poster

Lukas

  • Francie

    Lukas

  • Velká Británie

    The Bouncer

Akční / Drama

Francie, 2018, 83 min

Komentáře uživatelů k filmu (81)

  • Malarkey
    ****

    Konečně to Jean Claude pochopil. Lukas je totiž hodně slušné francouzské drama, které má výborný scénář a v něm doslova excelujícího Van Damma. Občas není potřeba všechny zkopat do hranaté krychle a snažit se z každé scény udělat akční zážitek. Stačí totiž dobrý scénář, pár akčních momentů a nějaký ten zvrat..no a je o kvalitu zaděláno. Dlouho se mi nestalo, abych měl z Van Damma takovou radost, jako v případě tohoto kousku. Kéž by mu to vydrželo. Rozhodně lepší evropské autentické drama, než další béčkovej akčňák.(9.6.2019)

  • T2
    ***

    Rozpočet EUR 6miliónov ($7miliónov)Tržby Celosvetovo $481,000▐ Ošuntelí Van Damme až nečakane skôr v takej vážnejšej polohe (už sme podobne niečo videli vo JCVD, že to vie rozbaliť aj po hereckej stránke) v úlohe vyhadzovača, ktorý to nemá na ružiach ustlané. Nepoddá sa a občas uštedrí nejaký ten kopanec, čí úder, ušlo to. /55%/(20.7.2019)

  • emma53
    ****

    Nejsem žádná odbornice na rozbor každé prkotiny The Bouncer, nicméně jsem tady skoro od začátku věděla, kam se to bude ubírat. Jediná docela podstatná věc na konci je pro mě otazníkem. Zarytá VanDammovka také nejsem, ale když jsem četla ty jeho tři životopisy, tak mu jednu hvězdu přihodím, páč se mu například taky líbí Pretty Women…….a má rád vážnou hudbu...(4.12.2018)

  • castor
    ***

    Tvůrci nikam nespěchají. Zadumaný, tichý, myšlenkami mnohdy jinde. Jean-Claude v rodném jazyce. Reálný a atmosférický. Ač s totálně jednoduchým příběhem. Náš belgický hrdina z přelomu osmdesátých a devadesátých let to vzal zase trochu z jiného úhlu. Coby vyhazovač se připletl ke smrti prominentního hosta diskotéky, dostane nejen vyhazov z podniku, ale i nůž na krk od vyšetřovatelů, kteří chtějí informace z nového klubu, ve kterém začal pracovat. Pak se ale základní logika začíná rozpadat, ani jedna z linií není nijak zajímavá nebo dramatická, nicméně pořád je to lahoda oproti Jean-Claudeovým totálním přešlapům z let 1999 až 2006. Zatímco třeba takový Seagal je roky vyloženě k smíchu, Van Damme se pořád tak nějak „snaží“, zkouší, co by mohl zarytým fandům připravit a nedonutit je k tomu, aby ze zdi strhli i jeho poslední plakát. Snaha se cení a jeho výraz „týden jsem nezamhouřil oči“ má vlastně taky něco do sebe.(10.1.2019)

  • Wacoslav1
    ***

    Ale jo docela dobrý. Lepší než poslední Žánovi zmateniny. Možná, že v něm ještě něco je.65%(6.12.2018)

  • LiVentura
    ***

    Temné a surové, jsem rád, že aspoň jeden akční hrdina devadesátek má filmy na úrovni! ;-)(31.7.2019)

  • Shakers
    **

    Žán kloda mám rád. Až tak, že mi je ľúto mu dať dve hviezdičky, ale čo už. Asi som mal prehnané očakavania alebo čo. Mne to jednoducho nesadlo. JCVD tu vsadil na vážnu komornejšiu notu, ktorá mňa osobne moc nebavila, aj keď to Žán Klodovi sadlo musím priznať. 50% - 2*(1.8.2019)

  • *CARNIFEX*
    **

    JCVD v skutočnom filme, ktorý vďaka príbehu prekvapuje hlavou aj pätou. Bohužiaľ, tá neštandardne nadštandardná “debilita” je natoľko zarážajúca, že celý film ide akosi do hajzlu. Fakt škoda, lebo toto miestami vôbec nemuselo tak bolieť.(5.12.2018)

  • Rominator
    ***

    Lukas (Jean-Claude Van Damme) pracuje v nočním podniku jako vyhazovač, ale při jednom zásahu se stane nehoda a je propuštěn. Lukas se stará o dceru a proto přijme práci ve striptýzovém klubu, ale ozve se policie a vše se maličko zkomplikuje... Příběh je vyprávěn v pomalém, realistickém tempu a divák by si mohl skoro myslet, že se pro námět čerplo ze skutečné události. JCVD zkouší nové věci a v tomhle případě to nedopadlo vůbec špatně.(2.3.2019)

  • mzss1
    ****

    (74%) Velmi solidní krimi thriller z Francouzské koprodukce. Příběh je naprosto jednoduchý, veškerý scénář a akční kousky – to vše není náročné a příliš nápadité, ale já si to celkově docela dost užil. Taková ta reálnost, ponurost a atmosféra – to vše mi vyhovovalo a bylo to zvládnuté dobře. Navíc JCVD mi zde opravdu pasoval. Ten jeho uschlý a zničený výraz jeho novým filmům moc nepřidá, ale tentokrát mu to moc neuškodilo. Sehrál pár dobrých, i když zcela obyčejných bitek, ale byly reálné, tvrdé a uvěřitelné, zejména finále se vydařilo. Nevím co k tomu dodávat ? Klasický akčňák to není, ale i tak jsem dost spokojen, samozřejmě bych k tomu přidal větší stopáž, dal pár dramatických scén atd, ale furt se jedná o výrazný nadprůměr.(11.12.2018)

  • kingik
    ****

    Spastický obličej hlavní hvězdy dodává na významu úspornosti tohoto díla, které zrovna za akční nepokládám. Belgickému bijci tahle anabáze mimo americké teritorium překvapivě svědčí i vychází v mnoha jemně inovativních ohledech, na které není příznivce Jean-Claude Van Damma až tak zvyklý. Jeho hrdina je sice veskrze vnímán kladně, ovšem je obdařen aurou kontroverzní tajemnosti, která tkví v jeho problematické minulosti, po níž mu v opatrovnictví zbyla malá dcerka a dokonalý výcvik v kontaktním boji. Ve svém současném působišti je neohroženým vyhazovačem v nočním klubu, záhy mu ale hrozí obvinění z ublížení na zdraví s následkem smrti, tudíž nuceně mění minulé pracovní místo za striptýzový klub, kde podstupuje riziko zločinných praktik, na kterých se bude sám podílet (ale jen tak aby se neřeklo), a jen tak na okraj se současně stane informátorem vyšších kruhů. Akce ustupuje do pozadí, je jí rozhodně méně než v jiných Van Dammeho kouscích, do popředí prostupuje téměř syrové drama muže, kterému jde jen to, aby své dceři zachoval dobré bydlo a měl u sebe mýdlo, když by náhodou šel do "tepláků". Režijně je to poměrně vybalancované a kupodivu akčně úsporné, pokusy o vizuální kejkle zajistí i realisticky působící ruční kamera, postavy nenadále hynou, dostaví se závěrečný zvrat a Van Dammovi tam hodí krasavici Svevu Alviti, ten však zarputile odmítá porušit svůj kodex celibátu a s pomyslným díky nechává její klín na pokoji. Julien Leclercq v podstatě nic neriskoval, když stárnoucí akční hvězdu nasměroval trochu jiným vývojem a směrem, kde by se i dal důstojně dožít akční důchod. 7/10(15.9.2019)

  • SeBig
    **

    Strašně zdlouhavý. Damme se celej film tváří jak kdyby byl sjetej pikem, sotva popadá dech a je bez života. Tohle mě opravdu nebavilo.(18.7.2019)

  • Chrustyn
    ***

    Těžko tomu uvěřit, ale Van Damme se objevil ve filmu, který se dá bez větších problémů nazvat kvalitním. Pro Van Dammovi příznivce ale jedno velké upozornění. Nečekejte to, co čekáte od filmu s Van Dammem a spíše si zjistěte něco o panu režisérovi, který netočí přímočaré akčňáky, ale drsné a pomalu plynoucí kriminálky. Lukas jde přesně touhle cestou a film v mnoha ohledech spíše připomíná temné drama o vyhořelém a unaveném vyhazovači, než typický akční film. Bitky zde nejsou na efekt, ale spíše součást příběhu a rozhodně nečekejte velké akční scény. Vůbec to ale nevadí ba právě naopak je radost sledovat, že Van Damme předvádí něco, co se dá nazvat herectvím a film tak není dalším tupým béčkem.(16.1.2019)

  • Bauer
    ****

    S mým oblíbencem Jean Claudem Van Dammem je to jako na houpačce. Natočí podle mého názoru koukatelné filmy jako je perfektní JCVD, Nájemní zabijáci, Šest výstřelů, Postradatelní 2, aby potom mohl natočit totální bullshit Krvavý obchod. Naštěstí na tom není a myslím, že nikdy nebude tak špatně, jako je Steven Seagal. Lukas nebo-li The Bouncer je z francouzské koprodukce, takže žádná video břečka kategorie C - občas i D. Jedná se o kvalitní film! Van Damme tichý a ve svých myšlenkách. Žádné pořádné kopance, jen čistě jeho herecké umění (fakt hraje!). Rvačky jsou realisticky natočené. Někdo tady psal něco o rvačce ve sklepě, že se tam pěkně vyválel Van Damme na zemi a na bundě ani smítko mi přijde trošku mimo. To je už hodně velký detail a nebo prostě tam chodí paní uklízečka každý den vytírat. Velmi se mi líbil konec filmu, který jsem opravdu nečekal. Pokud se bude Van Damme držet těchto filmů, tak si myslím, že by mu někdy nějaký comeback mohl vyjít, pokud už není pozdě. Teď se velmi těším na Wie Die Young. Lukas odchází s krásnými 4*.(5.3.2019)

  • DwayneJohnson
    ***

    Ve finále horší, než jsem čekal a nebýt solidního konce, šel bych asi ještě níž. Příběh není nějak originální, zápletka přímo tuctová a nad některými nelogičnostmi zůstal můj rozum stát. Takže jen za závěrečné rozuzlení, figuru Žána a krapet z nostalgie dávám za tři. A rychle končím, nebo si to zase rozmyslím.(14.3.2019)

  • korbitch22
    ***

    Na jednu stranu je paráda, že Jean Claude hraje v typickém filmu lepší produkce, na druhou stranu je scénář ještě jednodušší než kdejaké jeho DVD béčko z Bulharské produkce. Hlavně dějová linka se smrtí prominentního hosta je úplně mimo a nemá konec a když Van Damme veze dceru na akci, trochu mi už nervama cukaly koutky, ale ne napětím. Film jinak plyne pomalu, akce je středně a o žádném velkém krimi vyšetřování nemůže být ani řeč. Finální twist potom působí jak našroubovaný z jinýho filmu, aby režisér oživil předcházející šeď a rozhodně bych natočil jiný konec. Čekal jsem něco jiného a čekal jsem mnohem víc. Ale pokud si bude Van Damme vybírat podobné filmy jenom dobře, pořád je to jiná liga než co běžně natáčí a kdyby se třeba Seagalovi povedlo natočit druhého Nica v podobném duchu, mohl by být kurevsky rád. Bouncer je pomalý thriller průměrného režiséra a bez jména Van Damme by po něm neštěkl pes, takže vlastně díky bohu za to. Protože režisér může být rád, že jeho film uvidí víc lidí než pár nadšenců ve Francii, Van Damme opět dokázal, že má, měl a bude mít na dražší produkce než céčka z Rumunska a jeho fanoušci ho zase mohli vidět v něčem áčkovějším. Jen to chtělo svižnější scénář a pevnější režii. Nemůžu to prostě přechválit jen pro to, že v tom hraje můj milovaný belgický řezník. 60%.(5.12.2018)

  • ARI50
    **

    Van je prostě skvělý herec ale někdy ani on sám nezachrání celý film, příběh filmu byl prostě chabý a nudný.(3.8.2019)

  • Mordenroth
    ****

    Pre JCVD ide o celkom netypickú snímku a určite sa nejedná o akčný film. Ja to vnímam skôr ako mix rôznych prvkov drámy, thrilleru a krimi. Pri pozeraní som si neraz spomenul na tvorbu geniálneho Fabiána Bielinského, konkrétne na snímku El Aura z roku 2005. Jej kvality Lukas síce nedosahuje, už len preto, že príbeh nie je ani zďaleka tak sofistikovaný. Rozprávačské tempo a štýl sa však nesú v podobnom duchu.(1.3.2019)

  • eraserhead666
    ***

    Když už tyhle postarší mlátičky moc nepředvedou, nezbývá jim než hrát. Což je fajn. JCVD jako taťka je dost fajn.(16.6.2019)

  • Marsik
    ****

    Jasný 4 hvězdy. JCVD zde po dlouhé době (od Expendables 2) předvádí skvělý herecký výkon! Teď si říkám, jestli není škoda, že v 90 % jeho rolí nechává vyznít jenom jeho high-kicky. Protože on evidentně umí hrát. The Bouncer si mě svou ponurou a potemnělou atmosférou získalo a je vidět, že to měli na starosti Frantíci. V USA podání by to určitě takhle dobře nedopadlo. Líbilo se mi, jak byly dodržovány mateřské jazyky všech postav. Slyšet JCVD v jednom filmu mluvit francouzsky a anglicky bylo fajn. 77%(18.1.2019)

<< předchozí 1 2 3 4 5