Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Anya se snaží získat zpět svou moc, proto požádá Willow. Ta souhlasí a kouzla se skutečně zúčastní. Než je vše hotovo, uvědomí si, že má co do činění s černou magií a kouzlo nedokončí. Mezitím se však upírka Willow přenesla do této reality. (ArsenalEagle)

Recenze (2)

Milano33 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

Za Anyankyn návrat som bol nesmierne vďačný, vskutku parádne zapadla do príbehu a jej snaha získať späť svoju stratenú moc bola podarená. Preto vyhľadala Willow, ktorá bola schopná pomocou mágie ohýbať časom. Ale keď Willow spatrila podobizeň alternatívnej reality, nechala zúfalú Anyu napospas osudu. Tu nedopatrením prichádza na scénu skvostná Vamp Willow, ktorá si to dávala neskutočne. Ona bola naprosto božia! Scény medzi dvoma verziami Willow boli úžasné, ich interakcia ma úplne dostala a tiež sa načrtla jej sexuálna orientácia. Keď sa jej priatelia stretli s Vamp Willow, boli úplne v koncoch. Následne sa však ukázala pravá Willow a ich reakcia na to, že nie je mŕtva, bola nezabudnuteľná a naprosto k popukaniu. A tá výmena, to bolo teda niečo. Wesley a Cordy boli tiež naprosto senzačný. “You didn’t happen to take a lot of drugs, did you?” ()

Mr.Apache 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

D'Hoffryn: ”Tvůj čas vypršel. Budeš žít svůj život a zemřeš.” Naplní se jeho proroctví? V tuto chvíli je vám to možná jedno. Ale bude vám to fuk i o několik sérií později? Doppelgangland je (ne)přímým pokračováním o sedm dílů starší epizody The Wish. Whedonovi se tento scénáristický příspěvek Marti Noxonové líbil natolik, že se k němu rozhodl natočit ještě "dvojku“. A nutno uznat, že se mu nadmíru povedla. Událostí kolem Přání přitom využil pro svou vlastní variantu přímo fantasticky. Zatímco "jednička“ se z velké části točila kolem Cordelie, aby postupně nabrala vlastní směr, tento sequel je pro změnu Willow-centrický. Ostatně, můj alternativní název Willow z podsvětí zní určitě líp než Dojnice. ... (Moment… Tak nic.) Mimochodem, originální název odkazuje k pověstem o doppelgangerech, což jsou zlí duchové, kteří na sebe berou podobu živého člověka. Whedon se nejen skvěle odráží od námětu Noxonové, ale zapojuje do hry i většinu zajímavých elementů, jež s sebou její Přání přineslo. Přitom s naprostou samozřejmostí využívá událostí, které se odehrály v mezičase, a dále je rozvíjí. Do hry znovu vstupuje Anyanka, která se už pod svým lidským jménem Anya Christina Emmanuella Jenkins brzy stane hodně důležitou postavou. Mimochodem je zde naznačena i skutečná orientace jiné důležité postavy, o níž jsme si mysleli, že už ji dobře známe. A pozor... Máme tu jednu z absolutně nejvtipnějších scén seriálu. (Která to je, na to už zkuste přijít sami. Napovím: Odehrává se v knihovně.) I když je hlavní dobrodružná linka třetí řady dostatečně nosná a kvalitně podaná, různé speciální a (mnohdy jen zdálnlivě) výplňkové díly ji povyšují rovnou na klenot. ... Sedí vám jednou takhle Anya v baru a říká číšníkovi: „To byl ale den. Dej mi pivo.“ Číšník na to: „Občanku.“ Anya na něj znechuceně zírá. „Občanku,“ opakuje číšník. To už nad sebou holka ztratí kontrolu: „Je mi jedentisícstodvacet let, tak už mi dej to zatracené pivo!!“ zařve. „Občanku,“ opáčí s klidem číšník. Anya rezignuje: „Dej mi colu.“ ()

Reklama

Galerie (1)

Reklama

Reklama