Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (238)

hous.enka 

všechny recenze uživatele

K filmu jsem se dostala tak, že mě zaujala upoutávka v televizi. Vilhelmová a Balzerová se mi líbily v Tátově volze, Hřebíčkovou mám v romantických komediích ráda. No a to je asi všechno, co tenhle film může nabídnout. Když odhlédnu od předabování slovenských herců, vadila mi hlavně afektovanost téměř všech zúčastněných a rozplizlost celého filmu. Mrtvá manželka, těhotná kámoška a zejména pak nemastná neslaná ústřední hrdinka. A naprosto to dozabil ten poslední telefonát. Dobře jim tak. ()

Lolita 

všechny recenze uživatele

Petra Hřebíčková stále v té samé roli, Táňa Wilhelmová... v určitým věku se asi holt ženská musí rozhodnout, jestli ksicht nebo prdel a Táňa se rozhodla, že radši bude v plavkách vypadat jak smeták obalený šňůrkami, zato v ksichtě o minimálně deset let starší, než ve skutečnosti je, a promenádovat se v otřesných modelech ála "ezoterická uklízečka". Eliška Balzerová je krásným příkladem otřesných paruk v české filmové a seriálové produkci, nicméně ona jediná společně s dětskou herečkou mi alespoň tolik nevadily. Mužští hrdinové naprosto otřesně nadabovaní do češtiny. Příběh se snaží být vtipný (dějová linka okolo Táni) a romantický a dramatický zároveň (dějová linka okolo Petry) ale není dotažený a vlastně ani dobrý ani v jednom, v obou je naopak tak absurdní přehnaný, že jak v rádoby humorných scénách tak v těch dramatických navozuje divákovi pocit trapnosti. Abych taky byla pozitivní, titulní písnička je fajn. ()

Reklama

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Na první pohled film vypadá jako komediální romantické drama ze života se spoustou emocí a humoru, leč to by za ním nesměli stát tvůrci, v jejichž podání působí věci jako „emoce“, „humor“ nebo „ze života“ jako cosi obskurního z jiného vesmíru. Špatně natočený a bídně napsaný nesourodý žánrový mix začíná na lehké vztahové lifestylové komediální notě (vtipný ale není prakticky vůbec), načež postupně zmutuje do syrového psychodramatu, v němž již po snaze o komedii nejsou ani stopy. Realistickou cestou se však snímek též neubírá - naopak jde jen o povrchní a rozpadlé torzo vystavěné na pochybném psychologickém základu. Cílem zřejmě bylo uspokojit příznivce tíživých dramat a současně i fanoušky vztahových komedií, což ale byla předem prohraná bitva. Výsledek je strašlivý, obsahově prázdný, náhodně střídající vzájemně nekompatibilní nálady a jedoucí podle líné šablony, v níž se muži chovají jako sociopati a ženy jsou předurčeny je milovat, neustále jim odpouštět a nechat si od nich všechno líbit. Což ve filmu o ženách, napsaném a režírovaném ženami, působí obzvlášť nepatřičně. To, že hlavní ženské role hrají Češky, zatímco hlavní mužské role hrají do češtiny velmi špatně nadabovaní Jugoslávci, je už jen třešnička na dortu. Že to bude masakr, se dalo ostatně tušit už od bizarních úvodních titulků, v nichž ve vesmíru propluje kolem digitální Země nejprve knižní předloha filmu a hned po ní se zbytkem snímku nijak nesouvisející kreslené rádio táhnoucí astronauta v červeném kabrioletu. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Tady lze jen smeknout nad faktem, že se na další tragicky zfušovaný příběh sehnaly prachy. Všechna čest. Primitivní jízda Šťastný nový rok a Přes prsty byla tímto doufám završena. Takto, od Evy nebo Evity nebo co ona to vlastně je, se dočkáme pouze lehkého, vyloženě holčičího žánru, ale jelikož to ženským někdy dobře padne, osobně v tom nevidím kříž. Jednu její splácaninu jsem si přečetla, jedná se o vyloženě časopisové drobnosti, které každá pohledná kočka s mozkem z vlastní zkušenosti sype z rukávu ve velkém od 15 do 45, žádné velké umění se nekoná, ale některé ženy to číst baví, tedy v pořádku. Kupříkladu počin Všechno nebo nic podle mě koukatelný, v rámci žánru, byl. Neměl úspěch, ale už jsem viděla horší věci. Ovšem toto? Takže: krákající Štíbrová v úvodu- masakr, obsazení budiž, kostýmy, úprava dam-pěkné. Slušelo jim to. Jugoši, ale jo, proč ne? Nemůže každého rapla hrát Igonda, takže chápu. Jen ten, co hrál Marka byl nevýrazný asexuální bulíček o ničem, pořádný Mamkotatič má zkrátka jinačí jiskru. Petra Hřebíčková (milá to dáma) na to, aby se blýskla v celé parádě, potřebuje vedle sebe zřejmě formáta Vetchého, seschlá Dyková z toho vyšla o fous lépe, ovšem trapné party třeba o máchání podřených genitálií v lavóru její roli deklasovaly o několik tříd. Eliška Balzerová je skvělá, poslední dobou však všude stejná bába. Nejlepší bylo to překrásné dítě. Příběh jako takový byl zkratkovitá nedomyšlená hovadina, ale více mě rozladilo, že nedržel pohromadě. Že to hercům spolu nehrálo, že dialogy šustily papírem a že to bylo nekonečné! Škoda. ()

necisty 

všechny recenze uživatele

Češi neumí točit komedie. Ano, je to Slovenka a herci jsou Chorvati (nechápu proč), ale vystupuje to jako český film. První půlku jsem se skvěle bavil a druhou ... dobrá, upustil jsem slzu, ale proč ... proboha proč neustále točí tolik dramatické závěry? Stejně jako ve vraždách v Midsomeru by muselo už být povražděné celé město, tak podle českých "komedií" by pak všechny manželství a vztahy končili krachem. Ano, život není vždy růžový, ale poslední dobou se cílí jen na to, a zobrazit jej v nejhorších možných scénářích? Tomu já neříkám komedie. Musím ale uznat, že mimo trapnou zbytečně dlouhou digitální úvodní scénu, to bylo na tento žánr mimořádně dobře natočené a nechápu jak to ta malá mohla tak dobře zahrát. ... MKUH ()

Galerie (56)

Zajímavosti (6)

  • „Bylo to vzrušující a vášnivé natáčení. S Martou Ferencovou je to vždycky živočišné. Ale byla to samozřejmě i legrace, protože scénář sám o sobě má spoustu trefných a vtipných dialogů. Vyzkoušeli jsme si v tomto filmu všechny tváře lásky, jak tu zranitelnou, tak tu opravdovou, jak smutné, tak veselé situace. Emoce v tomto filmu prostě stříkají na všechny strany,“ uvedla Petra Hřebíčková (Natálie). (SONY_)
  • „Film mi přirostl k srdci především díky skvělému týmu. Herci i režisérka Marta Ferencová mi opravdu sedli. Příběh je silný a emotivní, takže od tohoto projektu nešlo odejít bez výrazného zážitku,“ říká o filmu Petra Hřebíčková. (SONY_)

Reklama

Reklama