Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hlavní postava filmu Eliška s tváří Ester Geislerové, má svatbu a čeká na svůj velký moment. Namísto svého „ano“ ale ženich řekne „ne“ a od oltáře uteče. Naštěstí má zdrcená Eliška skvělou kamarádku s jasným receptem, co je potřeba dělat. Ona sama střídá kluky jako ponožky a proto hned založí Elišce profil na osvědčené seznamce. Té to není příliš po chuti, ale je jí už 35 let, je single a má strach, aby jí neujel vlak. A chce vzít život pevněji do svých rukou. Vrhá se proto do randění naslepo a mezi řadou katastrofických schůzek zkusí najít novou lásku. Zároveň se musí rychle přestěhovat a jedinou možností je bydlet společně s nevlastním bratrem, podivínem, který pěstuje na střeše včely a který ji doma nechce. (Bontonfilm)

(více)

Recenze (224)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Karel Janák má osobitý, nezaměnitelný, styl vypravování, který jednou působí blbě a je blbej…a po druhý působí blbě a dá se snést. LOVEní je ten druhej případ, ale musel jsem hodně dlouho přemýšlet, co si o něm myslet. A to si zrovna nemyslím, že bych byl nějakej nedodělanej kritik, kterej si na každým českým filmu najde cokoliv, jenom aby ho sejmul. Nemyslím si ale, že LOVEní by byla povedená romantická komedie. Jsou v ní momenty, u kterých jsem se vysloveně kroutil a přál si, abych je nikdy vidět nemusel. Na druhou stranu má ale samotný příběh cosi do sebe. Ester Geislerová se s Jakubem Prachařem docela zábavně doplňuje a když se nad tím zamyslím v kontextu romantické komedie, sem tam jsem se docela i zasmál. Pořád si ale říkám, proč režisér, který natočil puberťáckou komedii Snowboarďáky před tisíci roky, dneska natočí rádoby dospělou romantickou komedii v podobném duchu… ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $1,104,000▐ Janák je akýsi dojdení, bez lepších nápadov. Samozrejme že chce byť originálny a trefní na dnešnú dobu ale je to dosť kostrbaté, potenciál to nedokáže vôbec využiť, zas taká troška zbytočnosť. /35%/ ()

Gimli 

všechny recenze uživatele

Byl jsem schopen to celkem bez problému dokoukat a párkrát jsem se i od srdce zasmál. Zázrak to není, a protože jsem měl nízká očekávání, byl jsem veskrze spokojený. ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Když ještě Janák stříkal s Kotkem a Mádlem, tak měl slušný tah na branku a dokázal pobavit. Divák neměl problém uvěřit, že podobní retardi někde existují. Teď přešel na filmy pro starší publikum a bohužel není schopný stvořit reálné třicátníky. Navíc to vypadá jako Vyprávěj z Pardubic, takže strčit to do kina je drzost. Oceňuji jen nápad s Malou pardubickou. Větší píčovinu jsem za poslední rok neviděl. ()

choze odpad!

