Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh, do kterého dnes vstupujeme, není ojedinělý. Vysokoškolačka Olga Borská (I. Chýlková) po ukončení školy zahájila úspěšnou kariéru. Trpěla ale nezájmem mužů, a tak si ve svých sedmadvaceti vzala muže o 22 let staršího, s nižším vzděláním Vladimíra Borského (A. Švehlík). Bylo samozřejmé, že Olga zůstala v domácnosti a vychovávala jejich tři děti a starala se o manžela. Stala se tak ale pouhou „služkou“ v domácnosti, od které se očekává poslušnost bez odmluvy a více než stoprocentní péče, a to vše bez nároku na jakékoli uznání a vděk. Náhodné setkání s bývalou spolužačkou Evou (J. Šteindlerová) ji přivede zpět mezi lidi. Olga využije svou znalost cizích jazyků a začne provádět cizince. A cítí se v tomto povolání velmi šťastná – vydělává dostatek peněz a je v kontaktu s lidmi, kteří ji berou vážně. Ale manžel se s tím nemůže smířit, že má doma úspěšnou a atraktivní ženu. A nakonec ještě přijde sám o zaměstnání… (Česká televize)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (67)

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

Hadí tanec se může plně spolehnout na herecké výkony Ivany Chýlkové, Aloise Švehlíka a také na divákovy sympatie a soucítění k hlavní hrdince. Téma mi samo o sobě příjde docela zajímavé a příběh nenudí, i když je odzačátku jasné, jak to dopadne. Přestože některé scény mi nepřišly tolik věrohodné a chování určitých postav (matky Olgy nebo policistů) bylo silně mimo, pořád se film drží na slušné 4* hladině. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Působivé televizní drama o jedné obyčejné rodině, kde se začíná čím dál viditelněji projevovat domácí násilí. Není, ani to nemá být žádné velké drama řešící problémy lidstva, nýbrž pouze snaha o realistické ztvárnění toho, co se děje za zavřenými dveřmi mnoha současných domácností. Žádná z postav nedoplácí na přílišnou jednostrannost, nikdo není šablonovitou figurkou zasaditelnou do kterékoliv doby a kteréhokoliv prostředí. Dokonce i oběť zde nese částečnou vinu na pozdějším teroru, dokonce i násilník má svou příjemnou, lidskou tvář. Jednání Aloise Švehlíka sice mohlo být lépe psychologicky propracováno, ale samotný herec skutečně exceluje, stejně jako Ivana Chýlková v roli (ne)vinné oběti. Na televizní počin se jedná o velmi kvalitní práci, která by pravděpodobně neustála konfrontaci s velkým plátnem, nicméně svůj cíl splnila. 80% ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Na mém hodnocení se podepsaly především emoce, protože podobný typ chování vůči ženám, co tady předvádí Alois Švěhlík je mě bytostně odporný. Nechutenství k panu Švehlíkovi bylo ještě vynásobeno jeho skvělým hereckým výkonem, ostatně stejně tak kvalitný výkon předvedla i Ivanka. Jediný co mě trošku tahalo za vlasy byl scénář, některé věci mě přišli nerealné (první soulož v hotelu ), na druhou stranu jiné věci zase až příliš realné, chování a reakce policie ČR, které je dávám velký díl viny za to, že domácí nasilí na ženách kolikrát dospěje do tragických konců. ()

igi B. 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Achich jo... Velmi slibný (!) námět, zpackaný jak scénáristicky (místy fakt tak ze života, že s prvoplánovými dialogy a topornými scénkami až k smíchu...), tak tradičně >vyhrávajícími< si hereckými kreacemi osob v obsazení a tradičně rutinní televizáckou réžijí... Vlastně vše šupká v tradičních vyježděných čétévéckých kolejích, až si člověk říká, proč se na to dívá, proč to vlastně hodnotí... Marnost nad marnost... ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tradiční špička ledovce kvalitní televizní tvorby aneb to nejlepší vysíláme minimálně, dvakrát stačilo, za pět let po desátý a dál? Tak zase za deset let to bude tak akorát :/ Po té masáži se Soukromými pastmi by se skoro zdálo nemožné, že podobná temáta si už dávno udělala ČT, ale tak proč na to upozornit, že? Nějaké to okénko má vždycky přednost. Neřkuli celý cyklus na DVD? Na co? Marnost nad marnost. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (1)

  • V čase 1.02.17, kdy malá dcera doma sleduje televizi, je na obrazovce kratičký záběr z 8 dílu seriálu Ranč U zelené sedmy (od r. 1998). (Ganglion)

Reklama

Reklama