poster

Červený trpaslík - Série 11 (série)

Komedie / Sci-Fi

Velká Británie, 2016, 2 h 51 min (Minutáž: 27–30 min)

Režie:

Doug Naylor

Scénář:

Doug Naylor

Kamera:

Ed Moore

Zvuk:

Keith Nixon

Kostýmy:

Howard Burden
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dubinak
    ****

    Skvělý, skvělý. Fakt strašně moc oceňuju snahu, kterou do toho Doug Naylor stále vkládá a přesto, že kamera a interiéry prošly značnou invencí a hlavním hrdinům teď můžete spočítat každou vrásku, scénáristicky se to pořád snaží maximálně stačit původním dílům z devadesátých let. A tak z 80% funguje stejně dobře i humor, i když sem tam se třeba maličko zaškobrtne (což se podle mě nejvíc týká Kocoura). Pořád je to nádhera a třeba u dílu Důstojník Rimmer jsem se řezala smíchy jako za starých dobrých rimmrovských časů. Velké dík také patří hercům, že se sešli ve stejném složení a taky českým dabérům, kterým na kvalitě výkonu ani trochu neubylo.(17.12.2018)

  • PKD
    ***

    Tato série se bohužel té předchozí nemůže rovnati. Ne,že by byla špatná,ale krom 9.je nejvíce vážná a to u sitcomu s prominutím považuji za podstatný problém. Často jsem si totiž připadal,že sleduji Krajní Meze,akorát s více humorem. Jako by se autor rozhodl,že chce tentokráte zkusiti opravdový SF seriál s hlubšími myšlenkami apod. Nic proti tomu,ale doufám,že 12.s.už bude ve starých kolejích. A ano,mohu souhlasiti s názory,že 1.díl je absolutně nejslabší,což tímto textem,slavnostně stvrzuji.:) Za nejvtipnější považuji poslední 2 díly a na scénu,jak kocour rodí morfátka (z nichž pak jedno v rámci citového vydírání za účelem ochrany vlastního života,se promění na ježečka s cylindříkem v malém nákupním vozíku,to tam fakt je:))) dlouho nezapomenu. A taky scénu,kdy se chodbami trpaslíka sune rimmeromonstrum,které jakoby vypadlo z některého Silent Hillu (to myslím vážně,ona má vůbec tato série až hororové prvky,se mi zdá),nějaký ten čas,nevyženu z hlavy. Každopádně si snad nikdy nezvyknu na tu vysokou úroveň efektů.:) Jo a naučil jsem se 2 nová slova: srabotomie a fňuknosukce. Hahaha!!!(20.1.2019)

  • MartinezZ
    ***

    Překvapivě dobré, čekal jsem něco podstatně horšího a vyčpělejšího. Nicméně těch několik skutečně dobrých gagů a vzájemného popichování nezakryje skutečnost, že pánové už mají svá léta a někdy tak moc už jejich narážky a problémy nezapadají, resp. se poměrně dost recyklují nápady z předchozích sérií. Je to nastavovaná kaše. Překvapivě sice chutná, ale přesto jen nastavovaná.(6.11.2016)

  • giovanni3
    ***

    Červený trpaslík je asi můj nejoblíbenější seriál. 1-8 série je sázka na jistotu a je vesměs jedno jaký díl si člověk zapne. 9.série byla slabá, ale návratová. 10. už se tvářila, že by to mohlo být do budoucna lepší. Ale tato 11. série je tedy pro mne zklamání... Ano je tu pár dobrých vtípků napříč díly, ale kdybych je všechny vzal tak by postačily v 1-8 sérii na 1-2 díly... A zde jsou rozloženy do 6 dílů. Dále je zde x vtipů co opět vyloženě recyklují staré díly. Rimmer má fakticky jeden výraz celou sérii. Z Krytona se dělá karikatura sebe sama (ta růžová to dorazila)... veškerá technika se tlačí "hypermoderně" ač se tím vytrácí duch samotného trpaslíka a té doby... A když už nemají kde brát, tak tam sypou pomalu do každého dílu nějakou postavu/rasu navíc.. Vždy byl trpaslík o pustém vesmíru kde nikdo není. Jednou za x dílů se narazilo na nějakého replikanta, opuštěnou loď atd.. zde to je v každém díle něco. Dokonce se i vezme legendární Polymorf, který se zrecykluje a "zprasí"... Bohužel jen 3z5... Doufám, že se potvrdí reference na 12.sérii, která má býtprý hodně povedená.(8.1.2019)

  • VanTom
    ****

    Vyrovnaná série suverénně drží nastavenou "trpaslíkovskou" laťku, možná se přeci jen trochu opakuje (resp. těží ze svého odkazu), ovšem vidět staré páky užívající si životní role je k nezaplacení. Nic se prostě nezměnilo. Snad hodnocení časem zmaximalizuji, až se i z trapných fórků znovusjížděním stanou vtipné (jako už tolikrát předtím). :-)(7.1.2019)

  • - V epizodě pořádá důstojník Rimmer (Chris Barrie) recepci pro své podřízené kopie z biotiskárny. Jako podklad jim při tom hraje komorní verze Rimmerovy písně z epizody Stesk (1997). (TheNameless)