všechny recenze uživatele

Film, jaký by natočily osmileté holčičky, kdyby to uměly. Plný trapnosti, impotence a otřesných karikatur, které připomínají skutečné lidi jen tím, že taky mají ruce a nohy. Bylo to jako sledovat jak Titanic a Hindenburg souběžně naráží do World Trade Center - bizarní, šokující a velmi bolestné. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Tuctové ingredience, nepřirozenost, zaměnitelný popík, jeden ťažký guľomet a brutální zkratky k naplnění těch nejprofláklejších žánrových šablon (krize zhruba v osmé desetině stopáže a následně se někam běží). Opravdu se čeká, že je divák naiva, který netuší, že pod svícnem bude největší tma a středy nemusí patřit jen tomu jedinému? Cílovka asi spokojená, ale mě chvílemi přepadaly stavy Pleslova Jarouška.. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Je fajn, když má fanoušek čehokoliv perspektivu, a tu získá tím, že kouká i na to špatné. LOVEní nicméně nakonec není takový odpad jak by kdekdo čekal, v tomto ohledu najdeme v našem českém rybníčku mnohem větší "skvosty." Možná je to tím, že jsem na Janákovy teenagerské komedie v mládí s oblibou koukal a celkem jsem se i zasmál. Hlavní dvojka byla nakonec sympatičtější, než jsem ze začátku čekal a ačkoliv neočekávám, že bych se kdykoliv na film podíval znovu, tak to celkem příjemně uteklo. Lehký nadprůměr. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Další Janákův sterilní nesmysl, který z naprosté zoufalosti pomohla pozvednout Evelyn Kramerová. Ona by to opět sice mohla být vděčná divácká romkom plná vítanných stereotypů o děvčeti, které dostalo kopačky během svatebního obřadu. Ale to by hlavní roli nesměla hrát Ester jako leklou rybu a scénář by musel dávat smysl. Náhody, omyly, sny, to vše je spatlané na jedné hromadě a každá další zákruta dusí. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Pasivní hrdiny odjakživa vyloženě nesnáším. Karla Janáka o něco méně, ale rovněž to není žádné terno. Z jeho Ro(c)ku podvraťáků jsem chtěl kdysi odejít z kina a ač točí „dospělejší“ látky, pořád to zoufale lapá po dechu, má nepřirozené momenty, odbíhá od reality v každé třetí scéně a postavy nedýchají, jen se pitvoří. A některé z nich se pokoušejí najít životního partnera. Je to křeč a humoru to má pramálo. Tuzemští tvůrci mají navíc nějakou prazvláštní zálibu muže a ženy ponižovat jako nekompetentní idioty. Kandidátů na boyfrienda bude víc, nakonec to padne na toho, který je nám jasný od samého začátku. Janák je sice technicky opět solidní, to ostatní (podstatnější) nezvládá a s láskou a hledáním to nemá nic společného. Jakmile se pustí do o něco odvážnějších motivů, hned zase rychle vycouvá. Resumé: jedno nebo dvě oddechová pousmání by se našla. ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Janák je u mě stabilní dvouhvězda, přičemž druhou hvězdičku dávám stejně stabilně z milosti. LOVEní je každopádně o ždibec sympatičtější než jeho někdejší pokusy o pubertální komedie, byť by bylo ještě lepší, kdyby nezůstalo u prvotních náčrtů trapných karikatur a stereotypů. ()

Ampi 

všechny recenze uživatele

Přemýšlel jsem o čtyřech hvězdách, nakonec to jsou silné 3. Pro mne má film několik přednosti: půvabné Pardubice, ke kterým mám citové pouto, herecké obsazení Ester Geislerové a Jakuba Prachaře a včely (protože občas včelařím, i když ne na střeše). ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Nehrát v tom fešná Ester, tak nevím... Už když Žilková vytáhla thompsona a začala kropit Písaříka jsem na sucho polkl. Věděl jsem, že to nebude Halywůd, ale dával jsem tomu šanci. Zhasínající naděje pak zlehka rozfoukal vždy geniální Plesl se Švandovou, ovšem pak už to šlo střemhlav k zemi ... Tak nevím. Pořád se žehrá na prachy v té naší kinematografiii, že nejsou a zároveň se točí takovéhle blbosti, které i k té romantice mají míle daleko... Otravovala mně v tom i hudba, kdy v české komedii je zvykem dávat jako soundtrack české kapely ovšem zpívající anglicky s děsivou výslovností a zřejmě pardubickým přízvukem... Ono už v Rafťácích ta anglina neseděla a to písně pěl Dan Bárta... Z písní ve filmu tak zaujala pouze ta francouzsky zpívaná záležitost. Lidového umělce zpívajícícho písně od Ježka na svatbě rodičů raději vynechám. To bylo peklo poslechové i vizuální. Jediné co musím vyzdvihnout byl žádný (alespoň jsem si jej nevšiml) PP. Pokud film nesponzoroval svaz včelařů či zahradníků :-). Je to škoda, zápletce bych i věřil, Prachaře mám rád a Ester je ve svých 36 kost a nehádali by jste jí je. Dokonce i ta dvěstěkilová přítelkyně ze Slovenska co mně zprvu úděsně štvala mi ke konci nějak přestala vadit.. Jen ten scénář.... Peklo. Dávám tedy za skleničku střešního medu a opět se táži... Kam kráčíš česká komedie ??? --- Ne neodpovídejte... * ()

Allien.9 

všechny recenze uživatele

Další česko-slovenská romantická komedie o ničem. Druhá hvězda je za Malou Pardubickou, ale jenom proto, že jsem ji jednou sama běžela, takže vím, že je to v případě neběžců opravdu docela sranda. ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Účinkovanie Evelyn Kramerovej mi tu hrozne pripomínalo niektoré filmy s Rebel Wilson, charakterovo aj výzorovo. No na počudovanie to nebolo zlé a nudiť som sa začal až tesne pred koncom. Ten prešiel z humoru do trápnej romantickej formy, no našťastie nebolo to nič strašné a oči privierajúce. Pohodovka, na priemer tak akurát. 60/100 ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

Zlatí Rafťáci aneb Janák odhazuje svou tvůrčí soudnost někam do dáli Zbytečný, nudný a prázdný film, kde nikdo nemá co hrát, proto asi to snaživé pitvoření druhořadých herců (Ondřeje Malého jsem fakt litoval a komediální vsuvka Jardy Plesla bylo to jediné, čemu se i spokojení diváci smáli) a nestoudně primitivní scénář. 106 minut se budeš ptát, proč toto vlastně vzniklo? Nebýt trapně sexistické a ve finále zcela zbytečné postavy Evelyny Kramerové, přidal bych ještě jednu, takhle mi stačí hvězda za Esterku a chvílemi povedenou hudbu (posmutnělá kytarová melodie ke konci filmu je obzvlášť krásná). Co je to ale platné, když zbytek nestojí za nic. [Kino Citadela - Litvínov] ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Karel Janák si na svou Velkou pardubickou osedlal kobylku Ester Geislerovou. Zradil ho však Taxisův příkop. Kdyby sličná zahradnice Eliška slyšela od svého vyvoleného "ano" u svatebního oltáře, nemusela by svoji další etapu seznamování řešit přes seznamku a seznamovací akci v baru v Pardubicích. Vždyť svého ideálního partnera má ve svém nevlastním bratrovi, ke kterému se po zrušeném svatebním veselí přistěhovala. Ač trochu podivín, pěstující si na střeše činžáku včelstvo a kadeřavý porost na hlavě, je to dobrák od přirození a jeho kvality by neměly být přehlíženy. Zase jednou potřeboval režisér Janák komerčně zabodovat. Zvolil romantické syčení a vtipné záškuby, nicméně tvůrčím způsobem je poměrně vyhořelý, což je na výsledku dost znát a tento neduh se nedaří zamaskovat. Ester Geislerová na sebe strhává veškerou pozornost, je herecky sympatická, a hraje postavu věkově spřízněnou, ostatně stála u zrodu Janákovy filmové kariéry (viz Snowborďáci). Podstatně hůře ovšem vyšlo její soukolí, které kolikrát působí až herecky tragickým dojmem. Jakub Prachař je prkenný až hrůza a dost dobře není definováno, kým vlastně je. Mnohdy působil dojmem autisty, huliče i budižkničemu, ani není moc jasné, čím si vydělává na živobytí, z kusých info jsem se dozvěděl, že včelaří a má ambice herního vývojáře, obojí mně nepřišlo jako typická profese. Z dalších vedlejších postav vyniká objemná Evelyn Kramerová. Při psaní scénáře Janák patrně myslel na komediální kousky její americké kolegyně Rebel Wilson, zhusta též trapně předváděné. Martin Písařík byl jen matnou figurkou ex-partnera, Veronika Žilková udělala jen dobře, že odtáhla do Izraele. Moc se nepředvedl ani Ondřej Malý coby její manžel. Z epizodního zjevení se z komediálního hlediska potěšil jen Jaroslav Plesl s narkolepsií. Apropó, komediálních nápadů má film pomálu, zarážející je jejich naprosto nevyužitý potenciál. Ani z invenčního hlediska nelze nad Janákovými postupy masturbovat v převeliké hojnosti. Netradiční místo děje Pardubice je asi největší originalita. Pokud jde o romantické lovískování, je spojení Geislerová-Prachař naprosto nechemické. Celkově film usiluje o současné trendy romcomů, nedostatečně uchopený nadhled a absentující bravura mu brání v diváckém komfortu. Z celkového snažení přece jen převládala trapnost, která požívačně zabíjela kvalitativně vybroušené náznaky jinakosti a neotřelosti. Jste-li divačka, co v českém filmu hledá špetku lovískujícího jiskření, máte na dlouho vystaráno. Moc českých režisérů zřejmě Janákův příklad následovat nebude. 6/10 ()

Reklama

Reklama