Reklama

Reklama

Nenávist

  • USA The Grudge (více)
Trailer 6

Obsahy(1)

Když někdo zemře v náručí ukrutného hněvu… zrodí se kletba. Kletba se usídlí v místě smrti. Ti, kteří se s ní setkají, budou pohlceni její zuřivostí. Producent Sam Raimi nám přináší nový pohled na klasický horor. (Falcon)

Videa (2)

Trailer 6

Recenze (166)

griph odpad!

všechny recenze uživatele

ᴰⁱˢ ˢʰⁱᵗ ᵐᵉʲ ᵏᵒⁿᵗᵉʲⁿ ˢᵃᵐ ᵒᶠ ᵈⁱ ⁱⁿᶠᵒʳᵐᵃᵗⁱᵒⁿ ʲᵘ ʷᵒⁿ'ᵗ ᵗᵘ ⁿᵒᵘ ᴶᵘ ʰᵉᵛ ᵇⁱⁿ ʷᵒʳⁿᵈ Co děláme, když máme strach? Zavřeme oči a zapomeneme, že jsme tohle viděli! Přesně tak, nevěřím, že jsem měl tohle ve chci vidět. Zklamání.. nemám páru, co jsem viděl v trajleru, ale taková sračka. První polovinu jsem ještě bral, hmm snaha, ale nic zajímavýho, jediný co bych mohl, pochválit byl asi casting. Ženské postavy byly celkem slušně vybraný, myšleno jejich ksichty, až na tu mrdku, co se vybourala, ale je to úplně zabitý. Druhou polovinu už jsem jen čekal, kdy to skončí, tik tak, tik tak. Druhá polovina naprostá nuda a nějaké rozuzlení tady taky nehledejte, na to, že je hlavní postava policajt, tak nevyřeší vůbec nic. K tomuhle filmu si rozhodně Nenávist (z hlediska strachu) neudělám. Doslova i můj kocour, co si hraje se zbytkem stromečku byl děsivější. :) ()

dan4815 

všechny recenze uživatele

Zázrak se nekoná. Ona Nenávist byla vždy spíše tendenční záležitostí. Musím se přiznat, že jsem naivně očekával hlubší děj. Místo toho divák dostal slepenec časových linií, ve kterých se značná část diváků ztrácí. Ve výsledku jim zbude pohled na permanentní čekání na lekací scény, které vůbec nefungují. Chybí zde nějaká psychologická předehra, která si diváka podmaňuje do takové míry, že chce zavřít oči. Onen pocit nepřišel, pragmatická myšlenka, že když už jsem si to zaplatil tak to také uvidím celé, byla jednoduše silnější než strach. Pro režiséra bylo snazší ve vteřině zvýšit zvuk o několik desítek decibelů a hodit tam nezřetelnou tvář. Spíše cílí na biologické reakce těla na agresivně hlasité a rychlé podněty, které člověk nemůže příliš ovlivnit. Chvílemi jsem měl pocit, že jsem parádně naletěl mladému režisérovi, který světu neukázal nic převratného, a jestli si vzal hypotéku na dům s domněním, že právě udělal díru do filmového světa, tak s tímto výkonem nechť hledá nějaký ten motel. Nabízí se ona Cimrmanovská slova - "debil v divadle - neví se, zda je na jevišti nebo v hledišti." Svět Nenávisti je přespříliš vyždímán, všechny filmové odnože tohoto hororového světa měly skončit už před sedmy filmy. Pro ty, kteří očekávají od hororu pocit strachu, a je naprosto retardovaný a neempatický, tak mu film dá vše, co od něj žádal. Bystřejší divák totiž přesně tuší, co se bude dít, a kdy přijde na plátno špatně nalíčená herečka. Prostředí bylo zvoleno poměrně dobře, ale uznávám myšlenku, že by se měl divák zorientovat v prostředí. Pokaždé film ukázal ještě další chodbu nebo místnost navíc, až se zdálo, že se děj odehrává v hotelu z Osvícení. Herci pobíhají odnikud nikam, jejich pohyby nemají smysl a vše jenom nahrává pocitu, že se máme bát a nemáme myslet. Je mi jasné, že se dnes točí filmy především pro americké diváky, kteří jsou stále tupější. Kubrick to věděl, proto americká verze dříve zmíněného Osvícení byla mnohem delší než ta evropská. A dnešní produkce se snaží o minimalizování děje, protože se nechtějí obtěžovat s nějakým vysvětlováním. Absence dialogů a rozvíjení postav film naprosto posílá do sraček, protože už po tisícím zjevením jsem spíše nabýval pocitu, že se jedná o dokument o stalkerech s leprou. Strach rapidně klesal, a už během 40 minut se začali diváci spíše smát. Nevím, zdali to bylo uvědoměním, že vyhodili peníze za půl hodiny reklam a 94 minut stupidního filmu, nebo proto, že má kolegyně (jako jediná), si vykousala všechny nehty, a vzhledem k tomu, že po kině nebyla schopná o filmu mluvit, tak nejspíše byla v katatonickém stavu. K největšímu klišé jsem ještě očekával udělat z kašlajícího policejního parťáka chodící rakovinu plic - občas zakašlal a pořád kouřil. Vsadím se, že původně měl rakovinu a na sklonku svého života chtěl parťačku zachránit tím, že zapálí dům a během této zábavy sám zemře. Kde jsou ty doby, kdy scénář k filmům nepsala ještě umělá inteligence. Obával jsem se jediného, a to svých kolegů, které jsem na film nalákal slovy, že se budou bavit. () (méně) (více)

Reklama

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Starou nenávist jsem neviděl, takže nemůžu srovnávat, ale ani není třeba, protože tohle už hůř dopadnout nemohlo, a na závěr roku 2019 je tohle jednoznačně nejhorší kino zážitek, kdy lidi z kina i odcházeli nebo byli na messengeru. Od režiséra tří průměrných hororů jsem toho moc nečekal, ale to, co tady předvedl, nemá hlavu ani patu. Od začátku film působí hrozně béčkově, kadence lekaček je 10 za 5minut, ale povedená nebyla ANI JEDNA z nich, atmosféra filmu úplně chybí, protože v 93 minutové stopáži na ni není ani prostor a právě na tom je znát nízký rozpočet. Chybí jakékoli dialogy nebo vykreslení postav, scény skáčou z jedné na druhou bez návaznosti jen, aby ušetřily čas, a to , co hororu chybí na atmosféře, se tady režisér pokusil nahnat na abnormálně hlasitých lekačkách, kde jediná strašidelná věc jsou právě decibely z repráků, nikoliv scéna samotná. Dementní, bez špetky nápadu a brutálně odfláknutá věc, tohle by mělo mít zákaz vydání, natož tak premiéry v kině... Odpočítaval jsem minuty do konce filmu, tomuhle filmu se prosím vyhněte oklikou. ()

TheSpearCZ 

všechny recenze uživatele

Nechápu jak ještě někdo v roce 2020 může natáčet takovéhle tuctové, rutinní "horory", které jsou absolutně zbytečné a o ničem. Hlavní protagonistka je nesympatická až to bolí !! Ostatní herci jako kdyby tam ani nebyli. Je to celé béčkové, na krátkou stopáž se to strašně táhne a duchové taky nepotěšili. Jednu hvězdu dávám za jedinou povedenou lekačku a jdu odsuď rychle pryč. 1* ()

VanTom 

všechny recenze uživatele

Překvapivě nejde zase úplně o to samé (i když de facto jde), pátrání policistky a skládání rozházených střípků, co se za poslední 2 roky stalo v „domě s nenávistí“ (čili jak brutálně a nechutně zemřeli jeho nájemníci či návštěvníci) je celkem o něčem. Jenže se totéž nedá říct o ubíjejícím plíživém strašení, o očekávaných lekačkách ani o nijak objevných fatalitách od naštvaných duchů (naštěstí různorodých, již megatrapné krkající „bledule“ zůstaly v Japonsku). ()

Galerie (25)

Zajímavosti (7)

  • V průběhu filmu si lze několikrát všimnout číselné symboliky. Vícekrát je v záběru „haunting house“ s číslem popisným 44. Naopak policejní stanice hlavní hrdinky má číslo popisné 999. „Andělské“ číslo 44 symbolizuje pozitivní energii a boží ochranu, naopak 999 – pokud jej obrátíme – značí „ďábelské“ číslo bestie 666, což je vlastně úplně obráceně (detektivové jsou přeci ti hodní a nenávistní bubáci naopak zlí). (Haymar)
  • Natáčení započalo 7. května 2018 v kanadském městě Winnipeg a skončilo 23. června téhož roku. Studio Sony jej pak do kin uvedlo až počátkem roku 2020. (fiLLthe3DD)

Reklama

Reklama