Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Derek
    **

    s 9timi oskarmi (z rekordnych 9 nominacii) mozno najprecenovanejsi oskarovy vitaz. prvych 40 minut sa vlecie (i ked thanks heaven for little girls je chytlave i ked dnes posobi riadne pedofilnym dojmom) za co moze i dost staticka rezia a praca s kamerou (i ked film vyzera celkom pekne ale v porovni s west side story o rok neskor posoby prilis divadelne). nastastie v polovici sa to ako tak rozbehne i hlavne vdaka vtipnym vedlajsim uloham...(12.3.2017)

  • zette
    **

    Neverim vlastnim ocim, jak tento film mohl dostat devet Oscaru... Na muzikal sotva prumerne pisnicky (melodicky, texty byly dobre). Cele je to natoceno nejak zastarale (na rok 58) a hlavne strasne kycovite. Scenar pro romanticky muzikal neni spatny. Leslie Caron jsem videl ve druhem filmu a opet me nepresvedcila. Doporucuji jen pro fanousky zanru, pro zbytek dvouhodinova ztrata zivota:-)!(28.8.2013)

  • Anderton
    *****

    Gigi som videl po 24 rokoch. Vopred musím povedať, že ho treba vidieť jednoznačne v originálnom znení, dabing piesní by mohol čaro tohto inteligentného, eskapického muzikálu zruinovať. Hlavne texty piesní a rýmy sú veľmi vtipné a trefné. Nie som fanúšikom muzikálov, ale pri Gigi som sa za dve hodiny ani raz nepozrel na hodinky. Je to tým, že skoro každá scéna obsahuje nejaký skvelý vtip a Minnelliho vizuálna pestrosť, chytrosť a svižnosť dialógov nikdy nenudí. K úplnej dokonalosti mu chýba iba Audrey Hepburn v hlavnej úlohe. Nič proti Leslie, ale všetci vieme, že Audrey bola len jedna. Tie oscary neboli rozdané len tak, každá odmenená zložka filmu stojí za to.(24.11.2012)

  • Dale
    ***

    50-te a 60-te roky boli zlatou érou muzikálov, hlavne na Oscaroch bol vtedy tento žáner megaúspešný. S odstupom polstoročia však väčšina z týchto slávnych filmov stratila svoje kúzlo a aj keď mám muzikály rád, príliš ma nechytajú, či už dejom alebo hudobným spracovaním. Bližšie sú mi tie novšie (Moulin Rouge, Chicago, Dreamgirls), ktoré sú o kúsoček menej naivné. Tento 9-násobný oscarový víťaz žiaľ nefunguje ani ako romantický film, keďže v ňom nie je jediná scéna, kedy by to medzi ústrednou dvojicou mohlo zaiskriť a ani ako muzikál, keď ma nedokázala zaujať ani jediná pieseň. Možno mala dostať viac priestoru Leslie Caron než Chevalier s Jourdanom, lebo ich spev mi vôbec nesedel.(18.12.2015)

  • LeoH
    ***

    Tak jsem si odškrtl další oblíbený muzikál Woodyho Allena. Řemeslně dokonale odvedená technicolorová únikovka o tom, kterak nevinné děvče díky své bezprostřednosti osudu kurtizány uniklo a pohledného milionáře za muže ulovilo. Hudební stránka formálně naprosto v pořádku, jen jaksi chybí aspoň jediný chytlavější nápěv (snad The Parisians by se dali s přimhouřením oka uznat); zábavně zveršováno, roztomilé francouzské akcenty, Gigi samozřejmě neodolatelná. Netvrdím, že jsem se tu a tam nedojal, ale na to, abyste si dneska takový film opravdu vychutnali i s příšerným slintajícím pedofilním dědkem v šarmantním podání Maurice Chevaliera, musíte žít tak trochu v jiném světě; pro nás ostatní pěje Louis Jourdan refrén It's a bore!(21.11.2013)

  • - Jedná se o poslední muzikál, který byl napsán speciálně pro filmové plátno, pomineme-li proud barevných „presleyovek“ v 60. letech. (Pavlínka9)

  • - Hlavní role byla původně nabídnuta Audrey Hepburn, ta ji však odmítla kvůli snímku Funny Face (1957). (Kamiiik)

  • - Film byl primární inspirací k desce Loud City Song z roku 2013 americké hudebnice Julia Holter. (Ersian)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace