poster

Close

  • USA

    Close

Akční / Thriller

Velká Británie / USA, 2019, 94 min

Režie:

Vicky Jewson

Kamera:

Malte Rosenfeld

Hudba:

Marc Canham

Producenti:

Rupert Whitaker

Střih:

Richard Smither

Kostýmy:

Hayley Nebauer
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • D.Moore
    ****

    Velmi solidní film, který ale určitě neměl být, a tak ani není akční, ačkoliv v něm takové scény jsou - ne ovšem proto, aby ohromily choreografií či surovostí, ale výhradně proto, aby někam posunuly postavy. Všimněte si, že po každé přestřelce / bitce / potyčce se hlavní postavy o trochu změní. Postupně se tak sbližují, divákovi přirůstají k srdci a vůbec nevadí, že hrdinčino "tajemství" není nijak překvapivé a ani zápletka nepřetéká originalitou, protože Noomi Rapace zkrátka hraje na sto procent a věříte jí všechen vztek i každou slzu. A o to, myslím, právě šlo.(26.1.2019)

  • Spiker01
    ***

    Nalákala mě první fotka s Noomi Rapace při akčním momentu a neodolal jsem, zvláště, když to Netflix servíruje až pod nos. Výsledek taková pecka není, vlastně je to úplně standardní příběh s jakžtakž akcí, co rychle uteče a nestihne nudit. Lehký nadprůměr, který jsem si naservíroval hlavně kvůli mé oblíbené herečce, která bude doufám další z těch, co se na Netflixu etablují (Malkovich jistě dá nějaké rady). A Sophie Nélisse je alespoň pěkná.(22.1.2019)

  • Morholt
    ***

    Noomi Rapace jako budyguardka bohaté dědičky, které hrozí nebezpečí únosu. Prostinký scénář podle jasně dané šablony, ale to by ani tak nevadilo, kdyby film netrpěl nezvládnutou akcí. Sice se tu našlo pár povedených momentek, ale celkové pojetí si žádalo víc. Nicméně je tu Noomi, které tahle poloha sedí, Indira Varma mě baví dlouhodobě a zvyknout se dá i na hysterčící Sophii Nélisse. Film má i jakés takés tempo, které si dokáže udržet po celou stopáž, takže celkově to ten průměr dá. 50%(22.1.2019)

  • Acrobat
    ***

    Slušný feministický film doprevádzaný prízemne nepríjemnou atmosférou, zvratmi, akciou kontaktnou aj vzdialenou a dobre verne rozpracovanou hrou na pozadí. A pritom film navodzuje pocit jednoduchosti, jednotu miesta, pár jázd autom, jeden dom, hotel a to je všetko. Ale veľké miliardy lietajú a jediný kto si ich nevšíma je Noomi, ktorá priam katastrofálnym zjavom (hlavne účes) hrá o dušu a v scéne v hoteli pri súboji patrí medzi špičku. Zoe sa snaží nebyť puťka odvedľa, no miestami do tej role padá... Ostatní ako je u NEtflixu zvykom, sa mihnú krátko, ale s o to väčšou rolou v priebehu deja. Príjemne pôsobí taktiež zasadenie deja do Severnej Afriky. Na malom a lacnom priestore má film čo povedať a často to robí aj úderným a dostatočným spôsobom. (videné 28.5.2019, BDrip)(29.5.2019)

  • tron
    ***

    Dobrý rozjazd, slušný stred, ale posledných 20 minút prekvapivo nudných a v podstate úplne neakčných. Okrem zvláštneho finále-nefinále tomu nepomôže ani scenár plný predvídateľných klišé zvratov a pár absurdne nerealistických scén. Tým šéfuje pasáž, v ktorom sa Noomi pokúša zabiť zabijak, stačilo by, kebyže ju behom sekundy zastrelí, ale hlavná hrdinka samozrejme nesmie zomrieť a tak ju začne všelijako čudne biť, pokúšať sa znásilňovať a neviem, čo všetko ešte, čím jej dopraje dostatok času k tomu, aby zabila ona jeho. Wtf? Plusom je fajn drsná akcia, relatívne exotická výprava a ústredná ženská dvojka Noomi Rapace/Sophie Nélisse (aj keď Sophie vôbec nevyzerá na svojich reálnych 19, skôr na 35).(30.3.2019)

  • - Když letí Sam (Noomi Rapace) se Zoe (Sophie Nélisse) helikoptérou na místo pobytu v Maroku, letí vrtulník zalesněnou krajinou. Poté Zoe ukazuje Sam zděděný důl, který však leží v poušti. Při následném střihu zpět do vrtulníku, kde sedí Zoe se Sam, ale vrtulník opět letí zalesněnou krajinou, což lze vidět z oken vrtulníku. (SsgtJira)

  • - Když letí soukromý triskáč se Sam (Noomi Rapace) na schůzku, má letadlo kulatá okénka, když však přistane a partner na ni čeká a letadlo sleduje, má toto letadlo okénka oválná. (SsgtJira)

  • - V úvodní scéně, po zabití teroristů, nasedne Sam (Noomi Rapace) do pick-upu, vedle ní si sedne reportérka a na korbu pick-apu kameraman, když ale vůz odjíždí, kameraman na korbě není. (SsgtJira)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace