Reklama

Reklama

Když krásná hollywoodská herečka získá roli slepé ženy v nemocničním hororu z dílny výstředního německého režiséra, ani ve snu by ji nenapadlo, že podlehne svému znetvořenému hereckému protějšku... Na natáčení artového hororu zažívá krásná hollywoodská herečka hodně nepříjemné chvilky. Hraje slepou ženu a její film se otevřeně zaobírá znetvořením. Produkce dokonce obsadí několik postižených herců včetně Rosenthala, nervózního komika se zohyzděnou tváří. Mabel má zpočátku problém se s ním ztotožnit, ale když se jejich postavy sblíží před kamerou, herci udělají to samé za i ní. A zatímco štáb ve snaze o zachování politické korektnosti našlapuje po špičkách a kolem opuštěné nemocnice, která slouží jako zázemí produkce, se šíří zvěsti, hranice mezi realitou a fikcí se začnou stírat... (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Recenze (4)

Konev odpad!

všechny recenze uživatele

Větší kokotinu jsem snad neviděl! Dlouhé dialogy o ničem a dívání se na znetvořené lidi, tak o tom je tento film. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Zřejmě jsem kvality tohoto filmu nepochopil. Působilo to na mě, jak kdyby jej natočil nějakej nadšenec a přibral do něj všechny osoby z psychiatrické léčebny, kde už pár let žije a navíc poprosil o podporu i zdejší doktorky. Téma je jasně filmařské a tak jsem k tomu také přistupoval. Všichni se tu ale chovají a jednají, jak kdyby je po ulicích Prahy měl nahánět Chocholoušek ve dvanácettrosce. Nejvíc „user anti-friendly“ film, co jsem za hodně dlouhou dobu viděl. ()

Reklama

Vančura 

všechny recenze uživatele

Hodně divný film.. v tom způsobu divnosti, která mě nebaví. Sledovat toho znetvořeného muže mi bylo prostě nepříjemné (nezávisle na tom, jestli tak skutečně vypadá, nebo je to maska), nemá to žádný příběh, který by mě zaujal, a postavy tam řeší problémy, které mi byly ukradené... ten film je pro mě veskrze nesnesitelný, či jinak řečeno nesledovatelný... ztráta času naprosto. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Film o natáčení filmu, dobového artového hororu s tělesně postiženými postavami (název odkazuje k exploatačnímu filmu Chained for Life z roku 1952). Tvůrci se rozhodují obsadit vedle „normálních“ herců také herce s požadovanými fyzickými postiženími. Představitelka hlavní role se sbližuje s mužem s deformovaným obličejem, který hraje jejího milence. Není ovšem jisté, zda jsou její city autentické, nebo je pouze předstírá, aby ze sebe udělala lepšího člověka. Stejnou otázku si můžeme klást u ostatních herců. Hranice mezi příběhem před kamerou a za kamerou je postupně rozostřována, přechody mezi natáčením a natáčeným jsou stále méně zřetelné. Jistou rukou režírované, dlouhých členitých záběrů využívající sebereflexivní drama (s prvky hororové satiry) se snaží pravdivě zachytit zkušenost znetvořených umělců (sám režisér má deformovaný obličej). Nesnaží se je vykreslovat v přehnaně pozitivním světle na základě obvyklého narativního schématu o monstru s dobrým srdcem, díky němuž si kráska uvědomí, v čem spočívá skutečná hodnota člověka. Tělesné nebo charakterové vady mají všechny postavy a nelze odhadnout, jak se vůči sobě zachovají. Film touto cestou přínosně a inspirativně dekonstruuje určité stereotypy spojené s tím, jak kdo vypadá, a reflektuje, nakolik naše vnímání lidí, kteří se fyzicky odlišují, ovlivňuje jejich zavedená mediální reprezentace. 75% ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama