poster

Anděl Páně 2

  • Slovensko

    Anjel Pána 2

  • anglický

    Angel of the Lord 2

Pohádka

Česko / Slovensko, 2016, 95 min

Diskuze k filmu (148)

<< novější 7 6 5 4 3 1
    • 1.1.2019  17:49
    tomasul
    (hodnocení, komentáře)

    dragon94: asi tak... 

    • 29.12.2018  11:11
    dragon94
    (hodnocení, komentáře)

    aknel1967: To že je něco menší sračka. Neznamená, že to není sračka

    na příspěvěk reagoval tomasul
    • 29.12.2018  11:11

    Uživatel dragon94 smazal svůj příspěvek.

    • 29.12.2018  11:08
    aknel1967
    (hodnocení, komentáře)

    Pokud tohle je pro někoho srač.... - co je potom Kouzelník Žito nebo Slíbená princezna? Když to porovnám s těmito - tak Anděl páně je perla. Jistě - celé to stojí na výborným Trojanovi s Dvořákem, Čtvrtníčková je tam evidentně z protekce - ale je to zábavné a v porovnání s tou hrůzou, co poslední dobou produkuje ČT je to vážně klenot. 

    na příspěvěk reagoval dragon94 , dragon94
    • 28.12.2018  22:01
    Spiker01
    (hodnocení, komentáře)

    Dejff_2004: Přijde mi divné, že se na to letos dívalo více lidí než loni..

    • 28.12.2018  15:38
    Dejff_2004
    (hodnocení, komentáře)
    na příspěvěk reagoval Spiker01
    • 27.12.2018  23:52
    tomasul
    (hodnocení, komentáře)

    ro1man: 2 lepší než 1? No nevím, pozemské role (Kerekes, Polívka, Čtvrtníčková vs. Kajnarová, Navrátil, Švehlík), mi připadaly podstatně lépe zvládnuté v úvodním dílu. U AP2 mi přišlo, že tam nebyla žádná originální nosná myšlenka, celý ten film mi připadal pouze jako béčkový materiál, který zbyl po natočení jedničky; Také hlavní pasáž (opakované poslání Trojana a Dvořáka mezi lidi) působila jen jako remake předchozí části. Nelíbilo se mi ani obsazení ústřední dětské role (raději mám originál a ne protěžované potomky, kteří se nacpou tam, kde nemají co pohledávat, to samé platí např. pro děti samozvaných celebrit, ať již to je Gottová I., Gottová II., Svoboda atd., Švehlík v úvodní části byl výjimkou potvrzující pravidlo). Podobné navazující díla mi nevadí, ale musí tam být oproti jedničce nějaká změna /tady žádná není - opět se bohatý zakouká do chudé/, posun (třeba ve ztvárnění jako např. u Terminatora a T2-Den zúčtování). AP 2 mi svým způsobem připomínal Krotitele duchů 2 - celé pokračování by se dalo u obou těchto výtvorů vměstnat do dvouminutové scény uvedené při závěrečných titulcích úvodního filmu... :)

    • 27.12.2018  20:59
    ro1man
    (hodnocení, komentáře)

    tomasul: Andel Pane 2 je podle me jeste peknejsi nez jednicka. A to se mi jednicka libi moc. A proc tedy je dvojka recyklat? Je to snad druhy dil ne? Neni to uplne jina pohadka. Tak proc by nemela navazovat na jednicku, nebo ji byt proste podobna. Horsi pripad je, kdyz nekdo natoci novou pohadku a jednoduse zkopiruje dej z jinych pohadek.

    na příspěvěk reagoval tomasul
    • 27.12.2018  20:17
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    Ainy: Podle mne má Strach několik zásadních problémů a ten největší se jmenuje Epstein.

    • 27.12.2018  12:44
    tomasul
    (hodnocení, komentáře)

    Ainy: Se sračkou jste ještě neměla tu čest? A jak víte, že je to sračka? :D

    A to, co se jste uvedla, a týče se AP, to je popis jedničky nebo recyklátu AP2 (který je pouze nastavenou kaší předchozího dílu)? Proti AP2 zlatá "bambitka"... 

    na příspěvěk reagoval ro1man
    • 27.12.2018  00:02
    Ainy
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: Já jsem Andělem Páně celkově velmi nadšená. Jak jsem napsala v komentáři ... Jiří Strach je mým světlem na konci tunelu českých, filmových pohádek. Já skutečně v poslední době nemůžu najít novodobou pohádku, která by mi nevadila. Jeho Anděl Páně je takový svěží, vtipný, má dobrý příběh, scénář, režii a hlavě obsazení. Jinak souhlasím - skvělá dvojka Trojan - Dvořák je prostě pecka. Bílá byla skvělá jako čarodějnice v Troškově Princezně ze mlejna, ale tady jako anděl? Fakt mi tam neskutečně vadila jak svým vzezřením tak hlavně svým hlasem. (jinak proti ní, jako zpěvačce, nemám vůbec nic, naopak)

    S letošní sračkou pana Zelenky jsem ještě neměla tu čest.

    na příspěvěk reagoval tomasul , Adam Bernau
    • 26.12.2018  20:59
    dragon94
    (hodnocení, komentáře)

    Ramirez85: V podstatě s tebou souhlasím, ale od pohádky asi holt očekávám více než jen celkem povedenou technickou stránku filmu. Ty dvě hvězdičky jsem tomu dal. To dávám filmům co se mi nelíbili, ale podívat se na to dalo bez nějaké větší ujmy.

    • 26.12.2018  20:48
    Ramirez85
    (hodnocení, komentáře)

    dragon94: Mně se na dvojce moc nelíbilo, jak skončil Polívka a ta trojka (anděl, čert a Mikuláš), přišlo mi to takový... lusk a čau 🙂 Ale kvituju na obou dílech, že jsou to takové opravdu vánoční sváteční pohádky, navíc vkusné, s vtipem, pěknými exteriéry, kostýmy, hudbou. Fajn jsou i ty "křesťanské narážky". Ale tím ti nechci nic vnucovat, chápu, že se to lidem nemusí líbit 🙂

    na příspěvěk reagoval dragon94
    • 26.12.2018  20:38
    dragon94
    (hodnocení, komentáře)

    Ramirez85: Pro mě byl druhý díl naprostým zklamáním. Příběh byl nudný, postavy takové nijaké, až na ústřední duo. A film tak nějak bez příběhu a jakéhokoliv ponaučení, myšlenky nebo něčeho co chtěl autor tímto filmem říci. I těch vtipů bylo málo a i přesto, že má film pouze hodinu a půl tak v mnoha scénách vyloženě nudil. Takže pro mě to dobrý film není ani zdaleka a ani né dobrá pohádka. Fakt, že jsem viděl i o dost horší nemění u mě nic na tom, že nevidím jediný důvod podívat se na to znovu nebo film někomu doporučit.

    Stejně špatně letos dopadli třeba i Úžasňákovi 2, na které se taky čekalo roky a oba režiséři tvrdili, že pokračování neudělají pokud v něj nebudou věřit a nebudou mít dobrý nápad, a oba nakonec natočili film úplně bez nápadu.

     

    na příspěvěk reagoval Ramirez85
    • 26.12.2018  20:33
    Ramirez85
    (hodnocení, komentáře)

    Nehádám se, diskutuji 😉 A souhlasím, že první díl je lepší, no dobré jsou oba.

    na příspěvěk reagoval dragon94
    • 26.12.2018  20:25
    dragon94
    (hodnocení, komentáře)

    Ramirez85: Anděl páně ano, ale Anděl páně fakt ne. Ten film je příšernej. Ale proti gustu... Hádat se tu nebudu, jsou přece jen Vánoce :-)

    • 26.12.2018  20:20
    Ramirez85
    (hodnocení, komentáře)

    dragon94: Nikde nepíšu, že by Češi točili sračkovitý pohádky. A pro mě má Anděl páně všechno, co od (současné) pohádky očekávám, plus samozřejmě výtečné Trojana s Dvořákem.

    na příspěvěk reagoval dragon94
    • 26.12.2018  19:49
    dragon94
    (hodnocení, komentáře)

    Ramirez85: Zase takový sračkovitý pohádky netočíme... Sice nejsem pohádkovej, ale určitě jsem viděl více lepších pohádek než tuhle přehlídka prvoplánovosti bez jakékoliv pointy či samotné pohádkovosti.

    na příspěvěk reagoval Ramirez85
    • 26.12.2018  19:44
    Ramirez85
    (hodnocení, komentáře)

    Ne, není to shit, je to nejlepší pohádka od... no od Anděla páně 1.

    na příspěvěk reagoval dragon94
    • 26.12.2018  06:01
    dragon94
    (hodnocení, komentáře)

    Ainy, Adam Bernau: To je možné, protože se všude psalo, že to nemůžou kvůli tomuhle právě odvysílat, protože by to byla reklama (a i to byla reklama). Navíc teda dělali se kvůli tomu takové cavyky kvůli pitomým pár vteřinám.

    Jinak souhlasím. Anděl páně 2 je docela těžkej shit kde jediný co se povedlo bylo těch pár CGI efektů. Jinak přímo hanba, takhle to zkazit po vynikajícím prvním dílu.

    • 25.12.2018  23:11
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    Ainy: Já to beru z té druhé stránky: Za posledních 20 let jediná kvalitní písnička od Lucky Bílé. To finále bylo prostě hezký a vánoční, Lucie jako jedna z cameí mi tam nevadí, i když jinak ji mám rád asi jako profesora Klause. S tím Horáčkem to bylo podstatně trapnější a taky přestárlá paní Osvaldová jako archnd. Gabriel se moc nepovedla. Jinak abychom si rozuměli: Anděl Páně 2 je  kýčovitý shit, i když ústřední dvojice je napsána i sehrána fajn. A ve srovnání s letošní sračkou pana Zelenky to ještě jde.

    na příspěvěk reagoval dragon94 , Ainy
    • 25.12.2018  22:05
    Ainy
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: Já jsem obsazením Lucie Bílé naprosto znechucena. Proč ji tam závěrem dali?? Jednoznačně se tam nehodila a tou závěrečnou písničkou to úplně zabila. Víc neandělský hlas už nemohli najít. Rovněž jsem nepochopila obsazení anděla Horáčka, kterému tím dělali před volbami prezidentskou reklamu?

    na příspěvěk reagoval Adam Bernau , dragon94
    • 1.1.2018  10:07
    tomasul
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: Csongora Kassaie znám :), Lucii Bílou nemusím celkově - takže u ní i možná pozitiva přecházím bez povšimnutí, to už si raději pustím jiné zpívající herce, např. Somra - Čepka - Hrušínského (3 veteráni), Krampola (a ted nemyslím královské reggae, ale spíš pohádku Jak se mele babí hněv), Patrasovou (Sedmipírek), Marvana, Hanzlíka, Kolářovou, Kopeckého (Noc na Karlštejně a Poslední leč Aflonse Karáska), Libíčka, Brodského, Sováka, Janžurovou, Jiráskovou, Bohdalovou (Světáci) nebo Stracha se Seidlovou (Lotrando a Zubejda) - a i když zejména u té poslední dvojice jsou písničky to nejhorší, co jsem v té pohádce viděl/slyšel, tak výkonem zcela jednoznačně předjeli slavici Bílou o více než jen pověstnou galusku... ;-)

    • 31.12.2017  23:20
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    Jedno positivum bych viděl: první pořádná písnička zpívaná Lucii Bílou za posledních 20 let. K volbě nejlepšího Lucifera doporučuji vaší pozornosti tohoto: https://www.csfd.cz/film/26281-cert-vi-proc/komentare/

    na příspěvěk reagoval tomasul , Ainy
    • 29.12.2017  12:30
    tomasul
    (hodnocení, komentáře)

    Ozzy2: Bohužel je to tak, navíc na ČSFD neprávem přeceňovaná...

    • 28.12.2017  09:09
    Ozzy2
    (hodnocení, komentáře)

    tomasul: To je pouze subjektivní pohled:)Ale AP 2 je sračka.

    na příspěvěk reagoval tomasul
    • 27.12.2017  16:19
    LaserGun
    (hodnocení, komentáře)

    Do tej sledovanosti je zahrnité aj Slovensko? Film šiel v rovnakom čase aj na slovenskej RTVS.

    • 27.12.2017  16:02
    tomasul
    (hodnocení, komentáře)

    Ozzy2: Daleko lepší? Jak pro koho... To je pouze subjektivní pohled - v Nejlepším příteli šlo jen o kopii ministerstva z HP... Navíc "nejlepším" luciferem nebyl ani Heřmánek s Němcem, nýbrž L. Pešek v Hrátkách s čertem... ;-)

    na příspěvěk reagoval Ozzy2
<< novější 7 6 5 4 3 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace