Komentáře uživatelů k TV seriálu (582)

  • Spiker01
    *****

    Neúprosný hype se line ze všech směrů už několik měsíců, nejprve od novinářů, pak z řad konzumentů, jež ještě po skončení Game of Thrones nezrušili HBO své předplatné. Nejlepší seriál všech dob na Imdb (také 9,7), dalo by se tvrdit, že pozdě příchozí divák zkrátka nemusí být uspokojen. Jenže, ono je tak, že tvůrci ze stanice Sky přispěchali se zbožím tak žhavým, že by jej nikdo neměl ignorovat. Od prvního dílu, který jen lehce rozkopává dveře k věcem budoucím (samozřejmě se stále dechberoucími momenty) se díly následující překlenou do značně znepokojivého období minulého století, přičemž později narozeným dává vyspělý vhled (samozřejmě s pár úpravami, ale dodržování skutečností je zde zásadní) do politických her a intriků hrdě se tyčícího Sovětského svazu a hlav většiny zúčastněných (ať už dobrovolně, či nikoliv), převážně pak dopřává prostor dvěma postavám tak skvěle zahraným, napsaným a prožitým, že to člověka musí totálně semlít, sežvýknout a vyplivnout až u odzbrojujících závěrečných titulků. Těmito dvěma jsou přirozeně první dva v pořadí, Jared Harris a Stellan Skarsgård, jež hrají postavy zprvu zásadně odlišné (Skarsgårdův Boris Ščerbina je v prvním díle pouze slyšet), posléze si projdou zásadním vývojem a chemie mezi těmito dvěma výbornými herci, jež se díky bohu nepokouší o krkolomný ruský přízvuk, je doslova odzbrojující a každý společný dialog jsem si doslova vychutnával. Zkrátka něco takového tu ještě nebylo a tato zásadní událost si bezpochyby zviditelnění zasloužila. Těším se na další tématické minisérie, které bezpochyby přijdou.(5.6.2019)

  • Isherwood
    *****

    Událost. Prvotní rozpaky mají rychlý poločas rozpadu, protože ty odosobněné momenty nakonec vyniknou více, než tklivé tlačení na pilu. Scenáristická univerzita, kterak zacházet s licencí „based on true story“ a přitom zůstat v pozorovacím módu. Dokonalá studie lidské arogance, absence pokory a neochotě podívat se pravdě do očí. Vršení lží v přímém přenosu, který k nám putoval víc jak třicet let. I přes všechen respekt ke všem kritickým výtkám, ten hype je naprosto zasloužený.(5.6.2019)

  • Malarkey
    *****

    HBO opět předvedlo absolutní výkon a divákům představilo precizní zpracování nejvýznamnější jaderné katastrofy, která kdy zavítala na matičku Zemi. A i když do pěti dílů nezahrnuli vše, co by zahrnout mohli, pořád do něj zahrnuli vše, co potřebovali, aby námět prodali a zároveň něco předali. Odpornost z tehdejšího sovětského režimu, ale i důkaz, že lidskost a hrdinnost existuje na všech frontách. Nejzásadnější jsou pro mě asi hned první díly, kde mě tvůrci šokovali exteriéry, které působili, jak kdyby štáb opravdu odjel do Pripjaťi a jal se tam natočit seriál o katastrofě a pak je hodně zásadní závěr, který ukazuje, co tehdejší sovětský režim dokázal udělat nejenom z obyčejných lidí, ale i z tamní inteligence. Vůbec se například po tom všem nedivím, že Gorbačov v devadesátých letech uvedl, že právě Černobyl byl fatálním důsledkem pádu Sovětského svazu. To, co tam předváděli jen podtrhuje celé to působení komunismu v tehdejším Rusku, kde si místní "elita" myslela, že si může dovolit cokoliv a Pánbůh jim na oplátku dal najevo, že to tak úplně pravda nebude. Naštěstí to neznamenalo zánik nás všech, ale "jen" upozornění na to, co ve světě děláme špatně. To, že jsme nepoučitelní, to je věc druhá. Nicméně i proto má tento seriál takovou váhu a proto je dobré ho vidět, vnímat a prožívat až do samotného konce. V rámci seriálových kousků letošního roku absolutní top, v rámci HBO produkce to nejlepší, co mohlo vzniknout. Precizní, přesné a výstižné.(11.6.2019)

  • Enšpígl
    ***

    Je docela zajímavý sledovat, kolika uživatelům vadila u filmu Anthropoid, ale i jiných filmu angličtina, když reálně mluví postavy jiným jazykem, ale zde jako mávnutím kouzelného proutku to nikoho netíží (všechna čest vyjímkám ). A to zde vznikali až komické situace, kdy rozhlas mluvil rusky, ale postavy anglicky. První díl mě vysloveně zklamal, postavy se objevily v jedné scéně, aby se v dalších už neukázaly, dění bylo rozmělněno a vše působilo velmi chaoticky. Naštěstí od druhýho dílu se definují hlavní postavy na které se namotová celý příběh o této hrozné tragédii. Měl bych ještě vyčítku s protahováním některým scén (např. odstřel zvířat ). Seriál docela zajímavě mění tón vyprávění, zatímco v prvních částech je skvěle vystavěná plíživá atmosféra hrůzy ničivých a bolestivých důsledků výbuchu v Černobylu a tady opravdu kloubouček před tvůrci, Druhá část mě spíše připomínala klasický politický thriller s dokonalým závěrečným dílem při kterým jsem ani nedutal. Oceňuji komorní, ale emotivně velmi silnou dikci na hrdinství mnoha lidí (horníci, potapěči ) a na neuvěřitelnou ubohost jiných lidí. Já samozřejmě netuším do jaké míry se seriál blíží realitě, ale docela bych i věřil, že ano. Určitě poutavé vyprávění, v některých častech bych řekl mistrovsky natočeno, ale jiný části působí slaběji. Viděl bych to někde na hranici 3 - 4 * .(5.6.2019)

  • Radek99
    *****

    Tak mrazivá a hutná atmosféra už tu dlouho nebyla, navíc u umělecké rekonstrukce skutečné události! Mizanscéna a vjem sovětské reality 80. let naprosto dokonalé. Asi nejsilněji působící katastrofický snímek, co jsem kdy viděl... Doslova na mne dýchla beznaděj a šeď socialismu, jaký si pamatuji z dob svého dospívání, stejně jako mrazivé zděšení z jaderné katastrofy. Vjem realističnosti nemůže pokazit ani v umělecké díle logický prvek umělecké licence, z důvodu rozsahu (uzavřená minisérie čítající jen 5 dílů) museli tvůrci nutně zkoncentrovat děj...třeba pád vrtulníku - vrtulník ve skutečnosti spadl až po několika letech (bylo to dokonce nafilmováno), navíc škrtl o jeřáb, nespadl z důvodu přeletu nad otevřeným reaktorem, nebo když ve 2 díle jsou vyslaní na smrt 3 dobrovolníci - ve skutečnosti všichni, kdo šli odpustit rezervoár vody, přežili...některé prvky umělecké licence autoři dokonce sami přiznávají - fiktivní postava vědkyně Uljany Komjukové, která má symbolizovat sovětskou vědeckou obec podílející se na minimalizování dopadů následků katastrofy atd. Pro mne osobně jednoznačná seriálová událost sezony!(3.6.2019)

  • DaViD´82
    *****

    "Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later that debt is paid." Jedna z těch dějinných událostí, o které si myslíte "že víte", ale vlastně nevíte, ani když máte nakrásně načtenou Alexijevičovou a nakoukanou Nultou hodinu. O Černobylu by šlo napsat/vychválit mnohé (ne-li vše); od procedurálního zaměření přes horrorovou stylizaci, filmové zpracování, nenucení herců k nechtěně směšné "jakože východní" dikci až po dopad na znalosti i emoce. To jak tvůrci kombinují žánry, se vzděláváním, varováním, podtexty i vzdáváním holdů, to nemá obdoby v kinoprodukci ani quality TV. To jak... No, zmiňoval jsem již, že by šlo napsat/vychválit mnohé. Ovšem není důvod, jelikož výsledkem je zážitek, který se zadře pod kůži a jen tak ho z hlavy nedostanete. Prostě nikoli 5/5 ale 15 000/3,6.(12.6.2019)

  • Fr
    *****

    „NEVÍM, JAK SE TO MOHLO STÁT. UDĚLAL JSEM VŠE, JAK JSEM MĚL...“ /// Na co točit sci-fi o konci světa, když existujou příběhy, který jsou plný reality a drsný tak, že by to vymyslel málokdo. Už při prvním dílu smekám před tvůrci – tohle je DRAMA, jaký dlouho nepamatuju! Čumím a mám strach, že začnu taky svítit. Občas se přistihnu, že se mně špatně dejchá a nechápu – nebo spíš upřímně lituju ty chlápky, co se pohybujou v prostředí 20 000 R/h. Do toho ta vizuálně ošuntělá realita země, kde zítra znamenalo včera. Síla je v tom, že kromě neuvěřitelný (vím, vím, ale když to takhle vidíte…) katastrofy, jsou tady lidská dramata, kterým vévodí ti bezejmenní. Vytknout nemám co. Jen… to vás vážně nesere, že Rusáci nemluvěj rusky? Ale kdoví, co by bylo, kdyby to natočili Rusové… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Knihu „Modlitba za Černobyl“, kterou v roce 1997 napsala Světlana Alexijevičová, neznám. 2.) Nevím, jak zní radiace. 3.) Zjistím, že sovětský horník by mohl bejt náš vzor. 4.) Thx za titule „need4seed“. /// PŘÍBĚH ***** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ **(15.6.2019)

  • Slasher
    *****

    Aneb proč tak nesnáším komouše a celou zasr*nou SSSR, proč jsem sakra vděčný, že jsme z toho svinstva venku a já se v něm už nemusel dát zabíjet (x). Precizní, temný, vysoce znepokojivý, bezsračičkový -- líp to pojmout nešlo snad. Vítězí scéna odklízení úlomků grafitu z "nejnebezpečnějšího místa planety". 95%(4.6.2019)

  • EvilPhoEniX
    *****

    Chtěl jsem napsat událost roku, ale tohle je událost století, protože žádný seriál či film doteď nezískal více než 97% na ČSFD, IMDB a podobné hodnocení se drží i na Rottentomatoes a ten hype je naprosto zasloužený. HBO nám v 5 dílech podrobně servíruje nejhorší katastrofu způsobenou člověkem z roku 1986 a seriál je jasným důkazem, že nejlepší scénař je realita sama. Seriál obsahuje spousta mrazivých, atmosférických a hutných scén ( potapěči, likvidace nakažených zvířat, rozkládající se těla v nemocnici či sebeobětování se pro lidstvo). Každý díl je 100% a v každém díle se seriál věnuje něčemu jinému a celé to vrcholí napjatým soudním procesem, kde jsem zapomněl i dýchat. Dvojice Jared Harris a Stellan Skarsgård si kradou svými výkony seriál pro sebe a velmi mě bavily i politické schůze, kde se Sovětský svaz ukazuje v pravém světle. Pořádný kus filmařiny a zřejmě nejmrazivější, nejdepresivnější a nejnepříjemnější podívaná vůbec. Povinnost pro všechny a povinně bych pouštěl i ve školách. 100%(6.6.2019)

  • Djoker
    ****

    Vidím v tom ekvivalent Bratrstva neohrožených. Řemeslnou kvalitu zajišťuje HBO. Reálné základy a mrazivé poselství zase neumožňují dát nízké hodnocení, pokud člověk nechce byt za amorálního tupce. Až na angličtinu se tomu těžko něco vyčítá, ale na tričku, plakátu ani ploše mít Černobyl skutečně nikdy nebudu, proto hype tak úplně nepodpořím.(7.6.2019)

  • choze
    ****

    Tíživá rekonstrukce katastrofy, ze které by romantický velkofilm nevytřískal ani James Cameron.(4.6.2019)

  • xxmartinxx
    ****

    Dobře napitchovaný seriál, kde se syrová stylizace střetává přesně na půl cesty s archetypálními osobními konflikty jak z antické tragédie. Jednotlivé "minipříběhy" udržují pozornost, aniž by ubíraly celku, a dávkování informací je nastaveno přesně tak, aby to působilo jako náročné dílo, ale přitom nebyl jediný důvod, aby ho někdo nepochopil. Bylo zajímavé sledovat tuhle dokonalou truhlařinu paralelně s implodujícím fiaskem Hry o trůny. Tenhle krátký, ucelený formát sluší HBO jednoznačně líp.(4.6.2019)

  • Morien
    *****

    Sice nevím, proč mají lidé u každé nové dobré věci ihned křičet "to je ta nejlepší věc ever!" a dokonce se kvůli tomu hádat a tak, ale to ovšem není chyba díla samotného. Můj největší obdiv patří chlapcům Jaredovi a Stellanovi, protože ti ve svých rolích opravdu zářili.(10.6.2019)

  • gudaulin
    ****

    Série Černobyl bývá mnohými seriálovými fanoušky i publicisty považována za událost roku a nešetří se pochvalnými slovy na práci Craiga Mazina coby scénáristy a Johana Rencka coby režiséra. Na volně exaltovaného nadšení surfovat nebudu, od toho tu máme kvanta jiných. Nebojím se prohlásit, že jde o působivé dílo a nadprůměrnou podívanou, ale to se u HBO a obřího potenciálu, kde dominantní roli hraje sama katastrofa, dá s velkou pravděpodobností očekávat. Přece jen mi některé stránky projektu přijdou poněkud schématické, přehnaně zdramatizované, hrané na efekt, neodpovídající situaci (tady hraje roli i to, že jsem od fochu, a drobnosti, které laik snadno přehlédne, na mě působí rušivě). Na některé postavy mám vyhraněný názor, vnímám je jinak, než jak nám je servírují seriáloví tvůrci - viz postava Ďatlova - ten chlap byl sice arogantní parchant, ale taky rváč a jeho obrana a argumentace vypadala úplně jinak. Sice se s obdivem mluví o tom, jak dokonale imituje seriál sovětskou realitu, ale ta se podle mě omezuje na vizuální zobrazení prostředí, a to se ještě podle mě až moc zdůrazňuje chudoba a oprýskanost. Jaderníci patřili k protežované elitě a Pripjať bylo nové a výstavní město režimu. Duch doby, postavení hráčů příběhu v sovětské přítomnosti a jejich vědomí vlastních možností bylo jiné. Někdy zaznívají neskutečně naivní repliky, návodné pro dnešního, řekněme si otevřeně, západního diváka seriálu. Pro ně se natáčí i "srdceryvné" sentimentální scény "popravy" roztomilých štěňátek, které taky vyznívají pro znalé dost směšně. Máte vůbec ponětí, jak probíhá selekce kanců při hrozbě prasečího moru, redukce holubů ve městech nebo kachen v rezervacích, masové vybíjení stád při podezření na slintavku? Některé prvky se přehnaně zdůrazňují, na jiné, mnohem zajímavější, se nedostane. Obecně mám ale pocit, že pět dílů bylo příliš málo a většina postav s obrovským potenciálem se seriálem jen mihla a divák nemá šanci vytvořit si k nim náležitý vztah. Za mě zůstane 80 % celkového dojmu s tím, že své jsem si tam našel, a spousta toho, co mně vadí, připisuju snaze upravit projekt na tělo cílového diváka.(3.6.2019)

  • zelvopyr
    *****

    Nejhorší je, že Ďatlovovi nestačilo, jak to podělal v tom průsmyku. Musel just ještě zlikvidovat reaktor. Ale že grafitové hroty byly problém už v průsmyku, to nikdo neřeší.(5.6.2019)

  • hellstruck
    ****

    Strašně (zbytečně) vyhajpovaný seriál. Áno, natočeno je to dobře, áno, Černobyl je fascinující kapitola dějin, ALE... řekněme si na rovinu, to téma je hrozně vděčná a silná záležitost a málokoho to nechá chladným. To, že se pouhých pár dílů umístilo na prvních příčkách různých žebříčků je dle mého trochu nefér vůči skutečným SERIÁLŮM, které vznikaly léta a léta. Lidem, kteří to srovnávají dokonce s Game of Thrones bych upřímně nafackovala. Nicméně... události okolo Černobylu mě zajímaly snad odjakživa a dlouho jsem nedokázala pochopit, proč se o největší jaderné katastrofě nenatočil pořádný film nebo seriál. Konečně jsem se dočkala a rozhodně nejsem zklamaná. Herci úžasní, atmosféra o to víc. Menším zklamáním je samotná Pripjať: bylo hrozně vidět, že ji natáčeli jenom na jednom sídlišti a trochu mě zamrzelo, že úplně vypustili slavné Pripjaťské oko, při leteckých záběrech jsem pořád čekala, kdy se objeví. Zbytečně. Možná je to pro někoho nedůležitý detail, ale když už to chtěli autentické... K autentičnosti taky úplně nenahrávají anglicky hovořící herci, na druhou stranu kdyby to točili Rusáci nebo Ukrajinci, tak se takové kvality dost možná nedočkáme.(7.6.2019)

  • 3DD!3
    *****

    Podmanivá dramatizace Černobylské jaderné katastrofy a de facto pádu SSSR stojí především na precizních hereckých výkonech, strohém realizmu a na logiku apelujícím podání. Neselhávající Jared Harris si snad konečně kráčí pro sošku. Finální shrnutí událostí předcházejících výbuchu je v jeho podání bezchybné. Výborný střih, působivý vizuální styl a skvělá práce se zvukem dozimetrů v důležitých scénách šponuje napětí na maximum. I když má Putin výhrady seriál se snaží do sovětů moc neřezat a v politické rovině se spíš soustředí na kamufláže a polopravdy obecně. V tomhle byli tvůrci decentní. KGB by mohla být CIA, kdyby to z jiného důvodu bouchlo v Americe, pravděpodobně by se všichni chovali stejně. Lidi jsou lidi bez ohledu na stranu a povýšit chce téměř každý. Ať jde o státní nebo korporátní aparát, výsledky jsou nejdůležitější a bezpečnost je jen slovo pro lidi co jí nerozumí a sápou se na vrchol potravního řetězce. Vrcholné hrdinství pak není boj proti ideologii, ale boj proti nekompetentním lidem na nebezpečných pozicích. Samozřejmě také odpovídá na důležitou otázku proč se to všechno stalo a odpověď není vůbec překvapivá. Jsou levnější.(8.6.2019)

  • Kaka
    *****

    Dokonalá kompilace "based on true story" syrové reality, sovětského feelingu, prvotřídních a typově přesně trefených herců, ukázkové práce s napětím a scénářem. Není to určitě záležitost na puštění znovu, kde by člověk hledal alternativní cestičky a nenápadné scénáristické twisty, jako například v GOT, ale tady jsou ambice úplně jiné. Připomenout si, nikdy nezapomenout, nikdy neopakovat. A to se povedlo absolutně za jedna. Ačkoliv občas jsou některé momenty přibarvené, celkově to přebijí naléhavost a výpovědní hodnota smrtící katastrofy v dějinách lidstva. Na úrovni Schindlers List.(20.6.2019)

  • NinadeL
    *****

    5/5 Byla bych ještě radši, kdyby se podařilo seriál obsadit méně výraznými hvězdami. Přeci jenom Stellan Skarsgård je už dneska nezaměnitelný, tvář Emily Watson taky už předem dává tušit, jaká asi ta její jaderná fyzička bude hrdinka (zda kladná či záporná) a například Barry Keoghan nikdy nic normálního nenatočil, takže už jen jeho přítomnost předpokládá jisté asociace. Tuto výtku bych ještě doplnila několik okatými scenáristickými berličkami, nábor horníků byl jak vystřižený z klasického westernu a několik dalších scén bylo hodně ve stylu amerického způsobu života a jejich chápání práva a morálky. Toto všechno jsou ale drobnosti, které nemají šanci ohrozit jinak výborný celek. Sama patřím ke generaci Černobylu a mlhavé zprávy o tom, co se stalo, provázeli celé mé dětství. Takže velmi vítám možnost prožít pět dílů z produkce HBO na téma rekonstrukce událostí a příběhů lidí bezprostředně kolem katastrofy. Líbí se mi nápad v první díle jen naznačit některé klíčové události a celé je dovysvětlit až v opulentním závěru. Dále si cením individuálního příběhu ženy hasiče, která celou tragédii prožila, ale především také přežila. A i když jsem doufala, že neohrožená jaderná fyzička by nemusela fikce, tak na druhou stranu chápu, že takové znalosti a odvaha ve skutečném životě nepřísluší jedinému člověku. Černobyl je důležitý počin a pokud i ruská strana přijde s vlastní verzí, budu u toho.(14.6.2019)

  • Dan9K
    ****

    Po prvním úžasném dílu jsem si říkal "a o čem sakra budou ty další čtyři?" Po druhém úžasném dílu jsem si říkal "a o čem budou sakra ty další tři?" No a to už se mi potvrdilo. Třetí a především čtvrtý díl už citelně ztrácí na tempu a pátý to naštěstí zachraňuje sázkou na jistotu -> soudním dramatem. Ale ono je to vlastně všechno v pořádku. Je to podle skutečné události. A příběhy podle skutečné události, pokud jsou skutečně podle skutečné události, mají jednu zásadní výhodu a dvě zásadní nevýhody. Výhoda je, že jsou několikanásobně působivější a distance divák X příběh se v těch dobrých případech snižuje na minimum. Nevýhoda číslo jedna je, že často víme nejen jak to dopadne, ale jaký bude i průběh. Nevýhoda číslo dvě je většinou absence gradace. Příběh Černobylu je degradační, a to je prostě pro nás lidi neuspokojivý způsob vyprávění příběhu, nebo i čehokoliv jiného. Například málokterá hudba je stavěná tak, že by na začátku byla nejvíce nahlas a neustále by ztlumovala a odebírala nástroje až by skončila v úplném tichu. Potřebujeme to naopak. Na druhou stranu je mi tím ale tenhle seriál sympatický. Že se nesoustředí jen na to na první pohled nejatraktivnější, ale popisuje to zevrubně a hluboce (alespoň na poměry amerického seriálu, není to potřeba srovnávat se soudním spisem). Chvilku jsem váhal, zda se na seriál podívat v originále, jak se jinak snažím téměř výlučně konat, nebo v dabingu. Tyhle historické rekonstrukce, které nejsou dělány v tom správném původním jazyce, nemám rád. Podobně mě to štvalo třeba v Konferenci ve Wannsee (rovněž od HBO), kde mi rodný český jazyk pomohl lépe překlenout fakt, že postavy nemluví ve správném jazyce. Zároveň ale dabingem člověk přijde o zásadní součást hereckého výkonu, tak jsem zvolil originál. Ale podobně, jako když němečtí nacisté mluví anglicky, tak když ukrajinští a ruští bolševici mluví anglicky, je to prostě divné. Dá se to i po čase nevnímat, pokud zrovna není v záběru něco v azbuce nebo nemluví rozhlas. Tenhle rozpor je dost zvláštní. Také mi chybělo ikonické ruské kolo a důraz na všudypřítomnou bídu byl prostě okatý, aby se mohl potvrdit stereotyp západní veřejnosti o tom, jak to v Sovětském svazu vypadalo, přestože byl Pripjať vlastně tehdy výkladní skříní. Měl jsem taky pocit, že se seriál velice snaží z celé situace vykřesat vlastně daleko větší průšvih než ve skutečnosti byl. Viděli jsme pravděpodobně úplně všechna přímá úmrtí, která se v souvislosti s Černobylem stala a byla velice akcentována potenciální rizika, která se nakonec nenaplnila. Některé scény v průběhu seriálu taky trochu nepatřičně tlačily na pilu, aby budily více emocí, než se třeba v reálu stalo (hollywoodské hrdinství, přecitlivělost v odstřelu psů, jednoznačný záporák Dyatlov, jednoznačný klaďák Legasov, vymyšlená postava Emily Watson, vyhrocená a nerealistická příběhová linie ženy hasiče) ale není to nic přehnaného. Celkově se však jedná o skvělý, hutný, tíživý počin s edukativní hodnotou a další potvrzení toho, že HBO v seriálovém dramatu snad ani neumí šlápnout vedle.(19.6.2019)

  • castor
    ****

    Masivní výbuch, který znamenal jednu z největších katastrof moderních dějin. Konec dubna 1986. Lidé sledují mohutný světelný mrak, zatímco na jejich kůži přistávají částečky popele. V černobylské jaderné elektrárně „cosi hoří“. Zatím nic netuší, ale následovat budou týdny hrůzy, beznaděje a zoufalství a především lží a propagandy, ve kterých se tomuhle národu nikdo nevyrovná. Prostě jakási sovětská bezohlednost (v tomto případě k masivnímu) neštěstí a snaha se vyhnout národnímu ponížení. Přijde nespočet dusivých záběrů, které navodí nepříjemné pocity. A rozjede se několik zajímavých příběhových linek. Jadernou katastrofu sledujeme velmi podrobně a velmi intenzivně, jen se mění postavy, které s námi zrovna tráví čas: zaměstnanci elektrárny, její hlavouni, hasiči a lékaři, odborníci na jadernou problematiku, tvrdohlaví politici. Tvůrci z různých pohledů mapují pátrání po jejích příčinách a souvislostech i zdlouhavé a komplikované odstraňování následků. Vše je navíc srozumitelné a nesnaží se publikum nějak přechytračit. Zlověstné, chladné a s výtečnými herci. A působivou hudbou s varujícími tóny.(18.6.2019)

<< předchozí 1 2 3 4 8 16 23 30
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace