poster

V žáru královské lásky

  • anglický

    In the Light of the King's Love

  • anglický

    Flames of Royal Love, The

Komedie

Československo, 1990, 87 min

  • Elyssea
    odpad!

    Utrpení knížete Sternenhocha je utrpením zejména pro diváka. Nálepka expresionismus neznamená nutně umělecké dílo a exhibice Čoka s Chýlkovou je nudná. Nejsem zhnusená, na to už jsem viděla moc horších věcí, a přepjaté scény nebyly směšné. Mou nejsilněji pociťovanou emocí byl pouze vztek, že musím zabíjet hodiny českého jazyka (a svého mládí) koukáním na totální zhovadilost, kterou bych si sama nikdy nepustila.(23.1.2012)

  • Mayers
    odpad!

    Vilda Čok kuchající dort? Ivana Chýlková lízající botu? Bolek Polívka hrabající listí? Přesně o tomhle byla tahle sra*ka. Neuvěřitelná zhovadilost, debilita a absurdita sálá z každého záběru. Musím se přiznat že jsem se na začátku párkrát zasmál (SERU!) ale ke konci už to bylo utrpení. Těch 87 minut se neskutečně táhlo. Tohle je na odpad. PS: co mělo znamenat na konci to dvouhlavý mimino???(6.4.2013)

  • Radyo
    odpad!

    U některých scének jsem se zasmál, ale ani trochu si nejsem jist, zda byly myšleny jako vtipné, či zda prostě byly jen směšně trapné. Jako celek tenhle film patří do trezoru, ne snad pro "zakázané myšlenky", ale prostě proto, že jde o snůšku zhovadilostí a trapností a bude lepší, když už jej nespatří žádné lidské oko.(1.9.2003)

  • Jansen
    *****

    Dokonalé, dokonale špatné. Na poli „estetiky hnusu“ Němcův (post)revoluční opus osciluje někde mezi pokřivenou bizarností Alejandra Jodorowského a zvrácenou oplzlostí Johna Waterse. Vilém Čok jako obscénní a neduživý vládce dohlíží na své pražské knížectví z výšky žižkovského vysílače. Ivana Chýlková exceluje v roli jeho jedním dechem submisivní i dominantní milenky. Ve scénách, kdy v deliriu fluše do kamery, silně připomíná fame fatale newyorského undergroundu Lydiu Lunch. Mistrovské, ale od Němce přece jenom nikoliv příliš překvapující. Že by Mučedníci lásky let 90. na Klímovy motivy.(14.8.2010)

  • wampilenka
    *****

    Nejlepší jsou záběry na Prahu stověžatou v kontrastu... se vším ostatním. Praha jako knížectví a vypoulený princ ubytovaný v Žižkovské věži jsou nenáročně provokativní motivy. Ovšem nemyslím, že laciné. Nejvýraznější postavou je kněžna Chýlková - prolíná se v ní mrzká obhroublost a démonická vznešenost. / Film je podle mě i zdařilou adaptací Klímovy knihy. To, co předvádí Čok není příliš vzdáleno mým představám z četby. Patří k tomu i jeho neumětelské odříkávání klímovských replik. 4,5*(11.3.2010)

  • - Film navštívilo v kinech 320 511 diváků a vydělal 3 454 837 Kč. (Pumiiix)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace