Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Recenze (238)

Matty 

všechny recenze uživatele

Existuje mnoho způsobů, jak natočit špatný film. Příliš osobní známost předvádí takové, jaké jsem dosud neznal. Ve zkratce jde o mix přepálené lifestyleové komedie a dusivého psychodramatu, který tvrdí, že ženy by měly odpouštět svým mužům. I když to jsou promiskuitní agresivní alkoholici s padesátimilionovým dluhem, kteří se je pokusili znásilnit. Stačí, že jsou sexy (a špatně nadabovaní do češtiny).___ Takhle by se mohlo zdát, že je to film plný emocí a zvratů, ale ve skutečnosti je dějově tak prázdný, že nezanedbatelnou část stopáže vyplňuje podzápletka točící se okolo „opotřebované vaginy“ jedné z hrdinek, jejíž partner je sexuálně příliš náruživý (a během penetrace říká věci jako „Můj penis je můj štětec a ty jsi moje plátno“).___Zatímco během prvních cca dvacet minut jsem ještě víceméně chápal, proč a pro koho film vznikl, o čtyři a půl hodiny psychického času a jednu ztrátu tvůrčí soudnosti později jsem už nerozuměl vůbec ničemu a jen rezignovaně sledovat závěrečné titulky.___V jistém ohledu je fascinující, s jakou sociopatickou samozřejmostí postavy předcházejí od lásky k nenávisti a film od poševního humoru a legrační předčasné ejakulace k dětskému pláči a nadávání na „zasranej život“. Při menší formální uhlazenosti a po dotažení neštěstí postav do důsledků by mohlo jít o subverzivní feministický artfilm, ukazující chlapy jako hovada, které ženám ničí jejich životy i sny.___Žel je to jen rozpolcený komerční produkt, který chce uspokojit příliš mnoho citových potřeb naráz, a tak nakonec uspokojí leda toho, kdo z nějakého důvodu touží vidět, jak Miki Manojlovič, skvělý srbský herec z Kusturicových filmů (zde rovněž špatně nadabovaný) chytá za zadek Elišku Balzerovou. 20% ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Mě to přišlo nesmírně tuctový, ať už chování postav, dějové zápletky, prostě něco co už jsem měl milionkrát a kdybych chtěl stačí zmáčknout ovladač na TV a mám to milionté první, to bohužel. Ovšem zase avé cesar, protože s Martou Ferencovou jsme se posunuli o hvězdičku výš než v minulé její tvorbě, takže ještě pět , šestr let a Marta ode mě dostane plnou palbu. Co uznávám jsou herecké výkony - u Tatiany jsem se nedávno v Ungeltu přesvědčil že je skvělá herečka, Eliška Balzerová tam už se to ví, no s Petrou mám problém v tom že hraje neustále podobný role, chtělo by to fakt něco dramatickýho, těžší roli, samozřejmě fandím. No ale pozor jsem nadšený z výkonu Valentýny Bečkový, ta mála holčina byla fakt skvělá, oběd od opilého táty je vrcholná scéna film a je vrcholná především díky ní. Jsem zvědav kam Valentýnka našlápne svou životní cestu, ale pokud by to bylo na hereckou kariéru nemuselo by to být úplně marný, ovšem uvidíme. Nakonec na začátku komentu jsem chtěl dát dvě, ale já dám s odřenýma ušima i tu třetí, no ať nežeru. Ne tak nakonec jsem tu hvězdu ubral, především za tradiční ženské vykreslení chlapů- opět většinu doby jen jako pouhý kreteni. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $2,982,081▐ Ajajaj! Strašne prevratný film. Dostane to do varu, do kolien, no samozrejme. V prvom rade nie moc vydarené obsadenie. Ako tak to herecky držia na úrovni Branislav Trifunovic a Eliska Balzerová, ostatný sa skôr vezú alebo priam prehrávajú. V tomto príbehu aj tak moc možností zaskvieť nie je. Prevažná časť príbehu skôr ponúkne trápne, hlúpunké, scény, prevažne tam chýba aká taká tá romantická iskra, všetko tu je také hrŕŕ... nič podmanivé, skôr trápne. Ako taký ráz dostane až záver, keď sa to nejak začne niekam vyvíjať, dramatizovať ale aj tak v konečnom výsledku málo. /25%/ ()

larelay 

všechny recenze uživatele

isla som z povinnosti, lebo sem tam treba potesit aj ludi, ktori chcu vidiet isty typ filmov, ale... dabing je smrt. vzdy bol a vzdy bude. a nadabovat ceskych hercov slovenskym divakom je absolutne zlo. dost, ze je samotny film katastrofa, este ho treba vysperkovat takymto barbarskym sposobom. trhala som si vlasy. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Když jde do kin Tuzemský film se známějšími tvářemi, tak je to pomalu svátek, jelikož se do kina vydává téměř každý 40 let + a já takhle narvané kino viděl naposled snad u Avengers. Přes velké obavy je to nakonec strávitelná jednohubka, kde humor sází na sexuální scény a ty byly podány opravdu vtipně. Překvapením je druhá půlka, kde se romantická komedie strhne v poměrně hutné emocionální drama a při večeři u stolu by v kině šel slyšet i spadnutý hřebík. Malá holčička v podání Valentýny Bečkové je největším trumfem celého filmu, to dítě to ještě dotáhne daleko. Překvapivě fajn. 6/10. ()

Pethushka 

všechny recenze uživatele

Já mám prostě pro Petru slabost. Já vím, má pořád ty stejný role, hraje pořád stejně, ale je mi nevysvětlitelně sympatická a nedokážu k ní být úplně kritická. A tak koukám na filmy, na který bych normálně asi ani nekoukla. Tady je teda bonusem ještě Eliška Balzerová, kterou taky vždycky ráda vidím. Chlapská část obsazení je naopak velmi velmi mizerná (a předabování tomu rozhodně nepomáhá), navíc mají neskutečně idiotsky napsané charaktery. Stejně tak z Tatiany udělali naprostou husu a tu nejnaivnější a nejjednodušší ženskou, jakou si vůbec dokážu představit. 3* se strašně odřenýma ušima, ale nenudila jsem se. ()

Arx 

všechny recenze uživatele

Asi to nejhorší, co jsem za poslední rok v kině viděl. Demence postav je nekonečná a já si říkal,jako vážně ? A ten konec? Škoda slov! 30% ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Ferencová musí mít z mužů obrovské mindráky. Prezentuje je jako totální hovada a ženským postavám záměrně snížila IQ, aby ještě více trpěly. Navíc znovu ignoruje české herce, protože u nás nadsamci zřejmě došli. Film nezatracuji, jelikož věřím, že předloha bude ještě větší blábol. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Vzhledem k tomu, jaké se dnes točí totálně pitomé české komedie mě Příliš osobní známost celkem ještě bavila ačkoliv si po pěti měsících nedokážu vybavit, o čem to vlastně bylo. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Všechno nebo nic bych ještě jako první setkání s Evou Urbaníkovou pochopila. Není to dobrý film, ale není to takový omyl jako tohle. Ale od té doby, co se Urbaníková stala Twardzikovou, nestačím si hlavu ukroutit. Tohle není hloupoučká roztomilá romantická komedie pro nenáročné divačky, tohle je patologicky škodlivý útok na již tak dost nízkou úroveň intelektu všech lidí, kteří se podílejí na vzniku takové šmiry i těch, kteří se pod dojmem neškodné zábavy rozhodnou čelit sranci neskutečných rozměrů. Vzorce, ve kterých se ty postavy pohybují jsou stejně hrůzné jako stereotypy, kterými jsou zobrazovány. To už raději to porno, které je žánrově čisté, herecky přijatelnější a společnosti v nejširším kontextu neškodí. A navíc v něm nikdo nikoho nenutí koukat na strhaný obličej Táni Dykové. Ako sa hovorí: niektorí ľudia čítajú, aby nemuseli premýšľať... ()

castor 

všechny recenze uživatele

Stejný začátek, podobný průběh, totožný konec. Proč musejí být všechny tuzemské kousky daného žánru téměř stejné? Tenhle alespoň zpočátku vykazuje jisté naděje, že by to mohlo být jiné. Není. Vztahové peripetie řeší Tatiana Dyková a Petra Hřebíčková, ženy středního věku, kdy jedna zrovna zjistila, že bude tou, kdo uvidí synka jen o víkendech, a druhá přes roztomilou holčičku poznala (zdá se) vysněného partnera. Vdovce. Webdesignera, který na obchodní schůzky právě svou roztomilou dcerku vodí. Brzy bude mezi nimi vše zalité sluncem. A romantickým sexem. Ovšem podvodem společníka přijde náš vdovec o miliony, sklouzne k ufňukanosti a litování se. A k chlastu. Naštěstí je tu chápavá tchýně (která měla s novou přítelkyní pochopitelně zpočátku problém) a kamarádka Táňa, která teda taky řeší nový vztah s věčně nadrženým žárlivcem, ze kterého ji neustále bolí vagína. Áááááá („Můj penis je štětec a ty jsi moje plátno.“). A ještě ke tchýni ztvárněné Eliškou Balzerovou. Naši ústřední hrdinku nemusí, chová se docela děsivě, ovšem pak přijde písničková montáž (během filmu ji vytrpíme víckrát) bez dialogů, během které se z Hřebíčkové a Balzerové stanou nejlepší kamarádky. Brrrrr. A Balzerová ještě potká bohémského důchodce na hezké chvilky ve dvou. Aby jí to nebylo líto. V předchozím projektu slovenské režisérky Marty Ferencové Všechno nebo nic jsme rovněž sledovali dvě dámy hledající chlapa. Ovšem ty na to šly hodně prapodivnou cestou. Tyhle dvě jsou přímočařejší, a tak nějak uvěřitelnější. A to docela dlouho – až do prvního vztahového klopýtnutí. Tvůrci se pokoušejí o romanci a komedii, nejde jim však ani jedno. A znovu naplno ukazují bolesti tuzemského filmu. Chybí vtip, chybí dílčí pointa, chybí solidní příběh. Jakmile se totiž objeví problém, cesty z něj jsou mdlé a málo uvěřitelné. Vrcholem je kupříkladu večeře dcerky – nové mamky – nalitého tatíka, který přichystá nepoživatelné jídlo, a chová se jak kokot. Jenže nejen on. V tu chvíli je jasné, že označení komedie je výsměch. O vztazích se rovněž nic nedozvíme, navíc linie Dykové je prakticky zbytečná a výplňová. Od filmu o ženách, napsaném a režírovaném ženami, bych čekal mnohem mnohem víc. A ne pouze naprosto otřesný dabing jak z jihoamerické telenovely. Minule totiž Ferencová a její tým sáhla po Polácích, i nyní se musela v případě tří hlavních mužských představitelů podívat za hranice. Asi nemáme kde brát. Za mě hlavně bídně napsaný žánrový guláš. Přesto dvě a kousek. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Hodnocení dvě hvězdy jsem musel z principu změnit na jednu, už kvůli tomu že je tady u toho napsané komedie. Pokud tohle někomu připadá vtipné, tak by se měl nad sebou začít trošku zamýšlet. A vůbec, my nemáme v Česku kvalitní herce? Ty dabingy vám paní Ferencová poradil kdo? Dabování je zcela mimo pusu, takže to poměrně hodně ruší. Chlapské charaktery bych charakterizoval do škatulek: sprostý debil, ožralý mimoň, starý perverzák... Netuším co měla milostná linka Balzerové s nějakým nadabovaným Chorvatem znamenat, jaký měla mít přínos pro tento film. Omlouvám se že jsem tentokráte sprostý, ale dlouho mě žádný film tolik nenaštval. Obraz pěkný, dalo by se na film bezproblému koukat, ale bohužel je to nebezpečně blízko k tureckým odpoledním telenovelám a to nemůžu akceptovat. Tady si někdo hrál na umění a bohužel mu to i přes fakt že měl k ruce talentované herce (Balzerová, Tatiana) nevyšlo... 20% ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Jako když vám do kolektivu přijde takový ten podezřelý týpek, působící inteligentním dojmem, ovšem když už mluví, plácá převážně voloviny. Voloviny, které dělají idiota z něj i z vás - přičemž nevíte, zda je opravdu takový idiotem, nebo jako idiot jen mluví, protože za idiota považuje vás. Příliš osobní známost s ním samozřejmě navazovat nechcete - a s tímhle filmem taky ne. Je chvílemi hrůzostrašně příšerný, chvílemi naopak solidně působivý, ve sdělení nepřesvědčivý a často snesitelný spíše jen proto, že jsou v něm kvalitní herci v bizarně ztvárněných situacích. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Po ženské na vrcholu jsem okusil další českou záležitost, byť notně dabovanou páč se to v ní hemží Jugoslávci jak při obléhání Dubrovníku. Ženy v tom naštěstí hrají jen ty naše krev a mlíko a tak fakt, že postava kterou hraje Dyková má od neustálého souložení rozedřenou vagínu se dozvíme nedabovaně přímo z jejích úst. Naštěstí se hlavní dějová linie točí spíše kolem distingované a hezčí Hřebíčkové. Ta se zamiluje do vdovce (ejhle opět! stejně jako v Ženské na vrcholu Polívková!) a do jeho roztomilé dcerky. On, nekudrnatá kopie Domenica Martucciho ihned zahoří láskou ke štíhlé blondýnce která by byla i dobrou mamčou pískleti. Problémem se zdá být jen tchýně (Balzerová), která zprvu působila i na mně opravdu zlověstně... Vše ale vyřeší opravdová láska a zrovna když je ruka v rukávě a v druhé dějové linii Dykovou přestane pálit vagína (to je asi spoliler co?), něco se stane. Co, to nebudu vyzrazovat, ale děj vezme strmý spád od romantiky k dramatu. Jako komedie mi to moc nepřišlo. Humor tam byl primitivní, prvoplánovitý, ale pokud se někdo bude smát vložení bublaniny do myčky, která se následně ( jako omylem) zapne, či Dykové chladící si rozedřené intimní partie ve škopku ze kterého jí pak nepůjde vstát, nasměje se tomu přehršli podivuhodných nezbedností až až ! Mně se ta druhá vážnější a dramtičtější část skoro líbila víc a lepší byla i hudba ve filmu. Proto přihodím druhou hvězdičku a dávám za dvě plechovky od piva ! * * ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

Takový menší podvod, jako komedie film nefunguje vůbec, pokud tedy divák neholduje toaletnímu a vše degradujícímu humoru ala Troška, kterého se dočkáme v první půlhodině, a jako drama až ke konci, i když tento žánr od filmu čeká asi málokdo. Tím spíš mi nejde na rozum celá zoufale neftipná linie s Tatianou, (již zřejmě vezme cokoliv, škoda ji) jež se do zbytku filmu naprosto nehodí a doslova zabíjí veškerou vážnost, ale hlavně hereckou důstojnost, kterou přináší opět skvělá Eliška Balzerová, i přesto, že je zde také obětí toho žánrového mišmaše. Přitom posledních patnáct minut je docela slušná filmařina, jež dokáže i silně dojmout, scéna loučení Natálie s Terezkou dokonce velmi dobrá (plus minus šestiletá holčička vlastně v několika scénách přehrála dospělé herce), být na této vlně celý film...tak by nemohl být český, a díval bych se na něj ve filmovém klubu, protože více jak devadesát procent našich dnešních tvůrců sází na stupidní a sexistický humor v trapně předpověditelném a nesmyslně se vyvíjejícím scénáři a to i v případě, že chtějí sdělit něco silnějšího a závažnějšího, jak je vidět v tomto pokusu, ve kterém jako poslední hřebíček do rakve slouží trojice odfláknutě předabovaných milovníků z Balkánu, zřejmě provize za scény u moře, vlastně jsem chtěl jen naspat, au, zase ne. [Kino Citadela - Litvínov] ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Režisérka Marta Ferencová je nepoučitelná. Opět cpe do svého filmu šílené herecké akvizice. Minule to byla polská krev, nyní herecká "esa" z Balkánu. A navíc jsou strašlivě nadabována. Magazín Hrom pro ženy je vrchním producentem filmu, takže dějově se musí řešit a probírat prakticky vše, co trápí současnou ženu - (komplikované) vztahy, rozvod, nevěra, opuštěnost, druhá míza, (ne)vyrovnání se s úmrtím bližního, nechtěné těhotenství, alkoholismus partnera i pálení vaginy (po koitu). A v popředí tohle všechno zažívají Hřebíčková, Dyková a Balzerová. To jsou přece kvalitní herečky a nezaslouží si k nim cpát hnusné a nezajímavé neherce z Jugošky. Aha, tak nám vznikla produkční družba s Jugoškou, takže bylo nutné dosadit tyto "skvosty". Komediálnost celého filmu na sebe vzala Tatiana Dyková, její vztahová linie s malířem je až ztřeštěně pojatá a její vyobrazené souložení je úsměvné. Zbytek filmu je v podstatě pojatý na vážnou až dramatickou notu. Petra Hřebíčková potkává svoji osudovou lásku, mladého vdovce s malou dcerkou, který má k ruce agilní tchyni, načež postarší tchyně chvíli prudí, ale novou známost svého zetě posléze přijme. Jen těžce se vyrovnává s odchodem své dcery do věčných lovišť povislých ptáků a varlat, ovšem i ji přepadne láska, v divadle, kam pravidelně chodí na koncerty, a zasouloží si, to pochopitelně až doma, ne v tom divadle. A celé to má takové to ženské vidění věci, naivně jednoduché vybruslení z problémů, takže všechny životní peripetie ženských hrdinek, jakkoliv strojené vážně i nevážně, nakonec vykrystalizují tím správným/ ideálním směrem. Ferencová dělá stejné tvůrčí chyby, jako v jejím předchozím snímku "Všechno nebo nic", není ideálně režijně zručná a oba své snímky zaštítila spoluprací se scenáristkou a spisovatelkou Evou Twardzikovou. Jen tentokrát už film poněkud efektně zdramatizovala, takže partner Hřebíčkové má nenadálé problémy s alkoholem, poté, co ho podvedl společník z jeho firmy, Dyková načapá svoji lásku při nevěře a Balzerová se utápí v žalu nad smrtí své dcery do doby, než si po letech zase vrzne. A divák je šťasten, že to ve zdraví přežil, navíc se těší, s jakým dalším nepodařeným hereckým importem Ferencová dorazí příště. Tohle je prostě jeden z těch lepších počinů, které zrežírovala. 6/10 ()

Anderton odpad!

všechny recenze uživatele

Teraz už len zostáva otázka, či januárovú odpadovú trilógiu, Cats, Príliš osobná známosť a Doolittle, skompletizovať posledne menovaným veľdielom. ()

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Na první pohled film vypadá jako komediální romantické drama ze života se spoustou emocí a humoru, leč to by za ním nesměli stát tvůrci, v jejichž podání působí věci jako „emoce“, „humor“ nebo „ze života“ jako cosi obskurního z jiného vesmíru. Špatně natočený a bídně napsaný nesourodý žánrový mix začíná na lehké vztahové lifestylové komediální notě (vtipný ale není prakticky vůbec), načež postupně zmutuje do syrového psychodramatu, v němž již po snaze o komedii nejsou ani stopy. Realistickou cestou se však snímek též neubírá - naopak jde jen o povrchní a rozpadlé torzo vystavěné na pochybném psychologickém základu. Cílem zřejmě bylo uspokojit příznivce tíživých dramat a současně i fanoušky vztahových komedií, což ale byla předem prohraná bitva. Výsledek je strašlivý, obsahově prázdný, náhodně střídající vzájemně nekompatibilní nálady a jedoucí podle líné šablony, v níž se muži chovají jako sociopati a ženy jsou předurčeny je milovat, neustále jim odpouštět a nechat si od nich všechno líbit. Což ve filmu o ženách, napsaném a režírovaném ženami, působí obzvlášť nepatřičně. To, že hlavní ženské role hrají Češky, zatímco hlavní mužské role hrají do češtiny velmi špatně nadabovaní Jugoslávci, je už jen třešnička na dortu. Že to bude masakr, se dalo ostatně tušit už od bizarních úvodních titulků, v nichž ve vesmíru propluje kolem digitální Země nejprve knižní předloha filmu a hned po ní se zbytkem snímku nijak nesouvisející kreslené rádio táhnoucí astronauta v červeném kabrioletu. ()

Reklama

Reklama