poster

Ve stínu měsíce

  • USA

    In the Shadow of the Moon

Thriller

USA, 2019, 115 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • JASON_X
    ****

    Produkce Netflixu mi dělá radost. Tohle scífko byla mnohem kvalitnější záležitost než jsem čekal. S dobrým nápadem, se zajímavým časovým paradoxem, s dobře vystavěným dějem, který diváka udrží v napětí a nejistotě (nebo aspoň ve zvědavosti) až téměř do konce a ve své kategorii i s dobrými triky. A to jsem si přitom ze začátku myslel, že půjde o nějakou slabomyslnější verzi Lethal Weaponů, protože ti dva fízli se zjevně moc moc chtěli podobat Gibsonovi a Gloverovi. Něco mi v té zápletce sice nebylo úplně jasné, ale to přičítám tomu, že mám v hlavě bramboračku, scénárista to měl tutově dobře dotažený a vyšpekulovaný. Otrávily mě leda nějaké ty (dnes už takřka povinné) tóny hrané na strunu kritiky bělošského rasismu, tvůrci asi nemají rádi Trumpa, a tak se snažili vlézt do zadku americké obdobě našich kavárenských pravdoláskařů.(14.10.2019)

  • Corpsegrinder
    ***

    Překvapivě velmi zajímavá sci-fi detektivka která mi atmosférou trochu připomínala Predestination. Na to že se v podstatě jedná o pseudo indie Netflix produkci to má hodně zajímavej, téměř neo-noir vzhled, hodně dělá obzvlášt kamera která je vážně super. Někdo si taky dal očividně práci s hudební stránkou filmu, at už jde o oficiální synťákovej soundtrack nebo těch několik slušně vybranejch licencovanejch pecek co se tu objeví. Je to další z těch menších filmů o kterejch se moc mluvit nebude a je to škoda neboť právě takový filmy dělaj každej rok zajímavější.(27.9.2019)

  • AppleCore
    ***

    Jakoby se někdo hrabal v trezoru filmového zapomnění a omylem v něm našel devadesátkovej hit, kterej nikdo nikdy neviděl, a dali tomu lehkej remaster, lepší efekty, zvuk a obraz a poslali to na Netflix. Vidět to v dobách, kdy mi bylo deset, asi bych to do dneška nosil v hlavě jako nepřiznanou oblíbenou sci-fi. Dneska to ale nikoho ničím nepřekvapí, byť to záhadně funguje ve všech směrech a ještě to stíhá být vcelku originální.(2.10.2019)

  • dO_od
    ***

    // Žánrový kolotoč, který chvíli funguje, chvíli vůbec, jehož celá myšlenka ještě navíc spočívá v tom, že některý věci prostě nezměníš. I fucking hate that. Dovedete si tak představit moje překvapení, když jsem si na konci říkal, že mě ten film paradoxně vlastně docela bavil. Dvojka Boyd Holbrook a Bokeem Woodbine, kterej si toho stereotypního černýho policajta vychutnal naprosto maximálně, to táhne v první detektivní polovině hrozně dopředu, jenom aby se to v druhé přeplo do pomalejšího sci-fi módu s poměrně ambiciózním konceptem cestování v čase, kterej upřímně chvíli trvá, než prohlídnete, a i po tom nutí trochu přemýšlet. Jen to na pár místech utáhnout, režijně si s tím maličko víc pohrát, a klidně se tu mohla zrodit další žánrová pecka ala Looper. Takhle bohužel "jen" 6/10.(27.9.2019)

  • Lacike
    **

    Najlepší ja vďaka vydarenej technickej stránke úvod s pár peknými scénami havárie autobusu. Bohužiaľ od tej chvíle to s kvalitami filmu ide prudko dole vodou. Najväčším problémom je to, že divák je celý čas napred pred hlavným hrdinom, ktorý sa snaží vyriešiť záhadné vraždy. To že vrah bude mať niečo spoločné s cestovaním v čase dôjde vyšetrovateľovi konečne až po hodine filmu. Následne sa z toho zmagorí a stane sa z neho typický šupák posadnutý vyriešením prípadu vďaka čomu sa nie príliš napínavý film stane doslova neznesiteľným. Na konci nás čaká desaťminútová vysvetlovačka o čo tam teda akože išlo, pritom si to pozorný divák tak nejak dal dokopy už dávno aj keď je dobré príliš nad časovými paradoxami v tomto filme nerozmýšľať. Nejak extra im to nesedí. Výsledkom je ďalší nepodarený film od Netflixu. Pokiaľ chcete vidieť niečo podobné ale oveľa vydarenejšie, tak si pustite Predestination alebo Minority Report. 5/10.(5.10.2019)

  • - Hlavná výroba filmu v kanadskom Ontáriu sa začala 2. júla 2018 a skončila 27. augusta. (Game90)