poster

Fyre

  • USA

    Fyre: The Greatest Party That Never Happened

Dokumentární

USA, 2019, 97 min

Režie:

Chris Smith

Scénář:

Chris Smith

Hrají:

Billy McFarland (a.z.), Ja Rule (a.z.), Ron Funches (a.z.), Elsa Hosk (a.z.), Chanel Iman (a.z.), Emily Ratajkowski (a.z.), Lais Ribeiro (a.z.), Andy Richter (a.z.), Kendall Jenner (a.z.), Kylie Jenner (a.z.), Bella Hadid (a.z.), Hailey Bieber (a.z.), Alyssa Lynch (a.z.)

Producenti:

Chris Smith, Danny Gabai
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • DonBraso
    ****

    To byla slušná jízda :) Jestli někdo odkazuje na Hulu,tak se mrkněte na trailer.Nic nového pod sluncem,stejné jsou i záběry z jiného úhlu. Netflix to vzal po svém a je vcelku jedno jak je to možné-nemožné,je tu důsledek toho,že prachy a klamavá reklama dneska je středem Země.Megalomanský záměr,nápad,který nevyšel.Si říkám jestli by to měl Billy na tom ostrově co chtěl prvně,jestli by to stejně zvládnul. Druhá věc je,jestli s takovýma lidma už odprvopočátku vyjebal či fakt prostě jen přecenil svoje síly.Na druhou stranu to se vše dozvíte hned potom co přijedou první "diváci".Ja Rule bude asi taky slušný mejdlo.85%(15.4.2019)

  • Morholt
    ****

    Docela by mě zajímalo, jestli do toho šel McFarland s tím, že udělá podvod, anebo doufal, že party bude mít takový úspěch, že všechny ty nedostatky lidé jednoduše přehlédnou. Dopadlo to jak to dopadlo, ale je mi záhadou fakt, že mu to lidé žrali. Teď tím nemyslím instagramovou generaci, ale spíš profíky, kteří s ním do toho šli i přesto, že jim musela být zjevná nekoncepčnost a nereálnost celého projektu. To mi hlava nebere. Dokument sráží snad jen produkce v podání FuckJerry, ale na druhou stranu si musím položit otázku, o co by to mohlo být objektivnější. 80%(14.4.2019)

  • Pethushka
    ****

    Nějak se mi nechce zjišťovat, jak moc je to celé, nebo není založené na pravdě, protože pro mě nejde o fakta, která by mě nějak ovlivňovala do budoucna. Každopádně jsem se ale bavila a těšila jsem se, až zjistím, jak to celé dopadne. Vždy mě fascinovalo, co všechno dokáže dobře postavený marketing. Je to svým způsobem geniální.(9.4.2019)

  • patient333
    ****

    "Fake it until you make it" asi nefunguje vždy. Na druhej strane ako sa spomenulo ktorýkoľvek idiot, ktorý si bol ochotný za také prachy kúpiť lístok je darwinismus v najčistejšej forme. A úprimne množstvo millenialov prišlo nielen na to, že všetko čo povie influencer nemusí byť pravda ale i na to, že keď vám ide o prežitie (rozumej pohodlne spanie, jedlo, voda po pár hodinách v noci na letisku) tak sa dokážete zmeniť na "barbara". Za mňa parádny insight do hláv millenialov (ku ktorým takisto patrím, no neorzmýšľam tak konzumne).(9.2.2019)

  • campix
    ****

    Fyre jako jeden ze symbolů moderní doby a pobláznění milleniálů sociálními sítěmi. Je tu lehká snaha začlenit kauzu Fyre do kontextu dnešní doby a hodnotit dle ní tzv. generace. Bohužel tento pohled je podle mě zcela zcestný, jelikož vždy existovali a vždy existovat budou podvodníci, kteří budou využívat všechny možnostmi, které se jim nebízí. V dnešní době jsou to především média a neschopnost velké části populace filtrovat, co je pravda a co ne. Billy McFarland je pouze podvodník, který zneužil jeho možností a neschopností jiných, ale musím uznat, že podvedení všech těch umělých influencerů a blogerů bylo vtipné sledovat. Jak se hroutí někde na pláži na Bahamách. Velmi zajímavé a zábavné, ale bohužel bez přesahu, který by to chtělo mít.(15.5.2019)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace