Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    ****

    Na mém hodnocení se podepsaly především emoce, protože podobný typ chování vůči ženám, co tady předvádí Alois Švěhlík je mě bytostně odporný. Nechutenství k panu Švehlíkovi bylo ještě vynásobeno jeho skvělým hereckým výkonem, ostatně stejně tak kvalitný výkon předvedla i Ivanka. Jediný co mě trošku tahalo za vlasy byl scénář, některé věci mě přišli nerealné (první soulož v hotelu ), na druhou stranu jiné věci zase až příliš realné, chování a reakce policie ČR, které je dávám velký díl viny za to, že domácí nasilí na ženách kolikrát dospěje do tragických konců.(4.4.2011)

  • InJo
    ****

    Výborná Ivana Chýlková a naprosto dokonalý Alois Švehlík v povedeném TV filmu o tom, že rozený násilník a buran se prostě v kultivovaného elegána hned tak nezmění (lépe řečeno nikdy). Miroslav Sovják napsal další skvělý scénář, propracovaný, uvěřitelný, s dobře inscenovanými a vypointovanými scénami. Sice se občas dopustí nějakého toho logického přešlapu (až moc debilní policajt v závěru a následný těžko pochopitelný návrat do bytu k manželovi), ale to se dá odpustit, když je celek tak naléhavý a působivý. Cyklus Oběti mě zatím nezklamal ani jedním svým dílem a doufám, že se to nezmění ani do budoucna. 80 %(30.1.2005)

  • honajz
    **

    Silné téma prvoplánově podané. U některých kreací mi to až přišlo k smíchu, jak je postava Chýlkové podávaná jako ta ubohá chudinka, která nikdy nic neprovedla, zatímco Švehlíkova postava je podaná jako „vždyckyhajzl“. Kdo se tak trochu orientuje v mezilidských vztazích, tak ví, že to nikdy takhle černobílé není. Ta žena taky mohla provokovat a svého staršího muže urážet, nebo mu dělat drobné naschvály, jimiž ho vytáčela. A on taky se mohl často jen bránit. Vždy existují různé úhly pohledu. Celý tenhle příběh bych mohl vzít a otočit naruby. Ona provokatérka, on ubohá oběť, která se brání, nechává se vytočit, a přitom bych často mohl použít ty samé záběry! Ona, která se v podstatě nechá zmlátit, aby ji litovali a aby MOŽNÝ SPOILER měla omluvu pro to, vrazit mu nůžky do těla. Zkrátka mi to přišlo vyčuraně černobílé, povrchní a prvoplánové. Co jsme třeba zjistili hlubšího o postavách? Proč se vzali? Proč ona si vzala staršího chlapa? Kde on přesně dělal? Co dělala ona? Co na jejich sňatek říkali rodiče? MAjí nějaké společné záliby? Atd., atd.(15.2.2014)

  • A.L.E.S.
    *****

    Musím přiznat, že tenhle díl (zatím jsem celou sérii nedokoukal) ve mně zanechal hodně silný dojem. Nejdřív ale role Aloise Švehlíka. Pořád jsem nemohl dostat z hlavy myšlenku, jak na to zareagují ti diváci, kteří si herce spojí s konkrétní rolí. Naštěstí Švehlík má za sebou pár pozitivních rolí, třeba dobráckého mlynáře z pohádky. Říká se, že hrát záporné role je vlastně nejjednodušší, to jsem napsal i u Vladimíra Dlouhého, který se v této sérii objevil. Ale u Švehlíka jsem zažil něco, co ani nedokážu popsat. Chýlková samozřejmě bezvadná, ani tady není nad čím polemizovat. Ale pak je tady samotné téma domácího násilí. Psát, že je to téma aktuální, už považuju za klišé, protože domácí násilí bylo, je a bude. To je aktuální pořád. A tento příběh byl jedním z těch, o kterých veřejnost ví. Kolik je těch, o kterých neví ani policie? Kolik je těch, o kterých neví ani nejbližší sousedi? Na začátku to byla velká láska, na konci násilí nevídaných rozměrů.(13.5.2020)

  • Terva
    ****

    Před celkem průměrném Živnostníkovi, přichází ve stejný rok Hadí tanec. Je depresivní, beznadějný, despotický a dramatický. CITÁT - Po porodě žádné dítě, po rozvodu žádný chlap. Nejsem robot........ Ivana Chýlková v rodinném dramatu plného násilí a neštěstí. CITÁT - Co ti to pomohlo, že ses postavila na vlastní nohy, když jsi samá modřina........... Opět jeden z těch silnějším příběhů této série.(24.12.2014)

  • - V čase 1.02.17, kdy malá dcera doma sleduje televizi, je na obrazovce kratičký záběr z 8 dílu seriálu Ranč U zelené sedmy (od r. 1998). (Ganglion)