poster

Miluji tě k sežrání

  • Francie

    Trouble Every Day

  • Německo

    Trouble Every Day

Thriller / Horor / Drama

Francie / Německo / Japonsko, 2001, 101 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Cushing
    ***

    Dá se na to zapomenout? Nedá. Je to pomalé -- a co? Experiment -- a co? Mně to i po letech vězí v hlavě jako střep. Je to spíš konceptuální umění než film, ale na život to právo má. Jako všechny bizarnosti. (teda skoro všechny) Zajímavý je, jak filmy a kanibalech, zombících a podobné havěti jedou, jsou cool. Ale když to někdo pojme stylem tongue in cheek a doslova to přecooluje, najednou se lidi vofrňujou. Pastička na diváka.(11.7.2007)

  • SOLOM.
    **

    Na tento francouzský film se dá dívat z mnoha úhlů pohledu. Převažuje ovšem pocit zbytečnosti a nepochopení, co nám chtěli tvůrci v tomto snímku vlastně říct. V celém ději se pořádně nedozvíme, co se stalo s lidmi, kteří mají nesmírnou touhu po krvi a lidském mase. Jsou nám prezentovány pouze jejich sny, nebo vzpomínky z minulosti, kdy se stali zřejmě aktéry nějakých pokusů, nebo experimentu v džungli. Francouzská režisérka se pokusila o něco co má být zřejmě kanibalským filmem, nebo alespoň o film s tímto podtextem. Jenže kromě několika scén se celý film nic nedělo a množství scén je nudných a zcela zbytečných. Zdlouhavé natahování filmu nám nepřinese žádný požitek a v hloubi duše už čekáme na konečné titulky.(29.4.2010)

  • Liger
    odpad!

    Smysl komentářů u podprůměrných filmů netkví jen v odsuzování, naopak je potřeba najít ty správné diváky pro něž je autoři tvořili. Nicméně existují kousky, u kterých nalezení takových diváků je v civilizované společnosti takřka nemožné, a tam se nepochybně řadí Miluji tě k sežrání, kde jste svědky nejvelkolepějšího souboje nudy s hnusem v kinematografii. Nutno podotknout, že velmi vyrovnaného s nejednoznačným vítězem.(10.9.2013)

  • kocabka
    *****

    Pokud většina zdejších "hodnotitelů" bude na filmy pohlížet jako na mrtvou šablonu o jediném schématu, je jasné, že věci jako Trouble Every Day nikdy nepochopí. Stěžovat si zde na nudu, nedostatek dialogu či zoufale pátrat po jakémkoli náznaku brutality, je naprosto zavádějící, asi jako vyčítat impresionistům nedostatek linie. Dokud se diváci nenaučí rozpoznávat filmy jinak, než podle dějové koncepce, nehneme se z místa. Ve filmu je velmi dobře vytvářena atmosféra a vnitřní zápas zúčastněných, zejména výtvarně skvěle podanou kamerou a hudbou od Tindersticks. Vše je zpracováno tak, aby divák téměř viděl očima lidí na plátně a radoval se s nimi z prožívaných drobností, které alespoň na moment odvracejí pozornost od strašné skutečnosti. Jestliže si zde někdo stěžuje na nudu, pak se nejspíš sám stal nudným patronem, jenž nedokáže pozorovat a vnímat ostatní.(5.3.2007)

  • TesterX
    *

    Občas nechutná, ale povětšinu času nudná podívaná bez děje. První polovinu filmu se neděje téměř nic a vy jen čekáte, kdy přijde první nechuťárna. Ta přijde, ale nestojí za nic, pak čekáte další polovinu na tu druhou, která také nestojí za nic. Film měl začít přibližně deset minut před koncem a ubírat se rozvinutějším směrem. Ocenit si zaslouží pár statických kamerových záběrů.(12.2.2004)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace