Reklama

Reklama

Krátce po sametové revoluci se z kdekoho stává podnikatel. Obory podnikání se různí. Ať už jsou to legální formy, nebo naopak organizovaný zločin. Mladá studentka Nancy přijíždí do Prahy na stáž. Má české kořeny, a proto si zvolila Prahu. Společně s novinářem Egonem a bývalým policistou, nyní soukromým detektivem Poldou, pátrají po unesené šestnáctileté dívce. Její otec je zoufalý, ani policie mu nedokáže pomoci. Jejich pátrání je zavede k romskému gangu obchodníků s prostitucí a pornografií, kteří se neštítí ničeho. Pokud dívka dobrovolně nespolupracuje, přinutí ji násilím. Naše trojice se vydala do velmi nebezpečného prostředí, kde mnohdy ani policie netrvá na striktním dodržování zákonů. Ať již ze strachu, nebo kvůli tomu, že se nechala uplatit. Egon s Poldou sami mnoho nezmohou, a tak požádají o pomoc neonacisty. Cílem bylo, aby neonacisté odlákali pozornost Romů a oni mohli pátrat po zmizelé dívce. Dochází však doslova k pouličnímu boji mezi Romy a neonacisty, kteří ač původně požádáni pouze o vyvolání zmatku, využijí této příležitosti k tomu, aby vyvolali přímou konfrontaci s Romy. Je jasné, že takto dívku nenajdou. Je tedy potřeba zvolit jiný způsob. Polda díky své minulosti policisty zná některé osoby z podsvětí a pomocí informací, jež získají, se dostanou až k bossům, kteří obchodují s pornografií a jsou v kontaktu s romským gangem. Nemohou se však stále dostat ke zmizelé dívce, a tak vyvolají konflikt mezi Romy a českými obchodníky s pornografií. Když dojde k přestřelce, využijí příležitosti k tomu, aby dívku zachránili. Ona však nemá zájem. Hodlá odcestovat do Německa s jedním ze svých zákazníků. Boj mezi gangy má mnoho obětí. Polda zachrání alespoň malou romskou dívenku... Nancy odlétá zpět do Ameriky, ale slibuje, že se brzy vrátí. (TV Prima)

(více)

Recenze (334)

Vančura odpad!

všechny recenze uživatele

Obludné filmové dítě devadesátek, z nichž nasálo to nejhorší - ten film je po letech tak debilní, že je v podstatě nekoukatelný. Naprosto dementní scénář, příšerné herecké výkony, nepokryté napodobování amerických filmů, a celkově děsivé technické zpracování - na ten film se nedá dívat, nic v něm nedává smysl, celé je to nechtěně směšné, a celkově to působí jako mnohem starší film, než to je. Nahota na prodej není nic než stupidní diletantská sračka, která nikdy neměla vzniknout - neexistuje důvod, proč to dnes chtít vidět (sám jsem se k tomu dostal naprostou náhodou) - téměř jistě je to jeden z nejhorších filmů, co jsem v životě viděl, a hluboce jím opovrhuji. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl v době premiéry a pamatoval jsem si z něj vlastně jen to, že jde o mizerný film - typický příklad slátaniny natočené v okouzlení z raně kapitalistického podnikání ve filmové branži první poloviny 90. let. Po dlouhé době jsem si jej zopakoval a musím přiznat, že mě samotného má reakce na snímek překvapila. Obvykle totiž po nějaké té dekádě a novém zhlédnutí filmu hvězdičky ubírám, často i víc než jednu. Tady jsem se z předpokládaného odpadu dostal hned na tři, a to jen proto, že dát víc by bylo fackou pro opravdu dobré snímky. Už léta se zabývám myšlenkou navštívit jednou Festival otrlého diváka a zhlédnout filmy s mimořádně špatnou pověstí. Nemám k tomu ale odvahu, protože většina špatných filmů je nudná, špatná takovým tím urážlivým způsobem a jen tu a tam, obvykle náhodou, protože nic takového se nedá naplánovat, vznikne nechtěně vtipná záležitost, zkrátka guilty pleasure, kdy civíte na obrazovku či filmové plátno a na tváři se vám tetelí úsměv od ucha k uchu. Přesně to je případ Nahoty na prodej, kdy kombinace režiséra, hereckého obsazení, žánru a komerčních zájmů vedla k vytvoření prapodivné, ale o to zábavnější podívané. Obsazení Karly Trisky je bizár, který se bohužel už nikdy nikde neopakoval, Jirka Krampol se dostal k akčnímu hrdinovi mnohem později než by si to zasloužil a než by měl reálnou šanci takový part zvládnout. Účast takových zázraků charakterního herectví, jako byl Jirka Pomeje a někteří další, tomu přidává další level, stejně jako cameo rolička Ivana Jonáka. Víťa Olmer má své značně nízké limity, to všichni víme, ale přece jen to není žádný Simandl, takže tohle všechno dohromady vedlo k výsledku, kdy by si Nahota na prodej zařazení do programu Festivalu otrlého diváka oprávněně zasloužila a mohla by vyvolat slušný ohlas. Celkový dojem tentokrát raději neuvádím, protože co si budem namlouvat, tohle je specifická záležitost. ()

Reklama

Vojcl 

všechny recenze uživatele

Je to tak 2 a půl... Na jedné straně velice ojedinělý projekt v historii české kinematografie s výtečnou hudbou a na české poměry velkým množstvím akčních scén, avšak se silně nedotaženým scénářem, chatrnými hereckými výkony a hrozně špatnou kamerou... Panu Olmerovi rozhodně nemůžeme upřít snahu, že snad jako jediný český tvůrce se snaží natočit něco nového a originálního, ovšem jako režisér většinou selže na celé čáře a jeho jinak dobré nápady vyšumí do prázdna... ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Po vynikajícím doku-krimi seriálu Devadesátky jsem se rozhodl nakoukat filmografii zásadního českého herce, Ivana Jonáka - který tu samozřejmě hraje sám sebe, resp jak si sám sebe chtěl představovat - velkého mafiánského bosse kterému všichni lezou do análu. Nu, vyfasoval pak za tento svůj megalomanský komplex a iluzi beztrestnosti osmnáct let natvrdo, takže mu pak dost dlouho do análu lezlo asi něco úplně jiného. Ale v Nahotě na prodej se ještě neprznil on, ten se tu jen mihne, tady se prznilo něco jiného - unášené české lolitky! A to zlotřilými cikány! Fuj, bijte ty špíny!! Olmer zkusil natočit českou obdobu exploitation žánru... plnou debilních hereckých výkonů, nahoty, rasismu, stupidního příběhu, akce, a borců drsných jak šmirglpapír... a já vlastně nemám to srdce mu to mít za zlé. Protože on to vážně exploitation je jak vyšitý, jediný jaký u nás kdy vzniknul, a s úplně regulérními akčními scénami kde se lidi kropí ze samopalů a vybuchuje všechno okolo. Jasně že je to úplně mizerný film, většina těchhle amerických žánrovek byla, ale že tohle zkusil v českých podmínkách a s mentalitou českého diváka, do té doby zvyklého jen na normalizační komedie... za tohle před ním musím i tak trochu smeknout. 5/10 ()

topi 

všechny recenze uživatele

Nahota na prodej je svým způsobem kultovní film. Jednak tím, že vznikal v porevoluční době, kdy se rozjížděl organizovaný zločin s bílým masem a pornokazetami, jehož součástí je i cigánský gang v tomto filmu. Dále nezapomenutelné hlášky a postavy, jako například cigán Fuko, který rád klátívá výfuky od aut :D. V době natáčení snímku se tradovalo, že bitka mezi romy a skíny se zvrhla a během scény rvačka vypukla natvrdo a štáb nezadržel její klidný průběh :D. Já k filmu přistupuji s rezervou a snahu natočit akční snímek oceňuji. Příběh má rázný spád, k čemuž přispívá i dynamická hudba Ondřeje Soukupa, která ve filmu plní důležitou funkci, podobně jako v dřívějším, žánrově podobném Olmerově počinu Bony a klid. Pamatuju si, že na učňáku jsme sjížděli skinheadskou kapelu Braník, kde byl úryvek z filmu, zrovna když skíni řvou "Černý svině, černý svině!!":D. Pro mě je Nahota na prodej ukázkou své doby se vším všudy a proto si rád u jejího shlédnutí zavzpomínám. Musím ještě zmínit roli mafiána, kterého ztvárnil kontroverzní podnikatel Ivan Jonák, v podstatě hrající sám sebe a roli Nancy, kterou si zahrála Karla Třísková, jež jakoby tatíkovi vypadla z oka. Mazec, ty geny jak fungují! ()

Galerie (4)

Zajímavosti (16)

  • Karla Třísková (Nancy) prozradila v rozhovoru pro časopis Cinema, že byla několik dní před natáčením v Praze okradena. S nožem u krku byla připravena o peníze. (Fenk)
  • Martina Adamcová využila pro "live show" dublerku, resp. záznam skutečného live show z tehdejšího nočního podniku. (hippyman)

Reklama

Reklama