poster

Mission: Impossible - Fallout

  • Austrálie

    Mission: Impossible - Fallout

  • Kanada

    Mission: Impossible - Fallout

  • Nový Zéland

    Mission: Impossible - Fallout

  • Velká Británie

    Mission: Impossible - Fallout

Akční / Dobrodružný / Thriller

USA, 2018, 147 min

Diskuze k filmu (635)

<< novější 31 30 29 28 24 16 9 1
    • 5.1.2019  21:55
    Prometheus69
    (hodnocení, komentáře)

    Yoshitsune: Ja čekal že si tak Hunt vytvoří novou Fan Fatale 

    I když je možné že ten pad přežil. 

    Stratí paměť a bude to jako v Novém bodě. :D

    • 5.1.2019  20:28
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: DOBRÁ POINTA, to je fakt.

     

    • 5.1.2019  20:26
    sniper18
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Ja nechcem nič riešiť, podľa mňa rôzne menšie nelogičnosti k akčnému filmu patria, ale práve toto mi prišlo v poriadku. Však keby ten detonátor vyhodil, tak by pravdepodobne Cruisa zbavil námahy. Veď práve Cavill potreboval, aby detonátor zostal v rovnakom stave. Keby ho vyhodil, tá poistka by sa uvoľnila aj sama a Cruise by mal pokoj :) Niečo takéto by agent neriskoval.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 5.1.2019  20:25
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    higuain: Jsem rád, když lidi dokáží ocenit pořád tvrdou práci, na úkor digitálu. HURAY!

    • 5.1.2019  20:23
    higuain
    (hodnocení, komentáře)

    Úplně největší slast je ta cca 45 minut dlouhá pasáž v Paříži. Od seskoku padákem až po poslední honičku s bavorákem. Je to prostě skvěle natočený, má to neskutečný tempo a hodně tomu přidává i naprosto dokonalá hudba. Pro mě film roku.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 5.1.2019  20:10
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Pokud tohle chceš řešit, tak pokud vim, detonátor byl důležitej. Já to hlavně myslim tak, že když cruise viděl že po něm jde/LETÍ, tak to MĚL vyhodit z vrtulníku a Cruiseho postavu nalákat i tak do pasti. A oddělat ho v souboji. Detonátor byl jen tou horkou bramborou.

    Je to sice detail, ale MI má těch nedotáhnutých detailů plno, takže proto 4*. Ale jak říkám, ty atrakce jsou SUPER, sami o sobě. Bavil jsem se královsky.

    na příspěvěk reagoval sniper18
    • 5.1.2019  20:07
    sniper18
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Určite je na tom niečo pravdy, ale však je to akčný film a ten by mal byť aj o tých atrakciách. A aj táto séria o tom vždycky bola. A mne náhodou aj ten finálny súboj prišiel v tomto ohľade v poriadku. Cavill mal čerstvo rozožratú tvár a navyše polku filmu Cruisa neznášal a nevedel sa dočkať, kedy ho konečne zabije, takže pri tom všetkom v kombinácii s haváriou vrtuľníka ma vôbec neprekvapuje, že nejaký detonátor vôbec neriešil. Však v celom súboji sa na neho ani nepozrel :)

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 5.1.2019  19:58
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Ale jak říkám, u mě to zlidovělo a já si to užil, ale v jiných detailech je MI nedotáhnutý.

    • 5.1.2019  19:57
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: To si udělal dobrou pointu v tomhle, ale já to beru víc komplexně. Souhlasim, že to co Cruise předvádí je vrchol, ale postrádám logiku tý akce. Je to samoúčelné, jen aby to tam bylo.

    Cavill se na konci zachoval jak vůl a mohl kdykoliv vyhodit detonátor, aby Cruise na něj neměl. Když to beru jako čistou akci bez reakce, je to skvost. Když to beru jako akci na nějakou reakci a s nějakym pozadím, viděl jsem líp dotáhnutý akční scény, které nejsou tak promakaný, ale maj opodstatnění v příběhu, což né každej akční film má.

    na příspěvěk reagoval sniper18
    • 5.1.2019  19:53
    sniper18
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: A aká akcia reálne posunie žáner, ak nie tá, v ktorej reálne herec vyskočí zo siedmych kilometrov a predvedie choreografiu, za akú by sa nemusel hanbiť špičkový parašutista, reálne vylezie na letiaci vrtuľník, z ktorého ešte spadne štrnásť metrov voľným pádom, síce istený lanom, ale to je hádam samozrejmosť a potom ten vrtuľník reálne odpilotuje v podľa mňa poriadne náročnej leteckej choreografii. A to isté naháňačky, hlavne pasáž okolo víťazného oblúka. Nič podobné som nikdy nevidel a neviem, či ešte uvidím. Možno tak v sedmičke :) A s tým Bournom je to diskutabilné, lebo štýl v dvojke a trojke mal byť rovnako chaotický, ale trojka sa mi celkom páčila, ale dvojka ani moc nie. Ale k Bournovi by som sa nerád vyjadroval, lebo som ich dlhé roky nevidel.

    na příspěvěk reagoval Ouwen , Ouwen
    • 5.1.2019  19:42
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Já si TOP A akci představuju tak, že posune fakt žánr a nebude haprovat v jiných detailech. Upřímně, povedlo se to jen Raidu, kterej využívá stealth akci, kolosální přestřelky a real time souboje s únavou a logikou na místě. MI kapituluje ve střelbě a mě nějak ten chaos nesedí. Ty jsi v komentářích psal k Bournovi, že ti nesedí ten styl jakým je akce nasnímaná. Střihy, třesoucí se kamera. Během souboje ale k tomu tenhle chaos nějak tak patří....vidíš? Tenhle argument mě nestačí. Bitky sleduju, abych si z toho odnesl fakt prožitek a střelbu sleduju, protože chci ten adrenalin z toho, což MI mi nedal. Ale ve všem jinak téměř souhlasim. Pro mě je to taky super akční film.

    na příspěvěk reagoval sniper18
    • 5.1.2019  19:13
    sniper18
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Tak je pravda, že prestrelky tu nie sú žiadny zázrak, ale o tie tu aj tak ide až na poslednom mieste, je ich len pár, sú krátke a hlavne viditeľne nemajú predstavovať žánrovú atrakciu na rozdiel od ostatnej akcie, ale len niečo vyjadriť. Tá úvodná je zámerne chaotická, aby nikto nevedel, čo sa vlastne deje, jedna je len Cruisova predstava, ale tá je podľa mňa zvládnutá veľmi dobre a tá tretia, však v nej po sebe idúcich štyri rôzne strany, takže opäť mi ten chaos príde zámerný. Takže ani jednu z nich by som si samu o sebe nepustil, alebo priebehu filmu všetky splnia svoj účel, takže ja nemám problém. A ten zvyšok je u mňa dokonalý. Možno by som tiež občas zmenil nejaký strih, ale ale to sú len úplné detaily. Súboj na toaletách je asi najlepší súboj, aký som videl vo veľkofilme, no hlavne celý halo Jump, naháňačky, obzvlášť tá na motorke a celé finále u mňa prepisujú dejiny žánru. A po pozretí bonusového Blu-Ray s detailami natáčania akčných scén už nemôžem inak ako do Topky. Toto je u mňa akčný film s veľkým A.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 5.1.2019  18:46
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: ten s Van Damem, měl vyjít v  roce 2008 sim tě, to sem se tady v 2010 registroval a byl celej nadržnej z toho . 

    • 5.1.2019  18:44
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Wacoslav1: Film vyjde aj tak za desat rokov spolu s tou legendarnou Van Dammovou peckou.

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune
    • 5.1.2019  18:42
    Wacoslav1
    (hodnocení, komentáře)

    Je fakt, že trailer na ten jeho poslední film nevypadal nijak zázračně.

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 5.1.2019  18:30
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Kaufman to má v piči 

    • 5.1.2019  18:25
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: U neho nevidim ziadny poriadny vyvoj. Uz sa len opakuje a dokonca je to uz horsie a horsie.

    • 5.1.2019  18:20
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: Kaufman je dělá jinak, ale ten trpí tim že nemá žádný prachy a pak přestřelky vypadaj stereotypně. Je to na hovno. Zasloužil by lepší money.

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 5.1.2019  18:18
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Mna serie ten extrem. Bud mame krotke prestrelky ake boli v MI alebo prehnane krvave v ktorych sa ludia strielaju nonstop do hlavy ako vo Wickovi a ziadny normalny stred medzi tym uz neexistuje.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 5.1.2019  18:15
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: snad do dalšího dílu si to rozmyslej

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 5.1.2019  18:13
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Mne to pripomenulo Nolanovych Batmanov. Akcia obsahuje kopu poctivych kaskaderskych kuskov, ale je natocena strasne fadne. No a tocit prestrelky v PG-13 ratingu ja uplne zbytocne. Zabery na strielajucich ludi bez ukazania nasledkov su komicke.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 5.1.2019  17:48
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Já jsem fanoušek nového MI, cenim že ceníš tak moc ten film, ale přestřelky v tomhle filmu jsou fakt strašný, chaotický a ozubený ratingem. Co se týče soubojů a kaskadérských kousků, tak mi to audiovizuálně nepřišlo až tak extra třída. Souboje jsou natočený skutečně špičkově, ale různý skoky na střechách bych chtěl vidět z jiného úhlu a méně střihů.

    na příspěvěk reagoval Lacike , sniper18
    • 5.1.2019  17:20
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Wacoslav1: ale víš jak jo, oni mohli udělat ten největší scénáristický ojeb, největší scénáristickou perlu, o takové věci, by se mluvilo ještě pět let po filmu a oni to zabijou, oni zabijou takovou příležitost, to inteligentně ukončit. Oni to neudělají a lidi jim ještě tleskají, jako já nevim, možná je chyba u mně, možná sem viděl až moc Asijský filmů, kde je to na denním pořádku. 

    • 5.1.2019  17:14
    Wacoslav1
    (hodnocení, komentáře)

    Yoshitsune: Tak jim to neber. Někomu stačí k radosti málo...

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune
    • 5.1.2019  16:43
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    ehmm 

    na příspěvěk reagoval Wacoslav1
    • 5.1.2019  16:42
    higuain
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Souhlas, je to žánrový skvost :)

    • 5.1.2019  15:33
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    m.a.t.o.: na Tomíkovo ego, sem úplně zapomněl, ale je to fakt škoda, jednak by se tím uzavřela linka s Huntem, a jestli by studio chtělo, mohlo se pokračovat buď s Cavillem a nebo s někým jiným. Nicméně jedna filmová série by byla důstojně uzavřena. 

    • 5.1.2019  15:27
    m.a.t.o.
    (hodnocení, komentáře)

    Yoshitsune: Bola by to sranda, a bola to aj dobra sanca na "predanie zezla" mladsej generacii, ale to by Tom Cruise a jeho ego nedovolili :))

    Inak chemia medzi postavami bavil aj mna, hlavne v predchadzajucich castiach pre mna trochu neviditelny Ving Rhames to tu dava s prehladom, stal sa z neho normlany mentor a scena, v ktorej ho Hunt neobetoval bola naozaj dojimava. Akurát ma nasralo (a nepochopil som) preco museli oddrbat Baldwina. Skoda ho.

    Co sa tyka akcie, akoze v pohode, ale ta havarka s vrtulnikmi uz bola dost prehnana, akcia v predoslej casti sa mi pacila viac, hlavne motorkarske sceny :) ... zapletka, klasicky Mission Impossilbe, neohurila ani nesklamala.

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune
    • 5.1.2019  15:19
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Hej Star Wars. Nemyslim si, ze to bude seria pre teba. Ale kto vie. :) Pre mna to su srdcovky. Ale prave ten diel s Donniem povazujem za slaby.

    Na tie Seagalovky asi kasli. Ani mzss z nich nebol nadseny.

     

    • 5.1.2019  15:07
    sniper18
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: Ako myslíš Star Wars? Neviem, tu sa neviem vyjadriť, pozrel som si len diel s Yenom, inak to išlo vždy mimo mňa. Nemám k tomu odpor, ako ku marvelovkám, ale ani ma nenapadlo ma to pozrieť. Možno raz dostanem chuť a pozriem si všetky Star Wars naraz, aj to sa mi niekedy stáva :) Ako s Hobbitom. Ale stále čakám, kedy konečne dostanem chuť pozrieť všetky seagalovky z roku 2016, ale stále neprišla :) 

    na příspěvěk reagoval Lacike , Ouwen
    • 5.1.2019  15:01
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Mne zase dokonale sadol Solo, ktory je pre mna filmom minuleho roka a kverulanti ako Waco si môzu hovorit co chcu. :))

    na příspěvěk reagoval sniper18
    • 5.1.2019  14:59
    sniper18
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: Jasné, zápletka pôsobí trochu zastarane, ale mňa tu dej baví. A na rozdiel od teba ma tu veľmi bavia postavy a chémia medzi nimi. A akčné scény nemajú vo svojej kategórii absolútne žiadnu konkurenciu. Nikdy som nebol na tieto veľkolepé scény, ala bond a spol, ale tu berú dych. 

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 5.1.2019  14:58
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    tam jak Cavill říká té své nadřízené, že někdo jako Hunt toho má už dost a že to může přetéct a až to přeteče, tak to bouchne, já bych to fakt udělal. V těch tunelech, by se prostě ukázalo, že Ethan Hunt toho už má/měl dost a celé to naplánoval a zorganizoval a že on za tím celou dobu stál, že vytvořil ten pseudonym a že napsal, tu svoji vizi, no prostě že je hlavní záporák, celého tohle filmu. A v tu chvíli, by se to předalo Cavillovi, který to tady dával a druhá polovina, by byla jeho. To by vám byla, taková ojebávka, která by však byla naprosto parádní. A oni to zabijou. 

    na příspěvěk reagoval m.a.t.o.
    • 5.1.2019  14:52
    Wacoslav1
    (hodnocení, komentáře)

    Pro mě jasný zklamání roku. Taky to nepotřebuju znovu vidět.

    • 5.1.2019  14:50
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: Zavidim ti. Pristupom k akcnym scenam to je obdivuhodny film, ale zapletka ma vôbec nebavi, takze ja nemam vôbec chut to vidiet druhykrat.

    na příspěvěk reagoval sniper18
<< novější 31 30 29 28 24 16 9 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace