaujme, ale po pól hodine máte chuť film pretočiť na koniec. Možno som bol len v ten deň netrpezlivý, alebo bol Searching jednoducho príliž predvídateľný a jednoduchý.(1.12.2018)

  • Sarkastic
    ****

    Pátrání mě poměrně rychle chytlo a úspěšně „zaháčkovalo“. Je mi srdečně jedno, že film není úplně prvním, který přišel s tímto způsobem vyprávění. Styl, jakým byl snímek koncipován, krásně fungoval. Byl chytlavý, zajímavý, napínavý a poměrně propracovaný. Divák dostal stejný úkol jako hlavní postava, totiž postupně sbírat informace, snažit se posunout ve zdánlivě bezvýsledném pátrání a zároveň pochopit, kým vlastně Margot byla (na rozdíl od Davida ovšem nedošel k hořkému zjištění, že svou dceru vlastně vůbec nezná). Zapojení současných rozličných technických „vymožeností“ a sociálních sítí pochopitelně bavilo, protože publikum se s něčím snáz ztotožní, pokud je mu to známé/vlastní. Navíc snímek nenechá člověka v klidu. Dějové twisty jsou moc fajn, film oživují a zvyšují už tak slušně budované napětí. Ovšem pak přišel úplný závěr. Nemám problém se samotnou pointou, ale s tím, jak z toho vyšla 1 z postav. Dopadnout to opačně, s odřenýma ušima dám 5*, ale takhle nemůžu. Velká škoda, jinak je totiž film opravdu kvalitní.(13.1.2019)

  • castor
    ****

    Dobré, na celovečerní debut od dosavadního režiséra kraťasů dokonce moc dobré. Rýpnutí do povrchnosti sociálních sítí, kdy pohřešovaná byla mezi vrstevníky prakticky neviditelnou („Byla mou nejlepší kamarádkou!“), je trefné a jízlivé. Přijde o manželku, nyní se zoufalý otec vyrovnává se zmizením dospívající dcery. Vleze jí do soukromí a snaží se v jejím notebooku přijít na jakoukoliv stopu. Veškeré dění sledujeme jen skrze chytré telefony nebo počítačové obrazovky, kopneme si do nekontrolovatelných možností sítí, vlastně ani nemáme možnost se díky tempu a nasazení tvůrců nudit. Jen ten finální umělý zvrat mi dost nesedl.(26.1.2019)

  • Spiker01
    *****

    John Cho se od MILF hlášky herecky posunul trošku dál (viz jeho film Columbus, který ale nikdo neviděl), Searching ovšem není úplně film o hercích. Je o brilantně vypointovaném příběhu, u jehož zpracování se režisér/scénárista rozhodl jít cestou sledování přes monitor a jiné obrazovky (přesně po vzoru našeho skvělého Semestru, ale jistě bychom tuto metodu vysledovali i dál), na kterou si člověk (i když viděl zmiňovaný seriál) musí zpočátku navyknout, aby se mu následně snímek zaryl pod kůži a napětím jej zarazil do sedačky. To se mi přesně stalo a nechci psát nic dalšího kromě dávno pofláklého, o filmu si nic nezjišťujte a jděte do toho naprosto nepolíbení! 10/10..(10.5.2019)

  • Davies182
    ****

    Hrozně dlouho jsem čekal na nějakej audiovizuální twist, kterej by změnil feeling celýho toho "notebookovýho filmu", a... a tak já teda nakonec nevykecám, jestli tu něco podobnýho je. Jen si myslím, že se mohlo jít víc na dřeň co se thrillerový části týče, a naopak ubrat na klavíru a srdceryvným soundtracku. Celková forma pak zabaví, ale nenadchne.(6.1.2019)

<< předchozí 1 2 3 4 6 10 15 19