Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Arachneuss
    *****

    Vizuálně dokonále, hudebně podmaňující, příběhově epické. Posledních dvanáct hodin jedné z nejdůležitějších postav lidských dějin bylo ztvárněno dokonale. Ano, dokonale. Nedokáži si představit, že by někdo mohl vytvořit lepší film o Ježíši Nazaretském, jenž by plně ukázal sílu jeho oběti. Styl, jakým Gibson dílo převedl na plátno nejznámější příběh všech dob je ukázka mistrovství, ať už se jedná o dialogy, vedlejší postavy Petra, Jidáše, Marie, Máří Magdalény či Ďábla nebo střih Křížové cesty (kamenující dav) s vstupem do Jeruzaléma (milující dav). Přiznám se, že jsem ateista, ale tohle monumentální dílo o lidskosti a její povaze, mne ohromilo a ohromuje dodnes.(21.8.2007)

  • Superpero
    ***

    Na tenhle film jsem se odhodlával podívat asi 2 roky. A když se teda konečně stalo tak jsem docela zklamán. Mel Gibson je pro mě frajer, že ten film natočil v tý aramejštině (a bůhví jakejma jazykama ještě), ale už neni takovej frajer co se všeho ostatního týče. Tenhle film by mohl být naprostá bomba, kdyby se věnoval celému Ježíšovu životu. Jenže koukat 2 hodiny jak skupinka primitivně se tlemících římanů mlátí jednoho chlápka je docela nuda. To si radši pustim Ong-bak nebo nějakou hongkongskou pecku tam se 2 hodiny mlátěj aspoň kung-fu tríčkama. Jenže Gibson stejně neodolal a nějaké věci z Ježíšova života tam naházel pomocí flashbacků (a výsledek působí dost divně a je to hlavně zbytečný), dále se dovíme že Ježíš vynalezl stůl a židle (komická vložka typu "tohle se nikdy neujme") Co ovšem musím naprosto pochválit je hudba. Ta je skvělá a vlastně asi nejlepší věc na tomhle filmu. Prostě Gibsona jsem měl radši jako šílenýho Maxe než jako to co se z něj stalo dnes.(7.1.2006)

  • Tetsuo
    *

    Nekřestansky blbý film a totálně prázdná bublina. A té zbytečné hysterie okolo násilí! Kdeže naturalizmus! Jen ikonické, ilustrativní, lyrizované, zpomalené obrázky se ztišeným zvukem. Kombinace akčního filmu, comicsu, hororu či snuffu a videoklipu, která s uměním (inovativním pohledem na staré téma) nemá nic společného. Technicky perfektní, ale naprosto kýčovité, příšerně manýristické a velmi nudné. O podstatě Kristovy oběti film nic neříká, protože nemá žádnou expozici a dramatický oblouk. Zbičované tělo vypovídá jen o zbičovaném tělu. Mrzí mě, kolik lidí tomu filmu naletělo.(8.4.2004)

  • Adrian

    Film s mimoriadne silným príbehom, ktorému na realistickosti výrazne dodáva samotná forma neštítiaca sa otvorene sledovať hľadáčikom kamery veľmi drsné výjavy. Výsledkom je dielo s neskutočne prierazným emociálnym nábojom, ktorý vás ako ťaživý kameň zarazí do sedadla. Film, na ktorý nikdy v živote nezabudnem pričom ho rozhodne už druhý krát vidieť nechcem.(17.3.2004)

  • MM_Ramone
    ****

    Posledných dvanásť hodín Ježiša Krista, ktoré strávil medzi nami muselo byť pre neho bolestnou skúsenosťou. Mel Gibson to vo svojom filme zobrazuje s reálnou autentickosťou, ktorá miestami až mrazí. Ale najväčšou zbraňnou tohoto snímku je to, že je celý natočený v hebrejštine. To, že tu nebola použitá angličtina, ale práve tento jazyk, dodáva "Umučeniu Krista" silnú dobovú atmosféru. I keď sa názory na toto dielo rôznia, ja sa smelo hlásim k jeho zástancom. "The Passion Of The Christ" je film, na ktorý sa nezabúda. ****(29.1.2008)

  • - Mel Gibson odstránil titulky zo scény, kde sa Pilát Pontský (Hristo Shopov) zrieka viny za Ježišovu (Jim Caviezel) smrť, aby film nevyvolal antisemitizmus. (MFJD)

  • - Umučení Krista je nejvýdělečnějším nepřístupným filmem v historii USA a zároveň nejvýdělečnějším náboženským filmem všech dob. (Morien)

  • - Na scénu poslední večeře Páně byli herci dobře připraveni, denně se účastnili svatého přijímání. (Reiniš)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace