Reklama

Reklama

VOD (1)

Dva ostří bývalí policajti z Texasu mají za úkol vypátrat a zabít nechvalně známé zločince Bonnie a Clydea. Kriminální drama podle skutečných událostí. (Netflix)

Recenze (313)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Netflix si opět našel dobrého režiséra a solidní námět. K tomu opět přidal herecký koncert v podobě Kevina Costnera a Woody Harrelsona a divák by si mohl říct, že může počítat s kvalitním filmovým zážitkem. Škoda ale, že na dvě a půl hodiny má film rozvláčnou a velice pomalou atmosféru, kterou jistě neoceníte v druhé polovině filmu. Nápad je každopádně skvělý. Líbil se mi. Za shlédnutí to jistě stojí. Pár scén je opravdu parádních, ale představil bych si zkrácení filmu klidně o hodinu a vůbec nic by se nestalo. ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Bezpečná sázka na jistotu. Hezká ale nevýrazná. Již první třetina s tím okoukaným představením hlavních postav zabije naděje na originální příspěvek do slavného příběhu. A zbytek stopáže předpoklad nevyvrátí. Nuda to ale není, Costner a Harrelson jsou držáci, a Costnerův rozhovor s otcem Bonnieho (William Sadler) vhlédne hloubš. Finální dopadení krimi-párečku nebylo ani v reálu koulervoucí, nemůže proto film uzavřít velkolepě, jak by žánrovka potřebovala. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Skvěle natočená, výpravou do posledního detailu vypiplaná a výborně zahraná (z Vůdyho artritidy mě bolely klouby, a to jsem u toho ležel) dobová freska a pohled z druhé strany na dosud zdegenerovanou popkulturou romantizované zloděje a vrahy. Ale! Dramaturga najali na melouch z Nekrorádia v Losích Andělicích, kde na hlavní pracovní poměr do zblbnutí po nocích předčítá insomniakům hodnoty tlaku vzduchu všech kalifornských isobar, a na téměř dvouapůlhodinovou hemoroidiádu o tom, jak se Vůdy s Kostějem akorát tak pooooomalu blonckají po texaských prdelích, co deset minut zastaví nějakého vidláka a prej „Brýden, neviděl jste tu náhodou Boný a Klajda? Ne. Aha, tak my jedem zas dál.“, jsem fuckt čumět nechtěl. Klint by je měl okamžitě všechny žalovat, že mu bezskrupulózně vykradli recept na Nesmiřitelnou prudu. Pokud to tedy stihne, než je zformátuje Čuk, protože označit ňákého Hemra za nejslavnějšího texasrendžra všech dob, to je velmi neuvážený otevřený plivanec do xichtu Tomu, co jako jediný vydrží chlastat v nonstopu až do zavíračky! ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

To byl uspavač hadů tohleto. Kolik naprosto zbytečných záberů na jedoucí auto, zdlouhavýho vystupování z auta, co vlastně z toho tvůrci chtěli mít ? Gangsterku ? Sociální drama ? No Kevin a Woody a některí dialogy hlaně v podání Kevina měly úroveň, ale příští prosím něco co má drive. ()

Cervenak 

všechny recenze uživatele

Solídny prenasledovací western, akurát banditi a muži zákona presedlali do fordov a Divoký západ nahradil stredozápad zmietaný hospodárskou krízou. Výborná dobová atmosféra, výborné ústredné duo (najmä Woody) a síce nie strhujúco, ale poctivo rozpovedaný príbeh so záverom, ktorý vyznie ešte silnejšie ako v slávnom Pennovom filme. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $49miliónov║ Skôr taká komornejšia krimi ale dobre herci na výsluhovom dôchodku (Costner, Harrelson) to hravo utiahnu, zapasujú, neomrzia, občas utrúsia nejaký ten hlod a bez tak je to témou zaujímavý prírastok k etape kriminálneho vyčínánia Bonnie a Clydea. /70%/ ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Hodně příjemná staromilská žánrovka - oldschoolová gansterská road-movie na vděčné téma Bonnie a Clyde, ovšem tak trochu z druhé strany ,,zákona"... Řemeslně dobře natočená, skvěle gradovaná a závěr byl opravdu dost silný - fenomén celebritizace psanců z éry Divokého západu postupně nabyl tehdy na prahu 30. let 20. století téměř dnešní podoby... ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Nejpoctivější "too old for this shit" western ze staré školy za dlouhou dobu. A ne, třicátá léta v plném rozpuku hospodářské krize a káry ukrajující míle z nekonečných dálav namísto koní na tom pranic nemění. Pozvolna (jakože opravdu hodně pozvolna) plynoucí, na ústředním duu vystavěné, nádherně nasnímané i odehrané. Je to neskrývaně "mccarthyovské" do morku kostí čili zdánlivá "pouze" žánrovka v podobě melancholické náladovky, které nelze nepodlehnout. Její podmanivé (ne)tempo vás totiž buďto spolehlivě uspí či naprosto učaruje. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,PÍŠE SE ROK 1934, A VY CHCETE POSLAT NA BONNIE A CLYDEA KOVBOJE?…“ /// Westernová pátračka. Hudba, prostředí Ameriky 30tejch let, nejslavnější gangsteři Bonnie a Clyde,… ale sláva má patřit jinýmu duu - dědkům – Franku Hamerovi a Maneymu Gaultovi. Oba jsou takový, jak jsem si představoval. Staří kovbojové, místo koní Fordku, místo technickýho zázemí – zkušenosti. Nevím, jak moc je to všechno podle skutečnosti. Vo to asi půjde ve druhý řadě. Každej bude hlavně zvědavej na Costnera s Harrelsonem a na to, jakou atmosféru vykouzlí John Lee Hancock. To, že navštívíme autentický místa, nebo že auťák (a ti dva) budou rozmrdáni stejným způsobem… to je bráno jako samozřejmost. Bavilo mě to. Je to pomalý, poučný, atmosférický... /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Tu historku z místa jménem Candelaria (v Jižním Texasu – jen pro upřesnění), neznám. 2.) Chcu vidět, jak je rozjebali.... 3. Thx za titule „num71“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Netflix po Triple Frontier tasí další eso z rukávu a to jest dobová chlapácká Western/Gangsterka z 30. let, kde vynikající dvojice Texas Rangerů Costner a Harrelson jsou v patách legendární dvojici Bonnie a Clyde. John Lee Hancock perfektně zachytil atmosféru Jížní Ameriky 30. let ( kostýmy, auta a zbraně nádhera) a dá se říct, že dal šanci dvěma hvězdám na solidní Comeback, protože oba dva tu předvádí výtečnou práci podpořenou kadencí hlášek. Režijně, herecky, vizuálně i atmosféricky bezchybné, jediným mínusem může být pomalejší tempo, ale já se bavil slušně celý film. Highlightem je rozhodně Costnerův nákup zbraňí, Woodyho sólo na toaletách, historka s bandity a závěrečný masakr. "Clyde might be the king, but I am a Texas Ranger! You litte shit!" 80% ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Má IQ stierača na aute, ale je spoľahlivý.“ – „Kde ho nájdeme?“ – „Stále podopiera ten automat na Coca-Colu.“ Toto by bol ideálny materiál pre mini-sériu, v Netflixe sa ale prekvapivo rozhodli pre normálny celovečerák a možno urobili lepšie, lebo je to celovečerák robustný, neakčný a pritom svižný a na nadpriemerom držaný nielen parádnou atmosférou a totálne sebavedomou réžiou, ale samozrejme tiež namakaným ústredným duom Costner/Woody. Medzi chlapmi to iskrí bez toho, aby to lacno skĺzalo k humoru za každú cenu (o humore tento temný prípad skutočne nie je, ale určite svojím značne svojským spôsobom JE zábavný). Mínusy? Troška som nechápal, prečo túto „kovbojskú“ akciu Ma Ferguson (Kathy Bates) najskôr odklepla a následne zrazu bola proti nej (+ v druhej polke sa vyskytne cca 20 minút, ktoré sa s troška krvácajúcim srdcom mohli vystrihnúť a nič strašné by sa nestalo). Finále je neskutočne napínavé, ale nakoniec sa odohrá až šokujúco rýchlo (čo bol zrejme zámer, ani v realite to nebola zrovna 8-hodinová prestrelka). Oceňujem zdémonizovanie ústrednej zločineckej bandy (ktorá je ukázaná iba v mrazivých, tajomných náznakoch). A silný pokec Costnera s Williamom Sadlerom. Každá sviňa má rodičov. Aj tá najväčšia. Robí ju to lepším človekom? Rozhodne nie. ()

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Od režiséra Zakladatele a Zachraňte pana Bankse přichází... krimi drama ze staré školy o honu na Bonnie a Clyda? Spíš vyžehlená nuda bez tempa a napětí, kde dialogy nedosahují zdaleka takové kvality, aby to na nich mohlo stát, a herci jsou tím jediným důvodem, proč jsem u toho vydržel až do konce. Tahle rána šla hodně mimo. 5/10 ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Skvělý předpoklady (stará Amerika, snová dvojka v obsazení starých Texas rangerů, naháňka legendárních psanců), bohužel vlažnější v obsahu a provedení. Přesto je hned několik důvodů proč film vidět, pro mě především retro stránka a tuna pěkných záběrů slavných Fordů na cestě chudinskou krajinou za časů Velké hospodářské deprese, dějinný kontext soumraku ostrostřelců při nástupu naleštěných "G-menů" v éře J.E. Hoovera. Poloprázdný děj do jisté míry kompenzuje i Newmanova muzika, uspokojí závěrečný řešeto, i tak mi ale zklamání (přece z Costnera & Woodyho chceš dostat víc) brání oznámkovat výš. ♪♫ ()

emma53 

všechny recenze uživatele

Pravdou je, že někdy je těch naháněček, kde se jeden nemůže ani nadechnout příliš mnoho. Proto jsem uvítala s otevřenou náručí něco, kde to tak nefrčí, ale kde si kluci pomalu jedou pro svojí kořist. Kdo ví jak to tenkrát bylo opravdu, to ví jen ti dva. Něco je známé z vyprávění, něco z novin a podobně. Tenkrát se ten čas taky měřil relativně jinak než dnes, kdy se ráno probudíme a hned jdeme spát, páč je večer. V jednom filmu z doby cca 18. století jsem slyšela dotaz. "Jak je to ještě daleko?" a odpověď zněla "Asi tak den plus mínus". Tak o tom to celé je. Navíc Woodyho a Kostnera můžu vidět hrát pohromadě, aniž bych přišla k nějaké újmě na zdraví. Ten konec se jim nakonec povedlo velmi dobře zrekonstruovat, takže já jdu s klidem do plných. Souhlas s komentářem DaViD´82. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"My Clyda Barrowa a jeho milenku chytneme. Zapište si to a dvakrát podtrhněte." To je jasný, že je dostanete. Jen na ně nezapomeňte kromě policistů, šerifů a agentů nasadit taky duo nepříliš pohyblivejch kovbojů s koněma pod kapotou Forda. Mě tedy Hamer s Gaultem dost bavili. Hamer zejména při nákupu zbraní a Gault při sólu na záchodě. Jinak jsem zastáncem toho, že při kontaktu s vrahy se nejdřív střílí a pak teprve křičí: Manos arribas. V tom je náš trestní zákoník poněkud zaostalej. Když však vezme zákon do rukou kapitán Frank Hamer, tak jsem si jistej, že to bude v pořádku. ()

choze 

všechny recenze uživatele

"Proč rovnou nevykopeme z hrobu Wyatta Earpa?" A máme tu prvního kandidáta na film roku a zároveň dosud nejlepší film od Neflixu. Jestli jste si z Triple frontier cvrkli blahem do kalhot, připravte se, že u Highwaymen vám kalhoty vyloženě ztěžknou. Kříženec Nesmiřitelných a Neúplatných nabízí příběh těch chlapů, co rozstříleli Bonnie a Clydea na krvavé hadrové panenky. Vyslání dvojice vysloužilých a rezivějících rangerů je posledním zoufalým a neochotným pokusem (braným od začátku jako omyl), jak ukončit řádění morbidně zromantizovaného párečku vrahů policistů, kteří jsou v příběhu přítomní hlavně mrtvolami, co za sebou zanechávají. A byť jsou tihle rangeři-důchodci v branži za legendy, nikdo na ně tentokrát nesází, jen se doufá, že nenadělají moc velký bordel. A oni musí za dýchavičného běhu a neustálého odskakování si na záchod zjistit, jestli na to v proměňující se době ještě mají... a taky se srovnat s démony své minulosti. Highwaymen jsou v prvé řadě parádně napsaní - mají svůj jasný úhel pohledu na události a jasně vyprofilované hlavní postavy s dobrou vzájemnou dynamikou. Postavy, které si vás svými hovory i činy rychle získají, ačkoli nejsou zdaleka tak sexy jako mladé zločinecké duo. A jestliže z Triple Frontier si po pár týdnech pamatuju hlavně to, že si z něj nic nepamatuju, tady se dočkáme řady silných a zábavných scén, ať už těch, kde hrdinové mluví o své brutální minulosti (té skutečné, skryté za jejich legendou), přes závěrečný masakr a následnou hysterickou reakci davu na odvážený rozstřílený vůz, nebo Harrelsona přepadeného na záchodcích. Harrelson je opět za toho lidštějšího z dvojice (jako v Temném případu), Costner zase za toho uzavřeného za kamenným obličejem (jako ve Wyattu Earpovi) a oba mají charizmatu, že by ho mohli prodávat přes e-shop a ještě s ním hnojit na zahradě. Výprava spolu s kamerou fetišisticky prodává dobové obleky, auta a zbraně a režie tomu dává správně melancholickou atmosféru. Krásná filmařina. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

„Ty dnešní ceny benzínu člověka úplně srazej do kolen.“ Do kolen jsem z tohohle filmu sice nešel, to ovšem neznamená, že nejde o kvalitní záležitost. Vzhledem k tomu, že jsem viděl Pennovu „klasiku“ Bonnie a Clyde, neubránil jsem se srovnávání. Některé věci jsou zde jinak, pochopitelně sympatie diváků tu mají být obráceny k opačné straně, takže líčení výše zmíněného páru není zrovna velkorysé. Na druhou stranu, žádné popírání nevyvratitelné oblíbenosti legendární dvojice mezi lidmi se nekoná. Lehce jsem sice zalitoval, že The Higwaymen nenabízejí tolik humoru či nadhledu, ale o to víc se spoléhá na charisma Costnera a Harrelsona, kteří jsou výborní. Jejich postavy rozhodně nejsou žádní nepřemožitelní zabijáci, ale staří páprdové snažící se rozpomenout na svou někdejší formu. A líbilo se mi, že i po závěrečné akci se žádná velká oslava nekonala, ať už z jejich či ze strany jiných. O „vymazlenosti“ dobových reálií, kamery, hudby (Newmana prozradí již první tóny) a dalších složek se není třeba víc rozepisovat. Za mě solidní 4*. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Léčka na venkovské cestě kdesi v Louisianě, výroba řešet značky Parker & Barrow a potom „manos arribas“. Pokud máte alespoň trochu povědomí o amerických 1930s a éře „public enemies“, musí vám být jasné, jak na konci padne branka. Problém ovšem je, že forvard John Lee Hancock na ni během zápasu vůbec neměl tah. Mezi Harrelsonem (který svůj texaský přízvuk snad ještě vylepšuje bramborou vloženou do úst) a Costnerem to příliš nefunguje, Newman tu a tam něco ukradne z regálů svého Shawshanku a i ta adorovaná dobovost působí poněkud uměle. Nerad se uchyluji k paušalizování, ale Netflix je zase jako definice očistce, potažmo Tottenhamu v McDonaghově In Bruges. Není to úplná sračka, ale není to ani skvělé.. Apropo, Bonnie a Clyde měli kliku, že seržant Cordell Walker zahájil kariéru u texaských rangerů později, jinak by se oni dva a jejich nový společník Strach sami přihlásili na nejbližší policejní stanici. I když vlastně nevím, jestli v tu dobu už nebyl ve službě, protože se říká, že když Bůh chtěl stvořit svět, Chuck mu řekl: „Můžeš.“ ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Klasické vyprávění, podmanivá vizuální stránka a přesné herecké výkony. Pupkatý Costner je za nekompromisního drsňáka a Harrelson dodává potřebný lidský rozměr, kde jeho historka těsně před koncem zafunguje mnohem více než závěrečná děrovačka Bonnie a Clydea. Hancock sem dokonce propašoval i rýpnutí do současného stavu věcí, že dav a média si pak zaslouží pouze pohrdání. Pomalejší tempo s důrazem na vykreslení charakterů funguje náramně a Newmanova hudba zahraje na nostalgickou notu. Takové filmy v kinech chybí jako maso ve vegetariánském burgeru. ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

No jo, bylo to tam všechno a dobře vyvážené. Výborné záběry, odstíny barevnosti, zpomalení, krásně rozpracovaný problém stárnutí i parťáctví, starého železa a tak. Hezky ústrojně rozpracované bylo i to, jak se postupně vzmáhá vlna vzteku vůči Bonnie a Clydovi mezi policisty i rangery, která graduje v překvapivém i pochopitelném a silném palebném finále. Byla tam i dobře odměřená dávka humoru, cynismu a hyperrealističnosti. *** Jenže s tím mám stejný problém jako třeba s Mare z Easttownu (moje zhrzená recenze) - a i z mého hodnocení je patrné, v čem spočívá: dá se to všechno odškrtat jako položky na seznamu ingrediencí na pizzu - co nám tam všechno dali a jestli to byl chutný mix kvalitních surovin. Je to produkt a to trefování se do očekávání je přímo hmatatelné, leží na filmu jako nesloupnutelná fólie, jako nasprejovaný fixační film, kterým jsou potažené všechny přísady, aby se nekazily, a kvůli němuž si nic nejde doopravdy vychutnat - je to práce na zakázku, v níž chybí ústrojné vyvěrání, překvapení mimo povolenou škálu položek, originální vývoj mimo povolené trajektorie. U každé scény, u každého prvku, obratu ve scénáři, mi zní v hlavě soupis požadavků a pravidel, kterým se vyhovělo. Hm. Ok, ale pro mě dobré dílo a dobrá tvorba začínají až tam, kde se tyhle návody a instrukce překročí. Až za kýči a klišé. *~ ()

Reklama

Reklama