Komentáře uživatelů k filmu (59)

  • plutofv
    ****

    Pokud nevyžaduji děj plný zvratů, překvapení nebo vrcholně dramatické situace a nechám se unášet atmosférou filmu, zjistím, že vyprávění dýchá poetickou atmosférou, která v člověku zanechává příjemný pocit. Chce se to odevzdat vyprávění, které jako by se vrátilo o pár let zpět, kdy jsme nežili tak hekticky a nebyli tak obklopeni mobily, tablety, focebooky. Kdy se víc žilo. Chce to samozřejmě mít dar empatie, a pak odhalíte spoustu jemností, humoru v Papouškových dialozích, které mohou na první pohled působit malinko starosvětsky. Jasně, jednoznačně nejvíc pobaví scéna v restaurátorské dílně u proskočeného obrazu s bezvadným M. Táborským, ale najdeme i jiné: oceňuji víc jemný humor jako ve scéně, kdy zničený obraz předává hlavní hddina nosiči s poznámkou: "Hlavně dávejte pozor!" Právě atmosféra filmu je jejím největším přínosem spolu s famózní hudbou M. Irglové, která doslova nadnáší a ti, kteří ohodnolitli jako odpad, jsou snad slepí, že nevidí, že ten film je po výtvarné stránce diametrálně jiný než běžná česká tvorba. Kdybych si vypnul zvuk, tak si myslím, že se dívám na francouzské dílo natočené v krásných lokacích. A když přidám tu okouzlující hudbu a profesionální střihovou skladbu, vedení kamery, tak už musím hodnotit výše. A pokud někdo vytýká nedostatek děje nebo myšlenky, není to snímek objevný, ale jasně říká, že když e zamilujete, máte udělat vše, co je ve vašich silách, abyste lásku získali. A činí tak jinak, než jak jsme poslední léta zvyklí. Nakonec - udělejte si vlastní názor. 70%(19.3.2017)

  • NinadeL
    ***

    Romantická komedie z pozůstalosti Jaroslava Papouška? Domácí kinematografické končiny zažily už leccos, ale toto je snad poprvé. Nicméně není to vysloveně prohra, romkom z prostředí Národní galerie jsme tu ještě neměli. #finaleplzen(11.5.2017)

  • kingik
    ***

    Je to trochu romantický, trochu erotický a je to ze současnosti. Taková by byla ve zkratce moje doporučení pro Otu Rákosníka, kdybych ho na to posílal do kina. A šest lidí bych na tenhle film ani nesehnal. Miroslav Šmídmajer dělá odlehčené filmy, jeho tvůrčí schopnosti nejsou vůbec špatné. Pokusil se o inovaci v pohádce (Peklo s princeznou/2009), pokusil se vzkřísit tradici české scifi komedie (Probudím se včera/2012), pak ale přišlo citelné zhoršení v podobě Celebrit a Dvojníků, a tohle je završení jeho tvůrčí nesourodosti i určité bezradnosti, do jakých diváckých vod film směřovat. Kdyby to byl příběh stárnoucího bonvivána, kterého ztvárnil Drtikol Kratina, divák nemrava by si přišel na své. Když byl na place, nahotinek bylo dost. Jenže ten film je o lásce staromládeneckého kunsthistorika Davida (Václav Jílek) k lepé aranžérce Tereze. Do role téhle "múzy" obsadil herečku, která hraje spíše tělem, její herecké schopnosti jsou diskutabilní. A i když Denisa Nesvačilová byla odhodlána odhodit stud, kamera se styděla za ni, takže z její nahé kůže toho divák moc neuzří. I Hana Vagnerová to dala jen do spodního prádla. "Porno komparzistky" už běhaly po place komplet nahé. Na Taťjanu Medveckou vybyla role matky a milovnice indické jógy, která prostřednictvím této záliby ventilovala jakési vyšší poslání. David s ní stále bydlí. Pár, který má spočinout spolu v posteli, je v sexuálních hrátkách "brzděn" faktem, že hlavní hrdinka je zadaná, což je největší komplikace v ději. Dotyčným je artista Igor (Rostislav Novák), který žárlí, vyšiluje a protrhne vzácný obraz. Zesnulý Jaroslav Papoušek napsal tenhle svůj poslední scénář těsně před smrtí, je k neuvěření, že je jeho autorem, film v ničem nepřipomíná jeho stěžejní díla "Hoří má panenko a trilogii o rodině Homolků. Ve filmu je totiž jen minimum vtipu. Něco v humorném duchu proběhne, když nad zničeným obrazem běduje Miroslav Táborský jako ředitel galerie za přítomnosti dvou restaurátorů (Matouš Ruml, Josef Náhlovský), jinak po humoru ani stopa. Postupně začal převažovat romanticko/erotický ráz. Dokonce film začal hrát na artovou notu, kdy do děje významně promlouvala modrá barva, to filmu moc nevycházelo, nota zněla falešně, pseudoartově. Film nedisponuje zrovna excelentními hereckými výkony, až na pár výjimek, je to zahrané stylem "poleno". Ústřední pár nemá charisma, chemii, zajímavost, nic. Film kazí i okatý Product Placement na alkohol i vlasový preparát, občas to vypadá, že jde o reklamu na krásný a bohatý účes. Je zde ovšem i příjemná vizuální stránka, občasný režijní nápad. A film plynul celkem rychle. A taková (pomyslná) trojka s Nesvačilovou a Vagnerovou není vůbec k zahození. 5/10(7.11.2017)

  • Vančura
    **

    Film jsem chtěl vidět, protože mě zaujal jeho plakát a protože se mi líbil Šmídmajerův předchozí film Probudím se včera; jsem z něj ale nakonec velmi zklamaný (byť oba filmy spojuje nadprůměrný výskyt hezkých holek, v tomto filmu dokonce i často zcela nahých). První nelibost - obsazení. Václav Jílek s Denisou Nesvačilovou jsou oba stejným dílem nehezcí a nezajímaví a jejich herectví mě nebavilo (DS v některých záběrech vypadá jako pes). Role Davidovy matky v podání Taťjany Medvecké je vyloženě trapná a nepochopil jsem, proč o ní Davidův otec (herecky naprosto tragický Vladimír Kratina) mluví jako o ženě v přechodu, když jí v době natáčení bylo 63 let (tedy ve věku, kdy už měla klimakterium zaručeně dávno za sebou). V tom filmu se dál vyskytuje celá řada herců, které nemůžu ani vystát: Marek Vašut - děsivě špatný jako vždy, Rostislav Novák - jeden z nejošklivějších lidí co znám, Miroslav Táborský - na stará kolena hrající v čím dál větších kravinách, Josef Alois Náhlovský - zrůdně špatný neherec, a další. Herecky mě tam bavili jen mí oblíbenci Hana Vagnerová a Zdeněk Žák, prostor jejich postav ve filmu je ale bohužel jen malý. Druhá - snad ještě větší nelibost - product placement vyvedený do obludných rozměrů. Miloslav Šmídmajer se podle mě stává nekorunovaným králem českého product placementu, respektive toho, jak skrze něj dokonale film zprasit. Kdysi jsem s ním četl rozhovor, kde uvedl, že bez PP už dnes není možné natočit celovečerní film. Fajn, tak radši nic netoč, já na to - než přivádět na svět takovéto sračky, které jsou PP prolezlé skrz na skrz a vyloženě to křičí z každého záběru (vrcholně dementním příkladem za všechny je asi scéna, kdy David vstoupí do prodejny, kde se cizí žena ptá prodavačky: "Opravdu mi Donna Hair zlepší kvalitu vlasů?"). No a konečně mě ten film iritoval i tím svým pseudoartovým laděním, které se projevovalo například tím, že většina postav ve filmu nosí oblečení modré barvy (do modra jsou vymalované i stěny bytu Davidovy matky - po chvíli už vám ta všudypřítomná modrá začne lézt krkem), nebo že David o Tereze pronese, že "když běží, vypadá jako od Chagalla" - omg, ten, kdo mohl tak stupidní repliku napsat, nikdy žádný Chagallův obraz vidět nemohl. Celkově jsem z toho filmu byl skutečně hodně rozmrzelý a myslím, že je dobře, že chudák Jaroslav Papoušek už není mezi živými, jinak by se asi dost podivil.(29.9.2017)

  • Kamca_
    **

    Tenhle film se vůbec nedal brát vážně. Některý scény mi přišly fakt komický ... Realita opravdu vypadá úplně jinak než je popisováno ve filmu. Na jedno kouknutí dobrý, ale víc už bych na to určitě nekoukala ... 40%.(1.11.2017)

  • dopitak
    ****

    Šmídmajer u mě boduje celkem pravidelně, a až na trapas se Čtyřlístkem bych ho nikdy neposlal ke dnu. Jako režisér je ještě úspěšnější. Ani tentokrát hodnocení neodpovídá kvalitě. Je to trochu ploché, bezzubé, ale ten chlap od začátku svlíká všechny kočky pod třicet, a za to má ode mě plné sympatie. Asi jako Kratina, jehož erotický bohém ošahává život plnými doušky. Denisa není prototypem sexbomby, ale hrála v Básnících, a to je samo o sobě silný argument. A mimochodem, i ona se poodhalí. Překvapilo mě, jak pěknou postavu má Hana Vagnerová. J.A.N. a jeho trafička. Fajn hudba u titulků na konci.(16.9.2017)

  • claudel
    **

    Další z řady podprůměrných českých komedií, na něž divák zapomene dříve, než řekne "Denisa Nesvačilová". Je to film na nějaké pošmourné nedělní odpoledne, kdy není nic na práci anebo se člověku nechce dělat vůbec nic. Povedených vtipů se moc nedočkáme, to už více nahých žen, postava Taťány Medvecké mě vyloženě iritovala. Václav Jílek většinu filmu zmateně běhá po městě, ale aspoň je sympatické, že si dvě hlavní postavy vykají téměř celou stopáž. Aspoň, že se během natáčení narodilo pět dětí, to je pozitivní...(22.10.2017)

  • malylada
    **

    Pokud bych měl napsat, o čem film je, tak vlastně o ničem. Nepamatuji si, zda jsem viděl nudnější romantický příběh s tak plochým dějem jako prkno na krájení. Už na začátku a vlastně v průběhu filmu jsem si říkal, zda přehlídka pornstars, hostesek, modelek je schválně filmem provázena, aby trošku film upoutal mužské publikum a nebo jsou tvůrci perverzní. Celá zápletka, jestli se tomu dá takto říkat, je otravná, plná zbytečných a utahaně nudných scén, při kterých se zasmějete snad ve dvou případech. Herci, neherci se utápějí v dialozích jako z ordinace a kromě hlavního hrdiny to bylo místy k nevydržení. Čím více se blížil závěr, tím se schylovalo k tomu nejhoršímu a chybělo málo k horšímu hodnocení. Také bych si moc přál, aby se tvůrci vyhnuli okatým reklamám, jako například na Mazdu, Bohemia chips a Žižkovskou věž. Je to trapné !!!!!.......3/10(4.2.2017)

  • Dzeyna
    **

    Umělci jsou divní stejně jako tenhle výtvor.(18.9.2017)

  • honajz
    *

    Jako nějaký nápad na pozadí není až tak špatný, ale při sledování filmu jsem měl problém věřit hercům i tvůrcům, že to myslí vážně. Nemluvím ani o product placementu, který postavám nutí bydlet moderně, mít doma ve svých rozlehlých bytech nejmodernější nábytek a kuchyně, chodit do drahých restaurací s výhledem na panoramata Prahy a vůbec se pohybovat po turisticky atraktivních lokalitách. Jako nic proti, ale kunsthistorici fakt nejsou nijak dobře placení. Navíc Jílek se svým věčně rádoby rozesmátým obličejem nedokáže uhrát ani jednu dramatickou situaci, a Nesvačilová neumí hrát, navíc mi ani nepřijde žensky přitažlivá. Je tam spousta věcí, které člověk nechápe a jsou jen povrchní - postava Terezy je blbá, nebo proč zůstává s naprosto jasným debilem a kazisvětem? A oč jí vlastně jde, z filmu to prostě není možné pochopit, jaké má ona sama cíle. A kde má rodiče, sourozence? Pak zde máme hinduismu propadlou maminku - vážně musela být vykreslena jako náboženský pitomeček? Snad nejlíp tam nakonec zahrál Žák v jedné v podstatě němé scénce s vypnutou elektřinou, a Kratina hraje svůj nadprůměrný standard, kde si užívá nahých ženských těl (jež mi zde přijdou jako účelové). Celkově je příběh vyprávěn vláčně, divně, rozvlekle, bez větších zápletek, hraje se jen s luxusními prostorami a barvičkami a samozřejmě Irglové hudbou, jež se kolikrát k samotným scénám vůbec nehodí.(10.12.2017)

  • MartinezZ
    ***

    Asi právě tak. Neurazí, nenadchne. Je to taková klasická "pohádka", která není sprostá a obhroublá a postavy v ní nejsou naprosto pitomé. Přesto je to prostě těžce stylizované, aby se u toho nemuselo nebo nesmělo moc myslet a k takové odlehčené atmosféře přispívá i několik humorů, které i zafungují. Takže co většina filmu je poměrně zkousnutelná, tak závěr mi přišel těžce zkratkovitý, jak kdyby ho původní scénář ani neměl a někdo ho musel narychlo domyslet a dát tak smysl názvu filmu. PS: Ten pokus o nalákání pánského doprovodu dámského diváctva přidáním několika nahých "asi modelek" mi také přišel jaksi zbytečně prvoplánový - docela by mě tak zajímalo nějaké srovnání původního Papouškova a finálního použitého scénáře.(30.1.2017)

  • blackrain
    **

    Tenhle film má na svědomí ten Jaroslav Papoušek, který je podepsaný pod Homolkáčema? To se mi ani nechce uvěřit. Ale je to pravda. Prostředí, ve kterém se filmový příběh odehrává pro mě bylo velmi atraktivní. To je ale zřejmě všchno. Připadala jsem si jako na houpačce, jako že právě sleduju dva filmy v jednom a nějak se mi to v hlavě celé popletlo a spatlalo se do jednoho kousku. Nemám nic proti použité nahotě ve filmech, pokud není prvoplánovitá a násilně naroubovaná, či-li naprosto ubohá a stupidní. Jako to bylo tady. Miluju modrou barva, ale tady jsem se jí přímo přejedla. Modrá zířila a zbytek byl takový šedivý.Chápu ale ten kladený důtaz na ni. Jen se s tím dalo pracovat malinko jinak.Vysvětlení, proč hlavní postava miluje modře, mi přišlo hezké. Škoda, že je tenhle filmový příběh takový nemastný a neslaný Trestuhodně nevyužito dobrých herců, které se tu vyskytují. Docela by mě zajímalo, jak ve skutečnosti vypadá původní Papouškův scénář a jak moc se filmu podobá.(14.12.2017)

  • Mickalle
    ***

    Film je pozitivní koncept a já mám pozitivní věci rád. Takže 1 * za hezky vybarvenou Prahu 2* za hezký soundtrack *3 za lehkost... (nemůžu říct ani ň, proti těm co tomu dají odpad, ale když se chce, ty hezké věci se najdou :) )(6.2.2017)

  • LadyPupu
    odpad!

    Hrůza! Herecká, scénáristická, režijní hrůza. Není to vtipné, je to pouze děsivě pitomé, trapně předvídatelné, nesmyslně dlouhé a v podstatě o hovně.(22.9.2017)

  • bourec
    **

    Na přebalu dvd je best of komedie - tiburon 2017.Asi slepý a hluchý publikum,jinak nesmyslný hodnocení a udělení ceny na festivalu..Bez špetky živoucího humoru,a jestli tam nějakej snad byl,tak hodně uťáplej,takže pro moji povahu, a vkus naprosto nepoužitelnej.Kromě Denisy,která se mi docela líbí,je i obsazení spíš průměrný.Celkově slabý.40%.(28.10.2017)

  • BajuBaju
    *

    Ale jo, tak jo...tak jednu hvězdičku za Táňu Medveckou a její řidičský a jogínský um.(5.2.2017)

  • Jana.A
    *

    Modrá je dobrá, ale čeho je moc toho je příliš, v tomto případě je to modrá barva.(10.12.2017)

  • kocik1
    *

    Modrá je sice dobrá, ale jenom barva dobrý film neudělá. Na zbytečný ovšem stačí...(9.12.2017)

  • manonfire

    Na tenhle průser sedí všechny zdánlivě levné vulgarity bohužel naprosto adekvátně a jakákoliv sofistikovanější kritika není na místě.Takže snad jen... úděsně nesmyslný námět, dementní scénář, směšné herecké výkony, absolutně nevhodná sladkobolná hudba, navíc debilně zakomponovaná, ubohý výběr necharismatického hlavního představitele Venci Jílka a trapné kooperování několika kvalitních herců (Vlach, Táborský).Kočička Vagnerová sice moc pěkná, ale za to body rozhodně neuděluji. Papoušek uměl, ale tento jeho projekt(tyl) mezi oči dobrého vkusu zřejmě zahálel v nezrealizované autorské pozůstalosti zcela právem jako jeho worst of, než ho ovšem totální nýmand a prznitel Šmídmajer zprasil do podoby dnešního tvůrčího počinu. Kde kurva tací imbecilové berou peníze a svolení ke svým projektům, to soudnému člověku hlava nebere. 0%(8.12.2017)

  • rakovnik
    **

    Text distributora je hodně optimisticky akční. Ve skutečnosti se jedná o sled scének, kdy nesmělý nýmand uhání holku, na kterou nemá. Nýmandův otec má charisma, proto holky má. Tím končí realita, protože hon je završen pohádkově.(8.12.2017)

  • Harapes
    **

    Dvě hvězdy za velmi dobrou hudbu ve filmu díky Markétě Irglové...a Taťjanu Medveckou,výbornou herečku.(3.2.2017)

<< předchozí 1 2 3
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace