poster

Ženská na vrcholu

  • Česko

    Vánoce budou!

    (pracovní název)
  • Slovensko

    Ženská na vrchole

  • angličtina

    Women at the Peak

Romantický / Komedie

Česko / Slovensko, 2019, 109 min

Komentáře uživatelů k filmu (204)

  • Marsik
    ****

    KINO BENEŠOV (2x) - Během pár dni jsem si film dal 2x a musím říct, že na podruhé to bylo více fajn. Ano, Dejdar dělá ksichty. Ano, některé scény jsou hodně divné (Dejdar hraje na saxofon a s Polivkovou to málem blahem sekne). Ano, má to někdy hrozně divoké střihy (jak obrazové, tak zvukově). Ale jako celek to příjemně pohladí a 100 minut vám celkem v pohodě uteče. Po 1. projekci jsem byl na 60, ale po 2. shlédnutí jednu * přidávám. 70% (with J+A)(8.11.2019)

  • Enšpígl
    *

    Jestli mají ženský takovýhle vrcholy, tak je mně jich upřimně líto.(15.5.2020)

  • T2
    ***

    Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $977,335▐ Nosatá Polívková zas dáva zabrať. Zo začiatku to je také neohrabané, kostrbaté ale postupom času to začne akosi fungovať a hlavne baviť. Ako nenáročná oddychovka to ušlo. /videl v kine: 55%/(4.12.2019)

  • Renton
    *

    Špindl 3: Slovenská mise. ___ Sice ne tak trapné, ale ploché a nestoudně otřepané = nudné. Tož asi tak..(9.5.2020)

  • Djoker
    *

    Komu bylo celou dobu trapně, ať se nehlásí. Pobavil snad jen pohled na slušně vypaseného Dejdara.(22.5.2020)

  • Gilmour93
    *

    Impotentní humor, snaha o romanci střídající křeč a otřepanost, střih chaotický jak od nějakého Lojzy a zapojení dětiček nebezpečně připomínající Poledňákovou. Na tuhle věc na sněhu by nestačil ani MacReady s plamenometem, nicméně věřím, že si to pár fandů najde. Možná i tři..(30.11.2020)

  • castor
    *

    Tak tohle byl opravdu vrchol: nevkusu. Ne, nezasmál jsem se. Ano, snažil jsem se pochopit, proč to nejde. Česká romantická komedie je v nehorázné křeči. Na bizarním vrcholu je spíš režisérka a scénáristka Lenka Kny, která předvádí zoufalý sled divných scén. Jejich část ještě dává docela smysl. Anna Polívková, majitelka pražské biokavárny, se nechá přemluvit, aby na Vánoce se synem (tatínek samozřejmě chybí) vyrazili do Tater. Doma zůstává její starostlivá matka, otec-psychiatr a teta, která vlastní kliniku plastické chirurgie. Neustále se k téhle trojce – a pak i čtyřce (!) – vracíme, a zatímco oni zdobí stromeček nebo dumají, zda za dcerou (ochranitelsky) nevyrazit, my přemýšlíme, proč tahle linie nikam nesměřuje. Ač jsou Polívka nebo Preissová docela fajn, tahle část je totálně mimo. Ale zpět na hory. Shodou (pitomé) náhody se matka (která se těší na masáže a litry šampaňského) se synkem ocitají v horské chatě Samota, které velí nerudný záchranář Martin Dejdar se svou dcerkou, které pravidelně navštěvuje sukničkářský bratr. No, jak tohle asi dopadne? Slovenské pohoří, které obývají prakticky samí Češi, je krásné, ale tvůrci z něho moc nevyždímají. Raději nám ukazují střet bioveganky s horským křupanem, který raději konzervy a špek, opatrné matky s dobrodruhem (po konfliktu je vždy klid, jakoby se nic nestalo), a když pak Dejdar zničehonic vezme do ruky saxofon a vypálí romantickou melodii, Polívková ztuhne a evidentně zvlhne. A otočí. Vážně! A divák se tak může „těšit“ na momenty, kdy se dosud zahořklý Dejdar snaží působit svůdně. To je další bizár. Polívková hrát umí, ale tady jen drmolí nesmyslné věty nebo se ztrácí v lese, ve kterém panikaří a objímá stromy. Několik momentů ještě aspoň trochu funguje, celek je ovšem k pláči. Něco mezi jednou a dvěma hvězdami.(4.8.2020)

  • mchnk
    **

    Já budu hodnej a ocením krásné prostředí Tater a absenci sexistického humoru, který se nevyhýbá snad žádné české komedii z posledních měsíců a let, dvojice Polívková - Dejdar také nebyla tak hrozná. Jinak se opravdu jedná o ne zcela zábavný, zdlouhavý, prvoplánový a nestoudně amatérský flák na jedno použití s hromadou všemožných sponzorů, chvílemi poskládaný z nesmyslně navazujících scén a zmateného střihu. Janu Perissovou jsem skoro až litoval, ta do podobných pokusů o zábavu nepatřila a nepatří. [Kino Citadela - Litvínov](8.11.2019)

  • kingik
    ***

    S tebou už mě zase baví svět, Anno Polívková. Řekl si chrabrý horal Martin Dejdar, když na jím obývanou vysokohorskou chatu v Tatrách shodou nahodilých okolností dorazila Polívková vyléčit jeho okoralé mužské srdce. Oba protagonisté mají ratolesti v přibližně stejném věku, nemají partnerské protějšky a za studených zimních nocích bývá pořádná zima, tudíž v tom by byla celá velryba s kompletním chrupem a jednou vytrženou stoličkou, aby se ti dva do konce filmu nedali dohromady. Ovšem s jejich anabází ze zasněžených horských svahů vyvstal jeden zásadní problém - film má být prezentován coby oddechová romantická komedie (snad i pro celou rodinu), ovšem romantiky a komedie si divák užije pramálo, cosi romantického se vyrýsuje až v samotném závěru a gagů je jen hrstka. A komediálnost vesměs nepřichází od ústřední dvojice, nýbrž od svérázné rodiny, která má své zastoupení v Bolku Polívkovi, Janě Preissové a Janě Krausové. Ano, těm už se trochu zasmát dalo. Dejdar s Polívkovou moc dobře k sobě neladí, k tomu se přidala scenáristická křeč. V podstatě většinu času sledujeme stále to samé, protagonisté si názorově nesedí, Polívková razí zdravou výživu, hygienu na úrovni, zůstává ale hodnou, načež Dejdar je samorost, co vychovává dceru po svém a tak trochu po smrti své ženy zanevřel na okolní svět, je to ale také dobrák. Má bratra (Marek Němec), ten je členem horské služby, a jednu chvíli dělá do Polívkové. O několik sekvencí dál scénář opomene, že chtěl, aby ženská hrdinka skončila v náručí bratra, tak jaksi nešikovně se rozpomene, že je zde ještě Dejdar, co pohladí saxofon, načež to (asi) vypadá, že by o tu vysoce vysokou hormonální ženštinu přece jen stál. A scénář přeřadí do romantických linií. Jen chci zdůraznit, že filmu vše dost trvá a natahuje se ta horská harmonie jak harmonika, ke všemu se vše podstatné soustřeďuje do prostor chaty, případně do jejího nejbližšího okolí. Film má pěknou malebnou kameru Michaela Baumrucka, solidní hudební složku, která čítá pěvecké hlasy Matěje Rupperta a Kamila Střihavky, a i herecká vybavenost protagonistů, pomineme-li nulové chemické reakce mezi ústřední dvojicí, není nejhorší, ovšem tatranské pastorále Lenka Kny nezvládá s bravurou. Její režijní přístup nemá moc výrazných momentů, ani příval gagů, odbytá realizace se také najde, film se vleče. Mně z toho vyšel přijatelný průměr. 5/10(24.10.2020)

  • Big Bear
    *

    Žena na vrcholu je pomyslným vrcholem ledovce soudobé české komedie. Bohužel má vrozená zvědavost opět způsobila, že jsem to chtěl testnout na vlastní kůži. No tak to mám. Polívková hraje blbku (dle tradičních klišé je z Prahy), že by ji svět pohledal. Naštěstí jsou to bratři Slováci, kdo se jí a jejího synka opuštěných v Tatrách ujmou. Vlastně ne, Češi u Slováků pracující. A to rovnou u horské služby. A co čert nechtěl zrovna žena toho nejdrsnějšího záchranáře z nejdrsnějších podobně jako Hanč zmizela ve fujavici a je po ní veta. Bylo to zrovna na Štědrý den a tak se u horala tento svátek nesmí slavit. Žije na kopci s dcerou a najednou jim tam frknou na 24.12. Polívkovou se synem. Těch humorných situací co střet světů (ženská z Prahy versus drsný horal) přinese divák ani nespočítá. Například Polívková zapaluje sirkou poleno průměru 15 cm a se šmouhou na obličeji od sazí sděluje Dejdarovi, že jí to nehoří..Ha ha ha! A nebo... jako vegetariánka udělá hummus a vysvětluje u stolu, že udělala hummus, ale né jako humus, ale jako hummus ! Chá chá... To by jednomu urvalo bránici ! A toho humoru je tam více. Naštěstí to není jen bujará komedie a bylo třeba přiředit kus romantiky. A tak když na kopci vypnou proud, obtloustlý Dejdar vezme saxofon a s vilným pohledem sexuálního loudila se snaží přes orlí nos Polívkové hledět ji do jejích hlubokých očí. Jestli se vzali, to vám neprozradím. Ale povím vám rovnou, že to bylo hrozné. Třešničkou na pomyslném vrcholu pak byly písně doprovázející svištějící skůtry po zledovatělých masivech či pohledy na zasněnžené romantické scenérie kopců. Bohužel po vzoru snowborďáků byly všechny anglicky a výslovnost zpěváků mi dost připomněla čtenou angličtinu ministrině Schillerové...a ta jak víme je tak strašná. Dám tedy jednu sněhovou vločku jen za ty krásné záběry na hory. To ostatní nestojí za řeč. *(31.5.2020)

  • Dzeyna
    ***

    Prostě klasika. Neurazí, nenadchne.(2.5.2020)

  • Nevka
    ***

    Navzdory svému hodnocení je Ženská na vrcholu jednou z těch méně pitomých českých komedií. Vlastně je to taková obdoba Bezva ženské na krku (jen ne tolik povedená). I tak však člověk musí uznat, že v základních věcech funguje. Dejdar je překvapivě v pohodě a dětští herci taky celkem drží krok (což se nedá říct třeba o Špuntech na vodě, kde jsem kvůli dětskému osazenstvu trpěl celý film). Jen ta Polívková byla "bohužel" prokleta genem svého otce... Ten její hlas je tak otravný až působí nepřirozeně. Ona za to asi nemůže, ale na rozdíl od Bolka se to nedá moc dlouho poslouchat. Slabší tři hvězdičky ale dám. Čekal jsem větší hrůzu a nakonec se občas i pobavil.(3.5.2020)

  • Chrustyn
    **

    Český "zimně vánoční" film, který překvapivě není trapný, jen neuvěřitelně nudný a bez jakéhokoliv vtipu. Filmu samozřejmě chybí scénář a ve své podstatě celý sestává z na sebe nenavazujících scén, které mají vytvářet různé situace a pocity (smích, romantiku, smutek, dojetí) a přestože by se měly postavy někam posouvat, nekoná se to a postavy se chovají tak, jak mají v tu danou chvíli, protože si tak žádá ta daná scéna. Ale ty Tatry jsou fajn.(20.11.2019)

  • Flego
    *

    Pre normálneho diváka, ktorý nesleduje len vypatlané romantické komédie, päť jedna z tých iritujúcich... Nefunguje tu nič, okrem krásneho tatranského prostredia.(13.6.2020)

  • dopitak
    odpad!

    Za tohle by měli zavírat! Jak dlouho ještě divák strpí tohle plácání nesmyslů, jehož cílem očividně nikdy nemá být film, ale jen utracení prostředků od sponzorů s tučným záchytným za nehty? Pokud na tohle přispíváme z daní, emigruju. Už někdo řekněte nahlas, že Anna prostě nemůže nikdy být femme fatale, protože kromě jistých ehmm potatěných předností zná jediný herecký výraz! Otřesná je i snaha o romantiku. Nefunguje tu vůbec nic! A ten anglický zpěv a la Monkey Business, i tohle blbý.(3.5.2020)

  • silentname
    ****

    "Ženská Na Vrcholu" odo mňa nakoniec dostala šancu. Bol som zvedavý na to, ako toto vypáli. Česká vianočná romantická komédia začiatkom novembra, ktorá nás môže príjemne navnadiť na Vianoce. Správne? Popravde, pre mňa áno. Nemôžem povedať, že je to super, film rozhodne zápasí s určitými problémami, ale o tom si povieme. V prvom rade pozitíva. Prostredie Tatier je krásne. Vyzerá to skvele a dáva to tomu skvelý feeling. Je tu (skoro) absencia prvoplánového humoru plného klišé, a reálne som mal pocit, že na niektoré fóry si tvorcovia sadli, aby ich vypilovali. A priznávam, že som sa na filme celkom dobre zasmial. Anna Polívková je skvelá. Kedykoľvek ju vidím, tak chytí rolu do rúk a pojme to maximálne seriózne. A ja jej to potom vždy zožeriem. A tento film nie je výnimkou. Martin Dejdar ako vlastník chaty Samota je podľa mňa tiež skvelý. Sám o sebe je vtipný a spolu s Annou Polívkovou pôsobia ako funkčná dvojica. Bavili ma aj ich decká. Sú vtipné, dávajú do toho maximum a hlavne všetku svoju energiu. Takže majú odo mňa pochvalu tiež. A rovnako vtipné scénky sa dejú aj v Prahe, kde máme Bolka Polívku s Janou Preissovou. A mama sa rozhodne, že urobí dcére prepadovku. Takže ju otec zdržuje a zamestnáva niečím iným, aby vyraziť nemuseli. Film však zakopáva v dvoch elementoch. V prvom rade je to story. Napriek tomu, že postavy sú dobré, tak príbeh je veľké klišé. Vieme ako to bude postupovať, ako pokračovať a ten finiš je maximálne teatrálny. Ale na druhú stranu medzi nimi nepadne ani jedna pusa. Kedy ste niečo také videli naposledy? Ja si to už ani nepamätám. Treba ale počítať s veľkou kopou klišé. Tie tu majú veľkú rolu. Ale nie sú tam také, ktoré by ma vrcholovo iritovali a nakoľko to nemá prízemný humor a sprosté narážky, tak to celkom funguje. No ešte je tu tempo. Film trvá skoro dve hodiny a ten čas si tu uvedomujete. Nemá to poriadny spád a film ide dosť pomaly. A hoci nemôžem povedať, žeby som sa vyslovene nudil, tak som cítil, že to ten čas skutočne aj trvá. Vidím, že sa na film zdvihla vlna kritiky, ja na neho tvrdý byť nemôžem. Už len preto, že som sa na ňom úprimne zabavil. A myslím si, že stojí za pozornosť. Ale ak nesúhlasíte, nebudem vám to vyhovárať. Hodnotenie: B(8.11.2019)

  • honajz
    ***

    Docela příjemné překvapení. Sice se to táhne jak cesta po D1 z Prahy do Brna a spousta scén by potřebovala zoufale rozvést, jít do hloubky, prostě je víc uplácat a oživit, ale jinak je to docela životný tvar, kde všichni hrají docela slušně (teda až na toho, co hraje doktora bezďáka v Modrém kódu, ten přehrává jak o nekonečný seriál), a dokonce i obě děcka jsou kočírovaná poměrně slušně. Dokonce i kamera umí dobře rámovat a využívat třeba červeného světla (ty večerní záběry před budovou jsou skoro až mystické), jen mi občas přišel podivný střih, takový jako kvapný. U Dejdara mne překvapilo, že umí zahrát emoce obličejem a stoupnul tím u mne o žebříček výš (nakolik mu to může být jedno, že?). Škoda, že z toho tvůrci nevydojili větší drama než jen běžné neshody a nedomluvy - co kdyby se na horách najednou objevil ten její bývalý, to by bylo tóčo, ne? A co kdyby tam ti rodiče fakt dojeli už předtím? Mne by ty interakce bavily - ostatně je na nich postavený i ten piedestal, k němuž se podobné filmy odkazují, tedy S tebou mě baví svět - a výrazně by oživily ospalou druhou polovinu filmu, kde ze zoufalství je použit pro komično vtip jednoho francouzského filmu s Depardieum, kdy si bohatý manželský pár nastěhuje domů bezďáka. V tom je další slabina filmu - vtipy a potenciálně vtipné scény nejsou vydojeny, nejsou dotaženy do pořádné pointy, a je to škoda, škoda, protože jinak ten základ scénáře je fakt dobrý. Jo, a dal bych tam jiné písničky, tyhle, co tam jsou, vážně nic moc. A taky bych ocenil víc vtipů na téma měšťák na horách. Jo, a taky by mě zajímalo, kde poskytují rezervace na víc jak rok dopředu!(29.11.2020)

  • Filmmaniak
    odpad!

    Vážně jsem filmu chtěl dát šanci v domnění, že z něj třeba alespoň rodinné duo Polívka-Polívková v roli otce a dcery něco vymáčkne (nakonec jsou spolu bohužel jen v jedné scéně). Ženská na vrcholu nicméně působí jako nevtipný a nezábavný podvod na diváky, který vznikl jen kvůli producentskému honoráři a kupě sponzorů, a jehož tvůrcům buď na jeho kvalitě vůbec nezáleželo, nebo třeba i záleželo, leč jejich tvůrčí, filmařské a vypravěčské schopnosti na víc nestačily (obojí je smutné). Jde o strašlivě línou, nenápaditou a zkrátka nepovedenou romantickou zimní komedii, která ale není skoro vůbec vtipná ani romantická. Místo gagů jen samé genderové stereotypy a navážení se do veganů a k láskyplnému pnutí mezi hlavní hrdinkou, pražskou veganskou bio-matkou, která všem cpe celer a neumí si sama zatopit v kamnech, a nerudným drsným horalem, jemuž ke štěstí bohatě stačí pivo a bůček, dojde jen proto, že se to hodilo do scénáře, ne že by to ve filmu působilo jako přirozený, věrohodný a nenucený důsledek vývoje postav. Po všech stránkách mizerně realizovaný slepenec scén, jenž je bolestivé sledovat.(7.11.2019)

  • Marze
    odpad!

    Ústřední pár se zoufale snaží, aby to vypadalo že to mezi nimi milostně jiskří a překonávají různé problémy jako například Polívková jako biožena jí biostravu a Dejdar si otevírá konzervy. Zápletka je hodná večerníčku a výsledek uhodne každý nejen kvůli silné podobně snímku fillmu Jak vytrhnout velrybě stoličku s výjimkou absence humoru a přehlídce sponzorů. Ve filmu se vůbec nic nestane. Městská žena , která neumí na horách ani zatopit je už klišé. Za kameru a střih, které jsou celkem dobré si film zaslouží 10%.(25.7.2020)

  • claudel
    **

    Není to úplná tragédie, jak by se mohlo z hodnocení zdát, ale není to film do kina nebo na osmou večer. Je to film, u kterého můžete dřímat, žehlit, prát, vařit, souložit, projíždět internet, zkrátka a dobře film jako kulisa pro jinou činnost. Povedlo se toho jen velmi málo, za to trapnosti a hluchých míst je zbytečně mnoho.(29.8.2020)

  • RelaxMan
    *

    Z herečky Anny Polívkové se pomalu stává Česká Bridget Jones. Její romantické role ve stylu " Trdlo, co potká pravou lásku ", tak těch docela přibývá. Na druhou stranu je to její parketa, hraje je dobře, prostě se na ty role opravdu hodí. Což znamená, že není mínusem tohoto filmu, ale naopak plusem. Martin Dejdar, Marek Němec + dětští herci jsou také dobrý. Slovenská lokace jsou také pěkné. Podařený je i song " Tohle není pláč " od Báry Basikové a Kamila Střihavky, ale to je naprosto vše, co se dá chválit. Režisérka Lenka Kny, jde ve stopách Marie Poledňákové a moc jí to nejde. I scénář je velmi špatně napsaný. Ve filmu je spousty neuvěřitelných nesmyslů. Padáka by určitě měla dostat skriptka za velkou chybu v čase 0:39:25 aneb u Martina Dejdara je vidět port a oblečení nenavazuje na další střih. Možná by se těch chyb našlo i víc. PS: Film je určen převážně pro nenáročné publikum. I přes jeho nízkou kvalitu filmu, se po čase dá vidět znovu.(2.6.2020)

<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11