Užij si se psem (E03) (epizoda)

Krimi / Drama / Thriller

Česko, 2012, 1 h 20 min

  • triatlet
    **

    Jako samostatný film s lepším scénářem (Josef Klíma upravuje výchozí náměty - asi nechtěně - tak, že jsou víc směšné, než dramatické) by příběh mohl fungovat - bez zbytečných postav Podlipné a Zahálky. Některé dialogy a scény jsou jako od žáka třetí B. Metamorfózy Jana Budaře jsou sice zajímavé, ale že by zásadně pomohly přesvědčivosti příběhu? Závěrečná deus ex machina v podobě Jiřího Dvořáka legrační tón zpracování znásobuje.(29.1.2012)

  • igi B.
    odpad!

    Milánku náš, copak děláš? Klímovy bláboly Renč točí svévolí... %-o . . . Pipina Podpilná v akci a do třetice všeho špatně. Na letišti v Brně to zjevně funguje jak někde ve střední Africe, na éřišti si zaměstnanci dělají klubku a skladiště kradenýho dutýfríí chlastu, jednou vyhozený pošuk se dostane v paruce a brylkách s falešnou občankou zpět do práce a tak dále et cetera jedna kravina za druhou - do toho dementně přehrávající pí Janžurová, která se už zjevně nikdy nezbaví >huňkoffského< stylu hraní a šaškující čudlař Budař, který nahodí >krutozlý< kukuč a stádo se za břicha popadá smíchy... Hnus, děs a bída - a prý furt žánr zvaný drama! . . . A myslíte že Renč šuká psy? A potřebuje psychiatra? A co pan Klíma? Má v myslidlech zdravé klíma? A co potřebuje >šašskotelevizácká< tvorba? - - - P.S. Provařený >p.p.< tentokráte s telefonováním od nejmenované pumpy opět nezklamal, ještě jeden procítěný záběr na baner nejmenované cestovky a víc už ta srajda nestojí ani za psí... - - - - - (Poprvé a naposledy viděno 29.1.2012 na >psí jebničce< , sepsuté hopsícení 23., komentpsáč zde jako psátý - 29.1.2012)(29.1.2012)

  • Enšpígl
    **

    Na úvodu každýho dílu z celé trilogoie je napsáno "natočeno podle skutečné události", no zajímalo by mě z kolika procent. Jinak teda tohle bylo jako když zubař tahá bolavou šestku vlevo dole a největší úleva přijde v okamžiku konce. Je to neskutečně nelogický od pitomých dialogů až po detaily typu, že na letiště vezmou bez prověrek všechny, u jednání hlavních představitelů mě taky přišlo, že pitomost slavila triumf vůle. Na druhou stranu mě tenhle díl přišel ze všech třech nejlepší, přece jen jsem cítil alespoň trošku strach o hlavní hrdinku, líbil se mě výkon páně Budaře a co se policejní postavy stvárněné Jirkou Dvořákem týká, možná by stálo za pokus natočit nějakou sérii o tomhle policajtovi, hrozně se mě líbí jeho sakrmus a v podstatě tak navázal na velmi podobnou roli ve filmu Ďáblova lest. Zkuste o tom popřemýšlet vážený tvůrci, sympatickýho fízla jsme na obrazovkách měli naposled v podobě rady Vacátka a to už je docela pravěk nemyslíte ?(30.1.2012)

  • PavelZava
    *

    Stalking. Drsné. Je smutné, když se lidi snaží si nedělat problémy. Zlo se musí potírat. Maminky (Iva Janžurová) je mi líto. Milánku, nechceš, abych ti udělala semlbábu ?. Režisér Renč mě zklamal, že díl neobsahoval další příhody pana Kalivody a pana Linharta. Vtípek nakonec (komisař stojí před benz.pumpou pije kafe z automatu a dlabe bagetu) Kde jste komisaři ? Já, právě jsem v luxusní francouzské restauraci před sebou mám haldu krevet, krásnou přítelkyni, popíjím Sauvignon ročník 2007 proč ? Tak to Vám závidím ! … Vám se tedy vyplatí brát telefon. Doufám, že mi to alespoň nevystydne.(24.2.2012)

  • Tommassi3
    **

    "Ale Milánku, ty přece nemůžeš bejt dlouho sám !! Zase provedeš nějakou hloupost !!" Zaměníte-li v předchozí hlášce Milánka za Jozífka, dostanete větu, kterou měli nejbližší usměrňovat pana scénáristu, ten by se měl věnovat raději čemukoliv jinému, čímž by neobtěžoval slušného televizního diváka..;) Myslím však, že závěrečná, bohudík, epizoda Renčovy minisérie Vetřelci a lovci se povedla nejvíce, což ovšem neznamená, že by šlo o něco převratného, alespoň co do kvality.. Jan Budař a jeho proměny se mi dost líbily, čímž netvrdím, že by mě ty flashbacky upřímě nesraly, to jen Budař znovu potvrdil svůj nezměrný potenciál, ostatně ani Iva Janžurová v roli jeho matky, neskutečně věrohodná a civilní, nesnese výhrad, nemůžu už dnes o ní mluvit jinak než o skutečné žijící herecké legendě, a Petr Dvořák také odvádí velmi slušnou práci a ta jeho postava patří patrně k tomu nejlepšímu, co tahle rádoby konspirační, v důsledku však neobyčejně trapná, televizka nabídla. Bartákův soundtrack byl znovu parádní, byť zde scénáristická křeč pana Klímy dosahuje vrcholu, nad znovu trapnou a nesmyslnou naroubovaností dějové linky se Zahálkou a Podlipnou na nosný příběh už nemá smysl se dál zalamovat, ale opravdu nešlo nechat Budařova Milana poslouchat něco jiného než Rammstein ?? Všechna tato klišé, ačkoli i bez nich by šlo o propadák, celý příběh táhnou ke dnu jako traverza těla v Orlické přehradě !!(13.10.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace