• Adam Bernau
    **

    Javertova celoživotní posedlost uprchlým zlodějem jednoho chleba a dvou franků je ještě komičtější než posedlost inspektora Mourka Fešákem Hubertem. Ale když si to postavíš tak, že každý Valjean musí mít svého Javerta a každý přečin svou fúrii, už to tak komicky nevypadá. Nicméně toto zpracování (jehož druhý díl hodnotím a o ostatní nemám zájem) není nijak dobré a navíc zde dosti toporný Valjean vypadá úplně stejně jako asi úplně všechny historické postavy, o nichž Francouzi za posledních nejmíň 30 let něco natočili. Coseta pěkná.(21.6.2016)

  • Nut
    **

    Velmi špatné, jak po scénaristické a výpravné stránce, tak co se týče výběru herců. Koukám, že francouzi jsou na tom s kvalitními herci stejně špatně jako my, pokud obsazují pořád ty samé tváře. Už Depardieu jako Monte Christo byl docela na hraně, ale tam to alespoň vykompenzovala výprava a jeho herecký talent, ale jako Valjeana bych si ho skutečně nepředstavovala a Malkovich mě teda taky nijak zvlášť neohromil. Tím, že vypadal jako zoombie sice působil odpudivě, ale na Javertovi mě spíše vadila jeho povaha. Jediný slušný herecký výkon tak předvedl Clavier. Celkově však tahle minisérie postrádala jakýkoli náznak atmosféry Hugovy předlohy a rozhodně nesplnil má očekávání, bohužel, bohužel.(6.5.2010)

  • manonfire
    *****

    Nádherně všeobsažný příběh o polepšení individua, kterého zdánlivě neopodstatněná slušnost a dobro jeho chvilkového hostitele konsternuje natolik jakoby sama vidina božské tváře. Oproti tomu surové scény života v tehdejší Francii. Posedlost zákonem u Malkovichovi postavy je další specifikum tohoto příběhu, a jeho samurajský konec po té co zjistil, že strávil život posedlostí v deziluzi, mě dostal. I Clavier drží laťku vysoko, jak si velkolepý námět bezpochyb zaslouží, o mé oblíbené Charlotte Gainsbourg ani nemluvě. Její něžná dušička je trýzněna osudem až sadisticky a scény kdy je její aureolou dobra prostoupená postava vystavena opovržení od Johna Malkoviche, byly z nejlepších. Toto je téma témat a já za něj Hugovi děkuji. Stejně tak tomuto filmovému zpracování, které snese srovnání se všemi ostatními. 90%(23.1.2008)

  • Faidra
    ***

    Depardieu byl vždycky můj oblíbenec, ale tady je naprasklým kolem v jinak spolehlivě jedoucím, i když nijak pozoruhodném žebřiňáku. Zato Malkovich s Clavierem si to frčí jedna radost. Celkový spíše průměrný dojem potvrzuje fakt, že ani dobří herci, ani věrnost předloze nemusejí nutně znamenat výhru. Je to sice nejslabší verze Bídníků, jakou jsem zatím viděla, ale pokud je opravdu nejhorší, tak jsou na tom milí Les Misérables ještě dobře.(2.9.2007)

  • marien1039
    **

    Je ale pravda, že Depardieu je sice skvělý herec (a nejlepší Monte Christo, který kdy byl), ale na Veljeana se nehodí. Je to naprosto jiná role, než Monte Christo a je na ní potřeba jiný typ herce. V tomto případě je Valjean tlustý, což je na galejích prakticky nemožné. Navíc tu roli hraje možná až moc tvrdě. Naproti tomu i v padesáti neuvěřitelně přitažlivý a charizmatický Malkovich zde ztělesňuje skoro kladnější roli, než samotný Valjean. A perfektně. Podobně skvělý výkon předvedl i Christian Clavier coby Thénardier. Enrico Lo Verso je pro změnu na roli Maria podle mě starý a já být Cosetta a pronásledovat mě takový zuřivě vypadající Ital, spíše se bojím(24.1.2013)

  • - Natáčení probíhalo v Praze, nebo také v Plasích na Plzeňsku. Svatba Cosetty (Virginie Ledoyen) a Maria (Enrico Lo Verso) byla natočena na Malostranském náměstí před kostelem sv. Mikuláše. (Lynette)

  • - Jan Kuželka ve filmu ztvárnil majitele kavárny, ve které začala Velká francouzská revoluce a měl mít dialogy s Johnem Malkovichem (Javert) ve francouzštině, kterých se vzhledem ke své neznalosti cizích jazyků velmi obával. Kvůli tomu, že odbory v jednu chvíli vyhlásily za pět minut konec natáčení, o ně však zásahem Josée Dayan ke své radosti přišel. (JoranProvenzano)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace