Reklama

Reklama

Magická lucerna

(festivalový název)
  • USA Magic Lantern

Obsahy(1)

Promítač Mitch pouští poslední film předtím, než se z kina stane digitální multiplex. Skrz okénko však na plátně uvidí něco, co nečekal: sebe sama a nádhernou dívku. Vydává se ji hledat do ulic města, které je domovem filmu – do Los Angeles. Nostalgické requiem za opravdovou kinematografii natočil íránský režisér a neúnavný experimentátor Amir Naderi. (Febiofest)

(více)

Recenze (4)

Mulosz odpad!

všechny recenze uživatele

Žádný porod E.T.ýho jsem nezmeškal, protože toho jsem teprve rodil právě já během projekce. A Russell už měl taky kontrakce, jak jsem pozoroval. Bože, proč toto brát na festival, vypláznout část rozpočtu na licenční poplatky rovnou za tři projekce a ještě tím divákům krást drahocenný čas, během kterého by mohli zhlédnout cokoliv jiného méně iritujícího. Po Hoře a tomto opusu s Naderim definitivně končím, ten chlap se na stará kolena opravdu zbláznil. A já mám jen jedny nervy. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Nejlepší bylo, že na tohle mistrovský veledílo dobíhali na poslední chvíli uživatelé Mulosz a Russell jak kdyby měli zmeškat porod E.T.ýho, zkrátka takhle si u filmu představuju definici slova "to sem si zase naběh." ()

Reklama

danek22 

všechny recenze uživatele

Film, který nesedne každému. Ale když tomu dáte šanci, tak Vás pohltí. Nikdy nezapomenu kombinaci 2,4,2,5 a následné vniknutí do cizýho mobilu, kdy postavu představíme podle jejího fotografického a video obsahu v telefonu. Hlavně ten video obsah zde měl neuvěřitelnou sílu. ()

RUSSELL odpad!

všechny recenze uživatele

Goldbeater mě sice několikrát varoval, abych skoncoval s filmy íránských tvůrců, ale já, naivní to filmový všežrout, jsem jeho moudrou radu neuposlechl a nechal jsem si ukrást tímhle pozérským srancem hodinu a půl života. Rádoby nostalgický requiem za opravdovou kinematografii selhává na všech svých meta frontách. Kdo je cílové publikum tohohle škváru fakt netuším. Povětšinou mě podobně vyhoněné a úmorné artovky dokážou zaujmout alespoň svou formou či zajímavou kamerou, tady ale nebylo nic, co by mě vytrhlo z letargie. Nechutně levně působící digitální kamera se slaboučkými herci mi k poctě klasickému Hollywoodu příliš nesedí. O čem to bylo ani nevím, víc než filmem jsem si během sledování lámal hlavu tím, co udělat pro to, abych neusnul. Avšak i po tomto zážitku s íránskými tvůrci nehodlám skoncovat, jelikož nerad házím všechny do jednoho pytle, a tak zařadím na černou listinu alespoň Naderiho – tohle už fakt nechci nikdy znovu absolvovat. BTW: Zdaleka nejslabší projekce v rámci 26. Febiofestu. Díky sdílenému utrpení s kolegy fanatiky Enšpíglem a Muloszem na ní i přesto jen tak nezapomenu. Příště se snad sejdeme na tom porodu E.T.ho – i kdyby to trvalo stejně dlouho jak Satantango, tak to bude bezpochyby hodnotnější zážitek než tohle bezobsažné pseudoumění. ()

Galerie (15)

Reklama

Reklama